zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geschiedenis pwnt, gewoon interessant enzeuw![]()
je motor is niet echt mooiquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
ja bahquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:36 schreef Hijacking het volgende:
kenker silver wat een gaar gesprek kenkeeer
goede tacktiek mijn vriendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zeker
alleen de leraar maakt of breekt het vak wel vind ik
geschiedenis
VOORAL DE GESCHIEDENIS VAN BROMMERS!!!!
om saaw af te leiden![]()
Eensch over dat leraar. Dingen die echt interessant zijn zijn dat toch wel maar bij de saaie en twijfelgevallen maakt de leraar het verschil.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:42 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zeker
alleen de leraar maakt of breekt het vak wel vind ik
geschiedenis
VOORAL DE GESCHIEDENIS VAN BROMMERS!!!!
om saaw af te leiden![]()
Ja niet als je om kwart voor 10 een samenvatting van 12 pagina's in je hoofd moet gaan stampen, en eigenlijk ook nog een andere toets (Algemene Natuurwetenschappen) moet leren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis leraar gaat altijd helemaal op in zn verhaal, woeste armgebaren enzo, perfecte hitler imitatiesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eensch over dat leraar. Dingen die echt interessant zijn zijn dat toch wel maar bij de saaie en twijfelgevallen maakt de leraar het verschil.
BROMMERS BROMMER MT5 enz voor Saaw
deed ik de vorige toetsweek ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja niet als je om kwart voor 10 een samenvatting van 12 pagina's in je hoofd moet gaan stampen, en eigenlijk ook nog een andere toets (Algemene Natuurwetenschappen) moet leren.
Ik voelde me toch al niet lekker, ik denk dat ik maar is misbruik ga maken van de griepepidemie
cafe racersquote:
een cs 50quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef jovink het volgende:
ferrox wat voro zundapp heb ji jdan?
wat voor set up?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
een cs 50![]()
kut handbak
maar hij gaat binnenkort de deur uit
en dan koop ik of een Motorhispania RX '04 of een 529 KS 50
sletquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
een cs 50![]()
kut handbak
maar hij gaat binnenkort de deur uit
en dan koop ik of een Motorhispania RX '04 of een 529 KS 50
| Forum Opties | |