Jij weet zeker dat ie schuldig wasquote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef SIRfuckalot het volgende:
hij had daar lekker dood moeten gaan!!
smerige drugshandelaar
Door Frits Barend geinterviewd worden is een nog veel wreder lot!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef SIRfuckalot het volgende:
15 % van de ter doodgebrachten in Amerika bleken alsnog onschuldig te zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef SIRfuckalot het volgende:
smerige drugshandelaar
Had ie een ander beroep moeten kiezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef golfer het volgende:
Schuldig of niet. Eerst vrijgesproken na 5 1/2 jaar voorarrest en daarna zonder nieuwe bewijzen tot levenslang veroordeeld in een Thaise gevangenis lijkt mij een hel.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:55 schreef ioor het volgende:
Straks na de reclame komt het hoogtepunt: ben je schuldig of niet?
Meeste buitenlandse gevangenissen zijn alleen te overleven met geld om spullen van buitenaf te kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo te horen was het nog best redelijk uit te houden in die gevangenis zolang je geld hebt. Beetje sporten, in de zon zitten, 's ochtens kopje koffie drinken...
Ik dacht dat die man 10 jaar op water en brood aan de ketting had gelegen
Lees dat boek van Pedro Ruijzing eens. Het is daar absoluut geen pretje hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Zo te horen was het nog best redelijk uit te houden in die gevangenis zolang je geld hebt. Beetje sporten, in de zon zitten, 's ochtens kopje koffie drinken...
Ik dacht dat die man 10 jaar op water en brood aan de ketting had gelegen
Dat boek heb ik van de week besteld. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lees dat boek van Pedro Ruijzing eens. Het is daar absoluut geen pretje hoor.
Ik bedoelde het enigszins sarcastischquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Lees dat boek van Pedro Ruijzing eens. Het is daar absoluut geen pretje hoor.
Na het zien van deze uitzending geloof ik ook dat hij schuldig was.quote:
Dat is het handige van Tien. Die hebben een live webstream waarop de zender ook te zien is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef No-Zem het volgende:
Dat was fuk, ik kan geen 10 ontvangen (viva le Belgique).
Ergens op internet terug te vinden dat intervieuw ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |