1. Doe even normaal zeg om anderen voor profiteur, debiel achterlijk e.d. uit te maken. Je hebt jij geen idee van hoe oud ik ben, hoeveel en hoelang ik gewerkt heb in NL plus de bijdragen die ik geleverd heb.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:13 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
De kosten toen je hier als kind naar school ging, de bescherming die je genoot van de Nederlandse staat, wellicht je studie enzovoort.
Die gozer is niet goed snik.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach joh, laat hem lekker lullen, hij kan niet anders. Hierboven noemde hij mij al een imbeciel omdat ik zo enthousiast reageerde op StefanP's posts. Wie is hier dan eigenlijk de verzuurde imbeciel, vraag ik me dan af?
Ik begaf mij even op jouw niveau wat je constant ongenuanceerd etaleert.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:31 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf ook nog veel leren van het door jou genoemde punt 1?
Ik heb hard gestudeerd en heb nu een goede baan. Ik draag mijn belastingen vol trots af en ben positief over de toekomst. Ik ben niet zo van het eerst graaien en vervolgens er snel vandoor. Ik ben niet zo van het landverraad, wat overigens een misdaad is.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
3. Voordat je weer je bek opentrekt, vertel eens, wat beteken jij voor NL en wat heb je zoal gepresteerd behalve afgeven op anderen?
Wat kan jou de belastingdienst nou verrotten? Je doet gewoon toedeledokiequote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Probeer maar eens alles op te zeggen in Nederland en je zaken netjes af te handelen. Je loopt tegen zoveel muren aan, da's gewoon niet grappig meer.![]()
Ik moest de belastingdienst uitleggen wat emigratie was. Ik dacht dat ik vrij duidelijk was in de eerste aangetekende brief maar blijkbaar moet je het vierhonderd keer vertellen.
Ach joh, het is kwestie van tijd. Het is even zo'n hype. Net als toen in de jaren 60 er van die hippies waren die op stroschoenen gingen lopen enzovoort. Dat duurt even een paar jaar en dan komt men weer tot bezinning.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:38 schreef Fastmatti het volgende:
Laten we emigratie gelijk stellen aan landverraad. Dan halen we deze emigratieaantallen niet in één jaar, maar in één week.
Tja, in dat geval vraag je er om om geliquideerd te worden door de BVD.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat kan jou de belastingdienst nou verrotten? Je doet gewoon toedeledokie
Hey, daar hebben we dat figuur weer dat beweert dat hij mij IRL kent!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef Dodecahedron het volgende:
Pffff, wat een toon hier.
Wat is dan überhaupt je probleem?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ach joh, het is kwestie van tijd. Het is even zo'n hype. Net als toen in de jaren 60 er van die hippies waren die op stroschoenen gingen lopen enzovoort. Dat duurt even een paar jaar en dan komt men weer tot bezinning.
Maar geen baan op niveau die 200K per jaar betaalt.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:42 schreef zwambtenaar het volgende:
En voor die mensen die vertrekken omdat ze bang zijn voor een paar moslims, waarom gaan die niet verhuizen naar Drenthe, Groningen of Friesland? Ruimte zat daar en weinig allochtonen.
Laat me raden: dit is echt he? Dit meen je serieus he?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef zwambtenaar het volgende:
Tja, in dat geval vraag je er om om geliquideerd te worden door de BVD.
Ga toch weg man, gierige wrek.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar geen baan op niveau die 200K per jaar betaalt.
Om eerlijk te zijn wel ja. Het is misdadig in mijn ogen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laat me raden: dit is echt he? Dit meen je serieus he?
Echt gedaan: lange rij bij de Primafoon, geen tijd, dus voorgedrongen, de hele handel aan gehuurde shit op de balie gedumpt, en weggelopen. Je had die gezichten moeten zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef popolon het volgende:
Probeer maar eens alles op te zeggen in Nederland en je zaken netjes af te handelen. Je loopt tegen zoveel muren aan, da's gewoon niet grappig meer.![]()
Volgens jou heb ik dus geen baan gehad, geen belastingen betaald, heb ik gegraaid en ben ervandoor gegaan. Bovendien ben ik nog een landverrader ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:37 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik heb hard gestudeerd en heb nu een goede baan. Ik draag mijn belastingen vol trots af en ben positief over de toekomst. Ik ben niet zo van het eerst graaien en vervolgens er snel vandoor. Ik ben niet zo van het landverraad, wat overigens een misdaad is.
En dan zijn die Marokkanen onbeschoft?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt gedaan: lange rij bij de Primafoon, geen tijd, dus voorgedrongen, de hele handel aan gehuurde shit op de balie gedumpt, en weggelopen. Je had die gezichten moeten zien!
En terecht. Je hebt toch zeker niet de fukking hele dag de tijd om tussen het domme klootjesvolk in de rij te staan?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Echt gedaan: lange rij bij de Primafoon, geen tijd, dus voorgedrongen, de hele handel aan gehuurde shit op de balie gedumpt, en weggelopen. Je had die gezichten moeten zien!
En je hebt het over de hufterigheid waar je vanaf wilt? Hypocriet!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:49 schreef Dodecahedron het volgende:
En dan zijn die Marokkanen onbeschoft?
Nou prima toch? Blijf jij toch lekker hier, als je het zo gezellig vindt?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef zwambtenaar het volgende:
Het hoort ook wel weer een beetje bij Nederland. In andere landen zijn burgers trots op hun land, maar nee hoor, de Nederlanders zijn weer van die heikneuters die als pubers trappen tegen hun eigen heilige huisjes. Het begint onderhand echt zielige vormen aan te nemen.
En jij blijft ook hier, als je leven je lief is.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou prima toch? Blijf jij toch lekker hier, als je het zo gezellig vindt?
Ja, ik snap hem ook niet helemaal. Ze denken daar bij de KPN zeker nog steeds dat we afhankelijk van ze zijn ofzo? Een winkel waar ik langer dan 5 minuten moet wachten schrap ik van m'n lijst.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.
Jezus, Mary and Joseph, wat ben jij érg!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef zwambtenaar het volgende:
En je hebt het over de hufterigheid waar je vanaf wilt? Hypocriet!
Stoer hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kun je dat motiveren, of hou je van op de man spelen?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jezus, Mary and Joseph, wat ben jij érg!![]()
Wat een onzin. Als je in de VS woont, word je dan ter plekke chagerijnig als je buurman weer eens zijn auto die 1 op 6 rijdt tevoorschijn haalt? Word je depressief omdat de regering enigzins oorlogszuchtig is? Denk je echt dat alle Amerikanen arrogant zijn?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:50 schreef NiGeLaToR het volgende:
Pcies, zo heb ik het niet op milieuverwoestende Amerikanen, hun nationalisme, verwoestingsdrang, oorlogszucht en arrogantie![]()
Tuurlijk, de ruimte is heerlijk, de huizen mooi en de auto's fantastisch, maar een land om trots op te zijn? Neu, absoluut niet. Misschien Canada dan ofzo.
Dan moet je er maar niet kopen. Je kan toch wel netjes in de rij staan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat is er onbeschoft aan? Moet KPN maar service leveren.
Wachtrijen zijn typisch Nederlands?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hallo zeg... iemand die vind dat emigranten afgeknald dienen te worden door de BVD... tering jantje zeg.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:56 schreef zwambtenaar het volgende:
Kun je dat motiveren, of hou je van op de man spelen?
Nu je het zegt, eik wel ja.quote:
Nee. Bovendien maakte KPN het noodzakelijk om in die rij te staan, niet mijn ingewikkelde wensen of zo.quote:Voordringen wel, valt me een beetje tegen van je.
Had je niet op een rustiger tijdstip kunnen gaan?![]()
Nee man. Het is Brits.quote:
quote:Nee. Bovendien maakte KPN het noodzakelijk om in die rij te staan, niet mijn ingewikkelde wensen of zo.
Hallo, doe even normaal.....quote:Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef zwambtenaar het volgende:
Om eerlijk te zijn wel ja. Het is misdadig in mijn ogen.
Man, ik heb in het moderne VK nog nooit een ouderwetse queu gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:04 schreef Dodecahedron het volgende:
Nee man. Het is Brits.
Ik wilde die troep graag opsturen. Bovendien ging het deels om een oude draaischijf die toch weggegooid zou worden. KPN dwong mij in die rij te staan, en dat valt niet onder mijn begrip van "service".quote:
Je redeneert als een SP'er. KPN dwong jou om in de rij te gaan staan?
Je had die spullen toch zelf gehuurd?
Als het aan sommige links georrienteerde mensen ligt welquote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Vampier het volgende:
Tjah... het schijnt dat als je hier een opleiding gevolgd hebt je niet weg mag uit Nederland. Laten we even realistisch zijn.... Nederland is geen gevangenis.
Inderdaad. De StefanP's zijn we toch liever kwijt dan rijk hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:06 schreef Vampier het volgende:
Tjah... het schijnt dat als je hier een opleiding gevolgd hebt je niet weg mag uit Nederland. Laten we even realistisch zijn.... Nederland is geen gevangenis.
Ja joh. Hardwerkende hoogopgeleiden, weg ermee.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. De StefanP's zijn we toch liever kwijt dan rijk hier.
Je kunt wel blijven zeiken op mensen die weg willen of al weg zijn maar kan er ook wat aan gedaan worden? Dat lijkt me toch het meest wenselijk?quote:Da's heel mooi natuurlijk maar als er jaarlijks meer dan 150.000 hooggeschoolden hun biezen pakken mag men toch wel eens afvragen waarom.
Of hoe die mensen te behouden.
Je maakt gebruik van geweld, omdat je vindt dat je niet "eerlijk" behandeld wordt. Terwijl je er gewoon voor had gekozen om die draaischijf terug te brengen en gebruik te maken van de diensten van KPN.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, ik heb in het moderne VK nog nooit een ouderwetse queu gezien.
[..]
Ik wilde die troep graag opsturen. Bovendien ging het deels om een oude draaischijf die toch weggegooid zou worden. KPN dwong mij in die rij te staan, en dat valt niet onder mijn begrip van "service".
Damn, wat een gezeur om zo'n anekdote.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |