IJswater drinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft keelontsteking en vond het niet verstandig om naar stage te fietsen
zit nu thuis en ben klaarwakker omdat ik gisteren vroeg naar bed ben gegaan![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:32 schreef Isabeau het volgende:
En thee met honing en citroen helpt ook, octo![]()
veel plezier Isaquote:We kunnen wel een ziekenboegje beginnen
Ik ga overigens nu met mijn vader naar de sauna.
Ze zegt eigenlijk altijd alles afquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef omearos het volgende:
Sauna is echt fijn, hoe kan je dat nou afzeggen?![]()
Toch is dat typisch iets wat je bij meer maagbanders aantreft. Ze kunnen bijna niks eten maar (half)vloeibaar spul als ijs en chocola past wel door het bandje. Maagbandjes zijn geen aanraderquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan die Renee de Haan, met haar smoesjes: Ja door mijn maagband ben ik heel dik geworden omdat ik zoveel roomijs ging eten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
kep m gehaald, in 1 keergeeneen opmerking, alles was goed gegaan!!!!!!!
had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
Gaaf zeg, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
Nee, tegenwoordig duurt dat dus 5 werkdagen. Tenzij je 'm met spoed aanvraagt, dan kan het de volgende dag nog, kost je wel 40 euro extra. Heb ik toen wel gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Diesz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Krijg je m tegenwoordig nog op de dag zelf trouwens??
Hier gaat ie inmiddels wat beter, ben dus lekker in huis aan het klooien en straks ff naar de fysio. Fijne dag allemaal!!
Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??![]()
Zoiets had ik inderdaad gehoord, ik stam nog uit de tijd dat je m dezelfde dag mee kreegquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig duurt dat dus 5 werkdagen. Tenzij je 'm met spoed aanvraagt, dan kan het de volgende dag nog, kost je wel 40 euro extra. Heb ik toen wel gedaan
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:25 schreef Diesz het volgende:
Zoiets had ik inderdaad gehoord, ik stam nog uit de tijd dat je m dezelfde dag mee kreeg![]()
Ze zijn de bomquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ookMaar tegenwoordig krijg je zo'n pasje natuurlijk. Geen papier met een opgelijmde pasfoto met stempel eroverheen
Dat denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Diesz het volgende:
Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??![]()
lol, sorry kon het niet laten om heel erg te lachenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Trek ik net m'n broek aan (een maat kleiner dan toen ik begon!), denk ik nog "wat gaat 'ie strak".. had ik m'n rits niet open!
![]()
Da's wel erg stoer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Trek ik net m'n broek aan (een maat kleiner dan toen ik begon!), denk ik nog "wat gaat 'ie strak".. had ik m'n rits niet open!
![]()
Zo trekt mijn zoontje zijn broeken ook het liefst aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
![]()
Kun je ze niet innemen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:35 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik helaas ook al snel met nieuwe broeken
Moet nu eigenlijk weer op zoek maar vind het zo zonde van het geld (ook al krijg ik een boel terug van de belastingen)
ik heb trouwens wel 2 broeken ongeveer 3 maten ingenomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je ze niet innemen?
Of praten we echt over 3 maten verschil?
Kunt wel een kokerrok maken van je linkerbroekspijp op den duurquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Innemen van 58/60 naar ongeveer 50 is niet echt meer haalbaar denk ik
Ik voelde me te ziek om boodschappen te gaan doen en hey, een beetje antroposofisch doen zo af en toe is ook wel tofquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Rewimo het volgende:
Thijmsiroop halen bij het Kruidvat?Die hebben ook een suikervrije variant
[weegschaal]dankuwel, dankuwel, dankuwelquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
Ik zou eens rondkijken op het forum van wlsinfo.nl. Daar vind je veel mensen die een BWC hebben laten uitvoeren en sommige hebben ook foto's geplaatst. Geeft een beetje een idee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Emu het volgende:
Hoe weet ik nu of ik bij een goede chirurg terecht komen wat kan ik verwachten van deze littekens, zijn deze hard zichtbaar of valt het nogal mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |