Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:48 schreef ShaoliN het volgende:
Gewoon schieten met scherp. Deze idioten dragen niks bij aan onze samenleving.
Fiets er iedere dag doorheen, bij dag en nacht, en woon er praktisch tegenaan, maar zo erg is het echt niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:10 schreef progrock het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit een kilometertje of 60 ten westen van Utrecht. Wát ik ervan weet is van het nieuws, maar als ik lees (op Teletekst) dat mensen 's avonds niet meer naar buiten durven omdat en figuren met scooters rondhangen heb ik iets van Het waterkanon d'r op, arresteren die gastjes, goed op hun flikker geven, ze daarna nog een poosje goed in de gaten houden (lekker irritant achtervolgen of zo) en als ze wéér wat flikken, gewoon een poosje de bak in. Goed dat ze die wijk vanavond hermetisch hebben afgesloten. Dit zijn van die weinige momenten dat ik denk: "Kijk, zó kan 't ook!"
Ja dat klopt, ik had effe een roti besteld, en normaal is die er dan binnen een half uur, maar nu bleef ie meer dan een uur weg, alle in en uitgangen zijn afgegrendeld. Die rotishop ligt aan de rand van die wijk en alle auto's worden gecontroleerd, iedereen moet kunnen aantonen dat ie ook daadwerkelijk in die buurt woont. Kreeg gotverdomme een halfkouwe roti aan mijn deur, ik ben in staat om es effe flink te gaan rellen buiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef Octaafdebolle het volgende:
alleen t noorden van de wijk is afgegrendeld lees ik net.
quote:106 Teletekst di 13 mrt
Spanning Utrechtse wijk loopt op
` Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemt
de spanning toe.Zo'n 60 supporters van
Feyenoord worden bij een toegangsweg
tot de wijk tegengehouden.Eerder werd
de ME,die de wijk afgesloten houdt,al
door jongeren met stenen bekogeld.De
wijk is met hekken afgesloten.
Volgens burgemeester Brouwer werden de
rellen van gisteren deels veroorzaakt
door 'reltoeristen'.Eerder op de dag
sprak Brouwer met bewoners van Ondiep
over de achtergronden van de problemen.
De onrust begon zondag,toen een agent
een man doodschoot die hem met een mes
bedreigde.Bij de rellen werd een pand
van het Bureau Halt in brand gestoken.
volgende nieuws financieel sport
Bij de Kuip ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
Waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
er schijnt een clubje feyenoordhooligans tegengehouden te worden?
[..]
Rond de Utrechtse wijk Ondiep neemtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
klik edit sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid vandaan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Het blijkt dat supporters van ADO, Feyenoord en Ajax het stadion van Utrecht willen slopen![]()
Bron: De telefoon![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Octaafdebolle het volgende:
godverdomme 60 kakkerlakken en wij zijn thuis gebleven![]()
Omg waar gaat dit allemaal overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Het blijkt dat supporters van ADO, Feyenoord en Ajax het stadion van Utrecht willen slopen![]()
Staan ze aan de verkeerde kant van de stadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
Utrecht sloopt het eigen stadion?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef KansloosForEver het volgende:
En iemand anders zegt weer dat ADO en Feyenoord, Utrecht komen helpen
Dus alles kan, en ik verwacht vanavond nog zeker 10 verschillende verhalen te horen die telkens iets sterker worden![]()
Ja, die drie groepen zullen vast uitstekend samen door een deur kunnen, ik geloof eerder in vrede in het midden oosten, dan in een soort van overeenkomst tussen die drie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef KansloosForEver het volgende:
met als toppunt:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef KansloosForEver het volgende:
En iemand anders zegt weer dat ADO en Feyenoord, Utrecht komen helpen
Dus alles kan, en ik verwacht vanavond nog zeker 10 verschillende verhalen te horen die telkens iets sterker worden![]()
Die tomtom's zijn ook nog best moejluk hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Staan ze aan de verkeerde kant van de stad![]()
Met interlands gaat dat anders wel vaker samen, tegen Duitsland en Engeland bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, die drie groepen zullen vast uitstekend samen door een deur kunnen, ik geloof eerder in vrede in het midden oosten, dan in een soort van overeenkomst tussen die drie.![]()
Wil net zeggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Staan ze aan de verkeerde kant van de stad![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met interlands gaat dat anders wel vaker samen, tegen Duitsland en Engeland bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |