Dat is ook je eigen voertuig nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
mag ik jouw pimp zijn? , dan breng ik je wel naar klanten achter op mn brommer
Maar laten we eerlijk zijn, alle voertuigen kosten nu eenmaal geld, behalve OV als je student bent
en fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn, alle voertuigen kosten nu eenmaal geld, behalve OV als je student bent
sorry, las globaal over "die" heenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef saaw het volgende:
[..]
leer lezen
[..]
hoevel halve uren zitten er in een uur?
doe dat eens keer 50 euro?
Dat kloptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:29 schreef saaw het volgende:
maar dat staat niet in verhouding tot auto/brommert
een vervoersmiddel is handig, gewoon ind e stad je fiets en daarbuiten dus grotye afstanden met de auto.. dus veeel goedkoper hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef saaw het volgende:
[..]
[..]
neem dan geen auto
ik had ook een auto, maar gebruikte hem te weinig en dan zijn de kosten het me niet waard
motor heeft lagere aanschaf en benzinekosten, alleen kleding is duur.. maar dat vervang je niet zo snel, en vaak zijn ze bijn 2x zo zuinig en stukker sneller waar ej wiilt zijn, geen parkeerkosten, plus je wordt niet nat kneus.. je hebt toch kleding aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"
+ dan zit je niet lekker droog als het regent![]()
aah dat verklaart het, nee dan heb nje nou eenmaal hogere kosten jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe eindexamen vwo dit jaar, maar dat is maar in 2 vakken, en doe ik 's avonds [3 avonden in de week]
verder zit ik 4 dagen in de week op een mbo en werk 3 hele dagen en 2 avonden
zou niet inzien hoe ik harder kan werken
ben wel druk aan het sparen voor mtx
maak dat ding nou eerst is rijdendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:21 schreef Ferrox het volgende:
[..]
fiets kost niets man.. vooral in een studentenstad niet, vindt je ze zo, plus gratis in onderhoudquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
kost ook wat in aanschaf, tenzij je hem jat![]()
Ga eens deudquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, 75 is hard zat hoor, voor beide scooter en schakelbrommerts....
En een mt5 is gewoon een kankerbrommer, voor mensen die echt 0,0 aan geld hebben
Ah ik lees het al, autoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat er weinig afschrijving op zit? nee...
Ik zeg dat je dan nog steeds geld voor ene rijbewijs en een autotje overhoudt, dat zeg ik![]()
Pssst, echte mannen smelten niet. Maarja jij kan je handtas natuurlijk nergens kwijt danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
motor kost "evenveel"
+ dan zit je niet lekker droog als het regent![]()
Dan moet jij mijn vader eens zien als hij door een flinke bui heeft gereden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:37 schreef fs180 het volgende:
[..]
motor heeft lagere aanschaf en benzinekosten, alleen kleding is duur.. maar dat vervang je niet zo snel, en vaak zijn ze bijn 2x zo zuinig en stukker sneller waar ej wiilt zijn, geen parkeerkosten, plus je wordt niet nat kneus.. je hebt toch kleding aan
Ik weet zeker dat je er erg chiepie chiepie uitzagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga eens deudHeb met veel plezier 2 jaar MT5 gereden. Beter dan een scooter met 0,0 grondspeling en kleine kutbandjes.
Dan heeft ie kutkleding.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan moet jij mijn vader eens zien als hij door een flinke bui heeft gereden...
Nee joh, jij loopt liever zonder paraplu of capuchon door de regen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pssst, echte mannen smelten niet. Maarja jij kan je handtas natuurlijk nergens kwijt dan
Mja eigenlijk wel, paraplu ben ik te lui voor en capuchon is zo zweterig. Goed biefstuk is behoorlijk rauw ja en ben geen echte vent maar meer vent dan jijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee joh, jij loopt liever zonder paraplu of capuchon door de regen...
en je eet zeker ook rauw vlees...
jij bent een echte vent![]()
Doe ik ook niet maar als ie nat wordt zit er iets niet goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh gewoon kwaliteits spul, hoef jij je verder niet druk om te maken![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja eigenlijk wel, paraplu ben ik te lui voor en capuchon is zo zweterig. Goed biefstuk is behoorlijk rauw ja en ben geen echte vent maar meer vent dan jij
Had het over een flinke bui,,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar als ie nat wordt zit er iets niet goed.
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had het over een flinke bui,,,
Zoeen waar jij nog niet eens door heen durft te rijden![]()
Laat maar net je fobo gezien, Tokkiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nee, motorrijders zijn de bomb![]()
Hells angel![]()
heb je gene lokale brommer boerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef Hijacking het volgende:
zow internet doet het weer vandaag sproeier 70 ingezet maar die is net iets te klein![]()
en 75 is weer te groot dus kan ik verdomme weer een internet bestelling van4 euro maken
zeg toch dat jij meer mans bent dan mijquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jij koopt een auto omdat je dan lekker droog zit maar ik durf niet door de regen te rijden
Nog net geen handtasje, of wel, knuppelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Stoere motormuis die je bent,,quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Laat maar net je fobo gezien, Tokkie
Houd jij je bek nou maarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:03 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nog net geen handtasje, of wel, knuppel![]()
En wat wou je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij je bek nou maar
[afbeelding]
Kijk is rechts onderaan![]()
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En wat wou je daarmee zeggen?![]()
Jij heb vast zoeen scooterfreaks of niet![]()
Wat wou je dr dan nog mee zeggenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet door dat ik tupperware verafschuw?
Ik heb alleen nog een account op puchforum.net
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.quote:
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantiequote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Ontopic:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeiken met je ja ik ben niet van de bontkragen soort en je kent me soort niet etc. etc.
Helemaal als ik naar dat paupertje op die foto achter je kijk, weet ik al genoeg
Stomme wigger, ga scooteren ofzo.
Niet dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat paupertje was toevallig de overbuurman van de vakantie
En houd eens op te vertellen hoe ik ben...
het is net of je achter me zit![]()
![]()
hihihiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ontopic:
Heb je je bromfietscertificaat al![]()
Ik denk dat ik hier in de buurten eerder als "boer" bestempelt zou wordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |