Je probeert gewoon niet hard genoeg!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:27 schreef OA het volgende:
[..]
Wat gaan we nou krijgen... @%!*$¤%![]()
Kan ik m'n eigen post niet meer editten, omdat ene Crossover eraan heeft gezeten...![]()
quote:
Dat is helemaal ral inderdaadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:31 schreef crossover het volgende:![]()
Wat dacht je van sinasappelsap
Ik ga ff een tosti maken![]()
haha, ja, Ral ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef crossover het volgende:
'Ral'? Dat wordt hier nooit gezegd
Van mij hoeft dat ook niet, een hele maaltijd koken, een paar boterhammen met pindakaas is ook prima
Maarja daar denken m'n ouders anders over
haha, daar moet ik ook even over nadenken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef crossover het volgende:
Mensen van boven de rivieren begrijpen me soms ook verkeerd als ik zeg dat ik net ben aangereden
Terwijl dat hier heel normaal is.
stil... HOEZO STIL...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
he, we gaan toch niet met z'n allen stil zijn in ene he...
Zoiets als Dr. Pepper, maar dan het 'huismerk' van Bavaria.quote:
Nog nooit gezien hier boven de rivieren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:06 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoiets als Dr. Pepper, maar dan het 'huismerk' van Bavaria.
Vast ook niet boven de rivieren te koop
Dr. Pepper is ook van Bavaria geweest, maar dat liep zo goed dat ze het hebben verkocht aan Pepsi en verder zijn gegaan met een eigen variant.
Volgens mij wel. Ik weet trouwens niet zeker of dat verhaal klopt, maar ik heb het hier een keer opgevangen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Je kan dat nu worldwide kopen toch...
Is dat niet copyrighted...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
effe het verhaal bij elkaar geprintscreend
[afbeelding]
Goh ja dat zegt weer heel iets anders. Nouja het maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef eer-ik het volgende:
effe het verhaal bij elkaar geprintscreend
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof het mij íets interesseerd?
![]()
* eer-ik refereert naar signature
whehe.quote:
quote:
Ah ik merk het al, jij komt ook in de OPquote:
mwoa....ws wel ff klussen met plastik....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker gedouched?
Ging het een beetje?
dat doet ie ook.....he's one of us....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ah ik merk het al, jij komt ook in de OP
Dan moet je wel regelmatig terugkomen hè!
(GMTA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |