Heb ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef ondeugend het volgende:
Bijdragen heet dat Meki....
Plietsies zullen wel de Nederlansche taal machtig moeten zijn.
Maar toch succes... goed plan wel.
Je zou er ook wel eens een heel andere kijk op de maatschappij door kunnen krijgen.
Lees de OP nog eensquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Ik ben de Nederlandse taal machtig in taal en geschrift
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:31 schreef cultheld het volgende:
Je doorstaat de IQ-test niet, knul.
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb juist gehoord dat de test makkelijk is maar de sport daarvan niet.
Ik jank niet zo snel. wel ga ik me best doen voor hogerop opkomenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef Reki het volgende:
http://www.nieuws.nl/273111 pas maar op meki
Maar wel goed initiatief![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Slechtste idee ooit.
"He jij daar! Stem je op Wilders?"
- "ehm ja".
KNAL!
we zullen wel zien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die test is ook makkelijk, maar jij zult die test niet halen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
@ TS:het is kiezen of delen,agent worden of vrienden hebben,want dat gaat niet hand in hand samen
namelijk![]()
Ik ben geen vakkenvuller - wel geweest nu niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef longinus het volgende:
Bedenk eens goed of het een carrière kans is, van vakkenvuller naar politieagent.
Als je serieus bent zo het best een goede stap kunnen zijn.
Ik zal alleen achter je aan zitten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
Doen!!!![]()
![]()
krijg ik dan ook een bon van je omdat ik een ´Vuile Zionist´ ben?![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |