wat is een avatar...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg.
Ik vond dat ze live ook erg goed waren,.
Ben er geweest voordat die nieuwe cd uitkwam, vind die nieuwe cd ook duidelijk minder dan de voorgaande cd's
Is er iemand goed met imageready?
Ik wil graag dit plaatje (misschien de tekst iets smaller ook) in m'n avatar willen
i.c.m. mijn huidige avatar
morgen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef eer-ik het volgende:
tering, als het zo doorgaat is dit topic voor morgen al vol
dat paarse ding onder je naam is je avatarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat is een avatar...?
jaja ik ben een vrouw...maar ben niet blond....
welk plaatje? ik zie geen plaatje in je postquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zeg.
Ik vond dat ze live ook erg goed waren,.
Ben er geweest voordat die nieuwe cd uitkwam, vind die nieuwe cd ook duidelijk minder dan de voorgaande cd's
Is er iemand goed met imageready?
Ik wil graag dit plaatje (misschien de tekst iets smaller ook) in m'n avatar willen
i.c.m. mijn huidige avatar
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk plaatje? ik zie geen plaatje in je post
Laat maar zitten, je kan het beter hier proberen: Icon klaar terwijl u wachtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, vergeet ik tot 2 keer aan toe om het plaatje erin te zetten
edit:
deze moet het zijn dus
Ik lust wel kaas, maar niet in grote hoeveelheden..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan maken we voorjou wel een uitzonderng.........moet jewel zeggen wat je wel lekker vind...
![]()
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, vergeet ik tot 2 keer aan toe om het plaatje erin te zetten
edit:
deze moet het zijn dus
[afbeelding]
precies wat ik wilquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..
dus jij komt ook.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lust wel kaas, maar niet in grote hoeveelheden..
Gewoon een plakje op een gebakken ei of op een tosti.
Wat ik wel lekker vind: best wel veel eigenlijk!![]()
Als deze SC blijft lopen is dat wel handig iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:04 schreef OA het volgende:
Wanneer de avatar klaar is, ff weer hier de link posten, dan zet ik hem in de OP!![]()
Moet er eigenlijk niet een standaard OP in de wiki worden gezet??![]()
Moet ik het even vragen in dat icons klaar terwijl u wacht topic, of fix je het een andere keer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik kan wel zorgen dat dat plaatje zich afwisselt met je huidige icon..
Edit: trouwens niet op deze pc.
Ligt eraan wanneer... Ik ben nogal reislustig en ben dus vaak weg!quote:
ach we moeten eerst ff met de rest goed afspreken....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer... Ik ben nogal reislustig en ben dus vaak weg!![]()
Enne.. met of zonder aanhang?
zijn we toch al....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef OA het volgende:
Ben trouwens ff koffie maken nu!![]()
Als ik terug kom zitten op pagina 3 neem ik aan...![]()
ik wil ook.....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Je zou in dat andere topic kunnen vragen of ze hem willen laten overlopen.
Het lukt blijkbaar toch
Bijna zoals ik in gedachten hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Zoiets? Je zou in dat andere topic kunnen vragen of ze hem willen laten overlopen.
Het lukt blijkbaar toch
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik wil ook........maar moet eerst een plaatje vinden....
![]()
als ik hem naar je opstuur...kun je em ff fixen voor mij....?
Ok wacht he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bijna zoals ik in gedachten had
zou je 't blauwe plaatje wat langer kunnen laten staan?
5 seconden ofzo, en dan effe 1 a 2 seconden dat andere plaatje
Sterkte!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff douchen...met behulp van mijn dochter ivm met mijn wond.......wens mij sterkte....
![]()
Sterktequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben ff douchen...met behulp van mijn dochter ivm met mijn wond.......wens mij sterkte....
![]()
moet idd afplakken..maar is op een vervelende plek...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sterkte![]()
![]()
Moet je het 'afplakken' ofzo?
Ik moest dat ook toen ik mijn pols verneukt had
Douchet niet echt makkelijk...
snap ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moet idd afplakken..maar is op een vervelende plek......dus dochterlief moet het ff voor mij doen...
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je bent een schat...![]()
of wist je het al....?
whehe, dat zei ik ook al iddquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij post trouwens echt veel, voor een newbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zei ik ook al iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
euh.. ja... zat ff te slapen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
ZEG TS, JE KAN 'M AANPASSEN.
kut, caps stond nog aan
Haast je niet hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
euh.. ja... zat ff te slapen...![]()
Moment...
Wat gaan we nou krijgen... @%!*$¤%quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haast je niet hoor
Ik ga toch eerst nieuwe pleur pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |