Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Jaap nu een relatie met Palma ?
Dat is Jaap hé?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap distancieert zich van Huubs kritiek op Palma.
Jaap kiest liever voor een gelijkwaardige relatie en samenwerking.
Gelukkig niet met ons he Leandraquote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het Jaap vrij weinig uit met wie hoor, als hij maar een relatie kan krijgen...
Het is net een Amanda, maar dan zonder het (goede) figuur.
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:13 schreef Dutchguy het volgende:
M.u.v. Jaap denken ze echt dat ze al millionair zijn. Pfff....
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mijquote:
Dat vond ik ook echt niet kunnen !!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan het heel goed vinden met Palma, maar er zijn een aantal dingen waar hij zich rot aan ergert. Hij was ook bij de beesten af dat Palma hem onder de douche vandaan haalde toen hij dat stond te seksen met Gaby.
Zolang ze zelf niet meer door hebben dat ze het spelen en het niet daadwerkelijk zijn ben ik blij met een Palma. Wat een paupers.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze spelen toch de millionair, en PAlma is maar personeel.
So what?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
En wat nou als Huub zoiets zegt?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschiktquote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, echt niet... Jaap is veel te jong voor mij![]()
Onthoudt zich weer heel dipomatiek van nare opmerkingen over Jaap![]()
Ik vind je zo vertederend!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap is in zijn studie heel erg bezig met leiderschapsstijlen, en hij kiest liever voor een ander model.
Iemand die zoiets op bloedserieuze toon kan zeggen, mag van mij zowiezo blijven.![]()
![]()
![]()
Toen naar een idee van Bart....die later opstapte.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Brian nu in hetzelfde schuitje als Stephan een tijd geleden. Ik heb een deja-vu
Jaap stond er verdomme zelf ook bij.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is het er wel mee eens dat Huub er een punt van maakt over wat ze flikte met hem en Gaby.
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"quote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja omdat die ranzige rukker langer wilde kijkenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is het er wel mee eens dat Huub er een punt van maakt over wat ze flikte met hem en Gaby.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Ja dat kon echt nietquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan het heel goed vinden met Palma, maar er zijn een aantal dingen waar hij zich rot aan ergert. Hij was ook bij de beesten af dat Palma hem onder de douche vandaan haalde toen hij dat stond te seksen met Gaby.
Brief al geparfumeerd en gepost?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschikt
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja omdat die ranzige rukker langer wilde kijken
Palma wil ook "TV-momentjes" pakken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik snap Huub volkomen. Als Huub wil neuken onder de douche, dan doet hij dat. Als Huub nog even in bed wil blijven liggen dan doet hij dat. Daar heeft palma geen reet mee te maken, maar ze bemoeit zich er wel enorm mee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"
Een beetje miljonair heeft die status toch voornamelijk te danken aan zijn hardwerkende personeel, en van deze paupers is er maar 1 die als miljonair uit dit spelletje gaat komen.
+1quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daar maken ze dan een fout mee, het is te denigrerend voor woorden, dat "maar personeel"
Een beetje miljonair heeft die status toch voornamelijk te danken aan zijn hardwerkende personeel, en van deze paupers is er maar 1 die als miljonair uit dit spelletje gaat komen.
Yeesss, zo had ik het nog niet gezien.....dat hoop ik echt.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De inbeslagname van de masterbedroom was voor Stephan ook het begin van het einde, in t geval van Stephan is dat nog steeds jammer, maar als dat voor Brian ook t begin van t einde is.....![]()
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Brief al geparfumeerd en gepost?
Geeft nix, ik schaak niet, maar ik weet vrij zeker dat ik hem met een spelletje Triviant (genus edition) finaal onderuit haalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jaap kan mij te goed schaken, dan voel ik me zo ondergeschikt
Vind ik ook, en dus moeten ze Palma duidelijk maken wat wel en niet kan, maar dat kan ook netjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik snap Huub volkomen. Als Huub wil neuken onder de douche, dan doet hij dat. Als Huub nog even in bed wil blijven liggen dan doet hij dat. Daar heeft palma geen reet mee te maken, maar ze bemoeit zich er wel enorm mee.
Chocolade vlekken erop maken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?![]()
Dat is daadwerkelijk een belangrijk gegeven die we in ons achterhoofd moeten houden.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Officiele waarschuwingen blijven dus 1 maand geldig hoor ik nu.
Waarom moeten zij dat motiveren?????quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Copycat het volgende:
Brian komt terug op de kamer en wil een eerlijke motivatie horen van zowel Eric als Huub.
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga zo even over die brief plassen, is ook best sexy toch ?![]()
Heeft Brian ooit een motivatie moeten geven ???quote:Op maandag 12 maart 2007 20:21 schreef Marrije het volgende:
Hoezo motivatie voor die kamer? Wat is dat voor onzin? Hoppa, inpikken dat bed!
Ze knoeit heel erg zei Brian.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda schijnt walgelijk te eten en te drinken hoor ik nu. Natasia verbaast zich erover dat ze nog geen restaurant verbod heeft in amsterdam.
Ik ga er eens rustig over nadenken. Bruine bonen, veel melk en wat knoflook. Maar alle gekheid op een stokje. Ik vrees dat ik geen geld heb voor een postzegel na zo'n heerlijk maalquote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....![]()
Wat is er mis met de eerlijkheid van roulatie?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het niet zo raar om eerst een motivatie te geven hoor...
Nope, Palma is door "achter" aangenomen en wordt door "achter" ontslagen. Ze is dus volgens mij gewoon onderdeel van het spel.... "Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start"quote:Op maandag 12 maart 2007 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma wil ook "TV-momentjes" pakken.
Van mij had ze na zo'n aktie meteen haar koffers kunnen pakken.
Ik hoop dat ze haar snel ontslaan (als ze dat tenminste mogen).
asperges!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je gegeten en gedronken hebt natuurlijk....![]()
Peter6000 zegt van alles, maarquote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt dat hij denkt "dat het voor het groepsgevoel goed is af en toe een bedwissel te hebben".
Blablablablabla.
Er uit die rat, waarom heeft hij er meer recht op dan (als, nondeju, ik ben het even kwijt) een ander. OPZOUTEN BRAAIEN. En Natas: WEL SLAPEN... Maakt zdngmw uit wat er in die kamer gebeurt?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom moeten zij dat motiveren?????
Ik zeg toch ook niet dat Brian géén motivatie hoeft te geven?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is er mis met de eerlijkheid van roulatie?
Motiveer maar waarom je (=Brian) denkt dat je het alleenrecht hebt op die kamer.
Misschien kunnen we een aktie starten zodat we voor jou een postzegel bij elkaar kunnen sprokkelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ga er eens rustig over nadenken. Bruine bonen, veel melk en wat knoflook. Maar alle gekheid op een stokje. Ik vrees dat ik geen geld heb voor een postzegel na zo'n heerlijk maal
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijkenquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:23 schreef Marrije het volgende:
Brian was best grappig: ik begrijp niet dat jullie daar zo verbaasd over zijn, elke avond valt er wel een stuk vlees op haar schoot. . .
Je hebt moeite met objectief kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Peter6000 het volgende:
Eric zegt dat hij denkt "dat het voor het groepsgevoel goed is af en toe een bedwissel te hebben".
Blablablablabla.
Een beetje miljonair werkt zelf keihard voor zijn eigen geld. Ik heb zelf bij een miljonairsgezin schoongemaakt en ik vind het niet meer dan normaal dat ik niet bij ze ga zitten, behalve als ze het zelf vragen. Ook als iemand in een kamer bezig was ( nee niet met sex...maar met werk) klopte ik eerst aan en vroeg of ik de kamer even kon doen. En als ik zag dat ze in gesprek waren, sloeg ik de kamer over, en kwam ik daar later terug.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
je bent het niet kwijt je zegt het goedquote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er uit die rat, waarom heeft hij er meer recht op dan (als, nondeju, ik ben het even kwijt) een ander. OPZOUTEN BRAAIEN. En Natas: WEL SLAPEN... Maakt zdngmw uit wat er in die kamer gebeurt?
Wie weet wat we nog kunnen verwachten als ie wel privacy heeft danquote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef Sug4r het volgende:
Eric vindt het wel fijn om in de masterbedroom te slapen want daar heeft hij meer privacy.![]()
Hij lijkt nou net de bewoner die daar het minste waarde aan hecht
Iedereen z'n mening hè..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Peter6000 zegt van alles, maar
blablablablablabla
Nu je het zegt..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijken![]()
Ssssttttttt, kijk uit wat je zegt, voor je t weet zit je in t verdomhoekje...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het vaak eens met Peter
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie weet wat we nog kunnen verwachten als ie wel privacy heeft dan![]()
Over het programma graag, dan.quote:
R. de Vries?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben het vaak eens met Peter
Huub houdt van vrouwen en ook van mannen, maar niet op die manier.quote:
Ach...ze moesten is weten...net of die 2 konijnen zich eraan storen dat er nog een stel gasten in die grote kamer liggen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Copycat het volgende:
Hij calculeert nu al seks met Amanda in?
jij kunt echt niks meer normaal lezen hè.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo'n emocoontje ga ik nu heel anders bekijken![]()
Geluk zit in een klein hoekje, pak me danquote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ssssttttttt, kijk uit wat je zegt, voor je t weet zit je in t verdomhoekje...![]()
Nou geweldig......hij ontkent....hoe open kun je zijn....quote:Op maandag 12 maart 2007 20:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub is ook lekker open en eerlijk over homoseksualiteit trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |