Misschien is het leuk als jij ook even een plaatje van je brommer in de OP post?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef saaw het volgende:
vorige topic in anderhalve dag volgebaggerd [oke, niet alles, maar wel grotendeels]
beetje rustig aan hier aub
ik heb geen brommerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als jij ook even een plaatje van je brommer in de OP post?
jazeker.. die komen uit hetzelfde boek als alle andere sprookjes.. dus als je je ogen opendoet zijn ze allemaal wegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef saaw het volgende:
hoezo ben ik nou weer niet slim
ooit van lesgeld, zorgverzekering, huur, eten en telefoonrekeningen gehoord?
ik heb niet zomaar ineens 500 euro over
was het maar waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
jazeker.. die komen uit hetzelfde boek als alle andere sprookjes.. dus als je je ogen opendoet zijn ze allemaal weg![]()
buiten dat die geen plek voor me hebben en ik dan het dubbele kwijt ben aan OV kosten zou dat wel kunnen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Je zou op zich bij je ouders / voogd kunnen gaan wonen, en niet meer bellen.
ja maar werk en school is in amsterdam, moet hier elke dag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Geqxon het volgende:
Geen OV-Studentenkaart?
ik snap er niks vanquote:mb5 mt5 mtx-ot allemaal eht zlefde blok en zijn ook allemaal gewoon ingevoerd in nederland.
mtx-sh (nieuwere type)standaart nsr blok ac ook ingevoert in nl
mb5: toerenteller en 2 ophangpunten
mt5: geen toerenteller en ook 2 ophangpunten
mtx: toerenteller en een extra ophangpunt aan de kop
mtx-sh nsr blok ac weet er voor de rest niks van af
mb5: lage bouw, richting racer, voor schijf
mt5: slappe bouw i.v.m. de stang die er voor eht blok niet zit en de dunnere voorvork, duo vering
mtx-ot: iets steviger frame en dikkere voorvork, mono vering
mtx-sh: ook gewoon iets seviger frame en zelfde voorvork als mtx-ot, ook mono vering
zo gewoon ff alles uitgelegt, alleen ik zeg er bij dat ik eht over de ophangpunten kan hebben vergist
Is er soms een limiet op de hoeveelheid brommerpraat die we per dag mogen hebben ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef saaw het volgende:
vorige topic in anderhalve dag volgebaggerd [oke, niet alles, maar wel grotendeels]
beetje rustig aan hier aub
een niet gestolen 180cc is nog zeldzamerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Een niet gestolen 50cc runner is anders wel heel zeldzaam.
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef saaw het volgende:
hoezo ben ik nou weer niet slim
ooit van lesgeld, zorgverzekering, huur, eten en telefoonrekeningen gehoord?
ik heb niet zomaar ineens 500 euro over
dat is wel een goeie, je moet zo'n tv programma gaan doen dat je mensen uit de schulden helptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.
Zorgverzekering mag je overslaan, als je dood gaat heeft god het zo gewild.
Huur hoeft ook niet, je bent vrouw dus neuk iedere avond iemand met slaapplaats.
Eten krijg je een dikke reet van en bellen is pure luxe.
Zo opgelost, brommer kopen!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
omg hier zitten alleen maar schakel nerdjes, runnerpower bitches
Schulden Guru Basquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef C2C het volgende:
[..]
dat is wel een goeie, je moet zo'n tv programma gaan doen dat je mensen uit de schulden helpt
ik had altijd 3 liter voor 13 euro, bij interresse wil ik wel even gaan kijken of hij die aanbieding nog steeds heeft voor mequote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee, mijn brommer des te meer.
De oude is nog niet op hoor.![]()
maar 8,50 per liter is niks.Voor TTS dan, lokale bromboer vraagt 11,50 per liter en de Halfords 12,50..
![]()
scootertuig vertrekken graagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.
Zorgverzekering mag je overslaan, als je dood gaat heeft god het zo gewild.
Huur hoeft ook niet, je bent vrouw dus neuk iedere avond iemand met slaapplaats.
Eten krijg je een dikke reet van en bellen is pure luxe.
Zo opgelost, brommer kopen!
Gáááááástquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
Toch vind ik runners vette scooters...quote:
Nja, 75 is hard zat hoor, voor beide scooter en schakelbrommerts....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef no1uknow het volgende:
En je kan wel zeggen dat een MT5 verneukt is maar de gemiddelde MT5schakel boekt een scooter eruit
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, 75 is hard zat hoor, voor beide scooter en schakelbrommerts....
En een mt5 is gewoon een kankerbrommer, voor mensen die echt 0,0 aan geld hebben
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben ik niet, en zou ik ook niet worden![]()
Ja leuk, 2 gele kikkers....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer hier
Yes sirquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga maar lekker terug naar je PUBSC kloothommel![]()
Ja leuk Firefox, maar beter klik je ff op die link aap.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 gele kikkers....
Honda MT5 had ik op mn 14e, ding ging onmeunig hard (dikke 95), wegtrekken zonder wheely's was onmogelijk....
Leuk voor toen....
Maar ik zou me doodschamen als ik daarmee naar school moest![]()
of ipv zelkf 3000 euro te dokken (of te krijgen van hun oduersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En een mt5 is gewoon een kankerbrommer, voor mensen die echt 0,0 aan geld hebben
grootst mogeljke onzinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
grootst mogeljke onzin
die derbi's zijn gebouwd om hard te gaan
en scooters zijn bedoeld om pizza's mee rond te brengen
hoi bontkraagfiguurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 gele kikkers....
Honda MT5 had ik op mn 14e, ding ging onmeunig hard (dikke 95), wegtrekken zonder wheely's was onmogelijk....
Leuk voor toen....
Maar ik zou me doodschamen als ik daarmee naar school moest![]()
je hebty schakels.. brommers, puch dus.. en morcotuig, scooters en tomos enzo en dat geval waar mailkuuul op tuftquote:
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
grootst mogeljke onzin
die derbi's zijn gebouwd om hard te gaan
en scooters zijn bedoeld om pizza's mee rond te brengen
Nou, niet bepaald...quote:
Je kunt een brommer van 3000 euro ook weer voor veel geld verkopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
of ipv zelkf 3000 euro te dokken (of te krijgen van hun oduers) liever zo min mogelijk uitgeven voor iets wat nog harder gaat en dan geld over hebben voor het rijbewijs
![]()
dan rij je onverantwoord, tuurlijk zit een ongeluk in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....![]()
Om het maar niet over het tupperware te spreken waar jou soort op rijdtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....![]()
Kijk is naar alle scooterrijders, ze zitten allemaal zo moeilijk voorover gebukt, om maar zo min mogelijk luchtweerstand te hebben, om maar zo hard mogelijk te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je kunt een brommer van 3000 euro ook weer voor veel geld verkopen...
daarvan kun je je rijbewijs + een autotje betalen![]()
En jaag jij je maar lekker door midden op een verneukte MT5...
Want hard rijden is stoer....
Ik kom uit schoonebeek, klein dorpje... met echt van die weggetjes waar nooit iemadn komt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:25 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dan rij je onverantwoord, tuurlijk zit een ongeluk in een klein hoekje.
maar als je op een drukke weg 120 gaat scheuren vraag je er ook wel om.
mijn vrienden en ik doen dadt niet
"Mijn soort" ???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Om het maar niet over het tupperware te spreken waar jou soort op rijdt
Ik ben een keer met mn fiets op een scooter geklapt, mijn fiets had alleen wat krasjes en ketting eraf.
Scooter alle kappen eraf/beschadigd en sleutel in contact afgebroken -> hele scooter werd open getrokken en draden werden losgerukt om 'm maar uit te krijgen
Je zegt het zelf alquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik kom uit schoonebeek, klein dorpje... met echt van die weggetjes waar nooit iemadn komt...
Deze x kwam dr dus wel een auto over die straat, van een uitrit notabene, rijdt net achteruit, en wil even kijken of dr wat aan komt,,, opt zelfde moment probeert scooter een dikke tak op de weg te ontwijken, bij het uitwijken klapt hij over de kofferbak van die auto...
Dat is niet onverantwoord zeg je,,, 120 is gewoon onverantwoord...
niet voor opt circuit, rijdt daar aub nog harder, maar op de straat is 70/75 meer dan hard zat, vooral op n kwetsbaar ding als een scooter, en ik snap best dat je jong bent en wat wil dat je hard gaat rijden op je brommert, maar pas aub op, heb al verscheidene maatjes verloren int verkeer, en voor je vrienden wordt t echt niet beter![]()
Jij bent goed in Hokjeswerk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk is naar alle scooterrijders, ze zitten allemaal zo moeilijk voorover gebukt, om maar zo min mogelijk luchtweerstand te hebben, om maar zo hard mogelijk te rijden
Ik verbaas me er altijd over hoe moeilijk mensen soms zitten op scooters, krijgen ze dan geen last van hun rug?!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
"Mijn soort" ???
Weetje wel eens wat mijn soort is?
Ssssstquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, soms zit ik even een klein stukje voorover gebukt, en dan schiet het al gelijk in mijn rug joh
en waarop baseer je dat?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en waarop baseer je dat?![]()
kun je niet beter met je scooter gaan scheuren ipv te speculeren hoe mensen dr hier uitzien?
Bijdehante knuppelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jezus
Denk je nou echt dat ik een scooter heb als ik dat tupperware constant loop af te zeiken?
Nog eentje?
[afbeelding]
ja, de 14 jarige breezerts mét bontkraagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef saaw het volgende:
er zijn vast ook meiden die kicken op een scooter hoor, maar ik vind het zo zielig eruitzien altijd
Uuhm ik vind scooters niet mooier...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef Ferrox het volgende:
Doe es niet zo dom bashen op Vlad
hij woont in Schoonebeek ( Drenthe)
check zn fobo eerst es voordat je dom gaat blaaten
ik denk dat hij ook wel enigzins kennis heeft van schakels
dat hij scooters mooier vindt, ok maar hij is in de minderheid
saaw zei wat verstandigs![]()
en owja meiden vinden schakels aantrekkelijk
sorry hoor, ik wil het wel even in feedback posten als dat nodig is...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef saaw het volgende:
er zijn vast ook meiden die kicken op een scooter hoor, maar ik vind het zo zielig eruitzien altijd
en Vladje en no1uknow, kappen nou
discussieren over brommer vs scooter is prima maar elkaar persoonlijk aanvallen en zo achterlijk doen lijkt me niet de bedoeling
En daarom hou ik van jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef saaw het volgende:
Jezus een beetje felle discussie en het is meteen weet niet goedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef saaw het volgende:
en Vladje en no1uknow, kappen nou
discussieren over brommer vs scooter is prima maar elkaar persoonlijk aanvallen en zo achterlijk doen lijkt me niet de bedoeling
felle discussie en suggesteren dat ik een breezah ben is toch iets andersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jezus een beetje felle discussie en het is meteen weet niet goed![]()
gemiddelde 3000+ er heeft een grotere afschrijfing dan dat als je met jue nieuwe porsche hem met 300 de sloot in ragtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je kunt een brommer van 3000 euro ook weer voor veel geld verkopen...
daarvan kun je je rijbewijs + een autotje betalen![]()
En jaag jij je maar lekker door midden op een verneukte MT5...
Want hard rijden is stoer....
Held! dat had ej nooit verteldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Om het maar niet over het tupperware te spreken waar jou soort op rijdt
Ik ben een keer met mn fiets op een scooter geklapt, mijn fiets had alleen wat krasjes en ketting eraf.
Scooter alle kappen eraf/beschadigd en sleutel in contact afgebroken -> hele scooter werd open getrokken en draden werden losgerukt om 'm maar uit te krijgen
Zeg ik dan dat er weinig afschrijving op zit? nee...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
gemiddelde 3000+ er heeft een grotere afschrijfing dan dat als je met jue nieuwe porsche hem met 300 de sloot in ragt![]()
en ik rij geen mt, en hard rijden is niet stoer.. je knie aan de grond rijden op een puch, Dat is stoer![]()
75 te hard.. ben je raar in je scooterkop ofzo? 30 is vaak voor dat tuig al te hard man.. fietsen kunnen ze nieteensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik kom uit schoonebeek, klein dorpje... met echt van die weggetjes waar nooit iemadn komt...
Deze x kwam dr dus wel een auto over die straat, van een uitrit notabene, rijdt net achteruit, en wil even kijken of dr wat aan komt,,, opt zelfde moment probeert scooter een dikke tak op de weg te ontwijken, bij het uitwijken klapt hij over de kofferbak van die auto...
Dat is niet onverantwoord zeg je,,, 120 is gewoon onverantwoord...
niet voor opt circuit, rijdt daar aub nog harder, maar op de straat is 70/75 meer dan hard zat, vooral op n kwetsbaar ding als een scooter, en ik snap best dat je jong bent en wat wil dat je hard gaat rijden op je brommert, maar pas aub op, heb al verscheidene maatjes verloren int verkeer, en voor je vrienden wordt t echt niet beter![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
75 te hard.. ben je raar in je scooterkop ofzo? 30 is vaak voor dat tuig al te hard man.. fietsen kunnen ze nieteens![]()
betere vering, gotere wielen,beter zwaartepunt.. ik weet dus zeker van welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
op een schakelbrommer met 120 komt je dr geen haar beter vanaf, bedenk je dat wel![]()
Was toen ik in groep 8 zat enzo, was een gozer met getinte huidskleurquote:
Ja, met 120 over een stuk straat tegen een boom overleeft het zwaartepunt van je brommer vast wel...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef fs180 het volgende:
[..]
betere vering, gotere wielen,beter zwaartepunt.. ik weet dus zeker van wel
gem rijbewijs.. zon 1500 -2000 en dan nog een auto wegenbelasting verzekering ect.. succus met je afschrijving manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat er weinig afschrijving op zit? nee...
Ik zeg dat je dan nog steeds geld voor ene rijbewijs en een autotje overhoudt, dat zeg ik![]()
scooter zit altijd foutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Was toen ik in groep 8 zat enzo, was een gozer met getinte huidskleur
Politie EN ambulance erbij helemaal voor mij alleen
Maar ik had alleen maar een schaafwondje.
En die scootert zat fout want hij reed op het fietspad, stomme kloothommel.
nog steeds.. mmh.. ach is toch een pauperzaakquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef no1uknow het volgende:
FS wat is er met Puchshop aan de hand
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Apache/2.0.49 (Fedora) Server at www.puchshop.nl Port 80
tak.. boom? en 13 en een halve meter aover de auto.. dan reed ie geen 120 manquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, met 120 over een stuk straat tegen een boom overleeft het zwaartepunt van je brommer vast wel...
Dan vergeet ik de 13.5 meter die je eerst nog over die auto heen vliegt...
Zei ik dan dat je een coupé of een Ferrari kon kopen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
gem rijbewijs.. zon 1500 -2000 en dan nog een auto wegenbelasting verzekering ect.. succus met je afschrijving man![]()
Ooh jawel,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
tak.. boom? en 13 en een halve meter aover de auto.. dan reed ie geen 120 man
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:05 schreef saaw het volgende:
als jij voor 850 euro in de kroeg gaat zitten mag je die auto nieteens aanraken daarna
dan ben jij een uitzondering, maar ik strak dus over het gemiddelde hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zei ik dan dat je een coupé of een Ferrari kon kopen dan?
mijn rijbewijs koste me 950 euro,,,
Brommer heb ik btw verkocht voor 2300 euro (gewoon goed onderhouden, niets aan de hand)
500 eurotjes voor een auto,,, en de rest verorberen in de kroeg![]()
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mischien heb ik wel enkel cola gedronken![]()
Serieus:
natuurlijk niet allemaal naar de kroeg, wanneer je 18 wordt heb jeo ok andere verplichtingen
nee dat is niet nodig, ben nou niet echt eenpersoon die direct gelooft wat er over scooter/brommerijders gezegt wordt in de krant..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ooh jawel,
moet ik t nieuwsbericht proberen uit de archiefen te vissen?
Blijven zwoegen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhouden
verzekering, benzine en parkeren, loopt aardig op
ik werk me rot hoor, maar kan net al mn vaste lasten betalenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijven zwoegen...
Wie niet steelt wie niet erft, die zou werken tot die sterft![]()
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhouden
verzekering, benzine en parkeren, loopt aardig op
Op de plek waar het gebeurd was staan altijd strepen, en t punt van raken, tot t punt van vinden was rond de 16 meter... +/-3 meter voor die 16 meter stond iets aangegeven, en volgens een agent was dat het punt waar hij neer is gekomen na zijn vlucht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee dat is niet nodig, ben nou niet echt eenpersoon die direct gelooft wat er over scooter/brommerijders gezegt wordt in de krant..
die 850 is eenmalig he. die kosten blijf je elke maant moeten betalenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..
bah bah bah.. geef mij toch maar gewoon een motor zeg![]()
maar jij doet nog steeds vwo?? dan zou dat wel wat verklaren.. thusi wonen is altijd goedkoper.. maar als studnent maakt het minder uit als scholierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
ik werk me rot hoor, maar kan net al mn vaste lasten betalen
Monsterboard.nlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..
bah bah bah.. geef mij toch maar gewoon een motor zeg![]()
ik doe eindexamen vwo dit jaar, maar dat is maar in 2 vakken, en doe ik 's avonds [3 avonden in de week]quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar jij doet nog steeds vwo?? dan zou dat wel wat verklaren.. thusi wonen is altijd goedkoper.. maar als studnent maakt het minder uit als scholier
ik twijfel ng.. cb350 is mn passiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
fs180, ga alsjeblieft geen CB350 rijden
Doe een toffe crosser
vrouwen die zeuren over geldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
Nou kijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
[..]
vrouwen die zeuren over geld![]()
kijk, wij mannen hebben het moeilijk om geld bij elkaar te brengen
een vrouw die hoeft maar een half uur te werken voor 50 euro![]()
jazeker. maar verzekering en zo,betaal je daarvan ,benzine ook, en alles wat je meer verbuikt dat werk je? plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef saaw het volgende:
[..]
die 850 is eenmalig he. die kosten blijf je elke maant moeten betalen
Heb nu ook nog OV, dus laat de auto ook regelmatig staan,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
jazeker. maar verzekering en zo,betaal je daarvan ,benzine ook, en alles wat je meer verbuikt dat werk je? plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijden
ik zeur nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
[..]
vrouwen die zeuren over geld![]()
kijk, wij mannen hebben het moeilijk om geld bij elkaar te brengen
100 in een uur is 50 in een half uur hoor..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zeur nietheb het verder prima
en als je een beetje je best doet krijg jij die 100 euro per uur ook wel op eenzelfde wijze hoor
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef VlaDje het volgende:
Heb nu ook nog OV, dus laat de auto ook regelmatig staan,
neem dan geen autoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijden
Crosser is ook prima toermateriaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik twijfel ng.. cb350 is mn passiemaarja.. crosser is puur fun.. cb kan je wel mee touren met dit weer.. crosser niet
nja woon nu in emmen.. dat is 20 km weg bij mn kameraden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
neem dan geen auto
ik had ook een auto, maar gebruikte hem te weinig en dan zijn de kosten het me niet waard
mag ik jouw pimp zijn? , dan breng ik je wel naar klanten achter op mn brommerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zeur nietheb het verder prima
en als je een beetje je best doet krijg jij die 100 euro per uur ook wel op eenzelfde wijze hoor
leer lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
100 in een uur is 50 in een half uur hoor..
Maar ik heb je punt![]()
hoevel halve uren zitten er in een uur?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
Dat is ook je eigen voertuig nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
mag ik jouw pimp zijn? , dan breng ik je wel naar klanten achter op mn brommer
Maar laten we eerlijk zijn, alle voertuigen kosten nu eenmaal geld, behalve OV als je student bent
en fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, alle voertuigen kosten nu eenmaal geld, behalve OV als je student bent
sorry, las globaal over "die" heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef saaw het volgende:
[..]
leer lezen
[..]
hoevel halve uren zitten er in een uur?
doe dat eens keer 50 euro?
Dat kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef saaw het volgende:
maar dat staat niet in verhouding tot auto/brommert
een vervoersmiddel is handig, gewoon ind e stad je fiets en daarbuiten dus grotye afstanden met de auto.. dus veeel goedkoper hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
neem dan geen auto
ik had ook een auto, maar gebruikte hem te weinig en dan zijn de kosten het me niet waard
motor heeft lagere aanschaf en benzinekosten, alleen kleding is duur.. maar dat vervang je niet zo snel, en vaak zijn ze bijn 2x zo zuinig en stukker sneller waar ej wiilt zijn, geen parkeerkosten, plus je wordt niet nat kneus.. je hebt toch kleding aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"
+ dan zit je niet lekker droog als het regent![]()
aah dat verklaart het, nee dan heb nje nou eenmaal hogere kosten jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe eindexamen vwo dit jaar, maar dat is maar in 2 vakken, en doe ik 's avonds [3 avonden in de week]
verder zit ik 4 dagen in de week op een mbo en werk 3 hele dagen en 2 avonden
zou niet inzien hoe ik harder kan werken
ben wel druk aan het sparen voor mtx
maak dat ding nou eerst is rijdendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
fiets kost niets man.. vooral in een studentenstad niet, vindt je ze zo, plus gratis in onderhoudquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
kost ook wat in aanschaf, tenzij je hem jat![]()
Ga eens deudquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ah ik lees het al, autoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat er weinig afschrijving op zit? nee...
Ik zeg dat je dan nog steeds geld voor ene rijbewijs en een autotje overhoudt, dat zeg ik![]()
Pssst, echte mannen smelten niet. Maarja jij kan je handtas natuurlijk nergens kwijt danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"
+ dan zit je niet lekker droog als het regent![]()
Dan moet jij mijn vader eens zien als hij door een flinke bui heeft gereden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
motor heeft lagere aanschaf en benzinekosten, alleen kleding is duur.. maar dat vervang je niet zo snel, en vaak zijn ze bijn 2x zo zuinig en stukker sneller waar ej wiilt zijn, geen parkeerkosten, plus je wordt niet nat kneus.. je hebt toch kleding aan
Ik weet zeker dat je er erg chiepie chiepie uitzagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga eens deudHeb met veel plezier 2 jaar MT5 gereden. Beter dan een scooter met 0,0 grondspeling en kleine kutbandjes.
Dan heeft ie kutkleding.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan moet jij mijn vader eens zien als hij door een flinke bui heeft gereden...
Nee joh, jij loopt liever zonder paraplu of capuchon door de regen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pssst, echte mannen smelten niet. Maarja jij kan je handtas natuurlijk nergens kwijt dan
Mja eigenlijk wel, paraplu ben ik te lui voor en capuchon is zo zweterig. Goed biefstuk is behoorlijk rauw ja en ben geen echte vent maar meer vent dan jijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee joh, jij loopt liever zonder paraplu of capuchon door de regen...
en je eet zeker ook rauw vlees...
jij bent een echte vent![]()
Doe ik ook niet maar als ie nat wordt zit er iets niet goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh gewoon kwaliteits spul, hoef jij je verder niet druk om te maken![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel, paraplu ben ik te lui voor en capuchon is zo zweterig. Goed biefstuk is behoorlijk rauw ja en ben geen echte vent maar meer vent dan jij
Had het over een flinke bui,,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar als ie nat wordt zit er iets niet goed.
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had het over een flinke bui,,,
Zoeen waar jij nog niet eens door heen durft te rijden![]()
Laat maar net je fobo gezien, Tokkiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, motorrijders zijn de bomb![]()
Hells angel![]()
heb je gene lokale brommer boerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef Hijacking het volgende:
zow internet doet het weer vandaag sproeier 70 ingezet maar die is net iets te klein![]()
en 75 is weer te groot dus kan ik verdomme weer een internet bestelling van4 euro maken
zeg toch dat jij meer mans bent dan mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijden
Nog net geen handtasje, of wel, knuppelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Stoere motormuis die je bent,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Houd jij je bek nou maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nog net geen handtasje, of wel, knuppel![]()
En wat wou je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij je bek nou maar
[afbeelding]
Kijk is rechts onderaan![]()
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee zeggen?![]()
Jij heb vast zoeen scooterfreaks of niet![]()
Wat wou je dr dan nog mee zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?
Ik heb alleen nog een account op puchforum.net
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.quote:
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Ontopic:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Niet dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantie
En houd eens op te vertellen hoe ik ben...
het is net of je achter me zit![]()
![]()
hihihiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ontopic:
Heb je je bromfietscertificaat al![]()
Ik denk dat ik hier in de buurten eerder als "boer" bestempelt zou wordequote:
Fawaka.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:27 schreef VlaDje het volgende:
Daarbij ga ik nu ff jonko's roken met mn matties
Spang mang, jeweets
doet de lokale 2takt expert zaterdag voor mequote:
wat voor zundapp heb je?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef jovink het volgende:
zundapp 80 cc vroem bitch (8)
Maar tis wel inhoudelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:44 schreef Herox het volgende:
Wow tellen de scooters weer mee?
En tering wat spammen jullie veel. Topictitel kan beter veranderd worden in Slowchat voor tweewielowners![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pssst, echte mannen smelten niet. Maarja jij kan je handtas natuurlijk nergens kwijt dan
woon jij vlakbij mij? zag gister een zundapp op oldtimert kentekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:54 schreef jovink het volgende:
zundapp 80 cc vroem bitch (8)
waarom niet met kutweer?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:30 schreef Hijacking het volgende:
morgen 50cc schnell er op mits goed weer![]()
nee sorry wel vlakbij vladimier zag ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
woon jij vlakbij mij? zag gister een zundapp op oldtimert kenteken![]()
ik heb geen overdekte sleutel ruimte jah een carport maar dat is ook niet allesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef Ferrox het volgende:
[..]
waarom niet met kutweer?
ik zou er em juist met kutweer opzetten
kun je met mooi weer toeren
san,.. ik geloofde je niet.. dus dacht ik kijk ff zn fobo.. en ja hoor.. tis hem nog echt ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij je bek nou maar
[afbeelding]
Kijk is rechts onderaan![]()
een discussie hoort van 2 kanten te komen..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:11 schreef VlaDje het volgende:
Ik denk dat je wou zeggen dat je de vorige discussie niet winnen kon, en dat we nu maar personal moeten doen of niet
vet! waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:20 schreef Geqxon het volgende:
FS180 EN NO1UKNOW ZIJN MEGA PWND!
das een snorfietsquote:
ik hol vannacht van owquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef jovink het volgende:
gts 80
zwanzig mm bing
15 voor 39 achter
anders nog iets/.?
aal bun ik getrouwd met n ander(8)
in 1 keer goed jongenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik hol vannacht van ow
hoe hard loopt ie eigenljik?
en hoe heb je een gts 80 op kenteken gekregen?
529 frame met ks 80 blok er onder![]()
ahaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:52 schreef jovink het volgende:
[..]
in 1 keer goed jongen
hoe hard 85 90 zoiets
heb wel tegen 1 gereden die zegt dat ie 90 haalde hem makkelijk in.. t maar daar geloof ik niet in
kzal zo wel ff foto posten
ik gok een 80 ccquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
aha
wat voor cilinder heb je dan?
en wat voor ontsteking?
Ik doelde meer op een mini/superthermquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:11 schreef jovink het volgende:
[..]
ik gok een 80 cc
maar luchtgekoeld als je dat bedoelt en imitatie onsteking (nog duru zat btw)
mn motoplatje is naar de he(l)mel
maari s gewoon een 80 blok dus niet omgebouwd ofzo ohja foto fixen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jezus man, wat een onzinnige kutdiscussie net zeg.![]()
Ziet er erg orgineel uitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:18 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding].
achter veren zijn nu zwart
koop een mikunie 21 mm en een HPI binnenrotor ontsteking en je moet easy boven de honderd komen denk ikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:24 schreef jovink het volgende:
joah op de gasveren en t 80 blok is ie vrijwel origneel ja
haha dan zijn dr altijd nog opties van een 110 cc met een 24 mmquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:34 schreef Ferrox het volgende:
[..]
koop een mikunie 21 mm en een HPI binnenrotor ontsteking en je moet easy boven de honderd komen denk ik
ja idd, dat zuipt zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:37 schreef jovink het volgende:
[..]
haha dan zijn dr altijd nog opties van een 110 cc met een 24 mmgewoon standaart spul nog.. heb ik geen binnenrotor voor nodig
maar je wil echt niet weten hoeveel dit zuipt rij van tank naar tank
betere vulling enzoootquote:
je kan ook op de hpi nog een dynamo zettenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef jovink het volgende:
ja maar t licht is dan wegen aangezien ik ook wel is nachtelijek ritjes maak komt me dat niet zo goed uit
wat heb jij dan?
Maar een ontsteking kan no way zorgen dat een brommer ineens 3 keer zo zuinig loopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Ferrox het volgende:
[..]
betere vulling enzooot![]()
zeggen ze tenminste op het zundapp forum![]()
lichtspoel dynamoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar een ontsteking kan no way zorgen dat een brommer ineens 3 keer zo zuinig loopt.
En op een HPI kun je een lichtspoel zetten, geen dynamo.![]()
jonguh nie fokke met kanalen eiland voor je het weet.,..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:01 schreef Hijacking het volgende:
haha ik wou zelf eens een diss filmpje tegen 180cc kanalen eiland
met een 50cc orri puchmaarja dat was weer iets te kansloosch met lyrics zoals
10 , 20 , 30 , 40 geen enkel probleem![]()
grote helm kut slot en 2 liter benzine meee
Idd, straks hangen ze nog een 180cc cilinder onder je puch!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef jovink het volgende:
[..]
jonguh nie fokke met kanalen eiland voor je het weet.,..
dan breekt het framequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Idd, straks hangen ze nog een 180cc cilinder onder je puch!
Da's echt zo'n bullshitquote:
-> griep.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef Hijacking het volgende:
het frame buigt dan echt krom hoor
alleen gebeurt het pas bij 75ccs en na lang rijden
betere vullingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:44 schreef Ferrox het volgende:
[..]
betere vulling enzooot![]()
zeggen ze tenminste op het zundapp forum![]()
zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geschiedenis pwnt, gewoon interessant enzeuw![]()
je motor is niet echt mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ja bahquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef Hijacking het volgende:
kenker silver wat een gaar gesprek kenkeeer
goede tacktiek mijn vriendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zeker
alleen de leraar maakt of breekt het vak wel vind ik
geschiedenis
VOORAL DE GESCHIEDENIS VAN BROMMERS!!!!
om saaw af te leiden![]()
Eensch over dat leraar. Dingen die echt interessant zijn zijn dat toch wel maar bij de saaie en twijfelgevallen maakt de leraar het verschil.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zeker
alleen de leraar maakt of breekt het vak wel vind ik
geschiedenis
VOORAL DE GESCHIEDENIS VAN BROMMERS!!!!
om saaw af te leiden![]()
Ja niet als je om kwart voor 10 een samenvatting van 12 pagina's in je hoofd moet gaan stampen, en eigenlijk ook nog een andere toets (Algemene Natuurwetenschappen) moet leren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar gaat altijd helemaal op in zn verhaal, woeste armgebaren enzo, perfecte hitler imitatiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eensch over dat leraar. Dingen die echt interessant zijn zijn dat toch wel maar bij de saaie en twijfelgevallen maakt de leraar het verschil.
BROMMERS BROMMER MT5 enz voor Saaw
deed ik de vorige toetsweek ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja niet als je om kwart voor 10 een samenvatting van 12 pagina's in je hoofd moet gaan stampen, en eigenlijk ook nog een andere toets (Algemene Natuurwetenschappen) moet leren.
Ik voelde me toch al niet lekker, ik denk dat ik maar is misbruik ga maken van de griepepidemie
cafe racersquote:
een cs 50quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef jovink het volgende:
ferrox wat voro zundapp heb ji jdan?
wat voor set up?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
een cs 50![]()
kut handbak
maar hij gaat binnenkort de deur uit
en dan koop ik of een Motorhispania RX '04 of een 529 KS 50
sletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
een cs 50![]()
kut handbak
maar hij gaat binnenkort de deur uit
en dan koop ik of een Motorhispania RX '04 of een 529 KS 50
Forum Opties | |