Heb jij andere suggesties?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier verder?
Waar anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier verder?
ok thnxquote:
We kunnen met zn allen naar MEN, daar is het toch een dooie boelquote:
Leuk Spelletjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We kunnen met zn allen naar MEN, daar is het toch een dooie boel
De uitzondering die de regel bevestigdquote:
90-60-90, maar waarvoor moet je dat in het nieuwe huisje opmeten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ff maten opmeten bij mn nieuwe huisje.
Staan je vrienden daar te wakenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
pas op dat je rolmaat niet inklapt hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Ga je hem ook inlijsten?quote:
Houd je van mannen in uniform?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij met die rellen - onze straat wordt ook permanent bewaakt - strax even tsjekken of het lekkere agentjes zijn
SCH je praat met rare woordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij met die rellen - onze straat wordt ook permanent bewaakt - strax even tsjekken of het lekkere agentjes zijn
De lengte van hun wapenstok even checken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik woon niet in Ondiep, Annie woont hier verderop - chique buurt hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef RayMania het volgende:
SCH woont dus in Ondiep, terwijl hij wel altijd diep..naja laat maar.
Schijnen weinig hoeren te wonen in ondiep.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon niet in Ondiep, Annie woont hier verderop - chique buurt he
Ben geen mietjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:29 schreef sjimz het volgende:
Kom je op de meet SCH?
Eindelijk een werkje van mij aan iemand anders' muur!quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog nieuwe blauwe vriendjes gevonden, SCH?
Dndiekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog nieuwe blauwe vriendjes gevonden, SCH?
Ik wist dat iemand een smurf zou plaatsenquote:
De man die bekend staat in de onderwereld van Amsterdam om zijn drugsverleden etc. Om vervolgens zelfs bij de koningin te vragen om zijn vrijlating? Weet niet wat ik er van moet vinden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef golfer het volgende:
TV-tipje voor straks:
13-3 om 20:30 op Tien: Machiel Kuijt interview !
Klopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef RayMania het volgende:
Oh oh, ik stel weer een te moeilijke vraag hè.
Best, laat dit topic maar doodbloeden!
Ik heb weer een optelsom voor je in het FM topicquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand een smurf zou plaatsen
Morgen weet je t, andere pcquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb weer een optelsom voor je in het FM topic![]()
Been there, done thatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): Halve Finale mag ook voor gestemd worden![]()
Alsnog, andere pc heeft t bestandje waarin t wordt bijgehoudenquote:
Border=0quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:09 schreef RayMania het volgende:
Waarom is het niet mogelijk om een plaatje te posten met daarop een link, zonder vieze blauwe rand.
Je mist er niet veel aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Machiel Kuijt interview heb ik maar overgeslagen.
MIsschien kan het niet, omdat men dan niet kan zien dat de emoticon een link isquote:
Lekker direct.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Diek, wielerprono!
Komt vannachtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Diek, wielerprono!
Koekhappertquote:
Touché.quote:
"Part-time koekhapper op oproepbasis" is het voluitquote:
Oow ja ik ben wel fulltime taxmanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
"Part-time koekhapper op oproepbasis" is het voluit
of zoiets
Helemaal niet touche. Ik ben toch ook een koekhapper, ik werk niets voor niets voor de grootste koekhapleverancier van Nederland.quote:
Ik bedoelde het wel als in "Dat is waar."quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niet touche. Ik ben toch ook een koekhapper, ik werk niets voor niets voor de grootste koekhapleverancier van Nederland.
Okeequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wel als in "Dat is waar."
vaduz wortel in je hol konijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Pascal 'movieman' Heister!
Het kon ook zo:quote:
Zie je dat aan hemquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Jezus die Kuijt is me een partij schuldig
sjimz de kutwoutquote:
ja dat bedoelde ik welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
sjimz de kutwout
of bedoel je dat niet
quote:
Super snel dus al.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:15 schreef clauwheee het volgende:
Oe..Clau kan volgende week ook al verhuizen. Echt super geregeld!
Hopelijk is er na morgen nog veel taart over. Dan hoef ik donderdag niks mee te nemen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar bedje toe.. over anderhalf uur is mijn meissie jarig![]()
![]()
Nou nou nou, wat een Nederlandse opmerkingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk is er na morgen nog veel taart over. Dan hoef ik donderdag niks mee te nemen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een Nederlandse opmerking
Dat zal ik niet doen als ik jou was. Dadelijk beschuldigen ze je nog van drinken in het openbaar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef SCH het volgende:
Zal ik die politieagenten een biertje brengen?
Je mag geen bier de straat mee opnemenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef SCH het volgende:
Zal ik die politieagenten een biertje brengen?
Hoe breng jij bier dan thuis vanuit de supermarkt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je mag geen bier de straat mee opnemen
Als de fles dicht is toch wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je mag geen bier de straat mee opnemen
Ik heb het over geopende drank. Heb de wettenbundel hier niet liggen (ligt helemaal aan de andere kant van de kamer, dus kan het niet precies opzoeken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe breng jij bier dan thuis vanuit de supermarkt?
Je moet je even duidelijk vertellen wat je bedoeltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het over geopende drank. Heb de wettenbundel hier niet liggen (ligt helemaal aan de andere kant van de kamer, dus kan het niet precies opzoeken.
Sjimz zal je vast kkunnen vertellen hoeveel zo'n grapje kost.
Hoort wel bij een rechtenstudentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je moet je even duidelijk vertellen wat je bedoelt
Drinken op de openbare weg mag niet in ieder geval. Maar alleen een open fles? Zal vast al eens een proefproces over geweest zijn....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb het over geopende drank. Heb de wettenbundel hier niet liggen (ligt helemaal aan de andere kant van de kamer, dus kan het niet precies opzoeken.
Dan denken dat je in een emmer hebt staan zeiken en krijg je een bon voor belediging van ambtenaar in functie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik breng die lui gewoon een biertje - gaan ze meteen hier een hele principiele discussie voeren of het wel mag - dan doe ik het wel in een emmer ofzo
of het vermoeden dat je bezig bent met een milieudelict: kassa!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan denken dat je in een emmer hebt staan zeiken en krijg je een bon voor belediging van ambtenaar in functie.
Ik zou die hooligans die er nu weer op afkomen even een biertje gaan brengen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik breng die lui gewoon een biertje - gaan ze meteen hier een hele principiele discussie voeren of het wel mag - dan doe ik het wel in een emmer ofzo
maar ik wil ook wel een hele emmel bier eigenlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:02 schreef SCH het volgende:
Of dat er zeer giftige stoffen inzaten en dat je die over de agenten in kwestie heen wilde gooien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
of het vermoeden dat je bezig bent met een milieudelict: kassa!
en als je met een emmer, of die nou gevuld is of niet, in de buurt van een eurotop loopt, dan is dat reden om iemand direct op te pakken en voor 24 uur op te sluiten!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of dat er zeer giftige stoffen inzaten en dat je die over de agenten in kwestie heen wilde gooien!
Poging tot moord!
En een boete voor het zich niet kunnen identificeren!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
en als je met een emmer, of die nou gevuld is of niet, in de buurt van een eurotop loopt, dan is dat reden om iemand direct op te pakken en voor 24 uur op te sluiten!
heheh mooie opmerking. mss hebben ze ook nog wel koffie en koek over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk is er na morgen nog veel taart over. Dan hoef ik donderdag niks mee te nemen.
Oude koffie is niet lekker en aan koek kan ik via mijn werk toch goedkoop aan komen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh mooie opmerking. mss hebben ze ook nog wel koffie en koek over.
ik heb alles gemistquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:37 schreef VoreG het volgende:
tvgids.nl
Hebben ze Stenders late vermaak op 23.35 staan ipv gewoon om 22.35. Nu heb ik dus alleen de laatste paar minuten gezien
Ik vind dat een van de leuke programma's van Tien en dan verneukt de TVgids.nl alles. Schandalig!quote:
Het is een complot tegen 10quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind dat een van de leuke programma's van Tien en dan verneukt de TVgids.nl alles. Schandalig!
precies.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oude koffie is niet lekker en aan koek kan ik via mijn werk toch goedkoop aan komen.
quote:
Ik hoor net dat ik een borrel heb.... pff die sociale druk ook altijd.quote:
Have funquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:22 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een borrel heb.... pff die sociale druk ook altijd.
Nee de voetbal-hooligans hebben het weer gedaan.quote:
Alsof mensen het onderscheid niet meer kunnen makenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee de voetbal-hooligans hebben het weer gedaan.
Zo lopen ze het imago van echte supporters weer verder naar de kloten te werken.
huiliequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef borisz het volgende:
zure Bad beat, had 55 niet veel over dus allin hij called met AK, hit ik een 5 hij een heer, heeft hij uiteindelijk nog runner-runner flush
![]()
Precies. over de plunk managen niet kruiten en even de wrat nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:41 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
huiliepre flop gewoon bijna 50/50 dus wat er onderweg naar de river gebeurt mag je niet over klagen. toen je je geld erin werkte was je marginaal favoriet!
Blij dat ik dit nu lees, ff snel invullen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Diek, wielerprono!
Tijdens de Fast Forward Dance Parade in Rotterdamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Trusteh tong. Slaap en pis zacht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen. Trusten Rubber en andere Golfers.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef borisz het volgende:
Mogge![]()
[afbeelding]
Sjimmie gefeliciteerd, jij trakteert neem ik aan
![]()
Wat is er nu weer ??quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:03 schreef RayMania het volgende:
Mogguh.
Verslaafdequote:Op woensdag 14 maart 2007 03:47 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat nog éénnnnnnn tony sopranootje bekijken
Kan je niet gezellig meequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef sjimz het volgende:
Dank u allen!![]()
Ze gaat me dalijk alleen wel verlaten..
Ze gaat een dagje shoppen met haar tweelingzus in Utrecht
Je was het niet eens met de wekker die riep dat je eruit moest komen?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:03 schreef RayMania het volgende:
Mogguh.
Oe, ik wil ook wel shoppen met tweelingzus in Utregquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef sjimz het volgende:
Dank u allen!![]()
Je hebt van die mensen...quote:
Baal je omdat je maandloon eraan gaat, dat ze weg is, of allebei?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:17 schreef sjimz het volgende:
Dank u allen!![]()
Het eerstequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Baal je omdat je maandloon eraan gaat, dat ze weg is, of allebei?
competitie spelen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
mogge
schooldag is weer voorbij
Eend waar was je gister iets voor 10en savonds? Nu heb je wonderfull day's gemist![]()
Weer een reden om het niet te gaan kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:18 schreef rubbereend het volgende:
Aukje van Ginneken gaat meedoen aan Dancing with the starsnu moet ik me een keer over die aversie tegen Dancing with the stars heen zetten
een kennerquote:
"ongekend" "rage"quote:Een nieuw, ongekend ruwe rage domineert de schoolpleinen in Twente. Tikkertje en knikkeren zijn verdrongen door 'hekkertje', een balspel met een pak rammel als boete. De politie in de oostelijke streek slaat alarm, maar de jeugd is zich van geen kwaad bewust.
Hekkertje wordt in Twente ook wel 'hakje' genoemd of soms gewoon 'panna', naar de minder brute versie van het ‘vernedervoetbal’. Bij hekkertje is het net als bij panna de bedoeling iemand te poorten - de bal door de benen van een ander te schieten. Alleen moet degene die gepoort is vervolgens zo snel mogelijk naar een vooraf aangewezen buutplek. Onderweg mag iedereen hem of haar naar hartelust schoppen en slaan.
Daarbij gaat het er vaak hard aan toe. Het gepoorte kind kan fikse klappen oplopen onderweg naar de buut. "Gewoon lekker hard schoppen, zodat je het voelt", zei een veertienjarige middelbare scholier uit Hengelo onlangs in de Twentsche Courant Tubantia. "De regels zijn duidelijk. Als ze geen pijn willen, moeten ze niet meedoen", stelde een leeftijdsgenoot vast.
Omstanders slaan alarm
Meerdere omstanders hebben echter al alarm geslagen toen ze het brute spel zagen en belden de politie. De Hengelose jeugdagent Roel Bollerman heeft inmiddels vastgesteld dat hekkertje op ongeveer 'honderd procent van de schoolpleinen' in zijn stad wordt gespeeld en weet dat het ook in de rest van Twente (Enschede, Almelo en omstreken) een echte rage is geworden.
Niet alleen op schoolpleinen, maar ook op veldjes in de buurt. De jeugdagent sloeg alarm en zorgde snel voor een voorlichtingscampagne op scholen. Die moet aan de kinderen duidelijk maken dat hun spel gewelddadig is, gewonden kan opleveren en strafbaar is. Leraren en ouders worden opgeroepen extra waakzaam te zijn, voordat het eerste ziekenhuisgeval een feit is. De kinderen zijn zich echter nog altijd van geen kwaad bewust.
Precies, dat kende ik vroeger ook al.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
"ongekend" "rage"
Kom op zeg, dit heeft iedereen gedaan op de basisschool, dit is al zo ontzettend oud, maar tegenwoordig is het gevaarlijk.
Ik ben benieuwd. Zo slecht vond ik Karel niet. Is het weer met BN-ers, of gaan ze weer een keer terug naar het oude recept met onbekende mensenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef SCH het volgende:
Pieter Jan Hagens gaat Wie isde Mol presenteren.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:54 schreef RayMania het volgende:
Wie is Pieter Jan Hagens?
Ik wil Angela.
Feli met je verloofdequote:
22 jaar jong!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Feli met je verloofde
Hoe jong wordt ze, als je dat wil vertellen teminste?
quote:
Gefeliciteerd btwquote:
Okeequote:
Leuke opgave voor raad de plaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:
Mammaaaaaaaaaaa Oehh Ooehhhh.
Spice Girls?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef RayMania het volgende:
Mammaaaaaaaaaaa Oehh Ooehhhh.
bij ons heette dat ook LTSen, maar we weten allemaal dat ze in Twente achter liggen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, dat kende ik vroeger ook al.
LTS-en noemde wij het hier volgens mij.
en inderdaad belachelijk dat ze er nu in opstand tegen komen. Grote kans dat de ouders van die kinderen er zelf veel plezier in hadden vroeger.
quote:
Ik had m gelezen ja, maar pas net nadat ik die van mij gepost hadquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk is een post boven je![]()
Bos editslet![]()
![]()
Zeer mooi nieuws.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef Dr.Aart het volgende:
Uitbouw Arke Stadion gaat definitief door:
[afbeelding]
![]()
Ik edit mijn posts inderdaad erg vaak.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk is een post boven je![]()
Bos editslet![]()
![]()
mooie copie van St. James' Park zoquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef Dr.Aart het volgende:
[afbeelding]
![]()
Netjes!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef Dr.Aart het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wordt ie nog helemaal rond doorgebouwd op den duur?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:37 schreef Dr.Aart het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ben je net wakker??quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed tegen de slapeloosheid
Zjimmzie feli
47.5 mquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:28 schreef RayMania het volgende:. Record 42.6
:
http://www.solidworkspilot.com/
ja hoor,quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je honden wel een beetje gewend borisz?
SCH komt niet eens in de buurt van Ondiepquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:10 schreef borisz het volgende:
SCH als je weer op agentjesjacht gaat dan kan je nu ook gefilmd worden, er komen cameratorens in Ondiep![]()
had je geen cv meegezonden?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef golfer het volgende:
Telefoon-gesprek:
"Meneer golfer, u heeft rereageerd op een vacature bij ons en u bent uitermate geschikt voor deze functie en wij willen u graag uitnodigen voor een gesprek. Maar even nog een aanvullend vraagje: Hoe oud bent u eigenlijk? "
Ik noem mijn leeftijd en vervolgens:
"........ (lange stilte)..uhm...tja..uhm...Ik denk toch dat u niet geschikt bent voor deze functie en wij zien verder van een gesprek af"
Hoezo, geen leeftijdsdiscriminatie in Nederland.
Jawel, maar ik sloop tegenwoordig mijn geboortedatum uit mijn CV omdat ik merk dat dat bij voorbaat al afschrikwekkend is en ik nu nog wel eens reacties krijg op basis van mijn werkervaring, kennis en kunde i.p.v. op mijn leeftijd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:32 schreef pascalheister het volgende:
had je geen cv meegezonden?
wel triest zeg![]()
Dat is echt balen golferquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik sloop tegenwoordig mijn geboortedatum uit mijn CV omdat ik merk dat dat bij voorbaat al afschrikwekkend is en ik nu nog wel eens reacties krijg op basis van mijn werkervaring, kennis en kunde i.p.v. op mijn leeftijd.
Geen discriminatie hebben is een utopie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef golfer het volgende:
Mooi klote.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Jawel, maar ik sloop tegenwoordig mijn geboortedatum uit mijn CV omdat ik merk dat dat bij voorbaat al afschrikwekkend is en ik nu nog wel eens reacties krijg op basis van mijn werkervaring, kennis en kunde i.p.v. op mijn leeftijd.
quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:30 schreef golfer het volgende:
Telefoon-gesprek:
"Meneer golfer, u heeft rereageerd op een vacature bij ons en u bent uitermate geschikt voor deze functie en wij willen u graag uitnodigen voor een gesprek. Maar even nog een aanvullend vraagje: Hoe oud bent u eigenlijk? "
Ik noem mijn leeftijd en vervolgens:
"........ (lange stilte)..uhm...tja..uhm...Ik denk toch dat u niet geschikt bent voor deze functie en wij zien verder van een gesprek af"
daar kan nogal over gediscutieerd worden!quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
Vanuit werkgevers perspectief overigens te begrijpen, maar wel zwaar klote.
Kun je niet gewoon een klacht indienen wegens leeftijdsdiscriminatie? Als ze zelf al aangeven dat je uitermate geschikt bent, dan mag leeftijd toch geen bezwaar leverenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
veels te veel blauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:03 schreef RayMania het volgende:
Hey hallo!
Geen vertraging, gelukkig. Eend, dndiek. Drie mods achter elkaar
.
Kan geen genoeg blauw zijn hierquote:
Je weet dat ze dat als verplichte consumptie zien.Ze snakken na een dag hard werken naar een pilsje.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
Ik ga maar eens koffie zetten voor de visite die zo komt.
Er komen bijna alleen maar vriendinnen die wijn en koffie drinkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat als verplichte consumptie zien.Ze snakken na een dag hard werken naar een pilsje.
Pas dan even je icoontje aanquote:
Have funquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:23 schreef pascalheister het volgende:
ik ga mn nieuwe badmintonracket maar eens uittesten
Dat gevoel krijg ik als men mijn (Arabische) naam ziet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gok op een Yonex.
Is het zo erg?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik als men mijn (Arabische) naam ziet.![]()
Ik heb ook zoiets op TV gezien dat je als jezelf een nederlandse naam geeft. Je meer kans hebt op een gesprek dan met een buitenlandse naam. Was bij Kopspijkers dacht ik.quote:
Ja, er zullen echt wel bedrijven zijn waarvan zo'n naam afschrikt. Het hoort natuurlijk niet, maar het zal nog steeds te vaak voorkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:45 schreef AminBen het volgende:
Zoiets is mij nooit recht in het gezicht verteld iig, ik hoop dat ik te voorbarig ben, maar ik kan me niet aan de gedachte onttrekken dat dit meespeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |