Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:16 schreef bigore het volgende:
[..]
Ik wil er Bigore NL van maken![]()
En ik mag toch hopen dat je het email adres kan wijzigen, want 1 april verander ik van provider en vervalt dat emailadres, nu bedenk ik me net dat me Fok account ook op dat domein staat, kan ik ook nie wel veranderen...
Als ik een spel met Playstation 2 graphics wil koop ik wel een Playstation 2.quote:
GRAW =quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
En ik vond GRAW al slecht, dus ik begin maar neit aan RS:LV.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter.
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarvoor maakt dat adres uit? Je hoeft niet in de inbox te kunnen voor live. (een .net profiel in het algemeen.) Alleen krijg een xbox nieuws brief op dat adres, als je die zo graag op je nieuwe adres wil dan maak je daar toch een zilver account mee aan.
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, dat helpende team hoef je niet per se te gebruiken. Je kunt ze ook ergens neerzetten en ze daar laten staan.
Ok heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef bigore het volgende:
[..]
Nou, dat zalst ik jouw even uitleggen, mijn xbox was toen een keer gecrashed, toen moest ik via mijn inlog(emailadres) en wachtwoord mijn gamertag activeren weer, als dat emailadres niet bestaat weet ik niet hoe dat gaat, om eerlijk te zijn probeer ik dat ook liever niet uit![]()
En mijn creditcard gegevens staat via dat adres
Nee jij nog niet, ik al meerdere.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hoi, had ik hier al een tvp?
Maar het is best makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:57 schreef Heintje het volgende:
[..]
maar de moeilijkheid is gebaseerd op 4 man, dus als je dan alleen gaat huppelen wordt het alleen maar lastiger.
Mietje ben ik he...
Rainbow bestond alleen veel eerder.quote:Nouja, ik vind het een namaak-GRAW, alleen dan wat mislukter
Je bestuurd jezelf en je andere 2 teammates, en dat werkt gewoon goed.quote:Ik wil dus niet 4 man tegelijk besturen in een shooter.
Virtua Tennis 3quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:45 schreef -Dries- het volgende:
Mja GRAW 2 koop ik ooit nog wel eens denk ik.
Welke toffe games komen er eigenlijk tussen nu en Mei (Bioshock, Mass Effect) ongeveer uit?
Verhaal (plottwists!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
TVP.
Kan iemand mij trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan SW:KOTOR?
Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me er wel mee, maar zo speciaal is het toch niet?
Wat Un4 zegt! Ik vond beide Kotor's echt schitterend en Jade Empire ook dat is ook de reden waar ik zo uitkijk naar Mass Effectquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Un4 het volgende:
[..]
Verhaal (plottwists!), combat en de dark/light side keuze waren voor mij de punten waar de game menig RPG voorbij schoot. Maargoed zoveel RPG's speel ik ook niet omdat ik fantasy settings niet trek, sci-fi daarentegen weer wel!
Mass Effect!![]()
Dat zou toch in F1 zo worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
hmm wordt er nu echt een PSP als spiegel gebruikt in Forza 2?
Er waren volgens mij meerdere einde's. Maar is al weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
Speel die game nou maar gewoon, tis echt wel de moeite imhoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:50 schreef Heintje het volgende:
In Jade Empire ben ik ook nooit echt ver gekomen.
Kan iemand mij ff een PM sturen met hoe het verhaal gaat. Ik wil het toch wel eens weten hoe het nou afloopt en wat de twist nou is.
ten eerste heb ik geen Xbox meer, daarom heb ik het spel ook niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Speel die game nou maar gewoon, tis echt wel de moeite imho
schijnt dus een kleine TV te zijn, die aangesloten is op een aparte 360, met losse Forza discquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou toch in F1 zo worden.
het zou wel leuk zijn maar dan moet er wel iets bij zitten dat je je PSP boven op je TV kan plakken. Niet dat je je spiegel naast je hebt liggen. Of zoals ik in mijn auto, in een kastje.
quote:En er zitten geen achievements in het spel
De OP is lekker overzichtelijk, staat niet te veel info is.quote:
Ik vind hem langquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
De OP is lekker overzichtelijk, staat niet te veel info is.
Maar vooral, hij is stukken beter dan de OP van het vorige deel.
Heb Live al vanaf de huidige xbox.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef CittaR het volgende:
ik heb een vraagje...
op mijn oude xbox heb ik nog steeds xbox live, dat wordt via creditcard nog elk jaar afgeschreven. nu wil ik die account gebruiken bij een vriend die een 360 heeft. moet je dan nog steeds gamerpoints kopen of kan je dan alles downloaden wat je maar wilt en dat het van je creditcard wordt afgeschreven?
kan ik diezelfde account nog op mijn oude xbox gebruiken? niet tegelijk natuurlijk....
Lijk me wel anders private chat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef apengek het volgende:
kun je met crackdown in co-op trouwens ook praten met elkaar?
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:58 schreef apengek het volgende:
kun je met crackdown in co-op trouwens ook praten met elkaar?
Klopt, dat is al een half jaar bekend ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360.qj.net/GTA(...)ing-/pg/49/aid/86010
GTA 4 speeld zich af in New York?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Klopt, dat is al een half jaar bekend ofzo
quote:
hm dan had die gast waarmee ik speelde zn mic niet aanstaan denk ikquote:
Niet iedereen hoeft ook een headsetje te hebben ehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef apengek het volgende:
[..]
[..]
hm dan had die gast waarmee ik speelde zn mic niet aanstaan denk ik
mn gamertag is trouwens: ikdedinges
25 mei, 5 dagen voor Forza 2.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef angel008 het volgende:
iemand all een idee wanneer mass effect uitkomt ?
dat zou echt heel tof zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:59 schreef Niek. het volgende:
http://xbox360.qj.net/GTA(...)ing-/pg/49/aid/86010
GTA 4 speelt zich af in New York?
Wil ik ook wel weten ja zal nog wel niet bekend zijn? Mass Effect kom snelquote:
Geen concrete releasedatum wat Mass Effect betreft. Volgens de laatste geruchten kunnen we het spel in juni verwachten.quote:
Voor het beste resultaat moet je in je router de poorten 88 en 3074 forwarden naar je Xbox. Zowel TCP als UDP.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef angel008 het volgende:
kutzooi..
zit nu alln tijdje te proberen on-line te gamen maar om de een of andere reden krijg ik heel vaak een disconected from server (graw 2) meer mensen last van ? waar kan het aan liggen ? (downloaden van hd film van southpark ging als een speer dus mn verbinding zou goed moeten zijn..)
baal hier wel van
stilzwijgend verlengd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 02:30 schreef piet_pelle het volgende:
Dat live, wordt dat stilzwijgend verlengd of zo? Want ik heb mijn 2e 360 toch al meer dan een jaar dacht ik zo maar kan gewoon nog steeds online.
Hoe zit dat dan als je een abbo in de winkel heb gekocht?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
stilzwijgend verlengd.
nog een dikke week tot Virtua Tennis 3
Oh, dan hangt het af van je instellingen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je een abbo in de winkel heb gekocht?
Heb namelijk een tijdje terug een webcam met 12 maanden live gekocht en de code ingevoerd xbox geeft aan dat Live tot 15 maart 2008 duurt.
Heb me Credit Card wel geregistreerd op Live.
Het hoeft niet speciaal aan jou te liggenquote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef angel008 het volgende:
kutzooi..
zit nu alln tijdje te proberen on-line te gamen maar om de een of andere reden krijg ik heel vaak een disconected from server (graw 2) meer mensen last van ? waar kan het aan liggen ? (downloaden van hd film van southpark ging als een speer dus mn verbinding zou goed moeten zijn..)
baal hier wel van
Cool, maar hij is nog niet bevestigd door Bioware... verwacht overigens wel dat ie komt.quote:
Feitelijk zijn het LCE'squote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Idd. het wordt tijd voor CE's!
Kheb heel die CE van LP nergens kunnen vinden eigenlijk..quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:48 schreef Ceased2Be het volgende:
De CE van Lost Planet was ook wel leuk; mooie steelcase en een dvd'tje erbij met een zooitje extra's waaronder de soundtrack op MP3 formaat. En ik vind die steelcases toch altijd net een graadje mooier dan de standaard plastic gevallen.
Steelcase van LP was volgens mij een play.com exclusive...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kheb heel die CE van LP nergens kunnen vinden eigenlijk..
En steelcases..tsja ik vind ze niet altijd mooier en het wordt zo gewoon...
Ik weet nog wel met Halo 2 LE, toen was het nog bijzonder en tof dat het een steelcase was.
Maar nu brengen ze met alles een steelcase uit...
Vind ik ook, daarom wou ik van mijn Perfect Dark af. Waar zou die toch gebleven zijnquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:04 schreef Heintje het volgende:
Vaak zijn de gewone platic hoesjes mooier omdat die netjes tussen de rest van je spellen kan staan. Een steelcase valt dan gewoon teveel op en moet je dan dus eigenlijk ergens anders neer zetten.
Op het moment bij mijn moeder...quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:50 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarom wou ik van mijn Perfect Dark af. Waar zou die toch gebleven zijn
Maar hoe doen ze dat dan met betalen? Ik heb alleen een code ingevoerd, ze hebben helemaal geen bankgegevens van mij?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
stilzwijgend verlengd.
nog een dikke week tot Virtua Tennis 3
Met prepaid loopt je live af en wordt het live silver. Als je met een CC werkt wordt ie gewoon verlengt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:00 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Maar hoe doen ze dat dan met betalen? Ik heb alleen een code ingevoerd, ze hebben helemaal geen bankgegevens van mij?
CE's zijn er ook niet om tussen de rest te zetten maar om te showen, mooi plekje naast je games geven dusquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:32 schreef Heintje het volgende:
Alleen de normale hoesjes passen bij elkaar.
Steel cases hebben vaak allemaal een ander formaat.
En ik hou wel van eenheid.
Maar als je van elk spel de CE hebt is dat niet meer speciaal en dan komt die dus gewoon tussen de rest te staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
CE's zijn er ook niet om tussen de rest te zetten maar om te showen, mooi plekje naast je games geven dus
Dat hangt er dus vanaf hoe die CE eruit ziet, als het gewoon een simpel tin doosje is dan schuif je em er tussen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Maar als je van elk spel de CE hebt is dat niet meer speciaal en dan komt die dus gewoon tussen de rest te staan.
Was makkelijk te doen he.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:57 schreef Gamedemon het volgende:
O en ik heb gister GRAW2 uitgespeeld.
Tof spel alleen te simpel en te kort...ik begon gelijk op de hoogste moeilijkheidsgraad en had er geen problemen mee.
Bij GRAW 1 heb ik veel vast gezeten omdat het te tering moeilijk was, dat heb ik hier niet gehad.
En met crackdown heb ik nu 499/500 agility orbs, en 252 hidden orbs, voor de rest ook alles al gehaald.
Verslavend spelletje, Toppertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |