Sorry Fokkers, het moet zijn COS 808quote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zo andere is vol!
I know, tnxquote:
ach dat wordt straks wel even verandert.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Fokkers, het moet zijn COS 808![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
Toch knap: zó vroeg al een COS openen en dan tóch het nummer nog fout weten te typen.![]()
Moet ik de grond kussen ofzo.....ik zeg toch sorry.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef Gert het volgende:
Toch knap: zó vroeg al een COS openen en dan tóch het nummer nog fout weten te typen.![]()
Dat is 10 minuten teveel dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef Mika25 het volgende:
Natasja's dagelijkse verhaal is nu nog maar 10 minuten?
het valt gewoon een beetje van je tegen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ik de grond kussen ofzo.....ik zeg toch sorry.
Ze heeft eerst nog ff uitgebreid haar neefje/nichtje toegesproken die ziek is en die moest eten of in ieder geval drinken dus het verhaal is nog korter dan 10 min.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef Mika25 het volgende:
Natasja's dagelijkse verhaal is nu nog maar 10 minuten?
Beter lekker snel een nieuwe COS met een verkeerd nummertje als zitten wachten en dan moeten kiezen tussen drie.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ik de grond kussen ofzo.....ik zeg toch sorry.
Nobody's perfectquote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
het valt gewoon een beetje van je tegen.![]()
OH ik hoop het zo, Huub heeft al aangegeven dat als daarover gestemd moet worden dat hij tegen zou stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef Fleur-tje het volgende:
Het zou mij niet verbazen als de stemming vanavond over een uurtje karren met de Toerrek gaat. Het is de 12e en vanaf vandaag kon Natasia dat ding lenen toch?
Met een sisser, niks dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef solara4 het volgende:
wie weet hoe het is afgelopen over Huub en Palma. Kan er niets over terug vinden.
Huub had het er wel over met zdngmw in het kantoor, ik vind het wel jammer dat we het gesprek niet hebben mogen zien.quote:
Yours isquote:
OH de toerrek hahahahahahahahahhah Nu weet ik het zeker.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:19 schreef itsme het volgende:
er is niet eens zeker of dat vanavond is. Waarschijnlijk dus pas donderdag.
we weten in principe weinig.
alleen dat natasia het erg leuk vind, en niet blij is dat er voor gestemd moet worden
Inderdaad. Ik vraag me trouwens af of er iemand mee zou durven als Natasia mag rijden. Mij niet gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ik hoop het zo, Huub heeft al aangegeven dat als daarover gestemd moet worden dat hij tegen zou stemmen.
Mij ook niet. Graag vanavond nog als Huub en Erik in zijn bed liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat leeft met angst voor flippen zegt hij tegen Tasia. Daar heeft hij het met de siegoloog over gehad.
Kan voor mij niet vlug genoeg gebeuren.
Je hapt niet.quote:
Volgens mij wordt het nu tijd voor een psycholoog.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het geluid van HES... maar ZIE Japio...
verwarrend...
Wel beterquote:Op maandag 12 maart 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
verwarrend...
Pammetje?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
verwarrend...
16:45 - Officiële waarschuwing?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub had het er wel over met zdngmw in het kantoor, ik vind het wel jammer dat we het gesprek niet hebben mogen zien.
Ik leer het nog welquote:
thx als we jou toch niet hadden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef itsme het volgende:
[..]
16:45 - Officiële waarschuwing?
De Miljonairs lijken steeds meer moeite te hebben met het betweterige gedrag van Palma. “Als Palma weer eens ergens geen zin in heeft, hoeven wij dat echt niet te accepteren hoor”, zegt Natasia. “Ze mag van mij wel steeds de grens opzoeken, maar als ze er overheen gaat fluit ik haar steeds weer terug”, belooft Huub. "Ze is onze huishoudster en anders geven we haar een officiële waarschuwing”, vindt Natasia. Zullen we 'zo gezegd, zo gedaan' morgen te zien krijgen?
bron: 10
Geile brief aan jaap ???? dat meen je toch niet hequote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
ff of topic: weet iemand in welke COS mijn geile brief aan Jaap staat ???
Het is in ieder geval iets controversieels, een gunst. Want anders zou Natasia niet zeggen dat ze tegen de stemming op ziet.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef petraa het volgende:
[..]
OH ik hoop het zo, Huub heeft al aangegeven dat als daarover gestemd moet worden dat hij tegen zou stemmen.
Sussie , je hebt die brief zelf geschreven, saven is dan handigquote:Op maandag 12 maart 2007 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
ff of topic: weet iemand in welke COS mijn geile brief aan Jaap staat ???
Ja dat lijkt me ook. En vandaar ook dat natasia zo goed vol hield om te slijmen met SHEquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iets controversieels, een gunst. Want anders zou Natasia niet zeggen dat ze tegen de stemming op ziet.
AHUMquote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
shit, het moet zijn 808.................Gert please.
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niksquote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie , je hebt die brief zelf geschreven, saven is dan handig![]()
waarvan?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ah.. vanavond is er dus een stemming?![]()
![]()
![]()
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niks![]()
Op jou kan gelukkig niemand kwaad worden ..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niks![]()
geil en Billie ??? niet apart genoeg ?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.
Geile Jaap = best wel apart toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geile Jaap = best wel apart toch ?
en neukkaboutertje geloof ik
Wat zou het toch fijn zijn als daar vanavond een opmerking over wordt gemaakt. Huub: "Het doorzichtige geslijm van jou vanmiddag, was een tikkeltje genant maar vooral vermakelijk. Het zal je echter niet helpen. Ik stem tegen, en als het je niet bevalt dan ga je maar terug naar waar je hoort: je kinderen."quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. En vandaar ook dat natasia zo goed vol hield om te slijmen met SHE
En bekijkt nu een plaatje van een kereltje dat op Brainless lijkt.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou een boek is wat overdreven![]()
Amanda bekijkt een tijdschrift![]()
Wilde die held ook een pleziertje gunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Geile brief aan jaap ???? dat meen je toch niet he![]()
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Het is verdomme net een standbeeld die vent.
Nou Ron Link is toch wel van een ander Kaliber dan Brainles hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En bekijkt nu een plaatje van een kereltje dat op Brainless lijkt.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.
De naam zegt mij niksquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou Ron Link is toch wel van een ander Kaliber dan Brainles hoor.![]()
Tis de nieuwe Tarzan van de musical en is ergggggg jammie.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De naam zegt mij niksen de streams zijn niet zo scherp.
Het is wel mooi cap materiaal voor beginnersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.
"neukkaboutertje": nul hits.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geile Jaap = best wel apart toch ?
en neukkaboutertje geloof ik
Als ze maar léést! Dat is belangrijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij leest ze de bijsluiter van een prenetal test
Das toch zo'n week waar je de viva gratis krijgt bij de bobo en de libelle?quote:
Mag het ook prenatal zijn sussiequote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij leest ze de bijsluiter van een prenetal test
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef Ferdii het volgende:
Lieve geile reus van me
Elke ochtend wil ik me razend snel omkleden, maar het lukt me niet. Ik zie jou slapen en raak opgewonden. Het kwijt langs je lippen, je heerlijke gewoel, je mooie woorden tijdens je slaap. Maak me gek. Weer moet ik mn mantelpakje laten stomen en mn string verwisselen.
Je manier van eten, mmmmmmmmmmmmmmm, jou te zien sleurpen brengt het beste in me boven. Ik krijg geen hap meer door mn keel omdat ik jou wel wil opvreten. Lag ik maar naast je. Zelf jij mag boven op. Ik geef toe, daarmee neem ik een risico, maar dat heb ik er graag voor over. Jouw manier van klaarkomen moet ik gewoon zien, daar geef ik mn leven voor.
Ik laat je het eten vergeten, je bent mij grote geile bolle geis..............mond open en geniet van mn liefdesdrank. Doe met me wat je ook op je loopband doet. Hard en snel............... maar uren lang. Nu alleen hopen dat het resultaat geeft. Maar lekker reusje van me................Geef me het genot in kilo's en ik smacht naar het verdwijnen in je plooien.
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Oehhhhh jammie jammie (voor jou). Heb andere interesses.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis de nieuwe Tarzan van de musical en is ergggggg jammie.
wat is het verschil ?quote:
Moeilijk hoor want positief is negatief en andersom.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze maar léést! Dat is belangrijk!![]()
top !!!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:34 schreef Ferdii het volgende:
ik zocht per ongelijk op neukkabouter ipv neukkaboutertje...
en toen kwam ie er wel uit
Nou ben je natuurlijk wel verplicht hem ook op te sturen, geparfumeerd en al!quote:
't lijkt de klokkenluider van de notre dame wel zoals hij daar zitquote:
de letter aquote:
Lieve geile reus van me
Elke ochtend wil ik me razend snel omkleden, maar het lukt me niet. Ik zie jou slapen en raak opgewonden. Het kwijt langs je lippen, je heerlijke gewoel, je mooie woorden tijdens je slaap. Maak me gek. Weer moet ik mn mantelpakje laten stomen en mn string verwisselen.
Je manier van eten, mmmmmmmmmmmmmmm, jou te zien sleurpen brengt het beste in me boven. Ik krijg geen hap meer door mn keel omdat ik jou wel wil opvreten. Lag ik maar naast je. Zelf jij mag boven op. Ik geef toe, daarmee neem ik een risico, maar dat heb ik er graag voor over. Jouw manier van klaarkomen moet ik gewoon zien, daar geef ik mn leven voor.
Ik laat je het eten vergeten, je bent mij grote geile bolle geis..............mond open en geniet van mn liefdesdrank. Doe met me wat je ook op je loopband doet. Hard en snel............... maar uren lang. Nu alleen hopen dat het resultaat geeft. Maar lekker reusje van me................Geef me het genot in kilo's en ik smacht naar het verdwijnen in je plooien.
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Nee, die hadden ze niet meer in zijn maat. Was gewoon mn alterego naamquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"neukkaboutertje": nul hits.
zou je die meesturen of zo, een klein opblaaskaboutertje voor z'n miniplassertje?![]()
A-Del is wel gewend om doosjes open te doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Het eten is er. Amanada zet alvast alle bakjes open..kan het snel koud worden..![]()
Wordt jij nou nooit eens doodmoe van jezelf, biekwien.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Afkoelen en opdrogen gaan ook soms samen!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Sylvia zei dat het eten snel koud word en dat ze daarom niet moesten wachten...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Wilgo en trouwen in DGK???quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Smakelijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Bezwangerdquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Clank het volgende:
Huub: Nu ik naar dit eten kijken moet ik opeens aan Fuck You Long denken.
Erik: Goed zo.
Amanda voelt zich trouwens niet zo lekker.. misselijk enzo.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Jaap nu zn vork in zn rechterhand ?
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was datquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef miraculeus het volgende:
jaap doet me denken aan die vent uit dat amerikaanse programma waar een vrouw moest trouwen met een lompe boer om haar ouders voor de gek te houden. (ben de naam vergeten)
Helaas was dat een acteur en is Jaap echt zo!
mmmmm, ik heb mijn eten net op, nog maar even wachten met de streams aan dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Heeft even zn lul op e-bay gezet denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Is Nena dan de adviseur? Hiervoor wilde zij toch worden opgeleid? Als dat zo zou zijn dan zullen Huub en de anderen minder snel tegen stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Dat was inderdaad geweldig!!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeikenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk dit zeg, Jaap heeft zijn vork in zijn rechterhand.![]()
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Volgens mij werd mijn ironie niet begrepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Je hebt gelijk. Ik eet altijd met mn handen. Maar ben wel blij dat ik Jaap dat niet zie doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
Dan nog zijn er nog genoeg mensen dit dit soort opmerkingen wel serieus maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Neehee, voor Jaap, Amanda, Natasia en Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?
Remeber this one??????????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Omdat het een face to face gesprekje was met d'r moederquote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????
En als er een stemming komt stemt iedereen gedwongen ja omdat dat beter voor de redactie TV etc
My Big Fat Obnoxious Fiancéquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
jaaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
[..]
My Big Fat Obnoxious Fiancé
[afbeelding]
Ze kunnen die vier ook naar huis sturen...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, voor Jaap, Amanda, Natasia en Brian.
Dan kunnen de keurige mensen met hun keurige maniertjes fijn keurig zijn.
Die laatste paar afleveringen met die familie derbij waren briljantquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
[..]
My Big Fat Obnoxious Fiancé
[afbeelding]
nou inddquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, bed verschonen en erin gaan liggen![]()
Rellen vind ik best een groot woord. Naast de privacy, geeft Brian zelf al aan dat het bed daar veel beter slaapt. Waarom moet alleen Brian dat voordeel hebben?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
pfff, snap best hoe brian zich voelt nu... die twee zeikerdjes zijn weer aant rellen![]()
ben echt een beetje anti huub en eric aan het worden
Wat is je punt ????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk dit zeg, Jaap heeft zijn vork in zijn rechterhand.![]()
En hij heeft ook nog eens best wel veel op zijn bord.
Inderdaad, hij heeft Amanda nog een weekje nodig voor hij haar er uit kan stemmenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaajen knijpt hem als een ouwe dief, beneden kan hij niet neuken![]()
![]()
![]()
Gaan ze toch lekker het hooi in, nemen ze een paardedeken mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kijkt sip. Ze heeft natuurlijk wel een beetje door dat dat het einde van haar nummertjes met Brian betekent.
Lieve geile reus van me
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Eruit die rat, uit die kamer, uit de villa.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, bed verschonen en erin gaan liggen![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Vind ik ook en hij sliep in die kamer ook al slecht dus het ligt niet aan dat hij persé alleen moet liggen. Hij heeft daar maanden mogen liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Rellen vind ik best een groot woord. Naast de privacy, geeft Brian zelf al aan dat het bed daar veel beter slaapt. Waarom moet alleen Brian dat voordeel hebben?
Je ziet hem nu al stressen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
Naar aanleiding van dit voorstel doet Brian de komende nacht al geen oog meer dicht![]()
Als hij met Eric naar het bubbelbadje gaat komt dat ook wel goed.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
Rukken wordt dan ook wat lastiger
Maar boven kan ie ook niet neuken zoals neuken écht bedoeld is.quote:
De inbeslagname van de masterbedroom was voor Stephan ook het begin van het einde, in t geval van Stephan is dat nog steeds jammer, maar als dat voor Brian ook t begin van t einde is.....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian nu in hetzelfde schuitje als Stephan een tijd geleden. Ik heb een deja-vu
Onder de dekens......no problem.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
Rukken wordt dan ook wat lastiger
Sylvia wilt daar niet slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef rebellious_angel het volgende:
Mmmmm, ik vind dat Syl nu wel een tijdje die kamer mag hebben, dan heeft ze rust, kan knuffen met Huub en Eric daar zonder Jaap op de loer. En ik kan me voorstellen dat ze toch wel af en toe een beetje privacy zou willen.
Alles verwerken met de camera's op je gericht is nog tot daar aan toe, maar ook nog met Jaap en NatasJa er bij, ik moet er niet aan denken.
Sylvia is juist de enige die niet zo'n zin had in dat roulatiesysteem wat voor de masterbedroom bedacht was, omdat ze dan iedere keer al haar zooi van boven naar beneden zou moeten verhuizen en liever gewoon 1 vaste plek had.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef rebellious_angel het volgende:
Mmmmm, ik vind dat Syl nu wel een tijdje die kamer mag hebben, dan heeft ze rust, kan knuffen met Huub en Eric daar zonder Jaap op de loer. En ik kan me voorstellen dat ze toch wel af en toe een beetje privacy zou willen.
Alles verwerken met de camera's op je gericht is nog tot daar aan toe, maar ook nog met Jaap en NatasJa er bij, ik moet er niet aan denken.
Brian heeft het eerder met Amanda beneden gedaan binnen het zicht van Huub. Volgens mij was dat op het bed toen van Bart.?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kijkt sip. Ze heeft natuurlijk wel een beetje door dat dat het einde van haar nummertjes met Brian betekent.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Brian is vast ook bang dat Amanda dan wel eens bij Huub boven gaat liggen
Minimaal maatje tennisbalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef kissy het volgende:
Wat is die Natasia nou steeds aan het doen met die tongpiercing, jeetje heeft ze dat ding laten zetten vlak voordat ze de villa in ging of zo?
Ze kan hem zelf toch wel even vastdraaien, hoeft Syl haar toch niet bij te helpen?
Misschien moeten ze er meteen een veel groter balletje opdraaien zodat ze wat minder kan ouwehoeren.
Kan hij boven ook niet....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Daar kan ik me niets van herinneren.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian heeft het eerder met Amanda beneden gedaan binnen het zicht van Huub. Volgens mij was dat op het bed toen van Bart.?
whisful thinking?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaan nog weinig mensen mee in Huubs antipathie tegen Palma.
Al is het vooralsnog een monoloog.
Scherpquote:
Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Jaap nu een relatie met Palma ?
Dat is Jaap hé?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap distancieert zich van Huubs kritiek op Palma.
Jaap kiest liever voor een gelijkwaardige relatie en samenwerking.
Gelukkig niet met ons he Leandraquote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...
Het is net een Amanda, maar dan zonder het (goede) figuur.
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Dutchguy het volgende:
M.u.v. Jaap denken ze echt dat ze al millionair zijn. Pfff....
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mijquote:
Dat vond ik ook echt niet kunnen !!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan het heel goed vinden met Palma, maar er zijn een aantal dingen waar hij zich rot aan ergert. Hij was ook bij de beesten af dat Palma hem onder de douche vandaan haalde toen hij dat stond te seksen met Gaby.
Zolang ze zelf niet meer door hebben dat ze het spelen en het niet daadwerkelijk zijn ben ik blij met een Palma. Wat een paupers.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.
So what?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
En wat nou als Huub zoiets zegt?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschiktquote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mij![]()
Onthoudt zich weer heel dipomatiek van nare opmerkingen over Jaap![]()
Ik vind je zo vertederend!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
Toen naar een idee van Bart....die later opstapte.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian nu in hetzelfde schuitje als Stephan een tijd geleden. Ik heb een deja-vu
Jaap stond er verdomme zelf ook bij.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is het er wel mee eens dat Huub er een punt van maakt over wat ze flikte met hem en Gaby.
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja omdat die ranzige rukker langer wilde kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is het er wel mee eens dat Huub er een punt van maakt over wat ze flikte met hem en Gaby.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Ja dat kon echt nietquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan het heel goed vinden met Palma, maar er zijn een aantal dingen waar hij zich rot aan ergert. Hij was ook bij de beesten af dat Palma hem onder de douche vandaan haalde toen hij dat stond te seksen met Gaby.
Brief al geparfumeerd en gepost?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschikt
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja omdat die ranzige rukker langer wilde kijken
Palma wil ook "TV-momentjes" pakken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik snap Huub volkomen. Als Huub wil neuken onder de douche, dan doet hij dat. Als Huub nog even in bed wil blijven liggen dan doet hij dat. Daar heeft palma geen reet mee te maken, maar ze bemoeit zich er wel enorm mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"
Een beetje miljonair heeft die status toch voornamelijk te danken aan zijn hardwerkende personeel, en van deze paupers is er maar 1 die als miljonair uit dit spelletje gaat komen.
+1quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"
Een beetje miljonair heeft die status toch voornamelijk te danken aan zijn hardwerkende personeel, en van deze paupers is er maar 1 die als miljonair uit dit spelletje gaat komen.
Yeesss, zo had ik het nog niet gezien.....dat hoop ik echt.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De inbeslagname van de masterbedroom was voor Stephan ook het begin van het einde, in t geval van Stephan is dat nog steeds jammer, maar als dat voor Brian ook t begin van t einde is.....![]()
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brief al geparfumeerd en gepost?
Geeft nix, ik schaak niet, maar ik weet vrij zeker dat ik hem met een spelletje Triviant (genus edition) finaal onderuit haalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschikt
Vind ik ook, en dus moeten ze Palma duidelijk maken wat wel en niet kan, maar dat kan ook netjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik snap Huub volkomen. Als Huub wil neuken onder de douche, dan doet hij dat. Als Huub nog even in bed wil blijven liggen dan doet hij dat. Daar heeft palma geen reet mee te maken, maar ze bemoeit zich er wel enorm mee.
Chocolade vlekken erop maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?![]()
Dat is daadwerkelijk een belangrijk gegeven die we in ons achterhoofd moeten houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Officiele waarschuwingen blijven dus 1 maand geldig hoor ik nu.
Waarom moeten zij dat motiveren?????quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
Brian komt terug op de kamer en wil een eerlijke motivatie horen van zowel Eric als Huub.
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?![]()
Heeft Brian ooit een motivatie moeten geven ???quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Marrije het volgende:
Hoezo motivatie voor die kamer? Wat is dat voor onzin? Hoppa, inpikken dat bed!
Ze knoeit heel erg zei Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda schijnt walgelijk te eten en te drinken hoor ik nu. Natasia verbaast zich erover dat ze nog geen restaurant verbod heeft in amsterdam.
Ik ga er eens rustig over nadenken. Bruine bonen, veel melk en wat knoflook. Maar alle gekheid op een stokje. Ik vrees dat ik geen geld heb voor een postzegel na zo'n heerlijk maalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....![]()
Wat is er mis met de eerlijkheid van roulatie?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het niet zo raar om eerst een motivatie te geven hoor...
Nope, Palma is door "achter" aangenomen en wordt door "achter" ontslagen. Ze is dus volgens mij gewoon onderdeel van het spel.... "Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start"quote:Op maandag 12 maart 2007 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma wil ook "TV-momentjes" pakken.
Van mij had ze na zo'n aktie meteen haar koffers kunnen pakken.
Ik hoop dat ze haar snel ontslaan (als ze dat tenminste mogen).
asperges!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....![]()
Peter6000 zegt van alles, maarquote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt dat hij denkt "dat het voor het groepsgevoel goed is af en toe een bedwissel te hebben".
Blablablablabla.
Er uit die rat, waarom heeft hij er meer recht op dan (als, nondeju, ik ben het even kwijt) een ander. OPZOUTEN BRAAIEN. En Natas: WEL SLAPEN... Maakt zdngmw uit wat er in die kamer gebeurt?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom moeten zij dat motiveren?????
Ik zeg toch ook niet dat Brian géén motivatie hoeft te geven?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eerlijkheid van roulatie?
Motiveer maar waarom je (=Brian) denkt dat je het alleenrecht hebt op die kamer.
Misschien kunnen we een aktie starten zodat we voor jou een postzegel bij elkaar kunnen sprokkelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga er eens rustig over nadenken. Bruine bonen, veel melk en wat knoflook. Maar alle gekheid op een stokje. Ik vrees dat ik geen geld heb voor een postzegel na zo'n heerlijk maal
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijkenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:23 schreef Marrije het volgende:
Brian was best grappig: ik begrijp niet dat jullie daar zo verbaasd over zijn, elke avond valt er wel een stuk vlees op haar schoot. . .
Je hebt moeite met objectief kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt dat hij denkt "dat het voor het groepsgevoel goed is af en toe een bedwissel te hebben".
Blablablablabla.
Een beetje miljonair werkt zelf keihard voor zijn eigen geld. Ik heb zelf bij een miljonairsgezin schoongemaakt en ik vind het niet meer dan normaal dat ik niet bij ze ga zitten, behalve als ze het zelf vragen. Ook als iemand in een kamer bezig was ( nee niet met sex...maar met werk) klopte ik eerst aan en vroeg of ik de kamer even kon doen. En als ik zag dat ze in gesprek waren, sloeg ik de kamer over, en kwam ik daar later terug.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
je bent het niet kwijt je zegt het goedquote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er uit die rat, waarom heeft hij er meer recht op dan (als, nondeju, ik ben het even kwijt) een ander. OPZOUTEN BRAAIEN. En Natas: WEL SLAPEN... Maakt zdngmw uit wat er in die kamer gebeurt?
Wie weet wat we nog kunnen verwachten als ie wel privacy heeft danquote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
Eric vindt het wel fijn om in de masterbedroom te slapen want daar heeft hij meer privacy.![]()
Hij lijkt nou net de bewoner die daar het minste waarde aan hecht
Iedereen z'n mening hè..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter6000 zegt van alles, maar
blablablablablabla
Nu je het zegt..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijken![]()
Ssssttttttt, kijk uit wat je zegt, voor je t weet zit je in t verdomhoekje...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het vaak eens met Peter
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie weet wat we nog kunnen verwachten als ie wel privacy heeft dan![]()
Over het programma graag, dan.quote:
R. de Vries?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het vaak eens met Peter
Huub houdt van vrouwen en ook van mannen, maar niet op die manier.quote:
Ach...ze moesten is weten...net of die 2 konijnen zich eraan storen dat er nog een stel gasten in die grote kamer liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hij calculeert nu al seks met Amanda in?
jij kunt echt niks meer normaal lezen hè.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijken![]()
Geluk zit in een klein hoekje, pak me danquote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ssssttttttt, kijk uit wat je zegt, voor je t weet zit je in t verdomhoekje...![]()
Nou geweldig......hij ontkent....hoe open kun je zijn....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub is ook lekker open en eerlijk over homoseksualiteit trouwens![]()
Wel tijdens het natafelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:32 schreef bunnyma het volgende:
Mag er tegenwoordig binnen gerookt worden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |