Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
ik douche eigenlijk altijd heel heet...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...![]()
plaatselijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je een ander teller dan ik want bij mij staat ie op 5....![]()
![]()
idd plaatselijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
plaatselijk?
Zo ja: normaal.
zo nee: weet ik niet..
Ik had het ook hoor, er komt op een of andere manier altijd wel wát water tussen, en dat doet goed pijn idd...
ooohhhhh....op die fiets....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...![]()
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
ik hou het in de gaten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...![]()
ben voorlopig niet van plan om heen te gaan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?
Dan moet ik je missen![]()
82..quote:
Net als met koffie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
true, true, true...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Maar wel een vrouw met inbreng!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Ik ben ook vrouw hoor, je bent niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
oeps....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
ik had stiekem even in het profiel gekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoor
ja maar dat wilt niet altijd iets zeggen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had stiekem even in het profiel gekeken
En er staat trouwens ook 'godess' in haar avatar
Gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
zeg je em ff van het racletten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
wie....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef eer-ik het volgende:
ey, btw...
waar is die header gebleven?
Die is in ene weg...
CIAO BELLA....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Allemaal nog veel leutplezier, ciao!
Veel plezier in je mandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Slaapse!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
waarom zo vroeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Slaapse!![]()
Tot morgen!![]()
Pfffff, bij mij gaat de wekker al om 05:15 uur, dus ik stop er zo ook mee...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen gaat net nu Lenny arriveert?![]()
Er stond zo'n plaatje in de OP,quote:
Jazeker!quote:
Ik zie hem nog hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stond zo'n plaatje in de OP,
helemaal bovenaan, blauw, met Koffie & Thee erin
Die is weg in ene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |