kan het allemaal niet bijhouden zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
a demain
21 posts nogNog nooit is een koffie topic zo hard gegaan
jij mag ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou leuk.......iedereen kom bij elkaar op de koffie...maar ik blijf hier helemaal alleen...
![]()
![]()
![]()
Laat iemand anders maar doen danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil de nieuwe aanmaken!!!!!...
weet alleen niet hoe het moet....
tis me ook nooit gevraagd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen hoor
't is misschien alleen wat ver...
eens moet de eerste keer zijn hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
nou zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
Met de nieuwe leden van de caffeïne-crew is het tempo verdubbeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon dit topic continu open laten staan
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor magquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou zeg......dames voor..toch...
?
hahahah!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier mag ze wel vast oefenen:
Onzin voor je leven!
je hebt mijn nooit horen zeggen dat vrouwen gelijk staan aan mannen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
Met dit knopje:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hahahah!!!!...zo ver was i wel hoor...
...maar hoe krijg ik de OP erop....
?
zeg crossover, wil jij even dat usericon blokje erin rammen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
waar was je toch al die tijd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Met de nieuwe leden van de caffeïne-crew is het tempo verdubbeldMaar volgende topic probeer ik bij te houden, een deel overslaan kan natuurlijk niet
Als jij het volgende topic maakt zal ik de OP aanpassenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg crossover, wil jij even dat usericon blokje erin rammen..
heb geen zin om al die tags te wijzigen.
Kost zoveel tijd/werk.
Of is er een makkelijkere manier?
De rest van het topic is al af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |