A-Del is wel gewend om doosjes open te doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Het eten is er. Amanada zet alvast alle bakjes open..kan het snel koud worden..![]()
Wordt jij nou nooit eens doodmoe van jezelf, biekwien.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Afkoelen en opdrogen gaan ook soms samen!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-Del is wel gewend om doosjes open te doen
Sylvia zei dat het eten snel koud word en dat ze daarom niet moesten wachten...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Wilgo en trouwen in DGK???quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Smakelijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef beequeen het volgende:
En wie zit er als eerste aan tafel en lekker te smullen in haar eentje.....................
Bezwangerdquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Clank het volgende:
Huub: Nu ik naar dit eten kijken moet ik opeens aan Fuck You Long denken.
Erik: Goed zo.
Amanda voelt zich trouwens niet zo lekker.. misselijk enzo.
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:48 schreef kleinzusje het volgende:
Heeft Jaap nu zn vork in zn rechterhand ?
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was datquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef miraculeus het volgende:
jaap doet me denken aan die vent uit dat amerikaanse programma waar een vrouw moest trouwen met een lompe boer om haar ouders voor de gek te houden. (ben de naam vergeten)
Helaas was dat een acteur en is Jaap echt zo!
mmmmm, ik heb mijn eten net op, nog maar even wachten met de streams aan dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Heeft even zn lul op e-bay gezet denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef CARLAK het volgende:
Brian zit nog op het kantoor. Huub en Eric schuiven net aan. Het eerste bord is tegen die tijd al leeg.
Is Nena dan de adviseur? Hiervoor wilde zij toch worden opgeleid? Als dat zo zou zijn dan zullen Huub en de anderen minder snel tegen stemmen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Heb net dat telefoongesprek terug gekeken van Natasia met haar moeder en Wilgo, die stemming straks gaat volgens mij gewoon over die bruiloft in de villa, waarom zou ze anders tegen hem iets zeggen over een krijtstreep pak...
Dat was inderdaad geweldig!!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeikenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk dit zeg, Jaap heeft zijn vork in zijn rechterhand.![]()
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef Kinga het volgende:
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Volgens mij werd mijn ironie niet begrepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Je hebt gelijk. Ik eet altijd met mn handen. Maar ben wel blij dat ik Jaap dat niet zie doenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt verdomme wel alsof iedereen hier van adel is ofzo .. zit niet zo te zeiken
Dan nog zijn er nog genoeg mensen dit dit soort opmerkingen wel serieus maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij was dat sarcastisch bedoeld?
Neehee, voor Jaap, Amanda, Natasia en Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Een aparte tafel en een aparte kamer voor Jaap soms? Wil je die jongen echt gaan isoleren?
Remeber this one??????????quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voorstander voor een aparte tafel voor de normale mensen (zonder die overdreven tafelmanieren).
Waar ze rustig kunnen eten zonder bang te zijn voor kritiek.
Omdat het een face to face gesprekje was met d'r moederquote:Op maandag 12 maart 2007 19:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat ik niet snap waarom moest ze voor dat gesprek naar achter voor 2 uur ????
En als er een stemming komt stemt iedereen gedwongen ja omdat dat beter voor de redactie TV etc
My Big Fat Obnoxious Fiancéquote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
my big fat annoying fiancee ofzoiets..... geweldig programma was dat![]()
jaaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
[..]
My Big Fat Obnoxious Fiancé
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |