quote:Op maandag 12 maart 2007 11:20 schreef Faat het volgende:
Woepie daar zijn we weer, moest je de hele OP herschrijven ofzo LadyLovelyLocks, ik miste je zoooolang![]()
hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hieroverquote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Ik zie dat ik al te lang niet geupdated heb.
Viking, als reactie op je PM: zodra je weer update kom je vanzelf weer in het lijstje hoor
Ik maak even een nieuw wachtwoord voor je aan en stuur het per PM ok?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij zegt dat mijn ww invalid is... zucht... ik ben al veel te vaak bij jou wezen zeuren hierover![]()
.
Tuurlijk helpt dat, de eerst volgende meeting waar je komt kijkt iedereen je ineens heel kritisch aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:53 schreef _-rally-_ het volgende:
Misschien dat het helpt voor mij discipline als het half Fok! meekijkt, dus ik heb me ook geregistreerd.
Ik ga voor jou kijken en zal meteen rally koppelenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:54 schreef Faat het volgende:
Troel, kun jij nakijken of ik nog een inlognaam en een wachtwoord heb voor het lijstje?
Ik had er wel één ooit, maar weet niet of ik nu een nieuwe moet aanmaken![]()
Ik had je nieuwe account die je gemaakt heb gekoppeld, of ben je dat wachtwoord ook kwijt?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:30 schreef ymme het volgende:
@Troel, ik weet mijn wachtwoord niet meer van dieetweb.
Wil graag weer in 't lijstje komen, nu ik weer serieus bezig ben met afvallen.
Dat is een sportschool of een fitnessapparaat ook. En ik denk dat ik dit leuker vindquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Mij lijkt de Wii ook erg leuk.
Maar ik vind 'm nogal prijzig eerlijk gezegt
Da's mooi, want er is nog steeds een tekort hier in Nederland, dus weer een klantje minderquote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Mij lijkt de Wii ook erg leuk.
Maar ik vind 'm nogal prijzig eerlijk gezegt
Ja, dat heb ik gezien. Vanavond maar eens even neuzen waar hij verkrijgbaar is. Ik denk dat Christan hem ook wel op prijs zal stellenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo, sports zit er meestal gewoon bij voorzover ik weet.
Voor de workouts weet ik het niet, maar ik vind 't een super apparaat. Laat zag ik er één liggen bij de Mediamarkt, dus meteen maar meegenomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat ik - in het kader van de workouts- toch maar serieus de aanschaf van een Wii ga overwegen
En dan met het sportspack, zodat ik thuis kan tennissen
Het lijkt me best leuk, na de verhalen van miss_d
Niets ingewikkeldsquote:Op maandag 12 maart 2007 19:15 schreef Fannetje het volgende:
En wat houdt dan in dan?
Mijn tussendoel is in ieder geval 83 kilo wegen vóór 5 mei. Dan ga ik twee weken op vakantie en afhankelijk van de schade van die vakantie kijk ik weer naar mijn volgende tussendoel.
Slank de feestdagen in wordt vanzelf weer actueelquote:Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:
Die OP hier mag ook wel es aangepast worden qua linkje van slank de lente in, deel 45 is al ff geleden
Ik wilde net zeggen: jullie linkje naar dit topic is ook gedateerdquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef Troel het volgende:
Gaat Slank de lente in dan ook wat beter opletten
Alleen in de vorm van studieontwijkend gedrag!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag die linkjessite ook wel weer eens updaten![]()
wij lopen maar 2 topics achter, maar zal het ff zeggen als het topic bijna vol is dat de nieuwe TS het ff moet veranderenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: jullie linkje naar dit topic is ook gedateerd(ik heb de wiki ook maar aangepast, anders is het de volgende keer gewoon weer deel 45).
Met het studieontwijkend gedrag gaat het heel goedquote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe is het daarmee, of kan ik daar beter maar niet naar vragen?
Kijk, dan ben ik niet de enige!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met het studieontwijkend gedrag gaat het heel goed![]()
wie ik?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:26 schreef Miss_S het volgende:
dan is het maar goed dat ik mijn gewicht niet geupdate heb vanmorgen
over een paar daagjes zit je toch onder de 27 bmi
Grapjas, je stond vanochtend bij Slank in maar toen zei je dat je neit op het lijstje stond en dacht ik dat ik het verkeerd gedaan hadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Hoi,
ik ga hier ook maar weer eens meeposten, want ik mag van Emu en Troel niet in het lijstje bij Slank de lente in, omdat ik een BMI van 27,1 heb. Dus ik post hier ook lekker mee tot ik onder de 27 zit
(als jullie het een beetje gezellig maken hier blijf ik nog wat langer hangen
).
Er hangt hier trouwens een lekkere patatlucht (not!). M'n huisgenoot heeft ovenfriet gegeten met mislukte frikandellen en ik heb aardappels met spinazie en een eitje gehad(bij mijn ouders
).
Ja maar ik was een beetje domquote:Op maandag 12 maart 2007 20:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Grapjas, je stond vanochtend bij Slank in maar toen zei je dat je neit op het lijstje stond en dacht ik dat ik het verkeerd gedaan had
En eigenlijk heeft Emu wel een klein beetje gelijk heMaar ik denk eigenlijk dat het meer richtlijnen zijn dan echte regels, maar wie ben ik
Het linkje naar het meetingtopic is ook niet meer helemaal up te datequote:Op maandag 12 maart 2007 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag die linkjessite ook wel weer eens updaten![]()
ej, jawelquote:Op maandag 12 maart 2007 22:54 schreef octopussy het volgende:
Het linkje naar het meetingtopic is ook niet meer helemaal up te date![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ej, jawelDie heb ik ook direct gewijzigd in het huidige meetingtopic.
Je geeft zelf het antwoord alquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef ymme het volgende:
....... Maar daar kom je toch echt niet meteen 1 kilo van aan. Wel merk ik dat ik vocht vast houd......
Tja, ik kan me zo voorstellen dat dit een beetje een no-go is als je weer fanatiek aan het dieten bentquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:38 schreef ymme het volgende:
behalve 1 patatje
afentoe een patatje moet natuurlijk kunnen anders houd je het inderdaad niet vol (tenminste als je van patat houd, ik helemaal niet)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef ymme het volgende:
Als je niets meer mag, houdt niemand lijnen vol.
1 patatje per week kan geen kwijt. Heb er dan ook niets bij genomen, geen saus en geen kroket of iets dergelijks.
Ik koppel dat eerder aan het strenge lijnen, door het afvoeren van afvalstoffen kun je hoofdpijn krijgen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:00 schreef ymme het volgende:
Ook heb ik de afgelopen paar dagen, ontzettende koppijn. Denk dat dit te maken heeft met het vocht vasthouden ofzo.
Nee, je wordt niet dik van eens in de 2 weken een frietje als je verder gewoon gezond eet en beweegt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:09 schreef Viking84 het volgende:
tja, ik eet eens in de 2 weken patat met een beetje mayo en een kroket en ik merk er niks van (of 2 weken later pas, als mijn gewicht weer eens stilstaat).
wel haal ik het bij een toko waar ze met vloeibaar (gezonder) vet werken, dus miss maakt dat uit?
Het is inderdaad minder ongezond, maar ik wilde alleen maar zeggen dat het qua calorieen echt niks uitmaaktquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:13 schreef ymme het volgende:
Vloeibaar vet, is toch echt beter dan ander vet toch?
Maar goed, het is en blijft vet.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef ymme het volgende:Ja ik sta er tussen
Met 0,3 gewichtsverlies. Hé beter iets dan niets
Toen ik tijdens het lijnen last had van obstipatie at ik me rond aan vezels en dronk ik heel veel water. Het bleek te weinig vet in mijn dieet te zijn wat voor de obstipatie zorgde. Dus een goede verhouding van voedingsstoffen is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:27 schreef Troel het volgende:
Zou het niet verstandiger zijn je voedingspatroon aan te passen in plaats van die tabletten te gebruiken? Dus zelf ervoor zorgen dat je voldoende vezels binnenkrijgt en die tabletten te gebruiken in noodgevallen als je dus naast een goede voeding alsnog last hebt van obstipatie?
Ach, dat doe ik soms ook wel eens, soms heb je dat ff nodigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:28 schreef Troel het volgende:
[..]Net zei je nog dat je 92,3 was en nu ben je 92? Je bent je daadwerkelijk opnieuw gaan wegen na het hond uitlaten?
Maar dat zegt toch helemaal niets?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, dat doe ik soms ook wel eens, soms heb je dat ff nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |