GH2 was toch 80?? Of was dat een pre-order prijsje?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Money money money money, money.
Alleen guitar hero 2 gaat mij al 130 kosten!
Ziet er zeer intressant uit zeg!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:33 schreef gijsje79 het volgende:
Fall of Liberty
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we dan maar weer lijstjes gaan posten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:
De site die de screens van Mass Effect nu nog post is wel erg up to date zegDeze stonden vorige week al op het net
![]()
80/90 euro ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:49 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
GH2 was toch 80?? Of was dat een pre-order prijsje?
Forza?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
April:
- Guitar Hero II
Mei:
- C&C 3
Juli:
- Mass Effect
- Alan Wake
Augustus:
- Blue Dragon
- Bioshock
- Half-life 2 Orange
September:
- Assassins Creed
- Stranglehold
- Halo 3
October:
- Grand Theft Auto 4
December:
-Lost Odyssey
-Too Human
Ojee
Je wil niet weten hoe slecht ik was. Zes maanden oefenen in GH en GHII later en ik kan me wagen aan Expert van GHII.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Guitar Hero lijkt me heel leuk, maar ik ben bang dat ik er zo in zuig dat het weggegooid geld is.
ja, en echt racen is ook veel leuker. Net als echt vliegen of paintballenquote:
Hopelijk kun je over een jaar of 2 guitar hero voor minder kopen.. Net als Donkey Konga voor de Gamecube. Compleet spel incl. trommels 17 euroquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind 80 euro niet duur hoor. een wireless headset kost 50 euro
nu heb je bij een spel een gitaar erbij voor 20 euro extra
niet dat ik de game koop maar vind het niet duur.
Dus omdat een wireless headset al belachelijk duur is, vind je een GH ineens niet duur meer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind 80 euro niet duur hoor. een wireless headset kost 50 euro
nu heb je bij een spel een gitaar erbij voor 20 euro extra
niet dat ik de game koop maar vind het niet duur.
http://louhi.kempele.fi/~skyostil/uv/fretsonfire/quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Maar GH is zo belachelijk duur.
Je moet die gitaar echt mishandelen in het spel, ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om voor 2 tientjes een gitaar te verkopen die zoveel geweld kan doorstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:02 schreef Heintje het volgende:
Ik vind 80 euro voor GH2 ook wel te doen. Het is wel veel geld maar ergens ook wel logisch. Die gitaar is toch wat het spel leuk maakt.
Mass Effect, Bioshock en Lost Oddysey zijn de games waar ik het meeste naar uitkijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mass Effect kun je skippen net als Bioshock en HL2 en Stranglehold en Lost Odessey en Too Human
Ja ok, maar zonder gitaar zou het ook niet meer zijn dan een arcade titel. Dus ik denk dat als ze het spel zonder gitaar zouden verkopen dat ze daar niet meer dan 30 euro voor kunnen vragen. En dan zit je dus weer op 50 euro voor die gitaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 07:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet die gitaar echt mishandelen in het spel, ik vraag me af of het überhaupt mogelijk is om voor 2 tientjes een gitaar te verkopen die zoveel geweld kan doorstaan.
Maar goed, tachtig euro is wel duur, maar het is elke cent waard. Ik ben nog niemand tegen gekomen die de game kut vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |