abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47183444
vervolg van Fok!Dieetclub deel 142

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?

De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de lente in #56 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes

Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings
We zijn net een weekendje weg geweest en nu aan het overleggen over een dagje sauna. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Dieetclubmeeting XXII

Ik wil ook!

Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Het handigst is om even in het topic te melden dat je een account aangemaakt hebt, dan kom je het snelst in het lijstje. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers

De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

[ Bericht 7% gewijzigd door Isabeau op 12-03-2007 20:04:37 ]
  maandag 12 maart 2007 @ 11:19:19 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_47183543
Ik zie dat ik al te lang niet geupdated heb.

Viking, als reactie op je PM: zodra je weer update kom je vanzelf weer in het lijstje hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2007 @ 11:20:58 #3
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47183590
Woepie daar zijn we weer, moest je de hele OP herschrijven ofzo LadyLovelyLocks, ik miste je zoooolang
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_47183641
terugvindpostje....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47183860
aangemeld en tevens tvp
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_47184018
welkom JJdJ1984, vertel eens wat meer over jezelf...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47184030
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef Faat het volgende:
Woepie daar zijn we weer, moest je de hele OP herschrijven ofzo LadyLovelyLocks, ik miste je zoooolang
ik had niet door dat ik het topic dichtgegooid had
  maandag 12 maart 2007 @ 11:36:01 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_47184032
Je bent toegevoegd aan het lijstje JJdJ
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 12 maart 2007 @ 11:38:53 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47184119
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik zie dat ik al te lang niet geupdated heb.

Viking, als reactie op je PM: zodra je weer update kom je vanzelf weer in het lijstje hoor
hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hierover .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 maart 2007 @ 11:39:45 #10
47102 Elvi
miemkwien
pi_47184150
tvp-tje
  maandag 12 maart 2007 @ 11:39:47 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_47184152
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hierover .
Ik maak even een nieuw wachtwoord voor je aan en stuur het per PM ok?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47184426
jeuj, weer een deeltje erbij

Ik ben me weer eens vergeten te wegen morgenochtend maar eens doen
pi_47184663
Misschien dat het helpt voor mij discipline als het half Fok! meekijkt, dus ik heb me ook geregistreerd.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  maandag 12 maart 2007 @ 11:54:48 #14
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47184698
Troel, kun jij nakijken of ik nog een inlognaam en een wachtwoord heb voor het lijstje?

Ik had er wel één ooit, maar weet niet of ik nu een nieuwe moet aanmaken
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 12 maart 2007 @ 11:57:10 #15
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47184782
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Misschien dat het helpt voor mij discipline als het half Fok! meekijkt, dus ik heb me ook geregistreerd.
Tuurlijk helpt dat, de eerst volgende meeting waar je komt kijkt iedereen je ineens heel kritisch aan.
Zit er een onsje meer of minder aan -rally-
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 12 maart 2007 @ 12:15:16 #16
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_47185408
Ben er ook weer

Vanochtend ontbeten met een bak aardbeinyoghurt, staat een fles water naast me en net een evergreen op. Kortom..... ga het nu ook proberen! Afgelopen week wilde het niet zo, heb veel last van pijn in mijn linkerarm, van het weekend nog bij de huisarts gezeten en moet dus overmorgen bij de neuroloog op visite.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  maandag 12 maart 2007 @ 12:47:02 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_47186629
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef Faat het volgende:
Troel, kun jij nakijken of ik nog een inlognaam en een wachtwoord heb voor het lijstje?

Ik had er wel één ooit, maar weet niet of ik nu een nieuwe moet aanmaken
Ik ga voor jou kijken en zal meteen rally koppelen
Edit: Faat, je mag een nieuwe aanmaken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47186875
Zo, degene die ik wilde spreken heeft ook teruggebeld, en hij kon mij niet helpen.

Jammer, maar ik weet wel waar ik aantoe ben, en kan dus de volgende stappen zetten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 maart 2007 @ 13:04:35 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47187260
Ik denk dat ik - in het kader van de workouts - toch maar serieus de aanschaf van een Wii ga overwegen En dan met het sportspack, zodat ik thuis kan tennissen Het lijkt me best leuk, na de verhalen van miss_d
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47188024
Mij lijkt de Wii ook erg leuk.
Maar ik vind 'm nogal prijzig eerlijk gezegt
pi_47188055
@Troel, ik weet mijn wachtwoord niet meer van dieetweb.
Wil graag weer in 't lijstje komen, nu ik weer serieus bezig ben met afvallen.

pi_47188125
Ik heb net een rondje gerend in mijn lunchpauze, het is echt heerlijk weer!
Dat betekent ook mooi dat ik om 4 uur heerlijk in het zonnetje naar huis ga fietsen.
En ik heb net 2 paaseitjes op! En daar hou ik het denk ook maar bij voor vanmiddag!
  maandag 12 maart 2007 @ 13:38:29 #23
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47188359
haha, ik hoef niet te updaten, wnat ik weeg nog precies hetzelfde
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 12 maart 2007 @ 13:41:19 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_47188469
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef ymme het volgende:
@Troel, ik weet mijn wachtwoord niet meer van dieetweb.
Wil graag weer in 't lijstje komen, nu ik weer serieus bezig ben met afvallen.

Ik had je nieuwe account die je gemaakt heb gekoppeld, of ben je dat wachtwoord ook kwijt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47188571
Nee dat niet.

(voor de mensen die het niet weten, mijn echte naam komt dadelijk in het lijstje, dat ik gewoon het omgedraaide van mijn username).
pi_47188633
Ik heb mijn plan aangepast.
Maar ik kom niet in het lijstje terecht.

?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 maart 2007 @ 13:48:35 #27
13151 crew  Rewimo
pi_47188770
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Dat is een sportschool of een fitnessapparaat ook. En ik denk dat ik dit leuker vind
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 14:11:49 #28
43556 miss_dynastie
pi_47189669
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Da's mooi, want er is nog steeds een tekort hier in Nederland, dus weer een klantje minder

Rewimo, sports zit er meestal gewoon bij voorzover ik weet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 maart 2007 @ 14:21:21 #29
13151 crew  Rewimo
pi_47189979
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, sports zit er meestal gewoon bij voorzover ik weet.
Ja, dat heb ik gezien. Vanavond maar eens even neuzen waar hij verkrijgbaar is. Ik denk dat Christan hem ook wel op prijs zal stellen
pi_47190386
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik - in het kader van de workouts - toch maar serieus de aanschaf van een Wii ga overwegen En dan met het sportspack, zodat ik thuis kan tennissen Het lijkt me best leuk, na de verhalen van miss_d
Voor de workouts weet ik het niet, maar ik vind 't een super apparaat. Laat zag ik er één liggen bij de Mediamarkt, dus meteen maar meegenomen.

Oh, en misschien nog een kleine intro van waarom ik hier mee probeer te doen. Ik ben dus redelijk zwaar, ik sport redelijk veel - probeer 10 uur per week te fietsen, waarvan het grootste deel rondom de 70% van m'n HRmax, maar ondanks dat ik dat al bijna zes jaar doe, zit ik nog steeds net onder de 120 kg...
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_47190393
Mijn heeft ook een Wii, maar helaas niet de ruimte voor de sportspellen in zijn kamer. En ik denk dat zijn huisgenoten en onderburen gaan klagen als we dat in de woonkamer gaan doen
pi_47190707
Tvp... ik zie opeens dat ik een compleet topic heb gemist!
Misschien heb ik van de week tijd om bij te lezen. Toch lastig als je ook daadwerkelijk moet werken op je werk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 maart 2007 @ 14:43:49 #33
13151 crew  Rewimo
pi_47190821
Da's zeker lastig. Ik prop mijn werk wel tussen het fok!ken door
pi_47193917
tvp. snap op het moment even niets van mijn lijf. Na het Marveld weekend een ruime week ziek thuis gezeten. Afgelopen donderdag keelpijn gekregen en daarna heel erg verkouden geworden met akelige hoest (zo een die pijn aan de borst geeft) en hele erge hoofdpijn. Gisterenavond voelde ik me erg flauw ineens dus ik heb wat gegeten, waarna ik heb . In bed gekropen met hoesten en snotteren en een hoofdpijn die na 3 advils nog niet te harden was. En mijn speekselklieren bleven maar doorproduceren

en nu gaat het weer redelijk goed, en zit nog wel een dagje thuis en heb echt enorm veel trek in chips

Op mijn stage worden ze volgens mij ook gek van mijn knipperlicht aanwezigheid
pi_47194907
Jeetje, dat heeft al met al behoorlijk lang geduurd, octopussy...kut zeg en ik snap dat je denkt dat ze het raar vinden bij je stageplek, je was er nog maar net begonnen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47196276
Beterschap octo
pi_47197010
Octo, beterschap. Ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent.
Wel vervelend dat je al zolang ziek bent zeg.
pi_47197546
Beterschap octopussy! Klinkt als die hoest die Maarten en ik hier ook (nog steeds een beetje) hebben. Doet goed pijn inderdaad...

In het vorige topic staat een thijmsirooprecept dat goed helpt
pi_47200861
Beterschap, octopussy! Vervelend zo met je stage

Ik ben deze week maar liefst 2,3 kilo afgevallen Natuurlijk was het allemaal nieuw vet van de afgelopen weken, maar toch! Ik ben erg trots op mezelf. En het werkt natuurlijk erg stimulerend
pi_47200947
2,3 kg Wat goed!!

Ik heb een 'slow-afvallen' lijstje gemaakt en als ik me aan mijn eigen idee hou dan ben ik op streefgewicht in september. In 2008, dat dan weer wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47201101
En wat houdt dan in dan?

Mijn tussendoel is in ieder geval 83 kilo wegen vóór 5 mei. Dan ga ik twee weken op vakantie en afhankelijk van de schade van die vakantie kijk ik weer naar mijn volgende tussendoel.
pi_47201337
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef Fannetje het volgende:
En wat houdt dan in dan?

Mijn tussendoel is in ieder geval 83 kilo wegen vóór 5 mei. Dan ga ik twee weken op vakantie en afhankelijk van de schade van die vakantie kijk ik weer naar mijn volgende tussendoel.
Niets ingewikkelds Ik heb gewoon uitgerekend hoeveel ik weeg als ik 400 gram per week afval

Als je veel beweegt op vakantie kan het nog best meevallen Ik heb veel gegeten op vakantie, maar ook heel veel gesport en ik was niets aangekomen en niets afgevallen.
pi_47202447
Mja, ik vrees het ergste na twee weken Orlando.

Hoewel we natuurlijk wel veel gaan lopen in de attractieparken, vrees ik dat we ook wel slecht zullen eten (lees: veel junkfood). Maar ach, daar hou ik rekening mee. Daarna ga ik vast weer vol goede moed verder
pi_47202667
Juist in de VS heb je geweldige Salatbars waar je mega grote super gezonde en erg lekkere salades kunt kopen. De ongezonde dressing is dan een keuze Mij viel in de VS juist op hoe gezond je er kàn eten, gezonder dan in Nederland bij fastfood plekken.
pi_47202796
Goed zeg Fannetje!
Isa, dat klinkt als een verantwoord plan! Nu nog uitvoeren.
Ik ga zelf ook maar weer eens wat fanatieker opletten. Mijn ene broek zit wel een stuk wijder dan toen ik 'm kocht, maar ik heb er nog genoeg die net aan dicht gaan.
pi_47202906
Die OP hier mag ook wel es aangepast worden qua linkje van slank de lente in, deel 45 is al ff geleden
pi_47202969
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Die OP hier mag ook wel es aangepast worden qua linkje van slank de lente in, deel 45 is al ff geleden
Slank de feestdagen in wordt vanzelf weer actueel

(ik pas het even aan, bedankt )
  maandag 12 maart 2007 @ 20:03:46 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_47203060
Gaat Slank de lente in dan ook wat beter opletten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47203261
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Troel het volgende:
Gaat Slank de lente in dan ook wat beter opletten
Ik wilde net zeggen: jullie linkje naar dit topic is ook gedateerd (ik heb de wiki ook maar aangepast, anders is het de volgende keer gewoon weer deel 45).
pi_47203289
Ik mag die linkjessite ook wel weer eens updaten
pi_47203384
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Alleen in de vorm van studieontwijkend gedrag!
Hoe is het daarmee, of kan ik daar beter maar niet naar vragen?
pi_47203419
quote:

[..]

Ik wilde net zeggen: jullie linkje naar dit topic is ook gedateerd (ik heb de wiki ook maar aangepast, anders is het de volgende keer gewoon weer deel 45).
wij lopen maar 2 topics achter, maar zal het ff zeggen als het topic bijna vol is dat de nieuwe TS het ff moet veranderen
pi_47203420
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Liejannuh het volgende:

Hoe is het daarmee, of kan ik daar beter maar niet naar vragen?
Met het studieontwijkend gedrag gaat het heel goed
pi_47203475
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met het studieontwijkend gedrag gaat het heel goed
Kijk, dan ben ik niet de enige!
Ik ga morgenavond thuis weer een poging wagen. Maandag is mijn niet-studeer-dag.
Gaat het bij jou wel ooit goedkomen?
pi_47203540
Ik hoop het wel Ik heb nog 3 weken om een klinische les in te leveren (moest binnen 6 weken). En ik moet nog een plan indienen voor mijn onderzoek en ik weet zelf niet eens goed wat ik precies wil Meestal komt dat wel als ik maar begin te schrijven, maar ik ben nog niet eens begonnen.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:24:44 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204003
Hoi ,

ik ga hier ook maar weer eens meeposten, want ik mag van Emu en Troel niet in het lijstje bij Slank de lente in, omdat ik een BMI van 27,1 heb . Dus ik post hier ook lekker mee tot ik onder de 27 zit (als jullie het een beetje gezellig maken hier blijf ik nog wat langer hangen ).

Er hangt hier trouwens een lekkere patatlucht (not!). M'n huisgenoot heeft ovenfriet gegeten met mislukte frikandellen en ik heb aardappels met spinazie en een eitje gehad (bij mijn ouders ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47204103
dan is het maar goed dat ik mijn gewicht niet geupdate heb vanmorgen
over een paar daagjes zit je toch onder de 27 bmi
  maandag 12 maart 2007 @ 20:27:22 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204146
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Miss_S het volgende:
dan is het maar goed dat ik mijn gewicht niet geupdate heb vanmorgen
over een paar daagjes zit je toch onder de 27 bmi
wie ik?

Moet ik nog maar zien . Vanochtend stond ik stil, maar ik heb vandaag wel weer veel bewogen. Grappig: vorige week had ik nog zoiets van bewegen, bluh en nu denk ik er niet eens meer over om met de bus / fiets te gaan .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 maart 2007 @ 20:28:47 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_47204224
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Hoi ,

ik ga hier ook maar weer eens meeposten, want ik mag van Emu en Troel niet in het lijstje bij Slank de lente in, omdat ik een BMI van 27,1 heb . Dus ik post hier ook lekker mee tot ik onder de 27 zit (als jullie het een beetje gezellig maken hier blijf ik nog wat langer hangen ).

Er hangt hier trouwens een lekkere patatlucht (not!). M'n huisgenoot heeft ovenfriet gegeten met mislukte frikandellen en ik heb aardappels met spinazie en een eitje gehad (bij mijn ouders ).
Grapjas, je stond vanochtend bij Slank in maar toen zei je dat je neit op het lijstje stond en dacht ik dat ik het verkeerd gedaan had

En eigenlijk heeft Emu wel een klein beetje gelijk he Maar ik denk eigenlijk dat het meer richtlijnen zijn dan echte regels, maar wie ben ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47204231
ja jij :p
en dit weer helpt ook wel om lekker te gaan lopen
  maandag 12 maart 2007 @ 20:31:35 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47204362
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Grapjas, je stond vanochtend bij Slank in maar toen zei je dat je neit op het lijstje stond en dacht ik dat ik het verkeerd gedaan had

En eigenlijk heeft Emu wel een klein beetje gelijk he Maar ik denk eigenlijk dat het meer richtlijnen zijn dan echte regels, maar wie ben ik
Ja maar ik was een beetje dom . Ik zat zelf nml steeds in het lijstje van dit topic te kijken zonder me te realiseren dat er twee verschillende lijstjes zijn. En toen ik ging kijken bij Slank de lente in had je me al gauw weer in dit lijstje gezet .

Nee, maar je moet érgens de grens trekken hè. Maar ik dacht ach, over een halve kilo zit ik al onder de 27 en ik post toch meer in Slank de lente in, dus het leek me logischer om me daar te zetten. Maar ik wil geen ruzie met Emu, dus laat maar mooi staan .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 maart 2007 @ 20:57:38 #62
13151 crew  Rewimo
pi_47205570
Octo, beterschap joh!

Ik ga morgen maar eens naar de huisarts. Met een heel lijstje waaronder een B12-prik, hopelijk mijn nieuwe bloeduitslagen, mijn hand toch maar eens na laten kijken en een niet nader te noemen onfris ongemak
pi_47210876
quote:
Het linkje naar het meetingtopic is ook niet meer helemaal up te date
pi_47211677
uuuh.. tvp
pi_47212331
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef octopussy het volgende:

Het linkje naar het meetingtopic is ook niet meer helemaal up te date
ej, jawel Die heb ik ook direct gewijzigd in het huidige meetingtopic.
pi_47213667
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ej, jawel Die heb ik ook direct gewijzigd in het huidige meetingtopic.
ik zag volgens mij nog meetingtopic XX staan vanmiddag toen ik het topic zocht. Maar misschien had je dat in de tussentijd wel al veranderd
pi_47213881
Voel je je trouwens al wat beter? Heb je chips gehad?
pi_47214631
yep, voel me stukken beter. Geen chips (heb geen boodschappen gedaan, misschien maar goed ook), maar ik ben nu wel bezig met een zak pistachenootjes (die ik overigens niet eens zelf heb gekocht)

Moet nu eigenlijk wel naar bed, want morgen weer stage. Maar ik heb geslapen tot 12.00 , was blijkbaar hard nodig maar nu dus totaal niet moe
pi_47219128
De weegschaal gaf vanochtend 92,3 aan???
Terwijl deze zaterdag 91,1 aangaf, en ik daarna niets geks heb gegeten, behalve 1 patatje. Maar daar kom je toch echt niet meteen 1 kilo van aan. Wel merk ik dat ik vocht vast houd. Geen zout meer bij de aardappels doen, en nog meer water drinken dan maar.

Straks ff lekker een stuk wandelen met de hond
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:44:37 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_47219308
TVP
disclaimer
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:59 #71
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_47219795
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef ymme het volgende:
....... Maar daar kom je toch echt niet meteen 1 kilo van aan. Wel merk ik dat ik vocht vast houd......
Je geeft zelf het antwoord al

Trouwens geen zout meer bij de aardappels doen is ten eerste niet zo lekker en ten tweede moet je ook
niet al te streng zijn met zout. Ik heb in het verleden weleens een zoutgebrek gehad, toen ik ook nergens
meer zout opdeed en dat gaf echt de meest afschuwelijk krampen in mijn benen.

Patat en zout is natuurlijk een heel ander verhaal
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_47221394
Phoe, ik ben bezweet. Heb net een eind gelopen met de hond. Flink door gestapt. En in de zon is het aardig warm moet ik zeggen

De hond ligt nu te hijgen op de grond, en ik zit glaasjes water naar binnen te werken. Mijn conditie is niet meer wat het geweest is. Maar langzamerhand, komt ook dat weer in orde.
pi_47221460
Ook goed voor de conditie van de hond Lekker zeg, zo 's morgens in het zonnetje wandelen
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:58:04 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_47221468
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef ymme het volgende:
behalve 1 patatje
Tja, ik kan me zo voorstellen dat dit een beetje een no-go is als je weer fanatiek aan het dieten bent
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47221545
Als je niets meer mag, houdt niemand lijnen vol.
1 patatje per week kan geen kwijt. Heb er dan ook niets bij genomen, geen saus en geen kroket of iets dergelijks.

Ook heb ik de afgelopen paar dagen, ontzettende koppijn. Denk dat dit te maken heeft met het vocht vasthouden ofzo.
pi_47221570
@ Troel, ik sta nog steeds niet in het lijstje

Heb het plan al 2x aangepast.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:04:28 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_47221705
Precies, 1 frietje eten en voor de rest supergoed bezig zijn, daar word je niet vet van.
Van 4 broodjes tonijnsalade en camembert als avondeten en een bus pringles eten na zondag al friet te hebben gehad echter wel Ik blame de ongesteldheidshormonen maar gewoon
disclaimer
pi_47221718
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef ymme het volgende:
Als je niets meer mag, houdt niemand lijnen vol.
1 patatje per week kan geen kwijt. Heb er dan ook niets bij genomen, geen saus en geen kroket of iets dergelijks.
afentoe een patatje moet natuurlijk kunnen anders houd je het inderdaad niet vol (tenminste als je van patat houd, ik helemaal niet)
maar een keer per week vind ik wel veel eigenlijk
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:07:19 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_47221800
Mjah, ik zou op zijn minst proberen om dan zo lang mogelijk geen patat te eten en niet al in de eerste week naar patat te grijpen.

Tja, je staat echt gekoppeld aan het lijstje, dus misschien moet je je lengte enzo nog invullen en je streefgewicht? Ga alle opties eens langs en kijk of je ze ingevuld hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47221876
Ik had dan ook al 3 weken geen patat meer gehad.

Ik zal vanaf nu voorlopig geen patat meer eten.

Aankomend weekend gaan we een weekendje weg. Dit gaat moeilijk worden, aangezien we 2x uit eten gaan. Ik ga proberen zo gezond mogelijk te bestellen, een lekkere salade enzo.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 maart 2007 @ 11:09:03 #81
13151 crew  Rewimo
pi_47221884
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef ymme het volgende:
Ook heb ik de afgelopen paar dagen, ontzettende koppijn. Denk dat dit te maken heeft met het vocht vasthouden ofzo.
Ik koppel dat eerder aan het strenge lijnen, door het afvoeren van afvalstoffen kun je hoofdpijn krijgen.
pi_47221895
Van vocht vasthouden krijg je geen hoofdpijn.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:09:24 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47221907
tja, ik eet eens in de 2 weken patat met een beetje mayo en een kroket en ik merk er niks van (of 2 weken later pas, als mijn gewicht weer eens stilstaat ).

wel haal ik het bij een toko waar ze met vloeibaar (gezonder) vet werken, dus miss maakt dat uit?
Niet meer actief op Fok!
pi_47221956
Ja ik sta er tussen

Met 0,3 gewichtsverlies. Hé beter iets dan niets
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:11:17 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_47221982
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Viking84 het volgende:
tja, ik eet eens in de 2 weken patat met een beetje mayo en een kroket en ik merk er niks van (of 2 weken later pas, als mijn gewicht weer eens stilstaat ).

wel haal ik het bij een toko waar ze met vloeibaar (gezonder) vet werken, dus miss maakt dat uit?
Nee, je wordt niet dik van eens in de 2 weken een frietje als je verder gewoon gezond eet en beweegt.
Of ze in gezond vet bakken maakt voor je gewicht niet uit, hoogstens voor je bloedvaten en je hart
disclaimer
pi_47222034
Vloeibaar vet, is toch echt beter dan ander vet toch?

Maar goed, het is en blijft vet.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:15:24 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_47222122
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:13 schreef ymme het volgende:
Vloeibaar vet, is toch echt beter dan ander vet toch?

Maar goed, het is en blijft vet.
Het is inderdaad minder ongezond, maar ik wilde alleen maar zeggen dat het qua calorieen echt niks uitmaakt
disclaimer
pi_47222172
Nu ik zo aan 't denken ben, denk ik dat mijn lichaam gewoon nog even moet wennen aan alles.

4 dagen heb ik ook niet kunnen poepen (ja hoor ,gaat 't weer over poep), heb toen vezeltabletten gekocht, en nu moet ik netjes elke dag. Weg opgeblazen gevoel, gelukkig
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:27:06 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_47222548
Zou het niet verstandiger zijn je voedingspatroon aan te passen in plaats van die tabletten te gebruiken? Dus zelf ervoor zorgen dat je voldoende vezels binnenkrijgt en die tabletten te gebruiken in noodgevallen als je dus naast een goede voeding alsnog last hebt van obstipatie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:28:10 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_47222583
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef ymme het volgende:
Ja ik sta er tussen

Met 0,3 gewichtsverlies. Hé beter iets dan niets
Net zei je nog dat je 92,3 was en nu ben je 92? Je bent je daadwerkelijk opnieuw gaan wegen na het hond uitlaten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47222645
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
Zou het niet verstandiger zijn je voedingspatroon aan te passen in plaats van die tabletten te gebruiken? Dus zelf ervoor zorgen dat je voldoende vezels binnenkrijgt en die tabletten te gebruiken in noodgevallen als je dus naast een goede voeding alsnog last hebt van obstipatie?
Toen ik tijdens het lijnen last had van obstipatie at ik me rond aan vezels en dronk ik heel veel water. Het bleek te weinig vet in mijn dieet te zijn wat voor de obstipatie zorgde. Dus een goede verhouding van voedingsstoffen is ook belangrijk.
pi_47222690
Haha, ja.....:P

Nou met mijn voeding krijg ik genoeg vezels binnen.
Daarom ben ik die tabletten gaan gebruiken. Maar morgen stop ik er weer mee. Dan hoop ik dat het allemaal vanzelf weer goed gaat.

4 dagen niet poepen, is echt niet fijn.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:44:02 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_47223091
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Net zei je nog dat je 92,3 was en nu ben je 92? Je bent je daadwerkelijk opnieuw gaan wegen na het hond uitlaten?
Ach, dat doe ik soms ook wel eens, soms heb je dat ff nodig
disclaimer
pi_47223130
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:

Ach, dat doe ik soms ook wel eens, soms heb je dat ff nodig
Maar dat zegt toch helemaal niets?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:46:54 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_47223203
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar dat zegt toch helemaal niets?
Nee, dat klopt. Moet dat dan altijd?
disclaimer
pi_47223794
Nee
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 maart 2007 @ 12:44:27 #97
13151 crew  Rewimo
pi_47225078
Even iets heel anders: zondag a.s. kun je gratis met de trein, mits je het Nationale Boekenweekgeschenk bij je hebt. En dat krijg je dan weer door voor 11,50 aan boeken te kopen. http://www.cpnb.nl/bw/2007/gratis-reizen.html#cabaretiers

Erg handig gezien het feit dat ik zondag naar freecell ga
pi_47225181
Kan je mooi gratis op & neer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 maart 2007 @ 12:48:46 #99
13151 crew  Rewimo
pi_47225241
Ja Als ik trouwens inderdaad iets gebroken heb en in het gips moet zal ik ook met de trein naar de bruiloft moeten dinsdag/woensdag. Ik denk niet dat het verstandig is om dan met de auto te gaan zoals ik van plan was...
pi_47225266
Jeetje, het is ook al volgende week
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')