dan ben jij een uitzondering, maar ik strak dus over het gemiddelde hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zei ik dan dat je een coupé of een Ferrari kon kopen dan?
mijn rijbewijs koste me 950 euro,,,
Brommer heb ik btw verkocht voor 2300 euro (gewoon goed onderhouden, niets aan de hand)
500 eurotjes voor een auto,,, en de rest verorberen in de kroeg![]()
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhoudenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:07 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Mischien heb ik wel enkel cola gedronken![]()
Serieus:
natuurlijk niet allemaal naar de kroeg, wanneer je 18 wordt heb jeo ok andere verplichtingen
nee dat is niet nodig, ben nou niet echt eenpersoon die direct gelooft wat er over scooter/brommerijders gezegt wordt in de krant..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ooh jawel,
moet ik t nieuwsbericht proberen uit de archiefen te vissen?
Blijven zwoegen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhouden
verzekering, benzine en parkeren, loopt aardig op
ik werk me rot hoor, maar kan net al mn vaste lasten betalenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Blijven zwoegen...
Wie niet steelt wie niet erft, die zou werken tot die sterft![]()
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef saaw het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt een auto te onderhouden
verzekering, benzine en parkeren, loopt aardig op
Op de plek waar het gebeurd was staan altijd strepen, en t punt van raken, tot t punt van vinden was rond de 16 meter... +/-3 meter voor die 16 meter stond iets aangegeven, en volgens een agent was dat het punt waar hij neer is gekomen na zijn vlucht...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
nee dat is niet nodig, ben nou niet echt eenpersoon die direct gelooft wat er over scooter/brommerijders gezegt wordt in de krant..
die 850 is eenmalig he. die kosten blijf je elke maant moeten betalenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..
bah bah bah.. geef mij toch maar gewoon een motor zeg![]()
maar jij doet nog steeds vwo?? dan zou dat wel wat verklaren.. thusi wonen is altijd goedkoper.. maar als studnent maakt het minder uit als scholierquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
ik werk me rot hoor, maar kan net al mn vaste lasten betalen
Monsterboard.nlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef fs180 het volgende:
[..]
van 850 kun je best wa betalen, parkeergeld kun je omzeilen zonder problemen, verzekering niets aan te doen, ben je standaard wel kwijt, hangt wel beetje samen met wat voor autoje je hebt, panda zal niet zo duur zijn, benzine is wel goedkoop bij oud klein autpje, of diesel scheeltook wat..
bah bah bah.. geef mij toch maar gewoon een motor zeg![]()
ik doe eindexamen vwo dit jaar, maar dat is maar in 2 vakken, en doe ik 's avonds [3 avonden in de week]quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar jij doet nog steeds vwo?? dan zou dat wel wat verklaren.. thusi wonen is altijd goedkoper.. maar als studnent maakt het minder uit als scholier
ik twijfel ng.. cb350 is mn passiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef Geqxon het volgende:
fs180, ga alsjeblieft geen CB350 rijden
Doe een toffe crosser
vrouwen die zeuren over geldquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef saaw het volgende:
[..]
Nou kijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
[..]
vrouwen die zeuren over geld![]()
kijk, wij mannen hebben het moeilijk om geld bij elkaar te brengen
een vrouw die hoeft maar een half uur te werken voor 50 euro![]()
jazeker. maar verzekering en zo,betaal je daarvan ,benzine ook, en alles wat je meer verbuikt dat werk je? plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef saaw het volgende:
[..]
die 850 is eenmalig he. die kosten blijf je elke maant moeten betalen
Heb nu ook nog OV, dus laat de auto ook regelmatig staan,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
jazeker. maar verzekering en zo,betaal je daarvan ,benzine ook, en alles wat je meer verbuikt dat werk je? plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijden
ik zeur nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
[..]
vrouwen die zeuren over geld![]()
kijk, wij mannen hebben het moeilijk om geld bij elkaar te brengen
100 in een uur is 50 in een half uur hoor..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zeur nietheb het verder prima
en als je een beetje je best doet krijg jij die 100 euro per uur ook wel op eenzelfde wijze hoor
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef VlaDje het volgende:
Heb nu ook nog OV, dus laat de auto ook regelmatig staan,
neem dan geen autoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:17 schreef fs180 het volgende:
plus.. je hebt een auto.. je hoeft er niet mee te rijden
Crosser is ook prima toermateriaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik twijfel ng.. cb350 is mn passiemaarja.. crosser is puur fun.. cb kan je wel mee touren met dit weer.. crosser niet
nja woon nu in emmen.. dat is 20 km weg bij mn kameraden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
neem dan geen auto
ik had ook een auto, maar gebruikte hem te weinig en dan zijn de kosten het me niet waard
mag ik jouw pimp zijn? , dan breng ik je wel naar klanten achter op mn brommerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zeur nietheb het verder prima
en als je een beetje je best doet krijg jij die 100 euro per uur ook wel op eenzelfde wijze hoor
leer lezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
100 in een uur is 50 in een half uur hoor..
Maar ik heb je punt![]()
hoevel halve uren zitten er in een uur?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:16 schreef Ferrox het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |