Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik wil er Bigore NL van maken![]()
En ik mag toch hopen dat je het email adres kan wijzigen, want 1 april verander ik van provider en vervalt dat emailadres, nu bedenk ik me net dat me Fok account ook op dat domein staat, kan ik ook nie wel veranderen...
Als ik een spel met Playstation 2 graphics wil koop ik wel een Playstation 2.quote:
GRAW =quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
En ik vond GRAW al slecht, dus ik begin maar neit aan RS:LV.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, dat helpende team hoef je niet per se te gebruiken. Je kunt ze ook ergens neerzetten en ze daar laten staan.
Ok heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uit![]()
En mijn creditcard gegevens staat via dat adres
Nee jij nog niet, ik al meerdere.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi, had ik hier al een tvp?
Maar het is best makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.
Mietje ben ik he...
Rainbow bestond alleen veel eerder.quote:Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter
Je bestuurd jezelf en je andere 2 teammates, en dat werkt gewoon goed.quote:Ik wil dus niet 4 man tegelijk besturen in een shooter.
Virtua Tennis 3quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef -Dries- het volgende:
Mja GRAW 2 koop ik ooit nog wel eens denk ik.
Welke toffe games komen er eigenlijk tussen nu en Mei (Bioshock, Mass Effect) ongeveer uit?
Verhaal (plottwists!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan SW:KOTOR?
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er wel mee, maar zo speciaal is het toch niet?
Wat Un4 zegt! Ik vond beide Kotor's echt schitterend en Jade Empire ook dat is ook de reden waar ik zo uitkijk naar Mass Effectquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Verhaal (plottwists!), combat en de dark/light side keuze waren voor mij de punten waar de game menig RPG voorbij schoot. Maargoed zoveel RPG's speel ik ook niet omdat ik fantasy settings niet trek, sci-fi daarentegen weer wel!
Mass Effect!![]()
Dat zou toch in F1 zo worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
hmm wordt er nu echt een PSP als spiegel gebruikt in Forza 2?
Er waren volgens mij meerdere einde's. Maar is al weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
Speel die game nou maar gewoon, tis echt wel de moeite imhoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
ten eerste heb ik geen Xbox meer, daarom heb ik het spel ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel die game nou maar gewoon, tis echt wel de moeite imho
schijnt dus een kleine TV te zijn, die aangesloten is op een aparte 360, met losse Forza discquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou toch in F1 zo worden.
het zou wel leuk zijn maar dan moet er wel iets bij zitten dat je je PSP boven op je TV kan plakken. Niet dat je je spiegel naast je hebt liggen. Of zoals ik in mijn auto, in een kastje.
quote:En er zitten geen achievements in het spel
De OP is lekker overzichtelijk, staat niet te veel info is.quote:
Ik vind hem langquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
De OP is lekker overzichtelijk, staat niet te veel info is.
Maar vooral, hij is stukken beter dan de OP van het vorige deel.
Heb Live al vanaf de huidige xbox.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef CittaR het volgende:
ik heb een vraagje...
op mijn oude xbox heb ik nog steeds xbox live, dat wordt via creditcard nog elk jaar afgeschreven. nu wil ik die account gebruiken bij een vriend die een 360 heeft. moet je dan nog steeds gamerpoints kopen of kan je dan alles downloaden wat je maar wilt en dat het van je creditcard wordt afgeschreven?
kan ik diezelfde account nog op mijn oude xbox gebruiken? niet tegelijk natuurlijk....
Lijk me wel anders private chat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef apengek het volgende:
kun je met crackdown in co-op trouwens ook praten met elkaar?
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef apengek het volgende:
kun je met crackdown in co-op trouwens ook praten met elkaar?
Klopt, dat is al een half jaar bekend ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360.qj.net/GTA(...)ing-/pg/49/aid/86010
GTA 4 speeld zich af in New York?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, dat is al een half jaar bekend ofzo
quote:
hm dan had die gast waarmee ik speelde zn mic niet aanstaan denk ikquote:
Niet iedereen hoeft ook een headsetje te hebben ehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef apengek het volgende:
[..]
[..]
hm dan had die gast waarmee ik speelde zn mic niet aanstaan denk ik
mn gamertag is trouwens: ikdedinges
25 mei, 5 dagen voor Forza 2.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef angel008 het volgende:
iemand all een idee wanneer mass effect uitkomt ?
dat zou echt heel tof zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360.qj.net/GTA(...)ing-/pg/49/aid/86010
GTA 4 speelt zich af in New York?
Wil ik ook wel weten ja zal nog wel niet bekend zijn? Mass Effect kom snelquote:
Geen concrete releasedatum wat Mass Effect betreft. Volgens de laatste geruchten kunnen we het spel in juni verwachten.quote:
Voor het beste resultaat moet je in je router de poorten 88 en 3074 forwarden naar je Xbox. Zowel TCP als UDP.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef angel008 het volgende:
kutzooi..
zit nu alln tijdje te proberen on-line te gamen maar om de een of andere reden krijg ik heel vaak een disconected from server (graw 2) meer mensen last van ? waar kan het aan liggen ? (downloaden van hd film van southpark ging als een speer dus mn verbinding zou goed moeten zijn..)
baal hier wel van
stilzwijgend verlengd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:30 schreef piet_pelle het volgende:
Dat live, wordt dat stilzwijgend verlengd of zo? Want ik heb mijn 2e 360 toch al meer dan een jaar dacht ik zo maar kan gewoon nog steeds online.
Hoe zit dat dan als je een abbo in de winkel heb gekocht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
stilzwijgend verlengd.
nog een dikke week tot Virtua Tennis 3
Oh, dan hangt het af van je instellingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je een abbo in de winkel heb gekocht?
Heb namelijk een tijdje terug een webcam met 12 maanden live gekocht en de code ingevoerd xbox geeft aan dat Live tot 15 maart 2008 duurt.
Heb me Credit Card wel geregistreerd op Live.
Het hoeft niet speciaal aan jou te liggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef angel008 het volgende:
kutzooi..
zit nu alln tijdje te proberen on-line te gamen maar om de een of andere reden krijg ik heel vaak een disconected from server (graw 2) meer mensen last van ? waar kan het aan liggen ? (downloaden van hd film van southpark ging als een speer dus mn verbinding zou goed moeten zijn..)
baal hier wel van
Cool, maar hij is nog niet bevestigd door Bioware... verwacht overigens wel dat ie komt.quote:
Feitelijk zijn het LCE'squote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Idd. het wordt tijd voor CE's!
Kheb heel die CE van LP nergens kunnen vinden eigenlijk..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
De CE van Lost Planet was ook wel leuk; mooie steelcase en een dvd'tje erbij met een zooitje extra's waaronder de soundtrack op MP3 formaat. En ik vind die steelcases toch altijd net een graadje mooier dan de standaard plastic gevallen.
Steelcase van LP was volgens mij een play.com exclusive...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb heel die CE van LP nergens kunnen vinden eigenlijk..
En steelcases..tsja ik vind ze niet altijd mooier en het wordt zo gewoon...
Ik weet nog wel met Halo 2 LE, toen was het nog bijzonder en tof dat het een steelcase was.
Maar nu brengen ze met alles een steelcase uit...
Vind ik ook, daarom wou ik van mijn Perfect Dark af. Waar zou die toch gebleven zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:04 schreef Heintje het volgende:
Vaak zijn de gewone platic hoesjes mooier omdat die netjes tussen de rest van je spellen kan staan. Een steelcase valt dan gewoon teveel op en moet je dan dus eigenlijk ergens anders neer zetten.
Op het moment bij mijn moeder...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarom wou ik van mijn Perfect Dark af. Waar zou die toch gebleven zijn
Maar hoe doen ze dat dan met betalen? Ik heb alleen een code ingevoerd, ze hebben helemaal geen bankgegevens van mij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
stilzwijgend verlengd.
nog een dikke week tot Virtua Tennis 3
Met prepaid loopt je live af en wordt het live silver. Als je met een CC werkt wordt ie gewoon verlengt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan met betalen? Ik heb alleen een code ingevoerd, ze hebben helemaal geen bankgegevens van mij?
CE's zijn er ook niet om tussen de rest te zetten maar om te showen, mooi plekje naast je games geven dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
Alleen de normale hoesjes passen bij elkaar.
Steel cases hebben vaak allemaal een ander formaat.
En ik hou wel van eenheid.
Maar als je van elk spel de CE hebt is dat niet meer speciaal en dan komt die dus gewoon tussen de rest te staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
CE's zijn er ook niet om tussen de rest te zetten maar om te showen, mooi plekje naast je games geven dus
Dat hangt er dus vanaf hoe die CE eruit ziet, als het gewoon een simpel tin doosje is dan schuif je em er tussen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je van elk spel de CE hebt is dat niet meer speciaal en dan komt die dus gewoon tussen de rest te staan.
Was makkelijk te doen he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:57 schreef Gamedemon het volgende:
O en ik heb gister GRAW2 uitgespeeld.
Tof spel alleen te simpel en te kort...ik begon gelijk op de hoogste moeilijkheidsgraad en had er geen problemen mee.
Bij GRAW 1 heb ik veel vast gezeten omdat het te tering moeilijk was, dat heb ik hier niet gehad.
En met crackdown heb ik nu 499/500 agility orbs, en 252 hidden orbs, voor de rest ook alles al gehaald.
Verslavend spelletje, Toppertje
Ik wil hem wel ruilen tegen mijn gewone versie. Ik betaal de verzendkosten wel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:05 schreef TwyLight het volgende:
Dat vind ik dus ookmijn GoW CE staat helemaal niet mooi tussen de rest
.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:57 schreef Gamedemon het volgende:
O en ik heb gister GRAW2 uitgespeeld.
Tof spel alleen te simpel en te kort...ik begon gelijk op de hoogste moeilijkheidsgraad en had er geen problemen mee.
Bij GRAW 1 heb ik veel vast gezeten omdat het te tering moeilijk was, dat heb ik hier niet gehad.
En met crackdown heb ik nu 499/500 agility orbs, en 252 hidden orbs, voor de rest ook alles al gehaald.
Verslavend spelletje, Toppertje
neequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik wil hem wel ruilen tegen mijn gewone versie. Ik betaal de verzendkosten wel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de SE van Viva Piñata. Ook al zo'n vaag hoesje. Viva Piñata zelf zit er geeneens meer in, want eerst moet je het hoesje uit het hoesje halen. Dan klap je het ding open en dan vallen alle blaadjes eruit die erin zitten. En dan kan je eindelijk de disc erin of eruit doen.
Hij zit nu in het Gears of War hoesje. En GoW zit weer in mijn GRAW 2 hoesje. En zo zit alles lekker door elkaar![]()
!
Niet eens SE of CE of DE.quote:
No respect.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb de SE van Viva Piñata. Ook al zo'n vaag hoesje. Viva Piñata zelf zit er geeneens meer in, want eerst moet je het hoesje uit het hoesje halen. Dan klap je het ding open en dan vallen alle blaadjes eruit die erin zitten. En dan kan je eindelijk de disc erin of eruit doen.
Hij zit nu in het Gears of War hoesje. En GoW zit weer in mijn GRAW 2 hoesje. En zo zit alles lekker door elkaar![]()
!
Doe het zoals ik, alle 2 14.gifquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef Ron.666 het volgende:
Al mijn hoesjes hebben een super speciaal stoflaagje. Ik wil weer een keer lekker een nacht doorhalen met mijn xbox. Maar ja.
Wordt Sega Rally een van de betere Rally games? Of moet ik wachten op McRae:Dirt?
Lekker modernquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:36 schreef devv05 het volgende:
In de winkel, met geld.
Das dan weer geen probleem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Of met een CC.
Vind je het buiten eng ofzoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker modern
magoed, morgen dan maar eens gaan zoeken...
Sega Rally wordt beterquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:18 schreef devv05 het volgende:
Lost Planet, Crackdown, GRAW 2, er is genoeg te doen hoorMijn voorkeur ligt bij McRae: DIRT maar misschien wordt SEGA Rally ook wel oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ja maar Kameo en PGR3 zijn ook kutgamesquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Allotroop het volgende:
[spuit-11 modus]
Iemand vroeg of er een prijsverlaging op komst is wegens de PS3 launch?
Hier in de Bundesrepublik kost een 360 Premium inkl. Kameo en PGR3 momenteel EUR 299.
Dus voor mensen in de grensstreek met ambities wellicht een ritje waard?
100 Euro korting is ook kut?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar Kameo en PGR3 zijn ook kutgames
Meer dat ik vaak genoeg al de halve stad door kan om een stuk randapparatuur te zoeken, laat staan MS points... Plus dat ik mijn live WEL zomaar kon activeren.quote:
Bestel ze op internet en blijf wachten bij de brievenbus.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat ik vaak genoeg al de halve stad door kan om een stuk randapparatuur te zoeken, laat staan MS points... Plus dat ik mijn live WEL zomaar kon activeren.
besides, ik ben de afgelopen anderhalve week tamelijk ziek geweest
Zin in een potje?quote:
Tsja, vind van wel... vind het absoluut niks speciaals. Ik heb aan NFS:MW een hoop meer plezier beleefd bijvoorbeeldquote:
vergeleken met deeltje 2 stelt PGR3 zwaar teleur, enige +je zijn dan de graphics en evt. dat Gotham TV.quote:
Ja, hij is fijn én goed. Ik ben iig erg blij met de mijnequote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef TwyLight het volgende:
iemand ervaring met de wireless headset?
mijn microfoon is al een tijdje kapot (haperen, en heel erge echo (ligt niet aan de verbinding)).
Is die een beetje fijn én goed?
Is goed, ben toch nog druk met andere gamesquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was makkelijk te doen he.
Wacht je nog ff op de co op missions voordat ik me 360 terug heb.
No shitquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
.
Wordt zuur om die laatste te vinden
Zoals bij iedereen volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef ijsmeis het volgende:
!
Hij is fantastisch, makkelijker dan die andere. Daar had ik wel regelmatig het probleem dat als ik achter de 360 zit, dan zit ik een luie hangstoel waardoor ik mijn armen op mijn bovenbenen laat rusten. Dat zorgt er wel voor dat ik regelmatig met de aansluiting van de headset tegen mijn mijn noten aan zit. Dan duw je het kabeltje een beetje plat en gaat het kraken. Niet echt een probleem, maar soms wel irritantquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:17 schreef TwyLight het volgende:
iemand ervaring met de wireless headset?
mijn microfoon is al een tijdje kapot (haperen, en heel erge echo (ligt niet aan de verbinding)).
Is die een beetje fijn én goed?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Echt een méga verschil trouwens tussen gamen met de 360 op een 20 inch 4:3 CRT tv en een 110 inch (2.5 meter breed) breedbeeld lcd HD-Projector
Op tvtje zat ik heel verkrampt op de bank naar voren te hangen om het een beetje te kunnen zien, bij Burnout crashte ik tegen alles aan omdat ik gewoon het slecht kon zien. M'n ogen werden er snel moe van en ik zat dus heel verkrampt naar voren, als ik gewoon relaxed naar achter wou hangen ging het al helemaal mis. Overigens moest ik van de bank opstaan en naar voren lopen om tekst te kunnen lezen
Nu hang ik lekker achteruit en ben ik meteen tig keer beter in Burnout ook
Ter impressie (in echt is nog veeeeel mooier):
[afbeelding]
Dat is wel erg gaaf gamenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
Echt een méga verschil trouwens tussen gamen met de 360 op een 20 inch 4:3 CRT tv en een 110 inch (2.5 meter breed) breedbeeld lcd HD-Projector
Op tvtje zat ik heel verkrampt op de bank naar voren te hangen om het een beetje te kunnen zien, bij Burnout crashte ik tegen alles aan omdat ik gewoon het slecht kon zien. M'n ogen werden er snel moe van en ik zat dus heel verkrampt naar voren, als ik gewoon relaxed naar achter wou hangen ging het al helemaal mis. Overigens moest ik van de bank opstaan en naar voren lopen om tekst te kunnen lezen
Nu hang ik lekker achteruit en ben ik meteen tig keer beter in Burnout ook
Ter impressie (in echt is nog veeeeel mooier):
[afbeelding]
Die is super jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Dragonetti het volgende:
kwam net deze xbox commercial tegen:
http://youtube.com/watch?v=34KxmCQD0V8
Blijft echt meesterlijk en ademt PRECIES de sfeer die gamen heeft, vooral met vrienden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:11 schreef Dragonetti het volgende:
kwam net deze xbox commercial tegen:
http://youtube.com/watch?v=34KxmCQD0V8
Per jaar worden ze stukken beter terwijl prijs zelfde blijft of zelfs daalt. Als je bekend bent met beamers van 5 jaar oud ofzo of die niet bedoeld zijn voor films/games dan heb je nog niks gezienquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf gamenMaar toch ben ik huiverig voor beamers... weet niet precies waarom, maar toch
PS3 of 360, komt niet op de Wii, maar zo ziet het er wel uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Wii versie?
Niet aan mijn 360 denken dan aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht ga vanavond ff langs bij een maat ff spelletje doen.
Start we de 360 loopt vast herstart 3 rode lampjes nog es herstart weer 3 rode lampjes.
Ik zo nou dat word M$ dan bellen he.
Dus nu ben ik echt ff 360 loos.![]()
Lijkt wel of er een vloek heerst.![]()
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:14 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
vergeleken met deeltje 2 stelt PGR3 zwaar teleur, enige +je zijn dan de graphics en evt. dat Gotham TV.
PGR was kutquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.
Kameo is trouwens ook een hele leuke vermakelijke game.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was onwijs.
PGR2 was kut
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 1.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR.
Kameo leuke game he, viel mij ook niets tegen.
nofi, maar PGR3 mag de ballen nog niet likken van PGR2.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.
Kameo is trouwens ook een hele leuke vermakelijke game.
PGR2 is heilig en PGR3 is gewoon een zeer goede game.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar PGR3 mag de ballen nog niet likken van PGR2.
Ik vind deel 3 wel cooler dan deel 2. Deel 2 was te realistisch, dat moet PGR maar aan Forza overlaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was kut
PGR2 was onwijs.
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 2.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR2.
zijn duitse xboxen hetzelfde als nederlandse?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Allotroop het volgende:
[spuit-11 modus]
Iemand vroeg of er een prijsverlaging op komst is wegens de PS3 launch?
Hier in de Bundesrepublik kost een 360 Premium inkl. Kameo en PGR3 momenteel EUR 299.
Dus voor mensen in de grensstreek met ambities wellicht een ritje waard?
PGR2 ziek veel gespeeld, echt een supervet spel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was kut
PGR2 was onwijs.
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 2.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR2.
bij een vriend gamen we altijd op de beamer, redelijk goedkoop dingetje, 500 euro met allemaal speciale kortingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf gamenMaar toch ben ik huiverig voor beamers... weet niet precies waarom, maar toch
Das de enige die ik heb platgespeeld, daardoor had ik het wel gezien met deeltje 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:07 schreef twi het volgende:
Misschien ben ik een PGR fanboy, maar deel 1 heb ik ook helemaal platgespeeld
Mja. [GAM FB] Zweepslaag de modsquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[XBOX 360] #207 waar neuken de boventoon voert
Oplettende mods hier hoor..
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met F.E.A.R.
Spel had wel wat korter gemogen, sommige stukken zijn erg eentonig.
Shit happensquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja .. beetje actief wat doen zit er niet bij geloof ik.
De vuurgevechten zijn wel leuk...maar de omgevingen...pffffffffffff...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald![]()
wil je een keer FEAR multipleejeren?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met F.E.A.R.
Spel had wel wat korter gemogen, sommige stukken zijn erg eentonig.
ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
En waarom PGR2 nog steeds niet backwards compatible is... hoere MS!
Mijn aanwezigheid op Xbox Live is erg sporadisch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef Smots het volgende:
wil je een keer FEAR multipleejeren?
Ik heb het spel ook voor PC, maar mijn bak trekt dat spel echt niet meer.
Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef Smots het volgende:
[..]
ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.
Of Cabela's Dangerous Hunts, ook al zo'n ontiegelijke klapper waar de hele wereld warm voor loopt.
Echt, ik snap niet waarom dit soort kutkorstgames compatibel worden gemaakt, terwijl er massa's èchte Xbox klassiekers niet speelbaar zijn op de 360.
Hahah.. Ik ken hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[Edit]
Deze reactie heb ik geplaatst nadat ik pas de helft van het topic gelezen heb.
[/Edit]
Zelf heb ik een 32" LCD en mijn moeder heeft uit de zelfde serie de 23" versie. Daarbij is haar huis ook groter waardoor je er dus verder vandaan zit. Echt een wereld van verschil.
De keer dat ik op een beamer had gespeeld vond ik het niks. Dat omdat die beamer geen HD was en mijn TV wel (HD-Ready) Het was wel groter maar minder scherp en minder contrast.
Dat zal inderdaad de reden zijn dat een hoop kakgames wel BC zijn gemaakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.
Het zijn juist de toptitels die heel veel werk vergen om de emulatie rond te krijgen omdat daar creatief is omgesprongen met de code. Kutgames zijn gewoon 1-op-1 ports van andere kutgames op andere platforms en dan is het dus een ABC'tje om die emulatie mogelijk te maken.
Ik had echt precies hetzelfde... alleen dan nog bij de pc versie. Op het begin is het echt een gaaf spel hoor, maar halverwege mee gestopt omdat het toen echt saai werd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald![]()
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef devv05 het volgende:
Dat gevoel van saai en eentonig heb ik met Call of Duty 3. Wat een saaie kutgame in vergelijking met deel 2 zeg. Zowel graphics als gameplay, alles is bagger. Alleen de chaos en gevoel van oorlog is goed gedaan.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:11 schreef Smots het volgende:
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.
Ik zou niet zo ver willen gaan om het een slechte game te noemen, maar het niveau van deel 2 wordt zeker niet gehaald.
zie ook KotOR 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.
WTF hebben we mods op GAM?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[XBOX 360] #207 waar neuken de boventoon voert
Oplettende mods hier hoor..
Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-insquote:
Ik heb het over een evolutie in de serie en niet een complete overhaul zoals we dat zagen bij Resident Evil of franchise misbruik bij Mario.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.
Zo had Crackdown ook GTA4 kunnen heetten, maar dat zou dan geen vervolg geweest zijn.
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-ins
Ach, sterfquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?
Klopt de singleplayer was niet echt super, maar ik ben wel helemaal verslingerd aan de multiplay van CoD3. Die vind ik wel goed uitgewerkt, alleen zo jammer dat je voor de extra multiplay maps weer 800 points moet hebben, maar daar begin ik niet aan...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef devv05 het volgende:
Dat gevoel van saai en eentonig heb ik met Call of Duty 3. Wat een saaie kutgame in vergelijking met deel 2 zeg. Zowel graphics als gameplay, alles is bagger. Alleen de chaos en gevoel van oorlog is goed gedaan.
Hypotetisch he.... als we hier zouden SC'en.. zouden ze dat niet eens weten.. maar dat is puur speculatief, niet te bewijzen. Zolang dat maar niet in FB staat inderdaadquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?
In het geval van GRAW 2 pakt het wel goed uit, dat is gewoon een prima opvolger van GRAW met bijna alle negatieve punten uit het eerste deel weggewerkt. En dat binnen een jaar. Dus het kán welquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Ja ok, maar als er nou over een jaar een deel 3 komt. Ik denk dat die een stuk minder zal verkopen omdat iedereen het dan wel gezien heeft. Ook wordt het dan lastig om veel nieuwe dingen te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef devv05 het volgende:
[..]
In het geval van GRAW 2 pakt het wel goed uit, dat is gewoon een prima opvolger van GRAW met bijna alle negatieve punten uit het eerste deel weggewerkt. En dat binnen een jaar. Dus het kán wel
Net gedaan!quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid op Xbox Live is erg sporadisch.Maar we kunnen beginnen door elkaar aan onze friendslist toe te voegen.
Deels mee eens: het is best kut als je net lekker zit te spelen en je een invite krijgt voor een ander spel of als je film zit te kijken, echt, tief op. Aan de andere kant is het gewoon makkelijk. Alleen zou ik een wat makkelijker buddy-system per spel willen hebben. Tot nu toe enkel UT2004 en BF2142 ermee gezien, en das op de PC... Ik zou het graag als standaard zien. Gewoon inspringen bij je maat als dat mogelijk is, en anders een lege server zoeken zodat hij jou kan joinen, mocht hij er zin in hebben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Leuke IGN Blog waar ik me wel in kan vinden wat betreft het geforceerde 'social gaming'-fenomeen:
http://blogs.ign.com/Jess-IGN/2007/03/14/49292/
invites kan je negeren natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deels mee eens: het is best kut als je net lekker zit te spelen en je een invite krijgt voor een ander spel of als je film zit te kijken, echt, tief op. Aan de andere kant is het gewoon makkelijk. Alleen zou ik een wat makkelijker buddy-system per spel willen hebben. Tot nu toe enkel UT2004 en BF2142 ermee gezien, en das op de PC... Ik zou het graag als standaard zien. Gewoon inspringen bij je maat als dat mogelijk is, en anders een lege server zoeken zodat hij jou kan joinen, mocht hij er zin in hebben.
Tja, persoonlijk vind ik het samen-op-de-bank co-oppen toch een stuk leuker dan met een zooitje vreemden via xbox live, maar ieder z'n meugquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
invites kan je negeren natuurlijk
en met de meeste games kan je toch 'inspringen' ?
Mjah, zit je een drama te kijken, krijg je een invite van BMHquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
invites kan je negeren natuurlijk
en met de meeste games kan je toch 'inspringen' ?
Ik heb juist liever via live met bekenden. Gewoon kunnen lullen en allebij full screen kunnen spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, persoonlijk vind ik het samen-op-de-bank co-oppen toch een stuk leuker dan met een zooitje vreemden via xbox live, maar ieder z'n meug
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:33 schreef ijsmeis het volgende:
Split-screen is fucked up ja. Bij élk spel. Bah.
Koop gewoon een tweede Xbox, TV en spel.quote:
je kan er ook voor kiezen om notifications alleen uit te zetten tijdens filmsquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, zit je een drama te kijken, krijg je een invite van BMHEn in een spel is het ook gewoon afleidend... magoed... Tis beter dan niets...
Ik vind het systeem nog niet gebruiksvriendelijk genoeg iig. Maar das mijn ervaring.
Ik mag hopen dat echte vrienden toch ook bekenden zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Split-screen met echte vrienden > Live met 'bekenden'
Mass Effect kun je best skippen, je bent alleen een idioot als je dat doetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect kun je skippen net als Bioshock en HL2 en Stranglehold en Lost Odessey en Too Human
Daar zitten ook nog een aantal interesanten titels tussen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef devv05 het volgende:
En dan vergeet je games als The Darkness, Forza 2, Colin McRae: DIRT, Burnout 5, Army of Two, Kane & Lynch: Dead Men, Two Worls enzo voor het gemak nog maar even. Damn, hoe ga ik dat alles bekostigen.
Alan Wake in juliquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
April:
- Guitar Hero II
Mei:
- C&C 3
Juli:
- Mass Effect
- Alan Wake
Augustus:
- Blue Dragon
- Bioshock
- Half-life 2 Orange
September:
- Assassins Creed
- Stranglehold
- Halo 3
October:
- Grand Theft Auto 4
December:
-Lost Odyssey
-Too Human
Ojee
Idd en wat te denken van Bioshock en Lost Odessey die wil toch ook niemand skippen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mass Effect kun je best skippen, je bent alleen een idioot als je dat doet
daar komt binnenkort meer info over, maar wanneer precies weet ik niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:30 schreef CittaR het volgende:
een tijdje geleden las ik hier wat over PGR4... is hier al wat meer info over, wanneer het bijvoorbeeld komt en of het alleen maar supersnelle auto's zijn?
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, maar daar hoef je niet veel spellen voor te kopen
ik ook.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:49 schreef gijsje79 het volgende:Forza 2 Unreal Tournament 3 PGR4 even previews kijken Halo 3 Blue dragon waarschijnlijk
Zo ben ik wel klaar.
GH2 was toch 80?? Of was dat een pre-order prijsje?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Money money money money, money.
Alleen guitar hero 2 gaat mij al 130 kosten!
Ziet er zeer intressant uit zeg!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Fall of Liberty
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we dan maar weer lijstjes gaan posten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
De site die de screens van Mass Effect nu nog post is wel erg up to date zegDeze stonden vorige week al op het net
![]()
80/90 euro ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
GH2 was toch 80?? Of was dat een pre-order prijsje?
Forza?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
April:
- Guitar Hero II
Mei:
- C&C 3
Juli:
- Mass Effect
- Alan Wake
Augustus:
- Blue Dragon
- Bioshock
- Half-life 2 Orange
September:
- Assassins Creed
- Stranglehold
- Halo 3
October:
- Grand Theft Auto 4
December:
-Lost Odyssey
-Too Human
Ojee
Je wil niet weten hoe slecht ik was. Zes maanden oefenen in GH en GHII later en ik kan me wagen aan Expert van GHII.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Guitar Hero lijkt me heel leuk, maar ik ben bang dat ik er zo in zuig dat het weggegooid geld is.
ja, en echt racen is ook veel leuker. Net als echt vliegen of paintballenquote:
Hopelijk kun je over een jaar of 2 guitar hero voor minder kopen.. Net als Donkey Konga voor de Gamecube. Compleet spel incl. trommels 17 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind 80 euro niet duur hoor. een wireless headset kost 50 euro
nu heb je bij een spel een gitaar erbij voor 20 euro extra
niet dat ik de game koop maar vind het niet duur.
Dus omdat een wireless headset al belachelijk duur is, vind je een GH ineens niet duur meer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind 80 euro niet duur hoor. een wireless headset kost 50 euro
nu heb je bij een spel een gitaar erbij voor 20 euro extra
niet dat ik de game koop maar vind het niet duur.
http://louhi.kempele.fi/~skyostil/uv/fretsonfire/quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maar GH is zo belachelijk duur.
Je moet die gitaar echt mishandelen in het spel, ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om voor 2 tientjes een gitaar te verkopen die zoveel geweld kan doorstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:02 schreef Heintje het volgende:
Ik vind 80 euro voor GH2 ook wel te doen. Het is wel veel geld maar ergens ook wel logisch. Die gitaar is toch wat het spel leuk maakt.
Mass Effect, Bioshock en Lost Oddysey zijn de games waar ik het meeste naar uitkijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect kun je skippen net als Bioshock en HL2 en Stranglehold en Lost Odessey en Too Human
Ja ok, maar zonder gitaar zou het ook niet meer zijn dan een arcade titel. Dus ik denk dat als ze het spel zonder gitaar zouden verkopen dat ze daar niet meer dan 30 euro voor kunnen vragen. En dan zit je dus weer op 50 euro voor die gitaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet die gitaar echt mishandelen in het spel, ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om voor 2 tientjes een gitaar te verkopen die zoveel geweld kan doorstaan.
Maar goed, tachtig euro is wel duur, maar het is elke cent waard. Ik ben nog niemand tegen gekomen die de game kut vond.
Rondjes rijdenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
Forza?
Echt spannend is Forza inderdaad niet, twi wint toch wel.quote:
Ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Fall of Liberty
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kloptquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens majornelson is de Virtua Tennis 3 demo available.
De demo is te downloaden, nn van wat ik gelezen heb verschilt de gameplay amper van VT2, wat een pluspunt is imo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef twi het volgende:
Is 'ie dan uit dan? Ik hoorde dat hij vrij arcade was...
De demo staat onlinequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:50 schreef twi het volgende:
Is 'ie dan uit dan? Ik hoorde dat hij vrij arcade was...
Kies je toch een andere klasse.. E ofzo.. of nog langzamer wil je ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef CittaR het volgende:
gister weer een paar potjes pgr3 gespeeld maar wat blijft het toch een vet spel...
wat ik een nadeel vind is dat je geen langzamere auto's hebt zoals de focus rs of mini cooper s
Mini cooper is tegen betaling te downloadenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:55 schreef CittaR het volgende:
gister weer een paar potjes pgr3 gespeeld maar wat blijft het toch een vet spel...
wat ik een nadeel vind is dat je geen langzamere auto's hebt zoals de focus rs of mini cooper s
feestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mini cooper is tegen betaling te downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |