keep us up to date!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
yeps, hier aanwezig
Net een hoop politie de wijk uit. Schijnt dat er stenen gegooid worden aan de rand van de wijk !
ik hoop dat ze allemaal afgeslacht worden, die rattenkoppen maken het alleen maar erger, uit pure lustquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef Sjakkert het volgende:
Ja het is weer begonnen, en het word waarschijnlijk alleen maar erger, want als je ervandaan komt zie je groepen met mensen de kant van ondiep gaan...
whehe ja, misschien kan die nabije FOK!ker een webcam plaatsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:12 schreef Bullebak het volgende:
Jammer dat er geen live tv-beelden zijn![]()
Roarr ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef mrbomb het volgende:
[..]
whehe ja, misschien kan die nabije FOK!ker een webcam plaatsen?
ja, die tegelijkertijd met mijn post postte dat ie geen webcam hadquote:
verdomme niet opgeletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:16 schreef mrbomb het volgende:
[..]
ja, die tegelijkertijd met mijn post postte dat ie geen webcam had![]()
Er is wel RTV Utrecht, maar dat is zo ontzettend slecht. Die herhalen alleen maar vijf keer per uur oud nieuws, of er is tekst-tv.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef Bullebak het volgende:
Hebben jullie daar geen Utrechtse AT5-achtig iets? Zenden die ook niet live uit![]()
serieusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:20 schreef Sjakkert het volgende:
De marnixlaan is nu ook afgesloten hoor ik net, voor de mensen die weten waar dat is.
dat zijn ook alleenmaar uitlokkersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef Sjakkert het volgende:
Ik zag net wel allemaal camera ploegen lopen, maar waar ze van waren geen idee.
Ook Amsterdammers, Hagenezen en Rotterdammers...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:23 schreef Bayswater het volgende:
Dar er veel van FC Utrecht tussenlopen is wel zeker hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |