Per jaar worden ze stukken beter terwijl prijs zelfde blijft of zelfs daalt. Als je bekend bent met beamers van 5 jaar oud ofzo of die niet bedoeld zijn voor films/games dan heb je nog niks gezienquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf gamenMaar toch ben ik huiverig voor beamers... weet niet precies waarom, maar toch
PS3 of 360, komt niet op de Wii, maar zo ziet het er wel uit.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Wii versie?
Niet aan mijn 360 denken dan aubquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:54 schreef gijsje79 het volgende:
Dacht ga vanavond ff langs bij een maat ff spelletje doen.
Start we de 360 loopt vast herstart 3 rode lampjes nog es herstart weer 3 rode lampjes.
Ik zo nou dat word M$ dan bellen he.
Dus nu ben ik echt ff 360 loos.![]()
Lijkt wel of er een vloek heerst.![]()
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:14 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
vergeleken met deeltje 2 stelt PGR3 zwaar teleur, enige +je zijn dan de graphics en evt. dat Gotham TV.
PGR was kutquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.
Kameo is trouwens ook een hele leuke vermakelijke game.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was onwijs.
PGR2 was kut
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 1.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR.
Kameo leuke game he, viel mij ook niets tegen.
nofi, maar PGR3 mag de ballen nog niet likken van PGR2.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja, maar als je PGR3 een kutgame vindt en NFS:Most Wanted leuk, dan zit er toch wel een steekje bij je los. Maargoed, zo zijn er ook mensen die een Medal of Honor game beter vinden dan een willekeurige FPS topper.
Kameo is trouwens ook een hele leuke vermakelijke game.
PGR2 is heilig en PGR3 is gewoon een zeer goede game.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
nofi, maar PGR3 mag de ballen nog niet likken van PGR2.
Ik vind deel 3 wel cooler dan deel 2. Deel 2 was te realistisch, dat moet PGR maar aan Forza overlaten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was kut
PGR2 was onwijs.
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 2.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR2.
zijn duitse xboxen hetzelfde als nederlandse?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:21 schreef Allotroop het volgende:
[spuit-11 modus]
Iemand vroeg of er een prijsverlaging op komst is wegens de PS3 launch?
Hier in de Bundesrepublik kost een 360 Premium inkl. Kameo en PGR3 momenteel EUR 299.
Dus voor mensen in de grensstreek met ambities wellicht een ritje waard?
PGR2 ziek veel gespeeld, echt een supervet spel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PGR was kut
PGR2 was onwijs.
PGR3 viel tegen vergeleken met deel 2.
PGR4 hoop dat ze van de fouten hebben geleerd en dat PGR4 net zo'n groot succes mag worden als PGR2.
bij een vriend gamen we altijd op de beamer, redelijk goedkoop dingetje, 500 euro met allemaal speciale kortingenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel erg gaaf gamenMaar toch ben ik huiverig voor beamers... weet niet precies waarom, maar toch
Das de enige die ik heb platgespeeld, daardoor had ik het wel gezien met deeltje 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:07 schreef twi het volgende:
Misschien ben ik een PGR fanboy, maar deel 1 heb ik ook helemaal platgespeeld
Mja. [GAM FB] Zweepslaag de modsquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[XBOX 360] #207 waar neuken de boventoon voert
Oplettende mods hier hoor..
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaaldquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met F.E.A.R.
Spel had wel wat korter gemogen, sommige stukken zijn erg eentonig.
Shit happensquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja .. beetje actief wat doen zit er niet bij geloof ik.
De vuurgevechten zijn wel leuk...maar de omgevingen...pffffffffffff...quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald![]()
wil je een keer FEAR multipleejeren?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met F.E.A.R.
Spel had wel wat korter gemogen, sommige stukken zijn erg eentonig.
ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
En waarom PGR2 nog steeds niet backwards compatible is... hoere MS!
Mijn aanwezigheid op Xbox Live is erg sporadisch.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef Smots het volgende:
wil je een keer FEAR multipleejeren?
Ik heb het spel ook voor PC, maar mijn bak trekt dat spel echt niet meer.
Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef Smots het volgende:
[..]
ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.
Of Cabela's Dangerous Hunts, ook al zo'n ontiegelijke klapper waar de hele wereld warm voor loopt.
Echt, ik snap niet waarom dit soort kutkorstgames compatibel worden gemaakt, terwijl er massa's èchte Xbox klassiekers niet speelbaar zijn op de 360.
Hahah.. Ik ken hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[Edit]
Deze reactie heb ik geplaatst nadat ik pas de helft van het topic gelezen heb.
[/Edit]
Zelf heb ik een 32" LCD en mijn moeder heeft uit de zelfde serie de 23" versie. Daarbij is haar huis ook groter waardoor je er dus verder vandaan zit. Echt een wereld van verschil.
De keer dat ik op een beamer had gespeeld vond ik het niks. Dat omdat die beamer geen HD was en mijn TV wel (HD-Ready) Het was wel groter maar minder scherp en minder contrast.
Dat zal inderdaad de reden zijn dat een hoop kakgames wel BC zijn gemaakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.
Het zijn juist de toptitels die heel veel werk vergen om de emulatie rond te krijgen omdat daar creatief is omgesprongen met de code. Kutgames zijn gewoon 1-op-1 ports van andere kutgames op andere platforms en dan is het dus een ABC'tje om die emulatie mogelijk te maken.
Ik had echt precies hetzelfde... alleen dan nog bij de pc versie. Op het begin is het echt een gaaf spel hoor, maar halverwege mee gestopt omdat het toen echt saai werd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald![]()
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef devv05 het volgende:
Dat gevoel van saai en eentonig heb ik met Call of Duty 3. Wat een saaie kutgame in vergelijking met deel 2 zeg. Zowel graphics als gameplay, alles is bagger. Alleen de chaos en gevoel van oorlog is goed gedaan.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:11 schreef Smots het volgende:
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.
Ik zou niet zo ver willen gaan om het een slechte game te noemen, maar het niveau van deel 2 wordt zeker niet gehaald.
zie ook KotOR 2quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.
WTF hebben we mods op GAM?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[XBOX 360] #207 waar neuken de boventoon voert
Oplettende mods hier hoor..
Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-insquote:
Ik heb het over een evolutie in de serie en niet een complete overhaul zoals we dat zagen bij Resident Evil of franchise misbruik bij Mario.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.
Zo had Crackdown ook GTA4 kunnen heetten, maar dat zou dan geen vervolg geweest zijn.
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-ins
Ach, sterfquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |