verdomme niet opgeletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef mrbomb het volgende:
[..]
ja, die tegelijkertijd met mijn post postte dat ie geen webcam had![]()
Er is wel RTV Utrecht, maar dat is zo ontzettend slecht. Die herhalen alleen maar vijf keer per uur oud nieuws, of er is tekst-tv.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Bullebak het volgende:
Hebben jullie daar geen Utrechtse AT5-achtig iets? Zenden die ook niet live uit![]()
serieusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Sjakkert het volgende:
De marnixlaan is nu ook afgesloten hoor ik net, voor de mensen die weten waar dat is.
dat zijn ook alleenmaar uitlokkersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef Sjakkert het volgende:
Ik zag net wel allemaal camera ploegen lopen, maar waar ze van waren geen idee.
Ook Amsterdammers, Hagenezen en Rotterdammers...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef Bayswater het volgende:
Dar er veel van FC Utrecht tussenlopen is wel zeker hoorde ik.
sterrenwijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Als het nou ook oven in Kanaleneiland en andere pauperwijken komt...
Dat bijbehorende adres zoeken ze er natuurlijk zo bij op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef a_casema_user het volgende:
stream van Radio M Utrecht (al is daar (nog) niets bijzonders op te horen.
en wat is het nut van legitimeren? je adres staat toch niet op je ID ?
Die moeten gewoon allemaal ter plekke platgeschoten worden. Afgelopen met dat poldermodelgeneukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
Ook Amsterdammers, Hagenezen en Rotterdammers...
BMW 3-serie, jeweezszszszquote:
aangestoken of niet?quote:
blijf hopen, misschien overleven ze het!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ik heb er vrienden en collega's wonen , sommige met kinderen , die zijn erg ongerust nu
Ja doe er maar leuk overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef mrbomb het volgende:
[..]
blijf hopen, misschien overleven ze het!
Daar rijden DIE ISCHLAMIETUH altijd in!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ja, da's VEUL erger natuluk
ah zo. nou ja morgen ff niet dan ehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar rijden DIE ISCHLAMIETUH altijd in!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef mrbomb het volgende:
[..]
blijf hopen, misschien overleven ze het!
Jawel . ze hopen dat er geen brand gesticht gaat wordenquote:
Je zult je eigen auto maar buiten hebben staan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ik heb er vrienden en collega's wonen , sommige met kinderen , die zijn erg ongerust nu
Oeh, dan krijg je echt harde rellen in de complete stad als dat echt gaat gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Sjakkert het volgende:
Dan hoop ik voor ze dat ze niet bij die moskee wonen want die word waarschijnlijk gepakt vanavond, daar heeft iedereen het over in ondiep.
Recht tegenover de moskee staat een Busje ME-ers plus wegafsluiting !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Sjakkert het volgende:
Dan hoop ik voor ze dat ze niet bij die moskee wonen want die word waarschijnlijk gepakt vanavond, daar heeft iedereen het over in ondiep.
Frontpagequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
op de frontpage in een reactie staat dat de agent wellicht marokkaan was.
ja en op GeenStijl stond vast dat die dooie gast die agent zn moeder in dr hol geneukt had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
op de frontpage in een reactie staat dat de agent wellicht marokkaan was.
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.quote:
't zet ook helemaal geen sfeer he, door die suggestie hier te herhalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
Tja, allemaal als, als, als.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Of FOK! gaat offline!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Ownee, dat dacht ik alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.
Wanneer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
F5-en tot je een toffe tegenkomt (webicon) !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Neeheequote:
De PHP openen en dan F5'en. En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbij
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef -skippybal- het volgende:
En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bent
't klopt zeker wel. Da's de manier waarop je relletjes start: je zegt 'dat de wouten/marokkanen/tokkies/whoever X hebben gedaan'. Niemand die nagaat of dat ook wel zo is, maar het is een prima reden om helemaal los te gaan. Daarbij gebeurt in eerste instantie niet zo gek veel, totdat er een ME'er, marokkaan of pirezier wordt doodgemept, of een van de relschoppers niet meer opstaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het klopt wel een beetje. Vooral bij simpele mensen (niet persé dom)
Owja, da's waar ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er een Pireziër wordt doodgemept kraait daar geen haan om hoor Gronk
Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon schieten met scherp. Deze idioten dragen niks bij aan onze samenleving.
Fiets er iedere dag doorheen, bij dag en nacht, en woon er praktisch tegenaan, maar zo erg is het echt niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef progrock het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"
Ja dat klopt, ik had effe een roti besteld, en normaal is die er dan binnen een half uur, maar nu bleef ie meer dan een uur weg, alle in en uitgangen zijn afgegrendeld. Die rotishop ligt aan de rand van die wijk en alle auto's worden gecontroleerd, iedereen moet kunnen aantonen dat ie ook daadwerkelijk in die buurt woont. Kreeg gotverdomme een halfkouwe roti aan mijn deur, ik ben in staat om es effe flink te gaan rellen buiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Octaafdebolle het volgende:
alleen t noorden van de wijk is afgegrendeld lees ik net.
quote:106 Teletekst di 13 mrt
Spanning Utrechtse wijk loopt op
` Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemt
de spanning toe.Zo'n 60 supporters van
Feyenoord worden bij een toegangsweg
tot de wijk tegengehouden.Eerder werd
de ME,die de wijk afgesloten houdt,al
door jongeren met stenen bekogeld.De
wijk is met hekken afgesloten.
Volgens burgemeester Brouwer werden de
rellen van gisteren deels veroorzaakt
door 'reltoeristen'.Eerder op de dag
sprak Brouwer met bewoners van Ondiep
over de achtergronden van de problemen.
De onrust begon zondag,toen een agent
een man doodschoot die hem met een mes
bedreigde.Bij de rellen werd een pand
van het Bureau Halt in brand gestoken.
volgende nieuws financieel sport
Bij de Kuip ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
Waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
[..]
Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
klik edit sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Het blijkt dat supporters van ADO, Feyenoord en Ajax het stadion van Utrecht willen slopen![]()
Bron: De telefoon![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Octaafdebolle het volgende:
godverdomme 60 kakkerlakken en wij zijn thuis gebleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |