Whahaha dat ken ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:00 schreef prupke het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen ...maar ben niet moe
Het is een seriele schakeling, dus kan je volgens mij niet zo optellen. Volgens mij gaan de accu's langer mee, omdat ze beter geleegt worden. Maar zeker weten doe ik het niet, probeeren vrees ik. De meeste hier gebruiken altijd accu's.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:50 schreef VD het volgende:
Vraagje... Heb zo'n batterygrip voor m'n EOS. Daar kun je of twee batterypacks of 6 'normale' batterijen in stoppen. Dus of 2x 7,4V / 720mAH of 6x 1,2V / 2600mAH. Wat gaat langer mee? Moet ik dan rekenen 14,8V op 720mAH of 7,2V op 2600mAH?
Whehe, even uit zijn bed toeteren, of kan je een lading buizen even laten stuiteren?quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:46 schreef Mauro het volgende:
Goeie morgen.
Ik weet wie ik zo wakker ga maken met wat herrie van een graafmachine.![]()
Arme Ableton.![]()
Ik sta nu namelijk tegenover zijn woonark.
Koop dan een vergelijkbare set in een echte winkelquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Chanty het volgende:
Ohh ik moet even kotsen hoor
Pabo is een kutbedrijf eerste klas
Vijf weken geleden besteld: ja mevrouw, verhuizing van het magazijn, levertijd is 2 a 3 weken.
3 weken later nog niets, dus ik gebeld: ja mevrouw, het staat klaar voor verzending dus het zou er binnen nu en een week moeten zijn.
Inmiddels zijn we dus weer 2 weken verder en heb nog niets gehad. Net dus maar weer gebeld.
Krijg ik ineens te horen dat het wel in het magazijn ligt, maar dat het nog niet klaar staat voor verzending
Euhhmmm: twee weken geleden werd iets anders gezegd
Ja daar kunnen we dan alleen ons excuus voor aanbieden, maar voordat het uitgeleverd wordt, duurt nog 2 a 3 weken...
WTF: dat zijn in totaal 2 maandenHeb maar gezegd dat ze het pakket hoogstwaarschijnlijk retour kunnen verwachten, over 3 weken is die fotoshoot dus al passé. Daarbij denkt geen haar op mijn hoofd er nog aan ook maar een cent aan dat bedrijf uit te geven
Heb daar nu 3 keer iets besteld: 1e keer: 6 maanden gewacht! 2e keer: 4 maanden gewacht en nu gaan ze ook alweer de goede kant op. En smoesjes genoeg, hoezo aan het lijntje houden. Grrrrrrrr * Chanty wrijft in handjes voor een geweldige boze brief
En ja klaagbaak is verderop
mantelpakje lijkt me groot zatquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah jah smoesjes met fotoshoot enzo
Je had gewoon iets groters moeten bestellen, formaat bijzet tafeltje.
Dan staat het in de weg in het magazijn dan zullen ze het sneller opsturen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Jah jah smoesjes met fotoshoot enzo
Je had gewoon iets groters moeten bestellen, formaat bijzet tafeltje.
Dan staat het in de weg in het magazijn dan zullen ze het sneller opsturen.
Mantelpakje bestellen bij de paboquote:
als het goed eruit ziet en zit maakt het me geen fuck uit waar ik wat bestelquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mantelpakje bestellen bij de pabo![]()
Je gaat toch koopt toch ook geen spiegelreflex camera bij de computerwinkel op de hoek.
Maar geen opmerking maakt met fucken doe je pas na het ontvangen van de bestelling enzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
als het goed eruit ziet en zit maakt het me geen fuck uit waar ik wat bestel
Maar het gaat er niet om waar ik wat bestel. Het gaat erom dat ze je aan het lijntje houden en een asociale service bieden
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:41 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar geen opmerking maakt met fucken doe je pas na het ontvangen van de bestelling enzo
Het is duidelijk tijd voor![]()
Wat? je lust geen koffie?quote:
Gaan mensen daar serieus over klagen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:22 schreef Mauro het volgende:
eerste klacht over de kraan is binnen.![]()
De buurt is blijkbaar wakker geworden ervan.
Arme ableton!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |