ja en op GeenStijl stond vast dat die dooie gast die agent zn moeder in dr hol geneukt had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
op de frontpage in een reactie staat dat de agent wellicht marokkaan was.
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.quote:
't zet ook helemaal geen sfeer he, door die suggestie hier te herhalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
Tja, allemaal als, als, als.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Of FOK! gaat offline!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Ownee, dat dacht ik alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.
Wanneer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
F5-en tot je een toffe tegenkomt (webicon) !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Neeheequote:
De PHP openen en dan F5'en. En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbij
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef -skippybal- het volgende:
En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bent
't klopt zeker wel. Da's de manier waarop je relletjes start: je zegt 'dat de wouten/marokkanen/tokkies/whoever X hebben gedaan'. Niemand die nagaat of dat ook wel zo is, maar het is een prima reden om helemaal los te gaan. Daarbij gebeurt in eerste instantie niet zo gek veel, totdat er een ME'er, marokkaan of pirezier wordt doodgemept, of een van de relschoppers niet meer opstaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het klopt wel een beetje. Vooral bij simpele mensen (niet persé dom)
Owja, da's waar ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er een Pireziër wordt doodgemept kraait daar geen haan om hoor Gronk
Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon schieten met scherp. Deze idioten dragen niks bij aan onze samenleving.
Fiets er iedere dag doorheen, bij dag en nacht, en woon er praktisch tegenaan, maar zo erg is het echt niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef progrock het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"
Ja dat klopt, ik had effe een roti besteld, en normaal is die er dan binnen een half uur, maar nu bleef ie meer dan een uur weg, alle in en uitgangen zijn afgegrendeld. Die rotishop ligt aan de rand van die wijk en alle auto's worden gecontroleerd, iedereen moet kunnen aantonen dat ie ook daadwerkelijk in die buurt woont. Kreeg gotverdomme een halfkouwe roti aan mijn deur, ik ben in staat om es effe flink te gaan rellen buiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Octaafdebolle het volgende:
alleen t noorden van de wijk is afgegrendeld lees ik net.
quote:106 Teletekst di 13 mrt
Spanning Utrechtse wijk loopt op
` Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemt
de spanning toe.Zo'n 60 supporters van
Feyenoord worden bij een toegangsweg
tot de wijk tegengehouden.Eerder werd
de ME,die de wijk afgesloten houdt,al
door jongeren met stenen bekogeld.De
wijk is met hekken afgesloten.
Volgens burgemeester Brouwer werden de
rellen van gisteren deels veroorzaakt
door 'reltoeristen'.Eerder op de dag
sprak Brouwer met bewoners van Ondiep
over de achtergronden van de problemen.
De onrust begon zondag,toen een agent
een man doodschoot die hem met een mes
bedreigde.Bij de rellen werd een pand
van het Bureau Halt in brand gestoken.
volgende nieuws financieel sport
Bij de Kuip ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
Waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
[..]
Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
klik edit sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Het blijkt dat supporters van ADO, Feyenoord en Ajax het stadion van Utrecht willen slopen![]()
Bron: De telefoon![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Octaafdebolle het volgende:
godverdomme 60 kakkerlakken en wij zijn thuis gebleven![]()
Omg waar gaat dit allemaal overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Het blijkt dat supporters van ADO, Feyenoord en Ajax het stadion van Utrecht willen slopen![]()
Staan ze aan de verkeerde kant van de stadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Utrecht sloopt het eigen stadion?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef KansloosForEver het volgende:
En iemand anders zegt weer dat ADO en Feyenoord, Utrecht komen helpen
Dus alles kan, en ik verwacht vanavond nog zeker 10 verschillende verhalen te horen die telkens iets sterker worden![]()
Ja, die drie groepen zullen vast uitstekend samen door een deur kunnen, ik geloof eerder in vrede in het midden oosten, dan in een soort van overeenkomst tussen die drie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
met als toppunt:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef KansloosForEver het volgende:
En iemand anders zegt weer dat ADO en Feyenoord, Utrecht komen helpen
Dus alles kan, en ik verwacht vanavond nog zeker 10 verschillende verhalen te horen die telkens iets sterker worden![]()
Die tomtom's zijn ook nog best moejluk hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Staan ze aan de verkeerde kant van de stad![]()
Met interlands gaat dat anders wel vaker samen, tegen Duitsland en Engeland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, die drie groepen zullen vast uitstekend samen door een deur kunnen, ik geloof eerder in vrede in het midden oosten, dan in een soort van overeenkomst tussen die drie.![]()
Wil net zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Staan ze aan de verkeerde kant van de stad![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met interlands gaat dat anders wel vaker samen, tegen Duitsland en Engeland bijvoorbeeld.
het rabobankkantoor en alle flexe zakenmannetjes doen ook meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Octaafdebolle het volgende:
ach ide moskee in de fik/ poging toe en heel kanaleneiland komt ook nog ff langs.
oude tijden herlevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef Bullebak het volgende:
Ik heb vernomen dat ook de harde kern van AZ onderweg is.
O nee wacht, die hebben geen harde kern! Pwned!!2!1!!
Als ik nog een overgebleven rellert was, zou ik dat echt niet pikken en keihard de beuk er in gooienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef a_casema_user het volgende:
zozo, ze hebben er zin in. Al 50 mensen opgepakt.
bron: teletekst
ik zag net stalin langssteppen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
Adolf Hiltlah schijnt nu ook de grachten onveilig te maken met een waterfiets.
Ongekend dit! Hier gaan we nog lang over napraten.
"Waar was jij op 13 maart?"
"Achter de computer, samen met m'n internetvriendjes"
stream?link?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef Sjakkert het volgende:
Ik hoor net dat er vanaf 22.30 een live uitzending is op RTV-Utrecht vanuit Ondiep.
Ik weet alleen dat het op TV komt, als je n stream wilt moet je even kijken op www.rtvutrecht.nl .quote:
Zullen wel arrestantenbussen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
het lijkt alsof er net 2 bussen onder politiebegeleiding via de amsterdamsestraatweg naar het gebied worden gebracht.
Grappig, kijk net naar buiten zie ze zo idd met 2 motoren erbij de Laan van Chartoise op rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
het lijkt alsof er net 2 bussen onder politiebegeleiding via de amsterdamsestraatweg naar het gebied worden gebracht.
zitten vol met dynamiet natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
Voor de arrestantenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
Altijd gezellig. Van links naar rechtsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Voor de arrestantenBussen worden gecharterd bij grotere groepen arrestanten die verplaatst moeten worden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Altijd gezellig. Van links naar rechts.
Laat ik dan de eerste zijn met een openlijke steunbetuigingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:51 schreef Hathor het volgende:
Laatste nieuws: 600 Boca Juniors hooligans onderweg naar Utrecht om Henk Westbroek de tering te schoppen.
Bron: Vlaamse teletekst van 32 Februarie.
ik zag twee groene connexxion bussen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef RoaRRR het volgende:
Net 2 politiewagens met 2 bussen van GVu erachter aan.Over Marnixlaan richting laan van Chartroise.
Zal wel een groot aantal arrestaties verricht zijn of een peleton ME-ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |