ja en op GeenStijl stond vast dat die dooie gast die agent zn moeder in dr hol geneukt had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
op de frontpage in een reactie staat dat de agent wellicht marokkaan was.
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.quote:
't zet ook helemaal geen sfeer he, door die suggestie hier te herhalen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
Tja, allemaal als, als, als.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daarom hecht ik er ook niet al te veel waarde aan.
maar stel nou dat het waar blijkt straks, dan gaat het alleen maar verder escaleren.
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Je kan ook als-scenarios bedenken waarbij morgen alle grote steden met rellen hebben te maken.
Of FOK! gaat offline!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja, allemaal als, als, als.
Ownee, dat dacht ik alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nou ja, wat dat betreft hebben we frankrijk gezien he.
Wanneer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Jaaahaa, in den haag heeft een clubje marokkanen lachend een agent doodgestoken.
F5-en tot je een toffe tegenkomt (webicon) !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Neeheequote:
De PHP openen en dan F5'en. En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ging uiteindelijk ook weer voorbij
En doe eens een geilere Kristel-ava jij
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Kerelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus he. Je bedenkt gewoon een onzinbericht waarin een marokkaan, een tokkie of een pirezier iets ergs doet, en het wordt vanzelf waar.
Ah gelukkigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef -skippybal- het volgende:
En dan krijg je zoeen berichtje dat je een rukker bent
't klopt zeker wel. Da's de manier waarop je relletjes start: je zegt 'dat de wouten/marokkanen/tokkies/whoever X hebben gedaan'. Niemand die nagaat of dat ook wel zo is, maar het is een prima reden om helemaal los te gaan. Daarbij gebeurt in eerste instantie niet zo gek veel, totdat er een ME'er, marokkaan of pirezier wordt doodgemept, of een van de relschoppers niet meer opstaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:52 schreef -skippybal- het volgende:
Maar het klopt wel een beetje. Vooral bij simpele mensen (niet persé dom)
Owja, da's waar ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er een Pireziër wordt doodgemept kraait daar geen haan om hoor Gronk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |