En het feit dat men zelf allochtoon isquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef freako het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar Australië lijkt me nou een land bij uitstek met veel allochtonen. Westers dan wel niet-westers.
Deze staat nog voor je open, Zwammie.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef PJORourke het volgende:
Jouw vorige account was toch commie?
Mijn argumenten heb ik gegeven. Maar waar moest ik dan op ingaan? Op onderstaande puberale scheldkannonade?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij ontzettend sneu. Dat je zelf bent gevlucht is je eigen pakkie an, maar projecteer jouw frustraties niet op anderen. Sommige mensen hebben het hier naar hun zin en hebben geen last van dat doemdenken van jou en genieten hier in Nederland met volle teugen. Heeft niets met lef, middelen en capaciteiten te maken (wat een loze kreten overigens), maar met enige realiteitszin. Maar ga jij maar lekker vertoeven in dat communistische oord van je.
If you can't beat them, join themquote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
En het feit dat men zelf allochtoon is
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Goede ontwikkeling. Hoe minder weerstand, hoe beter.
Ze hebben geen problemen met minderheden. Dáár gaat het om.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef freako het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar Australië lijkt me nou een land bij uitstek met veel allochtonen. Westers dan wel niet-westers.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:21 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ze hebben geen problemen met minderheden. Dáár gaat het om.
En in Melbourne zie je geen Moslims. Wel wat Italianen, Chinezen, Grieken etc. Maar dat is allemaal al 2e/3e generatie, en die zijn wél geintregreerd.
In Noord West-Australie hebben ze wel wat problemen met een minderheid; namelijk met de Abo's. Drank, werkloosheid, en geweld. Maar dat maakt niet uit, die hebben hun eigen reservaat, gesponsoord door de blanken.
Verklaar je nader, en leg uit waarom je me uitlacht.. Als je het kan.quote:
Het is één van de redenen. Niet de enige reden. En Ijsland? Goed argument. En waarom zou ik geen hersenen hebben?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:21 schreef gelly het volgende:
Hoe debiel is het om te verkassen omdat je vindt dat er hier teveel allochtonen zijn![]()
Ga je naar Ijsland emigreren ofzo ? Je zou toch denken dat mensen die een studie hebben afgemaakt wel wat hersens hebben, maar kennelijk zegt het niet zoveel over realiteitszin.
Wacht even hoor; je kraakt mensen af, maar je gaat niet inhoudelijk in op hun argumentenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:21 schreef gelly het volgende:
Hoe debiel is het om te verkassen omdat je vindt dat er hier teveel allochtonen zijn![]()
Ga je naar Ijsland emigreren ofzo ? Je zou toch denken dat mensen die een studie hebben afgemaakt wel wat hersens hebben, maar kennelijk zegt het niet zoveel over realiteitszin.
http://www.gtba.nl/index.php?page=nieuws&show=toon&newsid=332quote:Op maandag 12 maart 2007 23:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Verklaar je nader, en leg uit waarom je me uitlacht.. Als je het kan.
Ik heb er ruim een half jaar gewoond (Melbourne), en woon nu in Rotterdam. Kan dus prima vergelijken.. En jij?
Datum : 13-12-2005quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef gelly het volgende:
[..]
http://www.gtba.nl/index.php?page=nieuws&show=toon&newsid=332
De demografie schuift rap in elkaar. Na 2 generaties zitten immigrantengroepen over het algemeen gewoon op autochtonen niveau qua geboortecijfers.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:31 schreef Oksel het volgende:
Okay, ik overdrijf. Misschien. Misschien ook niet. Het is zeker dat Moslims meer kinderen baren dan blanken. En dat ze in alles een stuk fanatieker zijn dan wij.
Ik kan niet meer trots zijn op NL of Nederlanders, omdat "zij" het ook verkloot hebben door kanker toe te laten. Ik zal dan ook al weg zijn.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:31 schreef Oksel het volgende:
[..]
Datum : 13-12-2005
En tevens deden de Australiers iets wat Nederlanders niet durven/doen; Voor zichzelf opkomen. Trots zijn op hun land. Het "Wij" gevoel. Iets wat in Nederland pas weer terugkomt als de eerste burgeroorlog uitbreekt. Burgeroorlog? Parijs, anyone?
Okay, ik overdrijf. Misschien. Misschien ook niet. Het is zeker dat Moslims meer kinderen baren dan blanken. En dat ze in alles een stuk fanatieker zijn dan wij.
Ik heb gestemd. Meer kun je niet doen tegen bepaalde dingen op dit niveau waar je het niet mee eens bent. (VVD).quote:Op maandag 12 maart 2007 23:33 schreef gelly het volgende:
En jij bent zo trots op je land dat je gaat emigreren ? Makes sense.
Personen als jij.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:36 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me af wat jullie allemaal tegenhoudt ?
Nee, je bent gewoon te mieterig om daadwerkelijk de stap te maken, zoals de meeste "ik ga emigreren" huillies. Je zeurt liever, lekker makkelijk. Of is het omdat het buitenland ook totaal niet op jou zit te wachten ?quote:
Op de ruimte wonen bij een stad in nederland vind ik ook wel ok. Nee niet de randstad, aar groningen friesland drenthe noordholland? relatief kleine files (lanzaam rijdend alleen als er ongelukjes gebeuren is het wel eens mis)quote:Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef Oksel het volgende:
Daarbij optellend deze feiten:
- Prachtige natuur.
- In een stad wonen, maar wél de ruimte hebben.
- Schone lucht.
- Goedkopere auto's.
- Groeiende economie.
- Lekker weer.
- Lievere / hartelijkere mensen.
- Ruimte.
Dan vind ik de keus niet moeilijk.
Nee, de planning is al gemaakt, maar jij denkt toch niet dat ik dit land zo maar opgeef aan een stel verraders en profiteurs?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon te mieterig om daadwerkelijk de stap te maken, zoals de meeste "ik ga emigreren" huillies. Je zeurt liever, lekker makkelijk. Of is het omdat het buitenland ook totaal niet op jou zit te wachten ?
Nee, je gaat eerst nog een aantal jaar op internetfora je gal spuien ? Patriot.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, de planning is al gemaakt, maar jij denkt toch niet dat ik dit land zo maar opgeef aan een stel verraders en profiteurs?
O.a. en politiek aktief zijn en op Wilders stemmen!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, je gaat eerst nog een aantal jaar op internetfora je gal spuien ? Patriot.
Jij ook al?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
O.a. en politiek aktief zijn en op Wilders stemmen!![]()
En dan razzia's houden om Gelly weg te krijgen.quote:
Ja! Lebensraum creeren in Drente.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dan razzia's houden om Gelly weg te krijgen.![]()
KANKERTURKquote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
terbiyeli ol lan biraz bu toplima, salak sende ekmek yeyorsin bu ulkede. durmadan bos bos karsicikma sunlara aminakoydim gotten cikmis arablarla yaragliyorsin. salak sey.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Echt steen. Austin stone heet het.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat nou echt steen? of ook spaanplaat?
Ik was anders vrij snel klaar... paspoort en rijbewijs vernieuwd, me uitgeschreven bij de gemeente, alle verzekeringen e.d. opgezegd, 1x naar het consulaat in Amsterdan en hoppa het vliegtuig in. De belastingdienst zal me een worst wezen. Het lastigste was al mijn spullen doorzoeken, dingen weggooien, proberen te verkopen, enz, enz. Oh ja en de spiksplinternieuwe vloerbedekking t.w.v. 1750 euro in mijn huurappartement eruit halen en naar de stort brengen omdat je dat niet mag laten zitten. Da's weer iets wat hier in de VS beter geregeld is - appartementen hebben tenminste vloerbedekking, een wasmachine e.d.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Probeer maar eens alles op te zeggen in Nederland en je zaken netjes af te handelen. Je loopt tegen zoveel muren aan, da's gewoon niet grappig meer.![]()
Ik moest de belastingdienst uitleggen wat emigratie was. Ik dacht dat ik vrij duidelijk was in de eerste aangetekende brief maar blijkbaar moet je het vierhonderd keer vertellen.
Je draait het wel een beetje om he? In Nederland mag je niet eens trots zijn op je land. Probeer eens een vlaggetje op je jas of tas te hebben als je nog op school zit. Of probeer eens een goed woord over de ondernemingszucht ten tijde van de VOC/WIC te zeggen. Je wordt ter plekke afgebrand. Nee, het enige wat je tegenwoordig in Nederland mag is praten over hoe goed de multiculturele samenleving is.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef zwambtenaar het volgende:
Het hoort ook wel weer een beetje bij Nederland. In andere landen zijn burgers trots op hun land, maar nee hoor, de Nederlanders zijn weer van die heikneuters die als pubers trappen tegen hun eigen heilige huisjes. Het begint onderhand echt zielige vormen aan te nemen.
Voorlopig heb ik mijn baan opgezegd, mijn woning opgezegd, de helft van mijn spullen verkocht en met niets dan een koffer een nieuw bestaan opgebouwd in een vreemd land. In mijn eentje. Met het risico dat ik op elk moment door een slechte economie of een nieuwe baas ontslagen kan worden en terug moet, na alle pijn, kosten en moeite. Zoals zoveel emigranten. Maar dan wel met opgeheven hoofd, want ik heb het geprobeerd. Dus wat nou luie, verwende papkindjes? Ik denk dat jij een heel erg verkeerd beeld hebt van de mensen die emigreren. Ik zei het al eerder: dat zijn juist degenen die Nederland moet behouden. Maar ach, wat weet jij nou, wonend in je boerderijtje ergens buiten Groningen met je veeleisende baan als journalist. Ben je ooit al verder dan 50km van je geboorteplaats geweest? Het lef om emigranten luie, verwende papkindjes te noemen...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Er blijven er genoeg, maar van die zeikerds als StefanP die denken dat zij alles voor het zeggen hebben en op anderen neerkijken, die hebben we echt niet nodig hier.
Die zinnetjes met hardwerkend er in, die komen doorgaans van hele luie verwende papkindjes
Ik ben begonnen met niets en heb elke euro en dollar zelf verdiend, door hard te werken, te sparen en het niet aan triviale onzin uit te geven. Laf, afgunstig figuur dat je bent...quote:Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies!!! Ik ook. Daarom zijn we die StefanP's - die teren op het geld van hun rijke papa liever kwijt, en jij zit daar ook prima in het buitenland.
Ik kreeg elk jaar een voorlopige aanslag ivm auto van de zaak en dat soort toestanden. Had echt geen zin om die 2000 euro te betalen over een jaar waarvan ik niet in Nederland zou wonen. Vandaar dat ik er vanaf wou zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik was anders vrij snel klaar... paspoort en rijbewijs vernieuwd, me uitgeschreven bij de gemeente, alle verzekeringen e.d. opgezegd, 1x naar het consulaat in Amsterdan en hoppa het vliegtuig in. De belastingdienst zal me een worst wezen.
Zollang Jesus en Jorge de tuin voor me doen voor $5,-/h ben ik blij. Mexikanen werken tenminste nog voor hun centen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Californie stroomt ook aardig vol met Mexicanen vampier, heb je je cursus Spaans al achter de rug?
Ik ga zometeen weer vers Turks brood halen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:38 schreef Vampier het volgende:
[..]
Zollang Jesus en Jorge de tuin voor me doen voor $5,-/h ben ik blij. Mexikanen werken tenminste nog voor hun centen.
Ik vraag me af of jij die tijd dat jij een gefinancierde studie hebt genoten ook geparasiteerd hebt? M.a.w. eerst op kosten van de gemeenschap studeren, NU klagen.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Corelli het volgende:
Het idee dat er zo op je geparasiteerd wordt vind ik ook moeilijk te verkroppen. Als je werkt betaal je voor het salaris van Paul Witteman, dure reclame foldertjes van de provincies waar staat dat provincies echt wel nuttig werk doen, zorgboerderijen, frauderende gastarbeiders die geremigreerd zijn naar Turkije, uit het raam starende ambtenaren (raamambtenaren). Bah
Kijk jij snapt het... laat dat volk maar voor ons werken ipv andersom. hun werken en wij betalen, willen ze niet werken dan betalen we ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weer vers Turks brood halen.![]()
Daar zit wat in en ik leef midden tussen ze zonder me druk te maken om wie er nu parasiet is of niet. Is best gezellig hoor in een wijk met mensen vanuit vele verschillende roots en dan toch tof ieder zijn eigen ruimte om ook een werkende medelander te kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:25 schreef Vampier het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het... laat dat volk maar voor ons werken ipv andersom. hun werken en wij betalen, willen ze niet werken dan betalen we ook niet.
Werkende mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |