het rabobankkantoor en alle flexe zakenmannetjes doen ook meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Octaafdebolle het volgende:
ach ide moskee in de fik/ poging toe en heel kanaleneiland komt ook nog ff langs.
oude tijden herlevenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef Bullebak het volgende:
Ik heb vernomen dat ook de harde kern van AZ onderweg is.
O nee wacht, die hebben geen harde kern! Pwned!!2!1!!
Als ik nog een overgebleven rellert was, zou ik dat echt niet pikken en keihard de beuk er in gooienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef a_casema_user het volgende:
zozo, ze hebben er zin in. Al 50 mensen opgepakt.
bron: teletekst
ik zag net stalin langssteppen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
Adolf Hiltlah schijnt nu ook de grachten onveilig te maken met een waterfiets.
Ongekend dit! Hier gaan we nog lang over napraten.
"Waar was jij op 13 maart?"
"Achter de computer, samen met m'n internetvriendjes"
stream?link?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:55 schreef Sjakkert het volgende:
Ik hoor net dat er vanaf 22.30 een live uitzending is op RTV-Utrecht vanuit Ondiep.
Ik weet alleen dat het op TV komt, als je n stream wilt moet je even kijken op www.rtvutrecht.nl .quote:
Zullen wel arrestantenbussen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
het lijkt alsof er net 2 bussen onder politiebegeleiding via de amsterdamsestraatweg naar het gebied worden gebracht.
Grappig, kijk net naar buiten zie ze zo idd met 2 motoren erbij de Laan van Chartoise op rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
het lijkt alsof er net 2 bussen onder politiebegeleiding via de amsterdamsestraatweg naar het gebied worden gebracht.
zitten vol met dynamiet natuurlijk!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef a_casema_user het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |