Heb jij andere suggesties?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier verder?
Waar anders?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier verder?
ok thnxquote:
We kunnen met zn allen naar MEN, daar is het toch een dooie boelquote:
Leuk Spelletjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We kunnen met zn allen naar MEN, daar is het toch een dooie boel
De uitzondering die de regel bevestigdquote:
90-60-90, maar waarvoor moet je dat in het nieuwe huisje opmeten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga ff maten opmeten bij mn nieuwe huisje.
Staan je vrienden daar te wakenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
pas op dat je rolmaat niet inklapt hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Ga je hem ook inlijsten?quote:
Houd je van mannen in uniform?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij met die rellen - onze straat wordt ook permanent bewaakt - strax even tsjekken of het lekkere agentjes zijn
SCH je praat met rare woordenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij met die rellen - onze straat wordt ook permanent bewaakt - strax even tsjekken of het lekkere agentjes zijn
De lengte van hun wapenstok even checken?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |