Had het over een flinke bui,,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar als ie nat wordt zit er iets niet goed.
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had het over een flinke bui,,,
Zoeen waar jij nog niet eens door heen durft te rijden![]()
Laat maar net je fobo gezien, Tokkiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, motorrijders zijn de bomb![]()
Hells angel![]()
heb je gene lokale brommer boerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef Hijacking het volgende:
zow internet doet het weer vandaag sproeier 70 ingezet maar die is net iets te klein![]()
en 75 is weer te groot dus kan ik verdomme weer een internet bestelling van4 euro maken
zeg toch dat jij meer mans bent dan mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijden
Nog net geen handtasje, of wel, knuppelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Stoere motormuis die je bent,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Houd jij je bek nou maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nog net geen handtasje, of wel, knuppel![]()
En wat wou je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij je bek nou maar
[afbeelding]
Kijk is rechts onderaan![]()
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee zeggen?![]()
Jij heb vast zoeen scooterfreaks of niet![]()
Wat wou je dr dan nog mee zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?
Ik heb alleen nog een account op puchforum.net
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.quote:
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Ontopic:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Niet dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantie
En houd eens op te vertellen hoe ik ben...
het is net of je achter me zit![]()
![]()
hihihiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ontopic:
Heb je je bromfietscertificaat al![]()
Ik denk dat ik hier in de buurten eerder als "boer" bestempelt zou wordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |