quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef Faat het volgende:
Woepie daar zijn we weer, moest je de hele OP herschrijven ofzo LadyLovelyLocks, ik miste je zoooolang![]()
hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hieroverquote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik zie dat ik al te lang niet geupdated heb.
Viking, als reactie op je PM: zodra je weer update kom je vanzelf weer in het lijstje hoor
Ik maak even een nieuw wachtwoord voor je aan en stuur het per PM ok?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hierover![]()
.
Tuurlijk helpt dat, de eerst volgende meeting waar je komt kijkt iedereen je ineens heel kritisch aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Misschien dat het helpt voor mij discipline als het half Fok! meekijkt, dus ik heb me ook geregistreerd.
Ik ga voor jou kijken en zal meteen rally koppelenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef Faat het volgende:
Troel, kun jij nakijken of ik nog een inlognaam en een wachtwoord heb voor het lijstje?
Ik had er wel één ooit, maar weet niet of ik nu een nieuwe moet aanmaken![]()
Ik had je nieuwe account die je gemaakt heb gekoppeld, of ben je dat wachtwoord ook kwijt?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef ymme het volgende:
@Troel, ik weet mijn wachtwoord niet meer van dieetweb.
Wil graag weer in 't lijstje komen, nu ik weer serieus bezig ben met afvallen.
Dat is een sportschool of een fitnessapparaat ook. En ik denk dat ik dit leuker vindquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Mij lijkt de Wii ook erg leuk.
Maar ik vind 'm nogal prijzig eerlijk gezegt
Da's mooi, want er is nog steeds een tekort hier in Nederland, dus weer een klantje minderquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Mij lijkt de Wii ook erg leuk.
Maar ik vind 'm nogal prijzig eerlijk gezegt
Ja, dat heb ik gezien. Vanavond maar eens even neuzen waar hij verkrijgbaar is. Ik denk dat Christan hem ook wel op prijs zal stellenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, sports zit er meestal gewoon bij voorzover ik weet.
Voor de workouts weet ik het niet, maar ik vind 't een super apparaat. Laat zag ik er één liggen bij de Mediamarkt, dus meteen maar meegenomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik - in het kader van de workouts- toch maar serieus de aanschaf van een Wii ga overwegen
En dan met het sportspack, zodat ik thuis kan tennissen
Het lijkt me best leuk, na de verhalen van miss_d
Niets ingewikkeldsquote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef Fannetje het volgende:
En wat houdt dan in dan?
Mijn tussendoel is in ieder geval 83 kilo wegen vóór 5 mei. Dan ga ik twee weken op vakantie en afhankelijk van de schade van die vakantie kijk ik weer naar mijn volgende tussendoel.
Slank de feestdagen in wordt vanzelf weer actueelquote:Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Die OP hier mag ook wel es aangepast worden qua linkje van slank de lente in, deel 45 is al ff geleden
Ik wilde net zeggen: jullie linkje naar dit topic is ook gedateerdquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Troel het volgende:
Gaat Slank de lente in dan ook wat beter opletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |