dan ben je wel erg laat....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan een koffieinfuus en zie deze topicstring nu pas!
![]()
Weer een nieuwe gezicht!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Ik zit aan een koffieinfuus en zie deze topicstring nu pas!
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan ben je wel erg laat....![]()
![]()
![]()
![]()
WELKOM
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe kon je dit overheerlijk topic dan missen......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
en dan hang ik hier nog wel dagelijks rond ook..
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe kon je dit overheerlijk topic dan missen......????
Maar hey.......hoe meer zielen hoe meer vreugde...
![]()
![]()
Vertel even wat over jezelf...quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Wat een drank voor de zwakkeren, het is bijna een verslaving.
koffie afkraken....KOFFIE AFKRAKEN.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Nee dus, want we hebben echt te maken met verslaafden![]()
BARBAAR!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Mag je koffie hier ook afkraken? Nee dus, want we hebben echt te maken met verslaafden![]()
en nog je post aanpassen ook! Gelukkig was dit sterk bakkie je gewoon voor en heeft je eerdere post gevangenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef Rieleks het volgende:
Euh... 8 jaar geleden al..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
pffff....![]()
La langue Francaise est une belle langue
hoe lang is het geleden dat je Frans hebt gehad......![]()
oohhhhhh.....nee dan vind ik dat je het gewldig doet....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:28 schreef OA het volgende:
[..]
Euh... 8 jaar geleden al..![]()
En sindsdien ben ik ook nooit meer in Frankrijk geweest.. dus ik vind dat het nog wel aardig gaat!![]()
Je begrijpt het toch?!![]()
Zie je, gaat prima toch!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oohhhhhh.....nee dan vind ik dat je het gewldig doet.......ik jou heel goed begrijpen....
![]()
schrijf ik dan zo beroerd Nederlands....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je, gaat prima toch!![]()
Je comprend tu très bien aussi!![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
Is dit iets voor in de OP?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Tuurlijk is dat iets voor de OP!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
OMFG......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:36 schreef OA het volgende:
Ik stelde net een vraag in AKQ die iedereen hier geweten had..![]()
Algemene Kennis Quiz 653
Krijg ik o.a. dit antwoord...![]()
![]()
![]()
![]()
Algemene Kennis Quiz 653
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:34 schreef crossover het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
zie je meteen hoe lief we zijn.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voel me wel vereerd dat ik gelijk mee mag in de OP![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je meteen hoe lief we zijn.....![]()
nou...MAAR 6 personen....valt wel mee hoor..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Maar hebben jullie dus al vier drie topics vol zitten kletsen met vooral maar ong. zes personen? Das heul niet veel![]()
Volgens mij moet Erkel er ook nog bij...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG.....DAS PAS VET......![]()
.....ik hoop dat eer_ik het snel ziet....
![]()
ben ik blij dat ik sinds kort een UI heb....
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG.....DAS PAS VET......![]()
.....ik hoop dat eer_ik het snel ziet....
![]()
ben ik blij dat ik sinds kort een UI heb....
met dank aan het idee van CROSSOVER.... en het uitvoering van OA....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
GODEVERDOMME NOU!
WIe heeft deze briljante OP gemaakt?
Hele goeie zaak, ziet er goed he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
met dank aan het idee van CROSSOVER.... en het uitvoering van OA....![]()
.....
![]()
Welkom brandxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
eer_ik....dit is brandx
brandx.....dit is eer_ik
![]()
![]()
idd....maar vooral 's avonds en 's nachts....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:10 schreef eer-ik het volgende:
Erkel was/is volgens mij wel een vaste klant ja
Voor jou welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:24 schreef eer-ik het volgende:
Zeg crossover,
zou jij de header/banner willen vervangen voor deze?
Die andere is namelijk net effe te breed...
Puikquote:
Je hebt het er maar druk mee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef BrandX het volgende:
ik heb in april 2 examens... en dan gewoon nog 40 uur p/w werken en daarnaast nog 4x in de week mijn sport zien uit te oefenen...![]()
Ik voorzie een lichtelijk dramatische maand.![]()
ok niet het befaamde ...."na het eten bakkie"...?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:ik sla vanavond wel de koffie over
en stoom door naar het koude bier
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok niet het befaamde ...."na het eten bakkie"...?![]()
Nee hoor. Ik heb alleen heel de middag al gekoffiet op mijn werk. Het is ook een keer teveelquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:46 schreef BrandX het volgende:
![]()
Ik koffie
jij koffiet
hij koffiet
wij koffieën
jullie koffieën
zij koffieën
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, ja ik krijg net door dat we dat tot werkwoord hebben benoemd
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
zo, het after dinner bakkie pleur staat weer voor me hoor
Senseotje gezet voor het gemak
Fietst er weer best in.
As a matter of fact, HET IS M'N EERSTE KOPJE KOFFIE VANDAAG!!!1![]()
Hé wat leuk.. een nieuw werkwoord!quote:
Franse eettijden.. daar zal Juon van gecharmeerd zijn!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:36 schreef eer-ik het volgende:
uiteraard.
Nou ja, het is maar wat je etenstijd noemt.
Vaak moet mijn diner nog beginnen, maar was vandaag wat vroeg
Hier worden meestal franse eettijden aangehouden, uitzonderingen daargelaten uiteraard
+quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef OA het volgende:
[..]
Franse eettijden.. daar zal Juon van gecharmeerd zijn!![]()
Ik hou er echt niet van om zo vroeg (lees:half 6 ofzo) te eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef BrandX het volgende:
lol, ik eet ook altijd laat. Ik ben nu bezig met het maken van mijn diner.
Een grote salade. Ben nu de kiffumet aan het snijden![]()
SCHAAM JE....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
zo, het after dinner bakkie pleur staat weer voor me hoor
Senseotje gezet voor het gemak
Fietst er weer best in.
As a matter of fact, HET IS M'N EERSTE KOPJE KOFFIE VANDAAG!!!1![]()
OMG...dit meen je hoop ik toch niet he...quote:Ik neem zo, als goeie tijden ( )begint, weer een bakkie!
wtf, dat is toch idioot...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Man hier eten ze/we altijd om 5 uur al
Schiet toch niet opHopelijk snel op een kamer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:39 schreef OA het volgende:
[..]
Franse eettijden.. daar zal Juon van gecharmeerd zijn!![]()
Haha, ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef BrandX het volgende:
ik bedoel kip fumet
Gerookte kip eigenlijk. Lekker voor door de salade
ik eet 5 van de 7 dagen tussen 8 en 9. Ik kom dan pas thuis van training en heb nooit zin om er gelijk achteraan te koken, dat moet nog effies wachten, dus wordt vaak eerder 9 dan 8![]()
Kijk nu naar het RTL nieuws en als dat afgelopen is begint goede tijden... daarna gaat de tv op iets anders en het koffiezetapparaat aan!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMG...dit meen je hoop ik toch niet he...![]()
Zullen we een keer samen raclettenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...idd...franse etenstijden zij zoooo goed...
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Man hier eten ze/we altijd om 5 uur al
Schiet toch niet opHopelijk snel op een kamer.
Woon jij in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...in Frankrijk beginnen we dan pas met de APERITIF....
...eten doen we pas rond 20:00...
![]()
hoezo nietecht Frans....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen racletten
Misschien niet echt frans, maar wel me-ga-lekker
Haha, ik ben er 1 keer geweest @ HMH, en 1 keer in ahoy.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:46 schreef crossover het volgende:
Ik heb ze op Fields of Rock (2005) gezien, echt fucking geweldige show
De mensen op de voorste rij hadden daarna vast geen wenkbrauwen meer
Ik dacht dat raclette eigenlijk uit zwitserland kwamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoezo nietecht Frans.......komt toevallig echt uit de Savoie...
![]()
boeieuuhhhhh......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat raclette eigenlijk uit zwitserland kwam
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:45 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk nu naar het RTL nieuws en als dat afgelopen is begint goede tijden... daarna gaat de tv op iets anders en het koffiezetapparaat aan!![]()
maareuhhhh...ik meen het hoor...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
Raclette
't begint nu echt een goeie slowchat te worden he![]()
wat ik ook doe....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik zou ook geen tvprogramma voortrekken op een bak koffie...
Ik kijk dus geen gtst...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR....![]()
dan maken we voorjou wel een uitzonderng......quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef OA het volgende:
Raclette.. vaak over gehoord maar wist tot 1 minuut geleden niet wat het was...![]()
Dat is dus met kaas blijkbaar...![]()
Als ik iets vies vind is het wel kaas...
barbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef OA het volgende:
Raclette.. vaak over gehoord maar wist tot 1 minuut geleden niet wat het was...![]()
Dat is dus met kaas blijkbaar...![]()
Als ik iets vies vind is het wel kaas...
Racoon is inderdaad erg goed. Ze waren op lowlands, maar ik wou niet mee omdat ik dacht dat ze alleen maar muziek maakten in de stijl van Everyday I Love You More, maar dat was dus niet zo. Toch nog best leuke muziekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En een tijdje geleden bij racoon geweest ben
concerten roeleren
Zal ik flan makenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maareuhhhh...ik meen het hoor.......zorgen jullie voorde koffie en toetje....
???
pffff...gelukkig....je liet meff heel erg schrikken....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kijk dus geen gtst...![]()
VOORDAT dit begint gaat de tv dus op iets anders...![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
barbaar
Kaas is fucking lekker, ga het leren eten!
Raclette is helemaal briljant
regelen wequote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maareuhhhh...ik meen het hoor.......zorgen jullie voorde koffie en toetje....
???
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Racoon is inderdaad erg goed. Ze waren op lowlands, maar ik wou niet mee omdat ik dacht dat ze alleen maar muziek maakten in de stijl van Everyday I Love You More, maar dat was dus niet zo. Toch nog best leuke muziek
Wat gaan jullie snel!!
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Racoon is inderdaad erg goed. Ze waren op lowlands, maar ik wou niet mee omdat ik dacht dat ze alleen maar muziek maakten in de stijl van Everyday I Love You More, maar dat was dus niet zo. Toch nog best leuke muziek
Wat gaan jullie snel!!
wel moet de rest ook komen he...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
boeieuuhhhhh......
BIJ DEZE NODIG IK JULLIE KOFFIE LIEFHEBBERS OM TE KOMEN RACLETTEN ....![]()
![]()
![]()
wat is een avatar...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg.
Ik vond dat ze live ook erg goed waren,.
Ben er geweest voordat die nieuwe cd uitkwam, vind die nieuwe cd ook duidelijk minder dan de voorgaande cd's
Is er iemand goed met imageready?
Ik wil graag dit plaatje (misschien de tekst iets smaller ook) in m'n avatar willen
i.c.m. mijn huidige avatar
morgen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef eer-ik het volgende:
tering, als het zo doorgaat is dit topic voor morgen al vol
dat paarse ding onder je naam is je avatarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat is een avatar...?
jaja ik ben een vrouw...maar ben niet blond....
welk plaatje? ik zie geen plaatje in je postquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg.
Ik vond dat ze live ook erg goed waren,.
Ben er geweest voordat die nieuwe cd uitkwam, vind die nieuwe cd ook duidelijk minder dan de voorgaande cd's
Is er iemand goed met imageready?
Ik wil graag dit plaatje (misschien de tekst iets smaller ook) in m'n avatar willen
i.c.m. mijn huidige avatar
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk plaatje? ik zie geen plaatje in je post
Laat maar zitten, je kan het beter hier proberen: Icon klaar terwijl u wachtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, vergeet ik tot 2 keer aan toe om het plaatje erin te zetten
edit:
deze moet het zijn dus
Ik lust wel kaas, maar niet in grote hoeveelheden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan maken we voorjou wel een uitzonderng.........moet jewel zeggen wat je wel lekker vind...
![]()
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, vergeet ik tot 2 keer aan toe om het plaatje erin te zetten
edit:
deze moet het zijn dus
[afbeelding]
precies wat ik wilquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..
dus jij komt ook.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lust wel kaas, maar niet in grote hoeveelheden..
Gewoon een plakje op een gebakken ei of op een tosti.
Wat ik wel lekker vind: best wel veel eigenlijk!![]()
Als deze SC blijft lopen is dat wel handig iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef OA het volgende:
Wanneer de avatar klaar is, ff weer hier de link posten, dan zet ik hem in de OP!![]()
Moet er eigenlijk niet een standaard OP in de wiki worden gezet??![]()
Moet ik het even vragen in dat icons klaar terwijl u wacht topic, of fix je het een andere keer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..
Edit: trouwens niet op deze pc.
Ligt eraan wanneer... Ik ben nogal reislustig en ben dus vaak weg!quote:
ach we moeten eerst ff met de rest goed afspreken....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer... Ik ben nogal reislustig en ben dus vaak weg!![]()
Enne.. met of zonder aanhang?
zijn we toch al....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef OA het volgende:
Ben trouwens ff koffie maken nu!![]()
Als ik terug kom zitten op pagina 3 neem ik aan...![]()
ik wil ook.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Je zou in dat andere topic kunnen vragen of ze hem willen laten overlopen.
Het lukt blijkbaar toch
Bijna zoals ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Je zou in dat andere topic kunnen vragen of ze hem willen laten overlopen.
Het lukt blijkbaar toch
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil ook........maar moet eerst een plaatje vinden....
![]()
als ik hem naar je opstuur...kun je em ff fixen voor mij....?
Ok wacht he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna zoals ik in gedachten had
zou je 't blauwe plaatje wat langer kunnen laten staan?
5 seconden ofzo, en dan effe 1 a 2 seconden dat andere plaatje
Sterkte!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff douchen...met behulp van mijn dochter ivm met mijn wond.......wens mij sterkte....
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff douchen...met behulp van mijn dochter ivm met mijn wond.......wens mij sterkte....
![]()
moet idd afplakken..maar is op een vervelende plek...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sterkte![]()
![]()
Moet je het 'afplakken' ofzo?
Ik moest dat ook toen ik mijn pols verneukt had
Douchet niet echt makkelijk...
snap ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet idd afplakken..maar is op een vervelende plek......dus dochterlief moet het ff voor mij doen...
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent een schat...![]()
of wist je het al....?
whehe, dat zei ik ook al iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij post trouwens echt veel, voor een newbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zei ik ook al iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
euh.. ja... zat ff te slapen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
ZEG TS, JE KAN 'M AANPASSEN.
kut, caps stond nog aan
Haast je niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
euh.. ja... zat ff te slapen...![]()
Moment...
Wat gaan we nou krijgen... @%!*$¤%quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haast je niet hoor
Ik ga toch eerst nieuwe pleur pakken
Je probeert gewoon niet hard genoeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wat gaan we nou krijgen... @%!*$¤%![]()
Kan ik m'n eigen post niet meer editten, omdat ene Crossover eraan heeft gezeten...![]()
quote:
Dat is helemaal ral inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef crossover het volgende:![]()
Wat dacht je van sinasappelsap
Ik ga ff een tosti maken![]()
haha, ja, Ral ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef crossover het volgende:
'Ral'? Dat wordt hier nooit gezegd
Van mij hoeft dat ook niet, een hele maaltijd koken, een paar boterhammen met pindakaas is ook prima
Maarja daar denken m'n ouders anders over
haha, daar moet ik ook even over nadenken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
Mensen van boven de rivieren begrijpen me soms ook verkeerd als ik zeg dat ik net ben aangereden
Terwijl dat hier heel normaal is.
stil... HOEZO STIL...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
he, we gaan toch niet met z'n allen stil zijn in ene he...
Zoiets als Dr. Pepper, maar dan het 'huismerk' van Bavaria.quote:
Nog nooit gezien hier boven de rivieren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoiets als Dr. Pepper, maar dan het 'huismerk' van Bavaria.
Vast ook niet boven de rivieren te koop
Dr. Pepper is ook van Bavaria geweest, maar dat liep zo goed dat ze het hebben verkocht aan Pepsi en verder zijn gegaan met een eigen variant.
Volgens mij wel. Ik weet trouwens niet zeker of dat verhaal klopt, maar ik heb het hier een keer opgevangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Je kan dat nu worldwide kopen toch...
Is dat niet copyrighted...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
effe het verhaal bij elkaar geprintscreend
[afbeelding]
Goh ja dat zegt weer heel iets anders. Nouja het maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
effe het verhaal bij elkaar geprintscreend
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof het mij íets interesseerd?
![]()
* eer-ik refereert naar signature
whehe.quote:
quote:
Ah ik merk het al, jij komt ook in de OPquote:
mwoa....ws wel ff klussen met plastik....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker gedouched?
Ging het een beetje?
dat doet ie ook.....he's one of us....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah ik merk het al, jij komt ook in de OP
Dan moet je wel regelmatig terugkomen hè!
(GMTA)
Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
ik douche eigenlijk altijd heel heet...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...![]()
plaatselijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je een ander teller dan ik want bij mij staat ie op 5....![]()
![]()
idd plaatselijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
plaatselijk?
Zo ja: normaal.
zo nee: weet ik niet..
Ik had het ook hoor, er komt op een of andere manier altijd wel wát water tussen, en dat doet goed pijn idd...
ooohhhhh....op die fiets....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...![]()
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
ik hou het in de gaten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...![]()
ben voorlopig niet van plan om heen te gaan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?
Dan moet ik je missen![]()
82..quote:
Net als met koffie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
true, true, true...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Maar wel een vrouw met inbreng!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Ik ben ook vrouw hoor, je bent niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
oeps....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
ik had stiekem even in het profiel gekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoor
ja maar dat wilt niet altijd iets zeggen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had stiekem even in het profiel gekeken
En er staat trouwens ook 'godess' in haar avatar
Gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
zeg je em ff van het racletten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
wie....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef eer-ik het volgende:
ey, btw...
waar is die header gebleven?
Die is in ene weg...
CIAO BELLA....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Allemaal nog veel leutplezier, ciao!
Veel plezier in je mandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Slaapse!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
waarom zo vroeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Slaapse!![]()
Tot morgen!![]()
Pfffff, bij mij gaat de wekker al om 05:15 uur, dus ik stop er zo ook mee...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen gaat net nu Lenny arriveert?![]()
Er stond zo'n plaatje in de OP,quote:
Jazeker!quote:
Ik zie hem nog hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stond zo'n plaatje in de OP,
helemaal bovenaan, blauw, met Koffie & Thee erin
Die is weg in ene
Check de OP eens, hoeveel mensen hier zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen gaat net nu Lenny arriveert?![]()
Waarom MH ipv DE?quote:
M'n vriendin gaat er al om half 6 uit...quote:
Excuses, your honourquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef erkel het volgende:
Ben notabene de topicstarter van deel 1 van de reeks![]()
Ram die PDF dan meteen maar in de OPquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef erkel het volgende:
Hey koffieliefhebbers![]()
3e pagina al weer van 4e deelWat een tempo
![]()
OA bedankt dat je aan me dachtBen notabene de topicstarter van deel 1 van de reeks
![]()
Vandaag stond in de Studentenkrant een koffietest over verschillende plaatsen waar je koffie kunt krijgen in Groningen. Zal ff de pdf-file opzoeken voor de geïnteresseerden![]()
Zal nu nog ff teruglezen![]()
Niet meteen boos worden!!!quote:
true, true...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat MH de koffieboeren wel met restecp behandelen en helpt koffieboeren met ontwikkelen. DE is alleen maar voor eigenbelang, zielige misbruikers van derde wereldlanden.
Lenny leidt aan obsessieve compulsieve stoornis, ik ken hem persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen boos worden!!!![]()
We hebben hier een gezellige koffiecommunity hoor!![]()
Je bent trouwens nog steeds welkom!!![]()
![]()
Zulke mensen moet je ook hebben tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Lenny leidt aan obsessieve compulsieve stoornis, ik ken hem persoonlijk.
Vind het logo wel wat hebben, al is die van DE inderdaad mooier.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true...
Gewone koffie hebben we hier eigenlijk altijd van MH,
Maar ik vind dat logo niet mooi, en de pads te duur
Dus ik heb dat logo niet in m'n avatar staan
is ie gevaarlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Dequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen boos worden!!!![]()
We hebben hier een gezellige koffiecommunity hoor!![]()
Je bent trouwens nog steeds welkom!!![]()
![]()
Zolang je hem maar uit je privé leven houdt kan je niks gebeurenquote:
LEUGENS!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
jij kent hem persoonlijk, ben je wel eens aangevallen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je hem maar uit je privé leven houdt kan je niks gebeuren
jaja...hoe ken je zijn voornaam dan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEUGENS!
Ik ken paul niet eens..![]()
Ik wordt op Fok verder door niemand bij m'n voornaam aangesproken hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEUGENS!
Ik ken paul niet eens..![]()
Dagelijksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij kent hem persoonlijk, ben je wel eens aangevallen?
kan het allemaal niet bijhouden zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
a demain
21 posts nogNog nooit is een koffie topic zo hard gegaan
jij mag ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou leuk.......iedereen kom bij elkaar op de koffie...maar ik blijf hier helemaal alleen...
![]()
![]()
![]()
Laat iemand anders maar doen danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil de nieuwe aanmaken!!!!!...
weet alleen niet hoe het moet....
tis me ook nooit gevraagd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen hoor
't is misschien alleen wat ver...
eens moet de eerste keer zijn hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
nou zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
Met de nieuwe leden van de caffeïne-crew is het tempo verdubbeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon dit topic continu open laten staan
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor magquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou zeg......dames voor..toch...
?
hahahah!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier mag ze wel vast oefenen:
Onzin voor je leven!
je hebt mijn nooit horen zeggen dat vrouwen gelijk staan aan mannen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
Met dit knopje:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hahahah!!!!...zo ver was i wel hoor...
...maar hoe krijg ik de OP erop....
?
zeg crossover, wil jij even dat usericon blokje erin rammen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
waar was je toch al die tijd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Met de nieuwe leden van de caffeïne-crew is het tempo verdubbeldMaar volgende topic probeer ik bij te houden, een deel overslaan kan natuurlijk niet
Als jij het volgende topic maakt zal ik de OP aanpassenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg crossover, wil jij even dat usericon blokje erin rammen..
heb geen zin om al die tags te wijzigen.
Kost zoveel tijd/werk.
Of is er een makkelijkere manier?
De rest van het topic is al af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |