IJswater drinkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef octopussy het volgende:
* octopussy heeft keelontsteking en vond het niet verstandig om naar stage te fietsen
zit nu thuis en ben klaarwakker omdat ik gisteren vroeg naar bed ben gegaan![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:32 schreef Isabeau het volgende:
En thee met honing en citroen helpt ook, octo![]()
veel plezier Isaquote:We kunnen wel een ziekenboegje beginnen
Ik ga overigens nu met mijn vader naar de sauna.
Ze zegt eigenlijk altijd alles afquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:36 schreef omearos het volgende:
Sauna is echt fijn, hoe kan je dat nou afzeggen?![]()
Toch is dat typisch iets wat je bij meer maagbanders aantreft. Ze kunnen bijna niks eten maar (half)vloeibaar spul als ijs en chocola past wel door het bandje. Maagbandjes zijn geen aanraderquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
En dan die Renee de Haan, met haar smoesjes: Ja door mijn maagband ben ik heel dik geworden omdat ik zoveel roomijs ging eten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
kep m gehaald, in 1 keergeeneen opmerking, alles was goed gegaan!!!!!!!
had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
had onderweg zelf wel wat foutjes ondekt, namelijk dat ik het over mijn schouder kijken voor fietsers soms vergat, en ik soms bij een bocht verkeerd uitkwam. maar daar had hij dus geen opmerkingen over
Gaaf zeg, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
Nee, tegenwoordig duurt dat dus 5 werkdagen. Tenzij je 'm met spoed aanvraagt, dan kan het de volgende dag nog, kost je wel 40 euro extra. Heb ik toen wel gedaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Diesz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Krijg je m tegenwoordig nog op de dag zelf trouwens??
Hier gaat ie inmiddels wat beter, ben dus lekker in huis aan het klooien en straks ff naar de fysio. Fijne dag allemaal!!
Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??![]()
Zoiets had ik inderdaad gehoord, ik stam nog uit de tijd dat je m dezelfde dag mee kreegquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig duurt dat dus 5 werkdagen. Tenzij je 'm met spoed aanvraagt, dan kan het de volgende dag nog, kost je wel 40 euro extra. Heb ik toen wel gedaan
Ik ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:25 schreef Diesz het volgende:
Zoiets had ik inderdaad gehoord, ik stam nog uit de tijd dat je m dezelfde dag mee kreeg![]()
Ze zijn de bomquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ookMaar tegenwoordig krijg je zo'n pasje natuurlijk. Geen papier met een opgelijmde pasfoto met stempel eroverheen
Dat denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:22 schreef Diesz het volgende:
Ik sta trouwens nog steeds niet in het lijstje, heb ik iets niet goed gedaan??![]()
lol, sorry kon het niet laten om heel erg te lachenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Trek ik net m'n broek aan (een maat kleiner dan toen ik begon!), denk ik nog "wat gaat 'ie strak".. had ik m'n rits niet open!
![]()
Da's wel erg stoer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
Trek ik net m'n broek aan (een maat kleiner dan toen ik begon!), denk ik nog "wat gaat 'ie strak".. had ik m'n rits niet open!
![]()
Zo trekt mijn zoontje zijn broeken ook het liefst aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:09 schreef GlaasjeAppelsap het volgende:
![]()
Kun je ze niet innemen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:35 schreef Troel het volgende:
Dat heb ik helaas ook al snel met nieuwe broeken
Moet nu eigenlijk weer op zoek maar vind het zo zonde van het geld (ook al krijg ik een boel terug van de belastingen)
ik heb trouwens wel 2 broeken ongeveer 3 maten ingenomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je ze niet innemen?
Of praten we echt over 3 maten verschil?
Kunt wel een kokerrok maken van je linkerbroekspijp op den duurquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Innemen van 58/60 naar ongeveer 50 is niet echt meer haalbaar denk ik
Ik voelde me te ziek om boodschappen te gaan doen en hey, een beetje antroposofisch doen zo af en toe is ook wel tofquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef Rewimo het volgende:
Thijmsiroop halen bij het Kruidvat?Die hebben ook een suikervrije variant
[weegschaal]dankuwel, dankuwel, dankuwelquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
Ik zou eens rondkijken op het forum van wlsinfo.nl. Daar vind je veel mensen die een BWC hebben laten uitvoeren en sommige hebben ook foto's geplaatst. Geeft een beetje een idee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Emu het volgende:
Hoe weet ik nu of ik bij een goede chirurg terecht komen wat kan ik verwachten van deze littekens, zijn deze hard zichtbaar of valt het nogal mee.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel in mijn vel gesneden toen ik 15 was, maar dat zat niet los
Sorry, was flauw
Plan invullen was toch mijn streefgewicht??quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat denk ik
Heb je geupdated, maar ook een plan ingevuld?
deze week niet echt geod geslapen en net haptotherapie gehad.. De eerste keer deze week dat ik helemaal rustig en ontspannen was... En dan merk je dus ook ineens hoe moe je bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry, mijn humor
@Teigan: waar ben je zo moe van joh? Ook ziek aan het worden?
Ahquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:42 schreef teigan het volgende:
[..]
deze week niet echt geod geslapen en net haptotherapie gehad.. De eerste keer deze week dat ik helemaal rustig en ontspannen was... En dan merk je dus ook ineens hoe moe je bent.
ja, en je lengte enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:33 schreef Diesz het volgende:
[..]
Plan invullen was toch mijn streefgewicht??![]()
Allemaal meteen gedaan vorige week. Dat hele stukjequote:
Heb je al eens ge-update?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef Diesz het volgende:
[..]
Allemaal meteen gedaan vorige week. Dat hele stukje![]()
Nieuw gewicht ingevuld bedoel je?quote:
Zwemmen natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Elvi het volgende:
Pfff het minder eten wil echt niet lukken... ik vreet alles wat los en vast zit als ik me rot en/of ge-stresst voel...![]()
Nu heb ik het idee om maar es te gaan sporten*ieuw bah zweet* Maar wat is nou n beetje n leuke sport waar je niet teveel met anderen bezig hoeft te zijn en waar je snel vet mee verbrand of spieren mee kweekt?
![]()
Fijn he, stressquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Elvi het volgende:
Pfff het minder eten wil echt niet lukken... ik vreet alles wat los en vast zit als ik me rot en/of ge-stresst voel...![]()
Nu heb ik het idee om maar es te gaan sporten*ieuw bah zweet* Maar wat is nou n beetje n leuke sport waar je niet teveel met anderen bezig hoeft te zijn en waar je snel vet mee verbrand of spieren mee kweekt?
![]()
Gewoon gaan wandelen. Of fietsen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:31 schreef Elvi het volgende:
![]()
Jep kep m binnengehadquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef teigan het volgende:
Elvi, als je msnadres ook je mailadres is, heb je nu mail.. Misschien heb je er wat aan..
zwemmen is altijd lekker, skaten ook zeker wel.. Ben je alleen watm eer afhankelijk van het weer
Gewoon eerlijk... maar het is al wel een poosje geleden hoor, ik kreeg nu een mailtje dat ik meer moet bewegen om nog jonger te wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef Isabeau het volgende:
En miss_dynastie, hoe heb jij die vragenlijst dan ingevuld
Nòg jonger en je kan weer aan de olvarit johquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon eerlijk... maar het is al wel een poosje geleden hoor, ik kreeg nu een mailtje dat ik meer moet bewegen om nog jonger te worden
O jee, dan verlies ik ook zeker al mijn overgewicht en meer want ik lustte dat spul als baby al nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nòg jonger en je kan weer aan de olvarit joh![]()
Nog gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ben ook ouder diesz, en weet ook precies waardoor dat komt, dat roken hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:31 schreef Diesz het volgende:
Heb die test van de week ook gedaanBen ik de enige hier die ouder is???
![]()
Ik heb een speciaal emailadres voor dat soort testjes. Je zou het freecellspam@hotmail oid kunnen noemen. Vervolgens gebruik je alleen dat emailadres voor dit soort sites, werkt super.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:59 schreef freecell het volgende:
hmmm, daar moet je je mailadres voor opgeven, word ik nooit zo vrolijk van.
Omdat je, als je daarmee ergens tegen aan botst, meer kant hebt om niet dood te kreukelenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef octopussy het volgende:
25.3
net een halfjaartje ouder dan ik echt ben.
Alleen die adviezen soms:
0.1
Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen. (waarom dat nou weer)
Ja maar kleine auto's zijn dan wel weer goedkoper en vaak ook zuiniger.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat je, als je daarmee ergens tegen aan botost, meer kant hebt om niet dood te kreukelen
Alle adviezen zijn gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en levensverwachting. Als je in een grotere auto een ongeluk krijgt, heb je bijv. een grotere kans om dat te overleven. De Amerikaanse versie heeft bijv. nog flossen in de vragenlijst staan en daar werd je een half jaar jonger vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:58 schreef octopussy het volgende:
25.3
net een halfjaartje ouder dan ik echt ben.
Alleen die adviezen soms:
Ga gevarieerder eten. (ik heb nergens gezegd dat ik niet gevarieerd eet)
0.3
Verlaag je rijsnelheid tot de toegestane snelheid. ()
0.2
Eet iedere dag een gezond ontbijt. (in het weekend doe ik aan brunch, maar dat rekenen ze niet mee)
0.1
Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen. (waarom dat nou weer)
0.1
Om de effecten van niet te vermijden stress in je leven te verminderen moet je meer tijd besteden aan het opbouwen en onderhouden van hechte, nauwe relaties met anderen. ()
0.1
Zorg altijd voor airbagbescherming als je in een motorvoertuig rijdt. (ja, want in een oude auto kan je ook zomaar airbags erin zetten)
0.1
Verlaag je totaal cholesterolspiegel. Laat je HDL- en totaal cholesterolspiegel meten. Verhoog je HDL-cholesterolspiegel. (mijn spiegel is prima)
0.1
Omdat er in je familie borstkanker voorkomt is het goed om waakzaam te zijn. (jah duh)
-
Floss elke dag. ()
Gekke gesprekken?? Wat denk je van tactloze gesprekken?? Pffff, sorry hoor, maar ik vind dat soort dingen dus echt hersenloos!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Sauna was gisteren heerlijk. Alleen viel het me deze keer op dat ik nu toch echte de dikste vrouw in het complex was. Onder de douche kwamen op een gegeven moment 3 beeldschone slanke vrouwen bij me staan, zo te zien een moeder met haar twee wat oudere tienerdochters. En ze begonnen een gesprek over de lijn. Eén van hen wilde nog een beetje vet kwijt van haar heupen en buik en vervolgens begonnen ze over verschillende diëten (ja, ook Sonja Bakker) te praten. en moest uiteraard wel snel, want er kwam een feest aan. Ze noemde zichzelf nog eventje moddervet.
En daar stond ik met mijn shampootje, 100 kilo en op zeker 2 meter afstand. Ik voelde me toen even 200 kilo en tegelijk lucht. Ik vind het zulke gekke gesprekken als je zelf duidelijk niet boven de 50 kilo uitkomt en er staat een wat dikkere jonge vrouw vlak naast jeOf ben ik nou de enige die daar niet tegen kan?
Hmmm, ik kan er ook niet goed tegen, maar ik heb het idee dat ze het helemaal niet doorhebben hoe maf dat is. Eén van mijn beste vriendinnen klaagt altijd tegen mij dat ze dik is met 1.80 en 60 KGquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Sauna was gisteren heerlijk. Alleen viel het me deze keer op dat ik nu toch echte de dikste vrouw in het complex was. Onder de douche kwamen op een gegeven moment 3 beeldschone slanke vrouwen bij me staan, zo te zien een moeder met haar twee wat oudere tienerdochters. En ze begonnen een gesprek over de lijn. Eén van hen wilde nog een beetje vet kwijt van haar heupen en buik en vervolgens begonnen ze over verschillende diëten (ja, ook Sonja Bakker) te praten. en moest uiteraard wel snel, want er kwam een feest aan. Ze noemde zichzelf nog eventje moddervet.
En daar stond ik met mijn shampootje, 100 kilo en op zeker 2 meter afstand. Ik voelde me toen even 200 kilo en tegelijk lucht. Ik vind het zulke gekke gesprekken als je zelf duidelijk niet boven de 50 kilo uitkomt en er staat een wat dikkere jonge vrouw vlak naast jeOf ben ik nou de enige die daar niet tegen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |