Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Jaap nu een relatie met Palma ?
Dat is Jaap hé?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap distancieert zich van Huubs kritiek op Palma.
Jaap kiest liever voor een gelijkwaardige relatie en samenwerking.
Gelukkig niet met ons he Leandraquote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...
Het is net een Amanda, maar dan zonder het (goede) figuur.
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Dutchguy het volgende:
M.u.v. Jaap denken ze echt dat ze al millionair zijn. Pfff....
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mijquote:
Dat vond ik ook echt niet kunnen !!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan het heel goed vinden met Palma, maar er zijn een aantal dingen waar hij zich rot aan ergert. Hij was ook bij de beesten af dat Palma hem onder de douche vandaan haalde toen hij dat stond te seksen met Gaby.
Zolang ze zelf niet meer door hebben dat ze het spelen en het niet daadwerkelijk zijn ben ik blij met een Palma. Wat een paupers.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.
So what?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.
En wat nou als Huub zoiets zegt?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschiktquote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mij![]()
Onthoudt zich weer heel dipomatiek van nare opmerkingen over Jaap![]()
Ik vind je zo vertederend!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |