abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47292014
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Mja .. beetje actief wat doen zit er niet bij geloof ik.
Shit happens . Het scheelt dat de users in GAM braaf zijn, anders was het een rommeltje geweest .
pi_47292075
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:
FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald
De vuurgevechten zijn wel leuk...maar de omgevingen...pffffffffffff...

En wat meer checkpoints, en ondertiteling zodat je daadwerkelijk kunt verstaan wat mensen zeggen zou ook fijn zijn geweest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 15 maart 2007 @ 09:57:49 #178
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47292383
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer verder gegaan met F.E.A.R.
Spel had wel wat korter gemogen, sommige stukken zijn erg eentonig.
wil je een keer FEAR multipleejeren?
Ik heb het spel ook voor PC, maar mijn bak trekt dat spel echt niet meer.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:04:48 #179
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47292546
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
En waarom PGR2 nog steeds niet backwards compatible is... hoere MS!
ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.
Of Cabela's Dangerous Hunts, ook al zo'n ontiegelijke klapper waar de hele wereld warm voor loopt.

Echt, ik snap niet waarom dit soort kutkorstgames compatibel worden gemaakt, terwijl er massa's èchte Xbox klassiekers niet speelbaar zijn op de 360.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_47292717
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:57 schreef Smots het volgende:
wil je een keer FEAR multipleejeren?
Ik heb het spel ook voor PC, maar mijn bak trekt dat spel echt niet meer.
Mijn aanwezigheid op Xbox Live is erg sporadisch. Maar we kunnen beginnen door elkaar aan onze friendslist toe te voegen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47292814
De omgevingen in FEAR zijn echt de bottleneck, jammer
pi_47292836
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:04 schreef Smots het volgende:

[..]

ze hadden hun tijd bij Microsoft hard nodig om Barbie Horse Adventures compatibel te maken.
Of Cabela's Dangerous Hunts, ook al zo'n ontiegelijke klapper waar de hele wereld warm voor loopt.

Echt, ik snap niet waarom dit soort kutkorstgames compatibel worden gemaakt, terwijl er massa's èchte Xbox klassiekers niet speelbaar zijn op de 360.
Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.

Het zijn juist de toptitels die heel veel werk vergen om de emulatie rond te krijgen omdat daar creatief is omgesprongen met de code. Kutgames zijn gewoon 1-op-1 ports van andere kutgames op andere platforms en dan is het dus een ABC'tje om die emulatie mogelijk te maken.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:36:48 #183
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47293360
[Edit]
Deze reactie heb ik geplaatst nadat ik pas de helft van het topic gelezen heb.
[/Edit]

Zelf heb ik een 32" LCD en mijn moeder heeft uit de zelfde serie de 23" versie. Daarbij is haar huis ook groter waardoor je er dus verder vandaan zit. Echt een wereld van verschil.
De keer dat ik op een beamer had gespeeld vond ik het niks. Dat omdat die beamer geen HD was en mijn TV wel (HD-Ready) Het was wel groter maar minder scherp en minder contrast.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:41:07 #184
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_47293477
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef Heintje het volgende:
[Edit]
Deze reactie heb ik geplaatst nadat ik pas de helft van het topic gelezen heb.
[/Edit]

Zelf heb ik een 32" LCD en mijn moeder heeft uit de zelfde serie de 23" versie. Daarbij is haar huis ook groter waardoor je er dus verder vandaan zit. Echt een wereld van verschil.
De keer dat ik op een beamer had gespeeld vond ik het niks. Dat omdat die beamer geen HD was en mijn TV wel (HD-Ready) Het was wel groter maar minder scherp en minder contrast.
Hahah.. Ik ken het Zelf kijk ik me DVD's op een 37" plasma van +- 2 meter afstand. Als ik op bezoek ga bij vrienden moet ik helemaal naar voren leunen om iets van een film mee te krijgen .
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:15:32 #185
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47294538
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Van wat ik heb begrepen uit een interview met 1 van de mensen die de BC mogelijk maakt zijn dat soort 'kutgames' zo beperkt in hoogstandjes dat het echt een kwestie is van 1 keer op de knop drukken en de BC-software voor die game is af.

Het zijn juist de toptitels die heel veel werk vergen om de emulatie rond te krijgen omdat daar creatief is omgesprongen met de code. Kutgames zijn gewoon 1-op-1 ports van andere kutgames op andere platforms en dan is het dus een ABC'tje om die emulatie mogelijk te maken.
Dat zal inderdaad de reden zijn dat een hoop kakgames wel BC zijn gemaakt.
Erg jammer....
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:16:23 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_47294558
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

FEAR viel me echt zwaar tegen idd heel erg eentoning en saai vond ik heb het einde niet eens gehaald
Ik had echt precies hetzelfde... alleen dan nog bij de pc versie. Op het begin is het echt een gaaf spel hoor, maar halverwege mee gestopt omdat het toen echt saai werd.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_47295738
Dat gevoel van saai en eentonig heb ik met Call of Duty 3. Wat een saaie kutgame in vergelijking met deel 2 zeg. Zowel graphics als gameplay, alles is bagger. Alleen de chaos en gevoel van oorlog is goed gedaan.
pi_47296104
morgen om 16:50, 2 weken niet gedoosd gvd
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:11:26 #189
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_47296419
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:51 schreef devv05 het volgende:
Dat gevoel van saai en eentonig heb ik met Call of Duty 3. Wat een saaie kutgame in vergelijking met deel 2 zeg. Zowel graphics als gameplay, alles is bagger. Alleen de chaos en gevoel van oorlog is goed gedaan.
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.
Ik zou niet zo ver willen gaan om het een slechte game te noemen, maar het niveau van deel 2 wordt zeker niet gehaald.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_47296524
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:11 schreef Smots het volgende:
Ik was compleet verslingerd aan CoD 2, maar deel 3 is inderdaad wel een stapje terug.
Ik zou niet zo ver willen gaan om het een slechte game te noemen, maar het niveau van deel 2 wordt zeker niet gehaald.
Helemaal mee eens.
Het spel zit vol eentonige of frustererend missies en veel bugs.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:17:54 #191
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47296603
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_47296618
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
zie ook KotOR 2
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:22:34 #193
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_47296764
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef Heintje het volgende:
Tussen 2 delen van een spel serie moet ook meer dan een jaar zitten. Minstens 1.5 maar het liefste 2. dan kunnen ze tenminste de tijd nemen voor het vervolg.
En het wordt niet zo snel eentonig.
Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:28:43 #194
35662 Heintje
Gears of War.
pi_47296946
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Wat een belachelijke instelling. Er moet meer tijd tussen copy paste vervolgen zitten? Mooi niet dus. Er moet gewoon voldoende vernieuwing in de vervolgen zitten waardoor het niet als het zelfde product aanvoelt.
Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.
Zo had Crackdown ook GTA4 kunnen heetten, maar dat zou dan geen vervolg geweest zijn.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:30:19 #195
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_47296996
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:30 schreef Bastard het volgende:
[XBOX 360] #207 waar neuken de boventoon voert

Oplettende mods hier hoor ..
WTF hebben we mods op GAM?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_47297373
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

WTF hebben we mods op GAM?
In de GAM Stats staan ze ook al niet ? Toch ?
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:42:54 #197
8372 Bastard
Persona non grata
pi_47297410
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

WTF hebben we mods op GAM?
Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-ins
The truth was in here.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:44:26 #198
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_47297455
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:28 schreef Heintje het volgende:

[..]

Een sequel moet tot een redelijke hoogte juist wel hetzelfde aanvoelen. Anders is het gewoon gebruik maken van de naam om een nieuwe game tot een succes te maken.
Zo had Crackdown ook GTA4 kunnen heetten, maar dat zou dan geen vervolg geweest zijn.
Ik heb het over een evolutie in de serie en niet een complete overhaul zoals we dat zagen bij Resident Evil of franchise misbruik bij Mario.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:44:30 #199
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_47297460
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Alleen in het feedback topic afaik, maar dat zijn misschien ook stand-ins
Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_47297471
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Dus ik kan ieder willekeurig iemand doodwensen hier zonder een ban er voor te krijgen zolang het niet in de FB staat?
Ach, sterf !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')