abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 23:38:49 #276
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_47212969
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:23 schreef Oksel het volgende:
Daarbij optellend deze feiten:
- Prachtige natuur.
- In een stad wonen, maar wél de ruimte hebben.
- Schone lucht.
- Goedkopere auto's.
- Groeiende economie.
- Lekker weer.
- Lievere / hartelijkere mensen.
- Ruimte.

Dan vind ik de keus niet moeilijk.
Op de ruimte wonen bij een stad in nederland vind ik ook wel ok. Nee niet de randstad, aar groningen friesland drenthe noordholland? relatief kleine files (lanzaam rijdend alleen als er ongelukjes gebeuren is het wel eens mis)
En het is daar relatief niet zo "zwart van de mensen". benzine is er nog wel goedkoper. (komt mede door enkele witte pompen in de omgeving)

Moet alleen nog even afstuderen en zorgen dat ik niet in de randstad aan de bak kan/moet. (2 uur per dag woonwerk verkeer??? hooguit op de fiets, meteen conditie training enzo)

elke stad is een openriool (merk je het beste als je er heen fietst)
Lekker weer? altijd zon gaat ook vervelen, seizoenen hebben ook voordelen.
Op de ruimte wonend kan je rustig mensen opstraat groeten. Overkomt je niks van
"prachtige natuur?" noujah smaak zeg ik dan maar.

Over die woningen... moa jah als je zelf iets wil neerzetten kan je er 15 jaar op wachten als het niet langer is ( of je hebt een eigen bedrijf en zegt tegen de gemeente"dan vestig ik me wel ergens anders")
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 23:39:38 #277
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47213000
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon te mieterig om daadwerkelijk de stap te maken, zoals de meeste "ik ga emigreren" huillies. Je zeurt liever, lekker makkelijk. Of is het omdat het buitenland ook totaal niet op jou zit te wachten ?
Nee, de planning is al gemaakt, maar jij denkt toch niet dat ik dit land zo maar opgeef aan een stel verraders en profiteurs?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_47213082
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, de planning is al gemaakt, maar jij denkt toch niet dat ik dit land zo maar opgeef aan een stel verraders en profiteurs?
Nee, je gaat eerst nog een aantal jaar op internetfora je gal spuien ? Patriot.
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 23:43:10 #279
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47213125
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:42 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, je gaat eerst nog een aantal jaar op internetfora je gal spuien ? Patriot.
O.a. en politiek aktief zijn en op Wilders stemmen!
pi_47213261
Nou, dan moet het wel goed komen met dit land.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:49:20 #281
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47213390
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
O.a. en politiek aktief zijn en op Wilders stemmen!
Jij ook al?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † maandag 12 maart 2007 @ 23:50:09 #282
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47213436
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij ook al?
En dan razzia's houden om Gelly weg te krijgen.
  maandag 12 maart 2007 @ 23:52:00 #283
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47213503
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dan razzia's houden om Gelly weg te krijgen.
Ja! Lebensraum creeren in Drente.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_47213563
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Goede ontwikkeling . Hoe minder weerstand, hoe beter.
KANKERTURK
pi_47213656
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:53 schreef ConQuestator het volgende:

[..]

KANKERTURK
Lijkt wel of je een hekel hebt aan turken.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:44:00 #286
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47215974
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Goede ontwikkeling . Hoe minder weerstand, hoe beter.
terbiyeli ol lan biraz bu toplima, salak sende ekmek yeyorsin bu ulkede. durmadan bos bos karsicikma sunlara aminakoydim gotten cikmis arablarla yaragliyorsin. salak sey.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:46:40 #287
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_47216014
ohw ja dat betekent zoiets als hou eens op met frustie doen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 01:57:39 #288
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_47216145
Ik deel de visie van StefanP wel, maar ik zou wel oppassen dat het gras niet altijd groener bij de buren is. Als je kijkt wat je hier aan loonbelasting betaald dan valt dat qua absoluut bedrag nog wel mee, maar de meeste centen zitten in de sociale verzekeringen. Als je een leuk dealtje met je werkgever hebt en die dat voor je betaald dan zit je wel goed, maar zoals ik nu zit moet ik me in mijn vrije tijd zelf verzekeren en dan gaat het opeens wel serieus veel geld kosten. (ik werk in het buitenland maar woon nog in NL)

60K per jaar verdienen op je 25e is trouwens wel mogelijk met een technische opleiding, kwestie van in de juiste buisness stappen Het is dus ook een beetje wat je er zelf van maakt.

Verder heb ik ook eens een aantal weken in Texas rondgezworven vorig jaar en het is daar best goed vertoefen. Aardige mensen, lekker klimaat en sowieso is het leven daar an sich een stuk goedkoper De gedachte om daar maar te blijven zijn mij dus ook niet vreemd.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  dinsdag 13 maart 2007 @ 02:59:05 #289
46960 StefanP
polemicist
pi_47216703
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Is dat nou echt steen? of ook spaanplaat?
Echt steen. Austin stone heet het.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 13 maart 2007 @ 03:06:23 #290
46960 StefanP
polemicist
pi_47216740
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Probeer maar eens alles op te zeggen in Nederland en je zaken netjes af te handelen. Je loopt tegen zoveel muren aan, da's gewoon niet grappig meer.

Ik moest de belastingdienst uitleggen wat emigratie was. Ik dacht dat ik vrij duidelijk was in de eerste aangetekende brief maar blijkbaar moet je het vierhonderd keer vertellen.
Ik was anders vrij snel klaar... paspoort en rijbewijs vernieuwd, me uitgeschreven bij de gemeente, alle verzekeringen e.d. opgezegd, 1x naar het consulaat in Amsterdan en hoppa het vliegtuig in. De belastingdienst zal me een worst wezen. Het lastigste was al mijn spullen doorzoeken, dingen weggooien, proberen te verkopen, enz, enz. Oh ja en de spiksplinternieuwe vloerbedekking t.w.v. 1750 euro in mijn huurappartement eruit halen en naar de stort brengen omdat je dat niet mag laten zitten. Da's weer iets wat hier in de VS beter geregeld is - appartementen hebben tenminste vloerbedekking, een wasmachine e.d.

In de VS uitvogelen wat een social is, waar je die aanvraagt, hoe en waar je een appartement huurt, hoe je een bankrekening opent, of je een rijbewijs kunt inwisselen en zo niet waar je een nieuw examen doet, hoe je een creditscore opbouwt, hoe je een auto koopt, hoe je je verzekert e.d. Moeilijk is het niet als je een beetje slim bent, het kost alleen veel tijd in het begin. Zeker als je alles in je eentje moet uitvogelen en doen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  dinsdag 13 maart 2007 @ 03:14:58 #291
46960 StefanP
polemicist
pi_47216793
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef zwambtenaar het volgende:
Het hoort ook wel weer een beetje bij Nederland. In andere landen zijn burgers trots op hun land, maar nee hoor, de Nederlanders zijn weer van die heikneuters die als pubers trappen tegen hun eigen heilige huisjes. Het begint onderhand echt zielige vormen aan te nemen.
Je draait het wel een beetje om he? In Nederland mag je niet eens trots zijn op je land. Probeer eens een vlaggetje op je jas of tas te hebben als je nog op school zit. Of probeer eens een goed woord over de ondernemingszucht ten tijde van de VOC/WIC te zeggen. Je wordt ter plekke afgebrand. Nee, het enige wat je tegenwoordig in Nederland mag is praten over hoe goed de multiculturele samenleving is.

Overigens mag je je best eens afvragen waarom er zoveel mensen (willen) emigreren. Ik was best in Nederland gebleven als ik het naar mijn zin had hoor. Getuige het bericht op de FP van vandaag dat het aantal hoogopgeleide emigranten dit jaar met 12% gestegen is, ben ik niet de enige: 'Uit cijfers blijkt dat emigranten met name mensen met geld zijn. Ruimtegebrek, files, bureaucratie en de verloedering van ons land worden als belangrijkste redenen genoemd om te vertrekken.'

Als je het absoluut niet meer naar je zin hebt in wat het Nederland van tegenwoordig is, dan is het logisch dat je over de grens kijkt. Actie = reactie. Wil jij zo graag dat die mensen blijven: doe er dan wat aan! Je kunt met geen goed fatsoen meer een huis kopen, de grote steden wil niemand meer in wonen door de enorme aantallen allochtonen, de politiek lijkt te bestaan uit een stelletje slapjanussen die het land steeds verder vernielen, het is altijd maar druk, druk, vol, vol, chagrijnig, chagrijnig, haast, haast... doe daar maar wat aan voordat je die emigranten van alles en nog wat beticht terwijl ze die ellende gewoon beu zijn.

Het is fijn voor je dat Nederland jou bevalt. Houden zo, zou ik zeggen. Maar kijk niet vreemd op als anderen die die visie niet delen, vertrekken. Het wordt meer en meer een wereldeconomie. Dat iedereen die NL bevalt daarheen mag emigreren, en dat Nederlanders die een ander beeld hebben van hoe ze invulling willen geven aan hun leven, naar andere landen mogen vertrekken. Prima geregeld dan toch? Iedereen wat hij wil.
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Er blijven er genoeg, maar van die zeikerds als StefanP die denken dat zij alles voor het zeggen hebben en op anderen neerkijken, die hebben we echt niet nodig hier.

Die zinnetjes met hardwerkend er in, die komen doorgaans van hele luie verwende papkindjes
Voorlopig heb ik mijn baan opgezegd, mijn woning opgezegd, de helft van mijn spullen verkocht en met niets dan een koffer een nieuw bestaan opgebouwd in een vreemd land. In mijn eentje. Met het risico dat ik op elk moment door een slechte economie of een nieuwe baas ontslagen kan worden en terug moet, na alle pijn, kosten en moeite. Zoals zoveel emigranten. Maar dan wel met opgeheven hoofd, want ik heb het geprobeerd. Dus wat nou luie, verwende papkindjes? Ik denk dat jij een heel erg verkeerd beeld hebt van de mensen die emigreren. Ik zei het al eerder: dat zijn juist degenen die Nederland moet behouden. Maar ach, wat weet jij nou, wonend in je boerderijtje ergens buiten Groningen met je veeleisende baan als journalist. Ben je ooit al verder dan 50km van je geboorteplaats geweest? Het lef om emigranten luie, verwende papkindjes te noemen...
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Precies!!! Ik ook. Daarom zijn we die StefanP's - die teren op het geld van hun rijke papa liever kwijt, en jij zit daar ook prima in het buitenland.
Ik ben begonnen met niets en heb elke euro en dollar zelf verdiend, door hard te werken, te sparen en het niet aan triviale onzin uit te geven. Laf, afgunstig figuur dat je bent...

[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 13-03-2007 03:43:53 ]
-Mark Steyn
  dinsdag 13 maart 2007 @ 03:23:44 #292
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47216832
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 03:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik was anders vrij snel klaar... paspoort en rijbewijs vernieuwd, me uitgeschreven bij de gemeente, alle verzekeringen e.d. opgezegd, 1x naar het consulaat in Amsterdan en hoppa het vliegtuig in. De belastingdienst zal me een worst wezen.
Ik kreeg elk jaar een voorlopige aanslag ivm auto van de zaak en dat soort toestanden. Had echt geen zin om die 2000 euro te betalen over een jaar waarvan ik niet in Nederland zou wonen. Vandaar dat ik er vanaf wou zijn.

Terugvorderen later? Ja dat zou kunnen, als je daar een langdurige kwestie van wilt maken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 03:24:32 #293
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_47216834
ik geef tenminste toe dat het verlaten van al die kutmoslims en ander buitenlands gespuis in Nederland een pluspunt is. Die 'mensen' hadden in hun eigen kankerland moeten blijven. hier dragen ze ook al bijzonder weinig bij aan de maatschapij. ik heb pas nog zo'n pinguin verrot gescholden die haar kanker jong niet kon bijhouden. Geweldige reactie die ik kreeg... ze kon geen engels en geen nederlands enwaggelde boos weg.
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 03:27:45 #294
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47216850
Californie stroomt ook aardig vol met Mexicanen vampier, heb je je cursus Spaans al achter de rug?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 05:38:08 #295
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_47217178
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 03:27 schreef popolon het volgende:
Californie stroomt ook aardig vol met Mexicanen vampier, heb je je cursus Spaans al achter de rug?
Zollang Jesus en Jorge de tuin voor me doen voor $5,-/h ben ik blij. Mexikanen werken tenminste nog voor hun centen.
pi_47217180
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 05:38 schreef Vampier het volgende:

[..]

Zollang Jesus en Jorge de tuin voor me doen voor $5,-/h ben ik blij. Mexikanen werken tenminste nog voor hun centen.
Ik ga zometeen weer vers Turks brood halen.
pi_47217207
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Corelli het volgende:
Het idee dat er zo op je geparasiteerd wordt vind ik ook moeilijk te verkroppen. Als je werkt betaal je voor het salaris van Paul Witteman, dure reclame foldertjes van de provincies waar staat dat provincies echt wel nuttig werk doen, zorgboerderijen, frauderende gastarbeiders die geremigreerd zijn naar Turkije, uit het raam starende ambtenaren (raamambtenaren). Bah
Ik vraag me af of jij die tijd dat jij een gefinancierde studie hebt genoten ook geparasiteerd hebt? M.a.w. eerst op kosten van de gemeenschap studeren, NU klagen.
Jammer
Het denken is aan de grote der aarde toevertrouwd.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 06:25:56 #298
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_47217221
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 05:41 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ga zometeen weer vers Turks brood halen.
Kijk jij snapt het... laat dat volk maar voor ons werken ipv andersom. hun werken en wij betalen, willen ze niet werken dan betalen we ook niet.

Werkende mensen

Als iemand zich beledigd voelt... jammer dan... dit is de reden waarom NL leegloopt.

VERPAUPERING
pi_47217228
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 06:25 schreef Vampier het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het... laat dat volk maar voor ons werken ipv andersom. hun werken en wij betalen, willen ze niet werken dan betalen we ook niet.

Werkende mensen
Daar zit wat in en ik leef midden tussen ze zonder me druk te maken om wie er nu parasiet is of niet. Is best gezellig hoor in een wijk met mensen vanuit vele verschillende roots en dan toch tof ieder zijn eigen ruimte om ook een werkende medelander te kunnen worden.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 06:34:42 #300
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_47217236
ik heb aziatische buren.... alleen die mexi's hier in de buurt maken teveel herrie... maar dat is pas wat tegen gedaan... nu zijn zelfs hun 12 kutkoters stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')