AHUMquote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
shit, het moet zijn 808.................Gert please.
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niksquote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie , je hebt die brief zelf geschreven, saven is dan handig![]()
waarvan?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
Ah.. vanavond is er dus een stemming?![]()
![]()
![]()
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niks![]()
Op jou kan gelukkig niemand kwaad worden ..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd onveilig en bewaar niks![]()
geil en Billie ??? niet apart genoeg ?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.
Geile Jaap = best wel apart toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je nog een heel apart woord dat je hebt gebruikt? Dan hebben we 'm zo gevonden.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geile Jaap = best wel apart toch ?
en neukkaboutertje geloof ik
Wat zou het toch fijn zijn als daar vanavond een opmerking over wordt gemaakt. Huub: "Het doorzichtige geslijm van jou vanmiddag, was een tikkeltje genant maar vooral vermakelijk. Het zal je echter niet helpen. Ik stem tegen, en als het je niet bevalt dan ga je maar terug naar waar je hoort: je kinderen."quote:Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. En vandaar ook dat natasia zo goed vol hield om te slijmen met SHE
En bekijkt nu een plaatje van een kereltje dat op Brainless lijkt.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou een boek is wat overdreven![]()
Amanda bekijkt een tijdschrift![]()
Wilde die held ook een pleziertje gunnenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Geile brief aan jaap ???? dat meen je toch niet he![]()
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
Het is verdomme net een standbeeld die vent.
Nou Ron Link is toch wel van een ander Kaliber dan Brainles hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En bekijkt nu een plaatje van een kereltje dat op Brainless lijkt.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.
De naam zegt mij niksquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou Ron Link is toch wel van een ander Kaliber dan Brainles hoor.![]()
Tis de nieuwe Tarzan van de musical en is ergggggg jammie.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De naam zegt mij niksen de streams zijn niet zo scherp.
Het is wel mooi cap materiaal voor beginnersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een buffer als ik naar Billie kijk.
"neukkaboutertje": nul hits.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geile Jaap = best wel apart toch ?
en neukkaboutertje geloof ik
Als ze maar léést! Dat is belangrijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij leest ze de bijsluiter van een prenetal test
Das toch zo'n week waar je de viva gratis krijgt bij de bobo en de libelle?quote:
Mag het ook prenatal zijn sussiequote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij leest ze de bijsluiter van een prenetal test
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef Ferdii het volgende:
Lieve geile reus van me
Elke ochtend wil ik me razend snel omkleden, maar het lukt me niet. Ik zie jou slapen en raak opgewonden. Het kwijt langs je lippen, je heerlijke gewoel, je mooie woorden tijdens je slaap. Maak me gek. Weer moet ik mn mantelpakje laten stomen en mn string verwisselen.
Je manier van eten, mmmmmmmmmmmmmmm, jou te zien sleurpen brengt het beste in me boven. Ik krijg geen hap meer door mn keel omdat ik jou wel wil opvreten. Lag ik maar naast je. Zelf jij mag boven op. Ik geef toe, daarmee neem ik een risico, maar dat heb ik er graag voor over. Jouw manier van klaarkomen moet ik gewoon zien, daar geef ik mn leven voor.
Ik laat je het eten vergeten, je bent mij grote geile bolle geis..............mond open en geniet van mn liefdesdrank. Doe met me wat je ook op je loopband doet. Hard en snel............... maar uren lang. Nu alleen hopen dat het resultaat geeft. Maar lekker reusje van me................Geef me het genot in kilo's en ik smacht naar het verdwijnen in je plooien.
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Oehhhhh jammie jammie (voor jou). Heb andere interesses.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis de nieuwe Tarzan van de musical en is ergggggg jammie.
wat is het verschil ?quote:
Moeilijk hoor want positief is negatief en andersom.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze maar léést! Dat is belangrijk!![]()
top !!!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:34 schreef Ferdii het volgende:
ik zocht per ongelijk op neukkabouter ipv neukkaboutertje...
en toen kwam ie er wel uit
Nou ben je natuurlijk wel verplicht hem ook op te sturen, geparfumeerd en al!quote:
't lijkt de klokkenluider van de notre dame wel zoals hij daar zitquote:
de letter aquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef Ferdii het volgende:
Lieve geile reus van me
Elke ochtend wil ik me razend snel omkleden, maar het lukt me niet. Ik zie jou slapen en raak opgewonden. Het kwijt langs je lippen, je heerlijke gewoel, je mooie woorden tijdens je slaap. Maak me gek. Weer moet ik mn mantelpakje laten stomen en mn string verwisselen.
Je manier van eten, mmmmmmmmmmmmmmm, jou te zien sleurpen brengt het beste in me boven. Ik krijg geen hap meer door mn keel omdat ik jou wel wil opvreten. Lag ik maar naast je. Zelf jij mag boven op. Ik geef toe, daarmee neem ik een risico, maar dat heb ik er graag voor over. Jouw manier van klaarkomen moet ik gewoon zien, daar geef ik mn leven voor.
Ik laat je het eten vergeten, je bent mij grote geile bolle geis..............mond open en geniet van mn liefdesdrank. Doe met me wat je ook op je loopband doet. Hard en snel............... maar uren lang. Nu alleen hopen dat het resultaat geeft. Maar lekker reusje van me................Geef me het genot in kilo's en ik smacht naar het verdwijnen in je plooien.
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Nee, die hadden ze niet meer in zijn maat. Was gewoon mn alterego naamquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef Gert het volgende:
[..]
"neukkaboutertje": nul hits.
zou je die meesturen of zo, een klein opblaaskaboutertje voor z'n miniplassertje?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |