Niet hierquote:
Maestro, hoe liep het gister?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:41 schreef Mauro het volgende:
Hier is wel![]()
Heb denk ik al 5 bakken op sinds half 7 toen ik moest beginnen in Delfzijl.
Jee, wat heb ik een opstartproblemen vanochtend.
ging wel oké denk ik.quote:
We duimen gewoon massaal weer voor jequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:31 schreef freud het volgende:
[..]
We duimen gewoon massaal weer voor je.
Succes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
ging wel oké denk ik.
is altijd moeilijk in te schatten altijd.
maar ik heb er wel een goed gevoel bij. halverwege volgende week zal ik meer horen hebben ze beloofd.
Welkom bij de wereld van DELL-supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:04 schreef Yoni het volgende:
Ik word ondertussen zooooo moe van onze accountmanager bij Dell. Zucht. Ik stel een vraag over een videokaart en krijg echt een totáál nonsens antwoord terug
1: Ik heb echt nooit problemen met Dell Supportquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welkom bij de wereld van DELL-supportU hebt nu geen wil meer en wij van Support behandelen alle gebruikers als n00bs
Go To HELL with DELL![]()
Het blijkt dat ze toch aanstaanquote:
Dat is wel een stukje uit de buurt voor je of niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:30 schreef Mauro het volgende:
Ghehehe...
Tweede sollicitatiegesprek geregeld daarstraks
30 maart 14.00 uur in Eindhoven
En F5'en in je inbox werkt ook niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
MSN is zo gaar als wat..
Er handig als j email verwacht met informatie over een shoot..
F5 knop vast gezet op een andere pcquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En F5'en in je inbox werkt ook niet?
verrektwerkwaarrempelooknogeenbeetjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:45 schreef Dutch50 het volgende:
Joepie, eindelijk heb ik een full version van CS2 te pakken en aan de praat
![]()
deed tot nogtoe alles met elements 2.0
![]()
en Photomatix met dank aan Pea![]()
........snap het niet MSN Hotmail werkt prima![]()
Als geduld een schone zaak is.....Moet ik me daarom de hele dag wassen???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Dutch50 het volgende:
zie je wel .... geduld is een skooooone zaak
![]()
Hier werkt het nu ook weer eindelijkquote:
iets met een sociaal leven of zo...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:33 schreef umberrella het volgende:
waar zou de wereld zijn zonder msn :p
Msn-en is sociaalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
iets met een sociaal leven of zo...![]()
Ze zeggen dat daarbuiten mensen zijnWat dat ook ogen zijn
![]()
Vrouwen bestaan toch alleen maar uit pixels?![]()
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaanquote:
3 meter is wel heel ver he !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja dat is wel sociaal genoeg... Maar ik bedoel dat enge gebeuren verder dan 3 meter van de PC vandaan![]()
Brrrrr eng
Msnen is heel leuk somsquote:
Of als het niet uitmond in een discussie/ruziequote:
Dat kun je zelf sturen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:02 schreef Gremen het volgende:
[..]
Of als het niet uitmond in een discussie/ruzie![]()
quote:
Die kunnen heel nuttig zijn, zolang het maar normaal blijftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat kun je zelf sturen...
ik heb een hekel aan ruzies en discussies...![]()
Ik heb een heel fijn lijstje in mijn msnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Andere mensen in je msn zetten maar dan
Alleen typen ze niet terugquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:07 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijn lijstje in mijn msn
![]()
Dat heb ik nergens gezegdquote:
Yupquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef -Marjo- het volgende:
Alweer Blijdorp?
zeg P hebben ze daar nog steeds die grote bloem die eens in de zoveel tijd in bloei staat?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Goedenavond
Morgen lekker een dagje blijdorp![]()
Volgens sommigen gaat het regenen, maar we zullen zien
Wat moet je er mee, 100 personen in je lijstquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd
Ik ben wel eens bij mensen op bezoek geweest die werkelijk waar meer dan 100 personen in hun msnlijst hebben staan... daar moet ik dus niet aan denken
Vraag ik me ook af , maar goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je er mee, 100 personen in je lijst
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:30 schreef prupke het volgende:
[..]
zeg P hebben ze daar nog steeds die grote bloem die eens in de zoveel tijd in bloei staat?
Mijn idee jaquote:
i dacht toch echt blijdorpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen flauw ideeVolgens mij is dat Artis hoor
Die arme katquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af , maar goed
ik las net iets en dacht meteen : agosssieeeee![]()
16-03
20:47
Bakel
Schoolstraat
Dier in nood 873
21:03 - Kat vast komen zitten tussen opengaande elektrische poort
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn idee jaMaar er zijn anderen onder ons die denken dat het gaat regenen en daarom niet meegaan
of bang zijn dat ze smelten of zo
Iddquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja zeg, ruimte zat daar om ook binnen te fotograferen.
Voordeel kan wel zijn dat het niet te druk is
sommige mensen ook ....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja zeg, ruimte zat daar om ook binnen te fotograferen.
Voordeel kan wel zijn dat het niet te druk is
Baal er nog steeds van dat ik een jaar of 2 terug nog geen fatsoenlijke camera had. Toen hebben we als bedrijfsuitje gegeten in het oceaneum en mochten daar dus ook savonds rondlopen. Heerlijk die rust.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddIk neem iig mijn macrolens mee en mijn flitser. Eens kijken of we wat ongedierte kunnen vastleggen
Dat op zich niet nee. Alleen of mijn camera het helemaal leuk vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
sommige mensen ook ....
ik heb niet eens een paraplu
ben dan ook niet van suiker en ook niet bang van water
dat is iets andersquote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat op zich niet nee. Alleen of mijn camera het helemaal leuk vindt
Ja, maar op de een of andere manier toch wel een beetje interessant als het doel foto's maken isquote:
genoeg overdekt spul daar in blijdorp .... ik bedoel ..je kan je ook aanstellen natuurlijkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar op de een of andere manier toch wel een beetje interessant als het doel foto's maken is
Kans is ook redelijk aanwezig dat ik er morgen benquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:19 schreef prupke het volgende:
[..]
genoeg overdekt spul daar in blijdorp .... ik bedoel ..je kan je ook aanstellen natuurlijk
Ik niet ik ga morgen mensen op een kanon zettenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kans is ook redelijk aanwezig dat ik er morgen ben
En schieten met dat kanon danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik niet ik ga morgen mensen op een kanon zetten
lang leve de boekenweek
Ik heb net even geschoten met m'n kanon... maar dan 1tje op 2 wielen... 240 km/u rijdt best lekker doorquote:
wel heeeel SLOW dan..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:41 schreef robbedoeseos300d het volgende:
SC doet zijn naam vandaag wel eer aan
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
Het was heerlijk in Blijdorp, hele lekker zon gehad
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:13 schreef Yoni het volgende:
Shit hadden vriendje en ik dus toch naar Blijdorp kunnen gaanHier was 't super bewolkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |