sterrenwijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Als het nou ook oven in Kanaleneiland en andere pauperwijken komt...
Dat bijbehorende adres zoeken ze er natuurlijk zo bij op.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef a_casema_user het volgende:
stream van Radio M Utrecht (al is daar (nog) niets bijzonders op te horen.
en wat is het nut van legitimeren? je adres staat toch niet op je ID ?
Die moeten gewoon allemaal ter plekke platgeschoten worden. Afgelopen met dat poldermodelgeneukquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef Sjakkert het volgende:
[..]
Ook Amsterdammers, Hagenezen en Rotterdammers...
BMW 3-serie, jeweezszszszquote:
aangestoken of niet?quote:
blijf hopen, misschien overleven ze het!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ik heb er vrienden en collega's wonen , sommige met kinderen , die zijn erg ongerust nu
Ja doe er maar leuk overquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef mrbomb het volgende:
[..]
blijf hopen, misschien overleven ze het!
Daar rijden DIE ISCHLAMIETUH altijd in!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ja, da's VEUL erger natuluk
ah zo. nou ja morgen ff niet dan ehquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar rijden DIE ISCHLAMIETUH altijd in!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:36 schreef mrbomb het volgende:
[..]
blijf hopen, misschien overleven ze het!
Jawel . ze hopen dat er geen brand gesticht gaat wordenquote:
Je zult je eigen auto maar buiten hebben staan...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:35 schreef Ymke het volgende:
Ik heb er vrienden en collega's wonen , sommige met kinderen , die zijn erg ongerust nu
Oeh, dan krijg je echt harde rellen in de complete stad als dat echt gaat gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Sjakkert het volgende:
Dan hoop ik voor ze dat ze niet bij die moskee wonen want die word waarschijnlijk gepakt vanavond, daar heeft iedereen het over in ondiep.
Recht tegenover de moskee staat een Busje ME-ers plus wegafsluiting !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:40 schreef Sjakkert het volgende:
Dan hoop ik voor ze dat ze niet bij die moskee wonen want die word waarschijnlijk gepakt vanavond, daar heeft iedereen het over in ondiep.
Frontpagequote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
op de frontpage in een reactie staat dat de agent wellicht marokkaan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |