Misschien is het leuk als jij ook even een plaatje van je brommer in de OP post?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef saaw het volgende:
vorige topic in anderhalve dag volgebaggerd [oke, niet alles, maar wel grotendeels]
beetje rustig aan hier aub
ik heb geen brommerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien is het leuk als jij ook even een plaatje van je brommer in de OP post?
jazeker.. die komen uit hetzelfde boek als alle andere sprookjes.. dus als je je ogen opendoet zijn ze allemaal wegquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef saaw het volgende:
hoezo ben ik nou weer niet slim
ooit van lesgeld, zorgverzekering, huur, eten en telefoonrekeningen gehoord?
ik heb niet zomaar ineens 500 euro over
was het maar waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
jazeker.. die komen uit hetzelfde boek als alle andere sprookjes.. dus als je je ogen opendoet zijn ze allemaal weg![]()
buiten dat die geen plek voor me hebben en ik dan het dubbele kwijt ben aan OV kosten zou dat wel kunnen jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:38 schreef Geqxon het volgende:
Je zou op zich bij je ouders / voogd kunnen gaan wonen, en niet meer bellen.
ja maar werk en school is in amsterdam, moet hier elke dag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:08 schreef Geqxon het volgende:
Geen OV-Studentenkaart?
ik snap er niks vanquote:mb5 mt5 mtx-ot allemaal eht zlefde blok en zijn ook allemaal gewoon ingevoerd in nederland.
mtx-sh (nieuwere type)standaart nsr blok ac ook ingevoert in nl
mb5: toerenteller en 2 ophangpunten
mt5: geen toerenteller en ook 2 ophangpunten
mtx: toerenteller en een extra ophangpunt aan de kop
mtx-sh nsr blok ac weet er voor de rest niks van af
mb5: lage bouw, richting racer, voor schijf
mt5: slappe bouw i.v.m. de stang die er voor eht blok niet zit en de dunnere voorvork, duo vering
mtx-ot: iets steviger frame en dikkere voorvork, mono vering
mtx-sh: ook gewoon iets seviger frame en zelfde voorvork als mtx-ot, ook mono vering
zo gewoon ff alles uitgelegt, alleen ik zeg er bij dat ik eht over de ophangpunten kan hebben vergist
Is er soms een limiet op de hoeveelheid brommerpraat die we per dag mogen hebben ofzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef saaw het volgende:
vorige topic in anderhalve dag volgebaggerd [oke, niet alles, maar wel grotendeels]
beetje rustig aan hier aub
een niet gestolen 180cc is nog zeldzamerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:24 schreef Geqxon het volgende:
Een niet gestolen 50cc runner is anders wel heel zeldzaam.
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef saaw het volgende:
hoezo ben ik nou weer niet slim
ooit van lesgeld, zorgverzekering, huur, eten en telefoonrekeningen gehoord?
ik heb niet zomaar ineens 500 euro over
dat is wel een goeie, je moet zo'n tv programma gaan doen dat je mensen uit de schulden helptquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.
Zorgverzekering mag je overslaan, als je dood gaat heeft god het zo gewild.
Huur hoeft ook niet, je bent vrouw dus neuk iedere avond iemand met slaapplaats.
Eten krijg je een dikke reet van en bellen is pure luxe.
Zo opgelost, brommer kopen!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
omg hier zitten alleen maar schakel nerdjes, runnerpower bitches
Schulden Guru Basquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef C2C het volgende:
[..]
dat is wel een goeie, je moet zo'n tv programma gaan doen dat je mensen uit de schulden helpt
ik had altijd 3 liter voor 13 euro, bij interresse wil ik wel even gaan kijken of hij die aanbieding nog steeds heeft voor mequote:Op maandag 12 maart 2007 23:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee, mijn brommer des te meer.
De oude is nog niet op hoor.![]()
maar 8,50 per liter is niks.Voor TTS dan, lokale bromboer vraagt 11,50 per liter en de Halfords 12,50..
![]()
scootertuig vertrekken graagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet leren maar babies uitpoepen.
Zorgverzekering mag je overslaan, als je dood gaat heeft god het zo gewild.
Huur hoeft ook niet, je bent vrouw dus neuk iedere avond iemand met slaapplaats.
Eten krijg je een dikke reet van en bellen is pure luxe.
Zo opgelost, brommer kopen!
Gáááááástquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef M180 het volgende:
Toch vind ik runners vette scooters...quote:
Nja, 75 is hard zat hoor, voor beide scooter en schakelbrommerts....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:01 schreef no1uknow het volgende:
En je kan wel zeggen dat een MT5 verneukt is maar de gemiddelde MT5schakel boekt een scooter eruit
Nou dat valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nja, 75 is hard zat hoor, voor beide scooter en schakelbrommerts....
En een mt5 is gewoon een kankerbrommer, voor mensen die echt 0,0 aan geld hebben
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ben ik niet, en zou ik ook niet worden![]()
Ja leuk, 2 gele kikkers....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer hier
Yes sirquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga maar lekker terug naar je PUBSC kloothommel![]()
Ja leuk Firefox, maar beter klik je ff op die link aap.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 gele kikkers....
Honda MT5 had ik op mn 14e, ding ging onmeunig hard (dikke 95), wegtrekken zonder wheely's was onmogelijk....
Leuk voor toen....
Maar ik zou me doodschamen als ik daarmee naar school moest![]()
of ipv zelkf 3000 euro te dokken (of te krijgen van hun oduersquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
En een mt5 is gewoon een kankerbrommer, voor mensen die echt 0,0 aan geld hebben
grootst mogeljke onzinquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
grootst mogeljke onzin
die derbi's zijn gebouwd om hard te gaan
en scooters zijn bedoeld om pizza's mee rond te brengen
hoi bontkraagfiguurquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja leuk, 2 gele kikkers....
Honda MT5 had ik op mn 14e, ding ging onmeunig hard (dikke 95), wegtrekken zonder wheely's was onmogelijk....
Leuk voor toen....
Maar ik zou me doodschamen als ik daarmee naar school moest![]()
je hebty schakels.. brommers, puch dus.. en morcotuig, scooters en tomos enzo en dat geval waar mailkuuul op tuftquote:
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
grootst mogeljke onzin
die derbi's zijn gebouwd om hard te gaan
en scooters zijn bedoeld om pizza's mee rond te brengen
Nou, niet bepaald...quote:
Je kunt een brommer van 3000 euro ook weer voor veel geld verkopen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
of ipv zelkf 3000 euro te dokken (of te krijgen van hun oduers) liever zo min mogelijk uitgeven voor iets wat nog harder gaat en dan geld over hebben voor het rijbewijs
![]()
dan rij je onverantwoord, tuurlijk zit een ongeluk in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....![]()
Om het maar niet over het tupperware te spreken waar jou soort op rijdtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog eens tot bezinning komt wanneer je maatje op zn allerstoerste Derbi met 120 op een auto klapt....![]()
Kijk is naar alle scooterrijders, ze zitten allemaal zo moeilijk voorover gebukt, om maar zo min mogelijk luchtweerstand te hebben, om maar zo hard mogelijk te rijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je kunt een brommer van 3000 euro ook weer voor veel geld verkopen...
daarvan kun je je rijbewijs + een autotje betalen![]()
En jaag jij je maar lekker door midden op een verneukte MT5...
Want hard rijden is stoer....
Ik kom uit schoonebeek, klein dorpje... met echt van die weggetjes waar nooit iemadn komt...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:25 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dan rij je onverantwoord, tuurlijk zit een ongeluk in een klein hoekje.
maar als je op een drukke weg 120 gaat scheuren vraag je er ook wel om.
mijn vrienden en ik doen dadt niet
"Mijn soort" ???quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Om het maar niet over het tupperware te spreken waar jou soort op rijdt
Ik ben een keer met mn fiets op een scooter geklapt, mijn fiets had alleen wat krasjes en ketting eraf.
Scooter alle kappen eraf/beschadigd en sleutel in contact afgebroken -> hele scooter werd open getrokken en draden werden losgerukt om 'm maar uit te krijgen
Je zegt het zelf alquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik kom uit schoonebeek, klein dorpje... met echt van die weggetjes waar nooit iemadn komt...
Deze x kwam dr dus wel een auto over die straat, van een uitrit notabene, rijdt net achteruit, en wil even kijken of dr wat aan komt,,, opt zelfde moment probeert scooter een dikke tak op de weg te ontwijken, bij het uitwijken klapt hij over de kofferbak van die auto...
Dat is niet onverantwoord zeg je,,, 120 is gewoon onverantwoord...
niet voor opt circuit, rijdt daar aub nog harder, maar op de straat is 70/75 meer dan hard zat, vooral op n kwetsbaar ding als een scooter, en ik snap best dat je jong bent en wat wil dat je hard gaat rijden op je brommert, maar pas aub op, heb al verscheidene maatjes verloren int verkeer, en voor je vrienden wordt t echt niet beter![]()
Jij bent goed in Hokjeswerk...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk is naar alle scooterrijders, ze zitten allemaal zo moeilijk voorover gebukt, om maar zo min mogelijk luchtweerstand te hebben, om maar zo hard mogelijk te rijden
Ik verbaas me er altijd over hoe moeilijk mensen soms zitten op scooters, krijgen ze dan geen last van hun rug?!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
"Mijn soort" ???
Weetje wel eens wat mijn soort is?
Ssssstquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:32 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, soms zit ik even een klein stukje voorover gebukt, en dan schiet het al gelijk in mijn rug joh
en waarop baseer je dat?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
en waarop baseer je dat?![]()
kun je niet beter met je scooter gaan scheuren ipv te speculeren hoe mensen dr hier uitzien?
Bijdehante knuppelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Jezus
Denk je nou echt dat ik een scooter heb als ik dat tupperware constant loop af te zeiken?
Nog eentje?
[afbeelding]
ja, de 14 jarige breezerts mét bontkraagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef saaw het volgende:
er zijn vast ook meiden die kicken op een scooter hoor, maar ik vind het zo zielig eruitzien altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |