An, je bent vrij... GEEN dossiervorming op medeFOTtersquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Toen was ik ziek, nu kan ik ik doen en laten wat ik wil... wat FreuD zegt dus en dan hele rijtje![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef freud het volgende:
[..]
An, je bent vrij... GEEN dossiervorming op medeFOTters
Stoer! Hoe kom je erop...quote:Ik ga volgende week zaterdag blokarten in Ouddorp! Lekker uitwaaien en scheuren. Kleine digicam op mijn hoofd monteren
.
[afbeelding]
Trutquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.nu.nl/news/1008895/32/Starbucks_naar_Nederland.html
HM, kijk eens.. Je koffie komt al richting Nederland...
Wat hebben we daar nu aan? Wat een rare plekquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef LekkerApart het volgende:
http://www.nu.nl/news/1008895/32/Starbucks_naar_Nederland.html
HM, kijk eens.. Je koffie komt al richting Nederland...
Vergeet het maarquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef HMaster-II het volgende:en nog voor de zomer, dus in het najaar lekker Starbucks koffie tanken al voor de vlucht naar de VS
![]()
Ik raad je aan je broek eens niet op je enkels te laten en gewoon normaal rond te lopen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:00 schreef PdeHoog het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik word gekIedereen begint weer aan me te trekken om aandacht en het zijn niet eens knappe vrouwen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik raad je aan je broek eens niet op je enkels te laten en gewoon normaal rond te lopen..![]()
Je moet wat hequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef freud het volgende:
@P: en dan ook nog debielen op MSN zeker
Gaaf zeg! We zien je hongerige maag dan wel verschijnen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:27 schreef freud het volgende:
@An, was kado van ex, en lag al een tijdje op de plank. Ben benieuwd! Zal in ieder geval honger hebben 's avonds. Kom gelijk door denk ik.
@P: en dan ook nog debielen op MSN zeker
@Marcb1974: Hooi [onz.] ; droog gras, [ww] hooi-en.
Mag de rest ook mee? Anders wordt het echt bloederig...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaaf zeg! We zien je hongerige maag dan wel verschijnen.
Starbucks zuigt, Tim Hortons heeft veel lekkerdere koffie!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef HMaster-II het volgende:en nog voor de zomer, dus in het najaar lekker Starbucks koffie tanken al voor de vlucht naar de VS
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden
Op weg naar sollicitatiedingesgesprekken
Keep the thumbs crossed voor:
1) dat de auto niet stuk gaat onderweg;
2) dat de gesprekken zeer positief gaan verlopen;
3) dat de auto niet stuk gaat onderweg.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:52 schreef Mauro het volgende:
Ik ga rijden
Op weg naar sollicitatiedingesgesprekken
Keep the thumbs crossed voor:
1) dat de auto niet stuk gaat onderweg;
2) dat de gesprekken zeer positief gaan verlopen;
3) dat de auto niet stuk gaat onderweg.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Whoah you've got family all over the world!
If i knew earlier that santa was your uncle, i'd loved you before i did all the jokes...
en nu moet ik maar weer nederlands praten want mijn engels zuigt...zoog het maar dat had je er nog wat aan! maar geloof me...zuigend engels praten is ook niet alles...tanden enzoow
Als het iets is met 6 cylinders en een automaat........quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, mijn auto gaat te koop. Interesse iemand
Geen idee hoeveel cylinders. Weet alleen dat het een 2 liter motor isquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:46 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als het iets is met 6 cylinders en een automaat........
Doe es een Merk Model Type opsommingquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel cylinders. Weet alleen dat het een 2 liter motor is
En nee, zeker geen automaat.
Volvo V40 2.0 I 16V, 1996, 150.000km, dat dus. Oh ja, t is een rode.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe es een Merk Model Type opsomming
![]()
Volvoquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volvo V40 2.0 I 16V, 1996, 150.000km, dat dus. Oh ja, t is een rode.
Dat dus. En ja helaas, het is een echt rode. Maar ziet er nu goed uitquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Volvo
Station uitvoering
4 cylinder
4 kleppen per cylinder (16v)
1996 en 150k op de teller is niet veel voor de leeftijd
kleur boeit niet.. Behalve als het echt rood is, dan wordt het snel roze en/of wit
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, mijn auto gaat te koop. Interesse iemand
Juist als je geen rijbewijs hebt kan je hem ervan af helpenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpen
Tis niet dat er een verbod is op het bezitten van een auto zonder dat je een rijbewijs hebt. Dus je ban hem gewoon kopen hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:26 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs...dus ik kan er je niet vanaf helpen
Dan wil ik dat zelf doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Juist als je geen rijbewijs hebt kan je hem ervan af helpen![]()
slopen op zich is al heel leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wil ik dat zelf doen
Lijkt me wel heel leuk om echt een auto te slopen
We hebben ooit, lang terug, al eens een auto mogen slopen door er hockeyballen tegenaan te slaan. Dat was leukquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef prupke het volgende:
[..]
slopen op zich is al heel leuk
* prupke met een moker is prupke in haar element
Nee, moest als de meesten hier, gewoon werken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:22 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Hallo allemaal,
Ook kunnen genieten van het fraaie zomerweer?
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereistenquote:Veel pc en andere perikelen met Vista op de pc aan deze kant, maar kom er tenminste al verder mee. Vandaag ff geen pc, maar gewoon genieten van de zon. Lekker kappie open van de auto en hup naar o.a. het strand. Heerlijkkkkkkkkkkk![]()
Spotmeteren helpt dan vaak, en dan op M. Maar het blijft oefenen ja. Bij veel contrast helpt RAW ook zeker welquote:Maar zag ook bij thuiskomst, dat ik nog vaak de mist inga met portretfoto's qua belichting. Bij iemand met een donkere jas aan, valt natuurlijk het gezicht te licht uit wanneer je een gemiddelde belichting kiest, Ik moet toch beter opletten en niet vergeten die 400D ff anders in te stellen.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef freud het volgende:
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereisten.
[..]
Freud, de M stand alleen zal het niet wegnemen ...is mijn mening. Uit de 3 belichtingsmethoden van de 400D kiezen, daar zal het hem ook of veel meer in zitten. Maar wanneer spotmeteren op het gezicht zal gebeuren, zal de rest vaak weer veel te donker worden. Hier een middenweg in zoeken, zal lastig zijn. Althans voor mij, daar portretten niet het gebied is waar ik vaak in bezig ben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, moest als de meesten hier, gewoon werken.
[..]
Vista is onzinnig imo. Mooier jasje om hetzelfde, met meer systeemvereisten.
[..]
Spotmeteren helpt dan vaak, en dan op M. Maar het blijft oefenen ja. Bij veel contrast helpt RAW ook zeker wel.
Thnxquote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:59 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOok weer op kantoor....straks gezellig 3 uur vergaderen
Enneh...marjo....leuke avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |