Nee, alsjeblieft geen Shortyquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:57 schreef Piles het volgende:
Hm, tijd om Shorty maar eens uit de header te halen
[Edit] Zo, stuk beter
Ja ik heb zondagavond gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:21 schreef RaymanNL het volgende:
Afterparty was tof gisterenDat tie ook gewoon naakt in die sauna ging zitten
Wat een figuur
(letterlijk en figuurlijk dus
)
tvp en:quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:02 schreef Smash-it het volgende:
Ik zapte er langs toen het afgelopen was, maar met wie zat Paul in zn niksie in die sauna? Want die was best leuk voor het oog namelijk.. Van Paul's piemelotje heb ik trouwens nog een klein beetje een trauma, al vond ik het wel super grappig.
Bwuh, vindt hem al minder nu haha.. Wat een zelfgeiler. En hij speelt in Gooise Vrouwen, big no-no! Maar in ieder geval bedankt, waar Hyves al niet goed voor is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
tvp en:
www.reinier85.hyves.nl
In het gastenboek van MWDL heeft hij zelf zijn hyves neergezet
300.000 koffiepuntenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
ik zal hem gelijk een hele harde mep geven![]()
beetje jammerlijk iddquote:
ik vind het prachtigquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
is dit stuk over donorcodicil nu saai
Dat vond ik juist heel boeiendquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:12 schreef AlwaysConnected het volgende:
is dit stuk over donorcodicil nu saai
Ik heb gisteren de afterparty ook gekeken op internet.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:05 schreef RaymanNL het volgende:
Jazeker.
Jij welquote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de afterparty ook gekeken op internet.
Meteen na half 10.
Ik heb van half 9 tot half 11 via I-net naar Paultje gekeken.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij wel
Ik moet daarvoor nog wachten tot morgen![]()
Dat vond ik ook zo kinderachtig van hemquote:Op zondag 18 maart 2007 23:51 schreef kassenbouwer het volgende:
Nou, wat een debiel die gozer...
Die draait vast 10 x per dag Peter en de Wolf al jarenlang.
Ja, precies. Maar aan de andere kant weet de redactie misschien ook niet van tevoren dat het zo'n debiel is. Maar van mij hadden ze die jongen best tegen zichzelf in bescherming mogen nemen.quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo kinderachtig van hemIdioot vond ik het !
niet opgevallen dat het best een autist zou kunnen zijn, of iemand met een aanverwante stoornis?quote:Op maandag 19 maart 2007 00:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo kinderachtig van hemIdioot vond ik het !
Spuitgast bedoel je zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 10:56 schreef el_cornholio het volgende:
Volgens mij was hij normaal hoor. Alleen opgewonden, nerveus en blij tegelijk. Want ik dacht toen hij bezig was, dat hij bijna brandweer kon spelen.
Nee, dat bedoel ik ook nietquote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niet opgevallen dat het best een autist zou kunnen zijn, of iemand met een aanverwante stoornis?
als hij een begeleider bij zich had en een spuugdoekje om, dan was het ineens lief zeker?
Zo is het maar net.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
'k heb net zitten kijken, maar die Peter en de wolf gozer had toch verdacht veel autistische trekjes. Nouja, hij vond het iig helemaal fantastisch geloof ik.
Astrid Joosten ja, dat ze dik is geworden.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:33 schreef Aoristus het volgende:
wat is ze dik geworden he?
Eigenlijk doelde ik op die man, kwam er net pas achter dat het een solo artiest wasquote:
mooiweerdeleeuw@vara.nlquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik op die man, kwam er net pas achter dat het een solo artiest was![]()
Hij klonk namelijk erg goed![]()
Dat was Zuccheroquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Eigenlijk doelde ik op die man, kwam er net pas achter dat het een solo artiest was![]()
Hij klonk namelijk erg goed![]()
Maakt dat wat uit? Hij is geadopteerd door het katholieke C&A, zoals je hoordequote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heh, kijk dit eigenlijk maar 4 keer per jaar ofzo hooguit maar het was weer lachen
Slim trouwens van Jantje om helium in te ademen... is erg slecht voor je stembanden
Ja, dat vervelende rukpubertje was weer veel te lang in beeld.quote:Op zondag 1 april 2007 23:37 schreef Adelante het volgende:
Jantje Smit: "We hebben ook passende BH's bij c&a"
Lekker wijf is datquote:Op maandag 2 april 2007 10:20 schreef fratsman het volgende:
Kutventje, Eefje is een goeie kennis van mij, en ze vertelde me zaterdagavond al wat Jantje even door de zaal slingerde. Gelukkig is het een sterke meid, dus ze kon er zelf ook om lachen.
Trouwens, Ik vond Jantje aardig ruk zingen na die ballon helium.
quote:Op maandag 2 april 2007 17:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zal d'r op dit topic attent maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |