Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
ik douche eigenlijk altijd heel heet...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet de kraan ook niet te heet zetten he...![]()
plaatselijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa....ws wel ff klussen met plastik.......maar zo lekkerrrrrrr
![]()
![]()
maar nu heb ik pijn...is dat normaal?
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan heb je een ander teller dan ik want bij mij staat ie op 5....![]()
![]()
idd plaatselijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
plaatselijk?
Zo ja: normaal.
zo nee: weet ik niet..
Ik had het ook hoor, er komt op een of andere manier altijd wel wát water tussen, en dat doet goed pijn idd...
ooohhhhh....op die fiets....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij staat weergeven op "100 posts per pagina"...![]()
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd plaatselijk.......dus ik ga niet dood....
?
ik hou het in de gaten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef OA het volgende:
[..]
Nee.. pas als het zwart begint te worden over je hele lichaam moet je je zorgen gaan maken...![]()
ben voorlopig niet van plan om heen te gaan....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, nee, zo ernstig is het toch niet hopelijk?
Dan moet ik je missen![]()
82..quote:
Net als met koffie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
true, true, true...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
Maar wel een vrouw met inbreng!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
nou voel ik me toch een beetje angesproken aangezien ik de enige vrouw ben tussen al die mannen...hihi!
Ik ben ook vrouw hoor, je bent niet alleenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....
![]()
oeps....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou ja zeg, zie je brandx zomaar over het hoofd?!![]()
ik had stiekem even in het profiel gekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook voor het eerst hoor
ja maar dat wilt niet altijd iets zeggen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik had stiekem even in het profiel gekeken
En er staat trouwens ook 'godess' in haar avatar
Gezelligquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
zeg je em ff van het racletten....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef OA het volgende:
Ik heb net Erkel uitgenodigd om hier koffie te komen drinken!![]()
Hij zit nu in AKQ te spelen...
wie....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef eer-ik het volgende:
ey, btw...
waar is die header gebleven?
Die is in ene weg...
CIAO BELLA....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Allemaal nog veel leutplezier, ciao!
Veel plezier in je mandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
ik koffie nog een bakkie pleur en ga dan af. morgen gaat om half zes het wekkerje weer.
Slaapse!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef BrandX het volgende:
waarom zo vroeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Slaapse!![]()
Tot morgen!![]()
Pfffff, bij mij gaat de wekker al om 05:15 uur, dus ik stop er zo ook mee...
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen gaat net nu Lenny arriveert?![]()
Er stond zo'n plaatje in de OP,quote:
Jazeker!quote:
Ik zie hem nog hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er stond zo'n plaatje in de OP,
helemaal bovenaan, blauw, met Koffie & Thee erin
Die is weg in ene
Check de OP eens, hoeveel mensen hier zijn...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iedereen gaat net nu Lenny arriveert?![]()
Waarom MH ipv DE?quote:
M'n vriendin gaat er al om half 6 uit...quote:
Excuses, your honourquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef erkel het volgende:
Ben notabene de topicstarter van deel 1 van de reeks![]()
Ram die PDF dan meteen maar in de OPquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:18 schreef erkel het volgende:
Hey koffieliefhebbers![]()
3e pagina al weer van 4e deelWat een tempo
![]()
OA bedankt dat je aan me dachtBen notabene de topicstarter van deel 1 van de reeks
![]()
Vandaag stond in de Studentenkrant een koffietest over verschillende plaatsen waar je koffie kunt krijgen in Groningen. Zal ff de pdf-file opzoeken voor de geïnteresseerden![]()
Zal nu nog ff teruglezen![]()
Niet meteen boos worden!!!quote:
true, true...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Omdat MH de koffieboeren wel met restecp behandelen en helpt koffieboeren met ontwikkelen. DE is alleen maar voor eigenbelang, zielige misbruikers van derde wereldlanden.
Lenny leidt aan obsessieve compulsieve stoornis, ik ken hem persoonlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen boos worden!!!![]()
We hebben hier een gezellige koffiecommunity hoor!![]()
Je bent trouwens nog steeds welkom!!![]()
![]()
Zulke mensen moet je ook hebben tochquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Lenny leidt aan obsessieve compulsieve stoornis, ik ken hem persoonlijk.
Vind het logo wel wat hebben, al is die van DE inderdaad mooier.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true, true...
Gewone koffie hebben we hier eigenlijk altijd van MH,
Maar ik vind dat logo niet mooi, en de pads te duur
Dus ik heb dat logo niet in m'n avatar staan
is ie gevaarlijk....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Dequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Niet meteen boos worden!!!![]()
We hebben hier een gezellige koffiecommunity hoor!![]()
Je bent trouwens nog steeds welkom!!![]()
![]()
Zolang je hem maar uit je privé leven houdt kan je niks gebeurenquote:
LEUGENS!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
jij kent hem persoonlijk, ben je wel eens aangevallen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Zolang je hem maar uit je privé leven houdt kan je niks gebeuren
jaja...hoe ken je zijn voornaam dan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEUGENS!
Ik ken paul niet eens..![]()
Ik wordt op Fok verder door niemand bij m'n voornaam aangesproken hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
LEUGENS!
Ik ken paul niet eens..![]()
Dagelijksquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij kent hem persoonlijk, ben je wel eens aangevallen?
kan het allemaal niet bijhouden zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
a demain
21 posts nogNog nooit is een koffie topic zo hard gegaan
jij mag ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou leuk.......iedereen kom bij elkaar op de koffie...maar ik blijf hier helemaal alleen...
![]()
![]()
![]()
Laat iemand anders maar doen danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil de nieuwe aanmaken!!!!!...
weet alleen niet hoe het moet....
tis me ook nooit gevraagd....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij mag ook wel komen hoor
't is misschien alleen wat ver...
eens moet de eerste keer zijn hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
nou zeg...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga ook zo maar. Morgen om een uur of 7 op
[..]
Laat iemand anders maar doen dan
Met de nieuwe leden van de caffeïne-crew is het tempo verdubbeldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet gewoon dit topic continu open laten staan
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor magquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou zeg......dames voor..toch...
?
hahahah!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier mag ze wel vast oefenen:
Onzin voor je leven!
je hebt mijn nooit horen zeggen dat vrouwen gelijk staan aan mannen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
Met dit knopje:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hahahah!!!!...zo ver was i wel hoor...
...maar hoe krijg ik de OP erop....
?
zeg crossover, wil jij even dat usericon blokje erin rammen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is gelijk aan de man, dus in dat geval zeg ik dat de meest kundige voor mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |