abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 09:16:15 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47043316
Vervolg van Fok!Dieetclub deel 141

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de feestdagen in # 45 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings

(Di)eetclubmeeting topic XIX We zijn druk aan het overleggen over een uitje naar de sauna, maar ook over een weekendje weg!

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47043572
* octopussy heeft keelontsteking en vond het niet verstandig om naar stage te fietsen

zit nu thuis en ben klaarwakker omdat ik gisteren vroeg naar bed ben gegaan
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:30:26 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_47043597
terugvreetpost
Levitation, volgende keer gaan we voor de 60, want van 50 baantjes was ik nog niet moe genoeg

En er zei iemand dat het heel veel was: we zwemmen wel in het 25 meterbad, niet in het 50 meterbad, dus dan vallen 60 banen nog wel mee, is 1,5 km
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 09:31:31 #4
13151 crew  Rewimo
pi_47043621
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft keelontsteking en vond het niet verstandig om naar stage te fietsen

zit nu thuis en ben klaarwakker omdat ik gisteren vroeg naar bed ben gegaan
IJswater drinken

Helpt niet om te slapen overigens
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47043645
En thee met honing en citroen helpt ook, octo

We kunnen wel een ziekenboegje beginnen

Ik ga overigens nu met mijn vader naar de sauna.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:35:50 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_47043721
Isa, ik ken ook zo iemand die ALTIJD afbelt.
En ze liegt er ook nog eens bij. Kon ze niet naar mijn verjaardag komen omdat ze naar de Ardennen zou gaan. Kom ik d'r later tegen, vraag ik nonchalant wat ze dat weekend heeft gedaan, is ze haar smoes alweer vergeten en zegt ze dat ze is gaan stappen met een vriendin
Maakt me niet uit hoor, als iemand geen zin heeft, maar ga alsjeblieft geen slappe smoezen vertellen Zeg het dan gewoon eerlijk.
disclaimer
pi_47043739
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:32 schreef Isabeau het volgende:
En thee met honing en citroen helpt ook, octo
quote:
We kunnen wel een ziekenboegje beginnen

Ik ga overigens nu met mijn vader naar de sauna.
veel plezier Isa
pi_47043751
veel plezier isabeau
Sauna is echt fijn, hoe kan je dat nou afzeggen?
pi_47043902
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef omearos het volgende:
Sauna is echt fijn, hoe kan je dat nou afzeggen?
Ze zegt eigenlijk altijd alles af Ik vind het nog een wonder dat ze er op haar eigen trouwdag was.
En het gaat (achter de opvallend slecht verzonnen smoezen) altijd over geld. Op die manier zei ze zelfs de wintersport begin dit jaar af, terwijl er al meer dan een jaar geelden was gereserveerd. Mijn ouders hebben uiteindelijk de hele wintersportvakantie van hun betaald (we hebben het hier over 2 mensen die een fulltime baan hebben).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 09:45:36 #10
13151 crew  Rewimo
pi_47043944
Lekker zulke lui
pi_47044142
Maar goed, ik ga naar de sauna en jullie een fijne dag

* Isabeau deelt zakdoekjes met kamillegeur en light dropjes uit aan de zieken.
Beterschap voor de helft!
  donderdag 8 maart 2007 @ 09:57:40 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_47044207
Oh, heeft er trouwens iemand gisteren Afvallers met Sterren gezien? Ik zat gewoon bijna te huilen! Mensen die helemaal gedeprimeerd zijn omdat ze in een week "maar" anderhalve kilo waren afgevallen
Als ik anderhalve kilo per week zou afvallen zou ik praise the lord roepen!
En dan die Renee de Haan, met haar smoesjes: Ja door mijn maagband ben ik heel dik geworden omdat ik zoveel roomijs ging eten
Sorry, maar ik vond het een beschamende vertoning
disclaimer
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:06:38 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_47044409
Ik zie nu net op het dieetwebforum dat er meer mensen waren die zich aan die show ergerden

Collega's die onaangekondigd een grote punt chocoladetaart onder je neus houden
Ik ben sterk geweest
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 10:16:47 #14
13151 crew  Rewimo
pi_47044681
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan die Renee de Haan, met haar smoesjes: Ja door mijn maagband ben ik heel dik geworden omdat ik zoveel roomijs ging eten
Toch is dat typisch iets wat je bij meer maagbanders aantreft. Ze kunnen bijna niks eten maar (half)vloeibaar spul als ijs en chocola past wel door het bandje. Maagbandjes zijn geen aanrader Door dit soort dingen maar ook door veel ernstigere complicaties. Helaas zijn ze hier in NL nog de standaard... In het buitenland is men er allang van teruggekomen en worden ze nauwelijks nog geplaatst. Integendeel, ze moeten vaak weer verwijderd worden. En als je daarna een WLS-operatie ondergaat is de kans op complicaties een stuk groter dan normaal
pi_47044856
Balen zeg van je schoonzus Isa. Jammer dat ik nu niet meer lastminute uitstapjes kan ondernemen. Wel leuk dat je met je vader gaat.

Ik heb gisteren een stukje gekeken, maar vond het zo vervelend dat ik het snel heb opgegeven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:29:39 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_47045010
Ik ben benieuwd of ik dit topic straks kan terugvinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47045302
hebben jullie op de tv die docu gezien over een meisje met PWS (Prader Willi syndroom)? Vind het echt zielig. Ze mag maar 900 kcal per dag eten en wordt daarop streng gecontroleerd door haar ouders. Elke dag wegen en toch steeds aan blijven komen. Niet verwonderlijk dat ze toch stiekem snoep koopt in de winkel. Maar als ze niet gecontroleerd wordt dan eet ze zichzelf dood.
pi_47045366
De ziekte ken ik wel, dat is echt verschrikkelijk. Op welke zender was het?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47045648
het was op shownieuws op SBS6, en is aan het herhalen.
pi_47045757
Ik ben inmiddels weer beter en met wat eten in m'n lijf weeg ik inmiddels 81.2 kilo. En vandaag begin ik weer vol goede moed aan Flylady (huis was na meer dan een week nogal in puin maar is inmiddels al weer vrij toonbaar) en Body Clutter.

Nog even speciaal Freecell beterschap wensen, ik weet inmiddels hoe het voelt.
pi_47046188
kep m gehaald, in 1 keer geeneen opmerking, alles was goed gegaan!!!!!!!

had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:16:51 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_47046223
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:

had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
Gefeliciteerd
Rijbewijzen zijn tof!!!
disclaimer
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:22:47 #23
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47046385
quote:

Gefeliciteerd!!! Krijg je m tegenwoordig nog op de dag zelf trouwens??

Hier gaat ie inmiddels wat beter, ben dus lekker in huis aan het klooien en straks ff naar de fysio. Fijne dag allemaal!!

Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 maart 2007 @ 11:22:54 #24
13151 crew  Rewimo
pi_47046386
quote:

Gaaf zeg, gefeliciteerd!
  donderdag 8 maart 2007 @ 11:24:20 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_47046419
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Diesz het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!! Krijg je m tegenwoordig nog op de dag zelf trouwens??

Hier gaat ie inmiddels wat beter, ben dus lekker in huis aan het klooien en straks ff naar de fysio. Fijne dag allemaal!!

Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??
Nee, tegenwoordig duurt dat dus 5 werkdagen. Tenzij je 'm met spoed aanvraagt, dan kan het de volgende dag nog, kost je wel 40 euro extra. Heb ik toen wel gedaan
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')