A-Del is wel gewend om doosjes open te doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Het eten is er. Amanada zet alvast alle bakjes open..kan het snel koud worden..![]()
Wordt jij nou nooit eens doodmoe van jezelf, biekwien.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Afkoelen en opdrogen gaan ook soms samen!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Sylvia zei dat het eten snel koud word en dat ze daarom niet moesten wachten...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Wilgo en trouwen in DGK???quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Smakelijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Bezwangerdquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Clank het volgende:
Huub: Nu ik naar dit eten kijken moet ik opeens aan Fuck You Long denken.
Erik: Goed zo.
Amanda voelt zich trouwens niet zo lekker.. misselijk enzo.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Jaap nu zn vork in zn rechterhand ?
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was datquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef miraculeus het volgende:
jaap doet me denken aan die vent uit dat amerikaanse programma waar een vrouw moest trouwen met een lompe boer om haar ouders voor de gek te houden. (ben de naam vergeten)
Helaas was dat een acteur en is Jaap echt zo!
mmmmm, ik heb mijn eten net op, nog maar even wachten met de streams aan dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Heeft even zn lul op e-bay gezet denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Is Nena dan de adviseur? Hiervoor wilde zij toch worden opgeleid? Als dat zo zou zijn dan zullen Huub en de anderen minder snel tegen stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Dat was inderdaad geweldig!!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeikenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk dit zeg, Jaap heeft zijn vork in zijn rechterhand.![]()
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Volgens mij werd mijn ironie niet begrepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Je hebt gelijk. Ik eet altijd met mn handen. Maar ben wel blij dat ik Jaap dat niet zie doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
Dan nog zijn er nog genoeg mensen dit dit soort opmerkingen wel serieus maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Neehee, voor Jaap, Amanda, Natasia en Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?
Remeber this one??????????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Omdat het een face to face gesprekje was met d'r moederquote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????
En als er een stemming komt stemt iedereen gedwongen ja omdat dat beter voor de redactie TV etc
My Big Fat Obnoxious Fiancéquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
jaaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
[..]
My Big Fat Obnoxious Fiancé
[afbeelding]
Ze kunnen die vier ook naar huis sturen...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, voor Jaap, Amanda, Natasia en Brian.
Dan kunnen de keurige mensen met hun keurige maniertjes fijn keurig zijn.
Die laatste paar afleveringen met die familie derbij waren briljantquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
[..]
My Big Fat Obnoxious Fiancé
[afbeelding]
nou inddquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, bed verschonen en erin gaan liggen![]()
Rellen vind ik best een groot woord. Naast de privacy, geeft Brian zelf al aan dat het bed daar veel beter slaapt. Waarom moet alleen Brian dat voordeel hebben?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Kinga het volgende:
pfff, snap best hoe brian zich voelt nu... die twee zeikerdjes zijn weer aant rellen![]()
ben echt een beetje anti huub en eric aan het worden
Wat is je punt ????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk dit zeg, Jaap heeft zijn vork in zijn rechterhand.![]()
En hij heeft ook nog eens best wel veel op zijn bord.
Inderdaad, hij heeft Amanda nog een weekje nodig voor hij haar er uit kan stemmenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaajen knijpt hem als een ouwe dief, beneden kan hij niet neuken![]()
![]()
![]()
Gaan ze toch lekker het hooi in, nemen ze een paardedeken mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kijkt sip. Ze heeft natuurlijk wel een beetje door dat dat het einde van haar nummertjes met Brian betekent.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef Ferdii het volgende:
Lieve geile reus van me
Elke ochtend wil ik me razend snel omkleden, maar het lukt me niet. Ik zie jou slapen en raak opgewonden. Het kwijt langs je lippen, je heerlijke gewoel, je mooie woorden tijdens je slaap. Maak me gek. Weer moet ik mn mantelpakje laten stomen en mn string verwisselen.
Je manier van eten, mmmmmmmmmmmmmmm, jou te zien sleurpen brengt het beste in me boven. Ik krijg geen hap meer door mn keel omdat ik jou wel wil opvreten. Lag ik maar naast je. Zelf jij mag boven op. Ik geef toe, daarmee neem ik een risico, maar dat heb ik er graag voor over. Jouw manier van klaarkomen moet ik gewoon zien, daar geef ik mn leven voor.
Ik laat je het eten vergeten, je bent mij grote geile bolle geis..............mond open en geniet van mn liefdesdrank. Doe met me wat je ook op je loopband doet. Hard en snel............... maar uren lang. Nu alleen hopen dat het resultaat geeft. Maar lekker reusje van me................Geef me het genot in kilo's en ik smacht naar het verdwijnen in je plooien.
Je neukkabouter
alstu
COS 775 was het
Eruit die rat, uit die kamer, uit de villa.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, bed verschonen en erin gaan liggen![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Vind ik ook en hij sliep in die kamer ook al slecht dus het ligt niet aan dat hij persé alleen moet liggen. Hij heeft daar maanden mogen liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Rellen vind ik best een groot woord. Naast de privacy, geeft Brian zelf al aan dat het bed daar veel beter slaapt. Waarom moet alleen Brian dat voordeel hebben?
Je ziet hem nu al stressen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Clank het volgende:
Naar aanleiding van dit voorstel doet Brian de komende nacht al geen oog meer dicht![]()
Als hij met Eric naar het bubbelbadje gaat komt dat ook wel goed.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
Rukken wordt dan ook wat lastiger
Maar boven kan ie ook niet neuken zoals neuken écht bedoeld is.quote:
De inbeslagname van de masterbedroom was voor Stephan ook het begin van het einde, in t geval van Stephan is dat nog steeds jammer, maar als dat voor Brian ook t begin van t einde is.....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian nu in hetzelfde schuitje als Stephan een tijd geleden. Ik heb een deja-vu
Onder de dekens......no problem.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
Rukken wordt dan ook wat lastiger
Sylvia wilt daar niet slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef rebellious_angel het volgende:
Mmmmm, ik vind dat Syl nu wel een tijdje die kamer mag hebben, dan heeft ze rust, kan knuffen met Huub en Eric daar zonder Jaap op de loer. En ik kan me voorstellen dat ze toch wel af en toe een beetje privacy zou willen.
Alles verwerken met de camera's op je gericht is nog tot daar aan toe, maar ook nog met Jaap en NatasJa er bij, ik moet er niet aan denken.
Sylvia is juist de enige die niet zo'n zin had in dat roulatiesysteem wat voor de masterbedroom bedacht was, omdat ze dan iedere keer al haar zooi van boven naar beneden zou moeten verhuizen en liever gewoon 1 vaste plek had.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef rebellious_angel het volgende:
Mmmmm, ik vind dat Syl nu wel een tijdje die kamer mag hebben, dan heeft ze rust, kan knuffen met Huub en Eric daar zonder Jaap op de loer. En ik kan me voorstellen dat ze toch wel af en toe een beetje privacy zou willen.
Alles verwerken met de camera's op je gericht is nog tot daar aan toe, maar ook nog met Jaap en NatasJa er bij, ik moet er niet aan denken.
Brian heeft het eerder met Amanda beneden gedaan binnen het zicht van Huub. Volgens mij was dat op het bed toen van Bart.?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kijkt sip. Ze heeft natuurlijk wel een beetje door dat dat het einde van haar nummertjes met Brian betekent.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Brian is vast ook bang dat Amanda dan wel eens bij Huub boven gaat liggen
Minimaal maatje tennisbalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef kissy het volgende:
Wat is die Natasia nou steeds aan het doen met die tongpiercing, jeetje heeft ze dat ding laten zetten vlak voordat ze de villa in ging of zo?
Ze kan hem zelf toch wel even vastdraaien, hoeft Syl haar toch niet bij te helpen?
Misschien moeten ze er meteen een veel groter balletje opdraaien zodat ze wat minder kan ouwehoeren.
Kan hij boven ook niet....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
Daar kan ik me niets van herinneren.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Brian heeft het eerder met Amanda beneden gedaan binnen het zicht van Huub. Volgens mij was dat op het bed toen van Bart.?
whisful thinking?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Er gaan nog weinig mensen mee in Huubs antipathie tegen Palma.
Al is het vooralsnog een monoloog.
Scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |