Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja de champagne, gejat van de fransen die zojuist zijn gekapituleert. Ik ben trouwens te herkennen aan m\'n SS uniform!
Ohja, check nog wel ff je zwarte strepen voor je de trein verlaat!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Pracissor het volgende:
Post hier verder.
[..]
Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.
![]()
Ik heb ze nu net nog bijgewerkt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ohja, check nog wel ff je zwarte strepen voor je de trein verlaat!
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
ooh nu gaat er wel geneukt worden enzo?
Tot nu toe is iedereen in dit topic nog meerderjarig.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
ooh nu gaat er wel geneukt worden enzo?
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Pracissor het volgende:
Post hier verder.
[..]
Na-apert! Jij ziet gewoon dat ik succes heb in mijn zwart lederen, tot onder de knie vallende uniform.
![]()
Ah gelukkig. Maar niet tè he.. Beetje ruig mag wel!quote:
Ik dacht dat hij al weg was! Anders vergrijp ik mij gewoon aan mijn mede treinreizigers hoor!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!
Dat van die foute mannen klopt niet helemaal. Je moet wel lief zijn beetjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.
Ik ben fout, maar wel lief foutquote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat van die foute mannen klopt niet helemaal. Je moet wel lief zijn beetje![]()
NEE MAN! Er gebeurt helemaal niks met hem, dus jij hebt straks dubbel werk te verrichtenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al weg was! Anders vergrijp ik mij gewoon aan mijn mede treinreizigers hoor!![]()
Niet gelijk gaan stotteren he, ik doe je nog niks...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik Ik breid gewoon uit op wat werkt. Vrouwen vallen op uniformen. Vrouwen vakken ook op foute mannen. Dus ik combineer fout zijn in de oorlog met een uniform. En zo jat ik jouw meisje.
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je neemt mijn techniek over. Alleen je bent het allemaal net niet, terwijl jij denkt dat je mijn meisje versiert, haalt ze een grap met je uit tot ons grote vermaak.
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
NEE MAN! Er gebeurt helemaal niks met hem, dus jij hebt straks dubbel werk te verrichten![]()
Ah joh, trek het je niet aan, misschien kan je nog wat verdienen aan de filmrechten wanneer we je filmpje op YouTube verspreiden.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.![]()
Nee joh, hoe kóm je erbij!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar sta ik dan straks in IJmuiden met een SS-uniform. En een stijve.![]()
You betcha!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Jij weet de spanning wel goed op te voeren he.
Honest?quote:
ruig?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Je bent nu bij mij, maar er gebeurt nog niet veel hè? Doe eens wat!
quote:
Hoe lang duurt het nog voor je hier bent? Dan kan ik PeZu even vertellen hoeveel tijd ie nog heeft.quote:
Haha.. Zoek het op de kaart :p Je hebt toch wel topografie gehad in groep 6!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:44 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb trouwens geen enkel idee waar Assen ligt, ik kom uit de Randstad enzo...
Zeker. Ben je al zover?quote:
Ben druk aan't zoeken naar m'n adelaar insigne en m'n OV... dan stap ik over 15 min op de trein!quote:
Nee.quote:
Uhm, een klein uurtje?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het nog voor je hier bent? Dan kan ik PeZu even vertellen hoeveel tijd ie nog heeft.
En hoe lang duurt het dan nog voor je er bent en je jongeheer er klaar voor is?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ben druk aan't zoeken naar m'n adelaar insigne en m'n OV... dan stap ik over 15 min op de trein!
Je hoort het. Je hebt nog een uurtje!quote:
Jij onthoudt alles waarmee ze je op de basisschool indoctrineerde?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha.. Zoek het op de kaart :p Je hebt toch wel topografie gehad in groep 6!
laat maar voor een uurtje doe ik geen moeitequote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hoort het. Je hebt nog een uurtje!
We hadden om 23:00 afgesproken daar he? Ben jij jezelf ook wel aan het voorbereiden?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het dan nog voor je er bent
Altijd (is die dus klaar)quote:en je jongeheer er klaar voor is?
Nee, een verhaal wat jij niet begrijpt omdat je er te laat inkomt.quote:
Ik ben gewoon slim, dat is iets andersquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij onthoudt alles waarmee ze je op de basisschool indoctrineerde?![]()
En nog intelligent ook... oeei, jij maakt het een man niet moeilijk.![]()
En dat noemt zich een manquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat maar voor een uurtje doe ik geen moeite![]()
Eh, ja, natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef SpecialK het volgende:
We hadden om 23:00 afgesproken daar he? Ben jij jezelf ook wel aan het voorbereiden?![]()
ja, waar moet ik beginnen met inlezen?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, een verhaal wat jij niet begrijpt omdat je er te laat inkomt.
ja een uurtje ruige sex? vind ik niet genoegquote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat noemt zich een man![]()
Rot dan maar op, dan leef ik me wel uit bij Pracissor en SpecialK![]()
Zoiets.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, ja, natuurlijk![]()
Wat moest ik ook alweer aan?
Omdat je het niet kunt. Je bent hier al langer dan een uur en je hebt nog helemaal niks gedaan!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een uurtje ruige sex? vind ik niet genoeg![]()
Komt voor elkaar!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoiets.
[afbeelding]
Dat heb je vast wel ergens nog liggen.
das heul niet waarquote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat je het niet kunt. Je bent hier al langer dan een uur en je hebt nog helemaal niks gedaan!
Je bent een kerel van niks!![]()
Hihi, de Pabo... 'nu allemaal in een kringetje gaan zitten, we beginnen met het liedje 'kortjakje', Ladi, je zingt vals'quote:Op zondag 11 maart 2007 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slim, dat is iets anders
Stiekem doe ik gewoon pabo en moet ik nu zelf ook weer topo leren![]()
Bezig met wat?quote:
Hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hihi, de Pabo... 'nu allemaal in een kringetje gaan zitten, we beginnen met het liedje 'kortjakje', Ladi, je zingt vals'![]()
met andere mannen af te sprekenquote:
Die grote praatjes achteraf heb ik niet zoveel aan hè..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
met andere mannen af te spreken
ik wou je nog bruut verkrachten enzo
mja op dat zo op een station te doen
valt ook zo op
Sorry schat, ik zal me vanaf nu weer gedragen. Onzedelijk welteverstaan.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
HeAls je nog gezellig wilt doen als je hier bent, dan zou ik maar eens heeeel gauw lief gaan doen..
okay, your loss not minequote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die grote praatjes achteraf heb ik niet zoveel aan hè..
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry schat, ik zal me vanaf nu weer gedragen. Onzedelijk welteverstaan.![]()
Zullen we een keertje gaan sparren, jij en ik, met z'n tweeen, in het bos, heel romantisch, louter gehuld in een glimmend broekje, op elkaar losgaan todat we ten aarde neerstorten, druipend van het zweet?![]()
You wishquote:
Oke! Ik zit nu in de trein.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Whatta man, whatta man, whatta man..
Je hebt nu natuurlijk een boel damagecontrol te doen, aangezien PeZu me alleen maar heel laten wachten op niks..Maar dat kun jij vast, reken ik op!
![]()
quote:
Okee, hoe lang doe je erover? Want ik heb eerst nog een andere date hè!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oke! Ik zit nu in de trein.
Ik heb een PDA weten te 'bemachtigen' van eenofandere lijpert met een bondmuts op z'n kop en een legeruniform aan.![]()
Trein vertrekt net!![]()
Yeah, really badquote:Op zondag 11 maart 2007 22:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
So you need a fix uh? I can fix you.![]()
nog 45 min. Moet lukken. Je date zal wel klaar zijn binnen een halve minuut ofzo... tijd zat om daarna een trein te pakken en de rest van de nacht in de duinen met mij door te brengen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, hoe lang doe je erover? Want ik heb eerst nog een andere date hè!
Nice, he's falling for it.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
nog 45 min. Moet lukken. Je date zal wel klaar zijn binnen een halve minuut ofzo... tijd zat om daarna een trein te pakken en de rest van de nacht in de duinen met mij door te brengen.![]()
Wat heb je dan allemaal meegenomen als je mij een hele nacht wilt vermaken?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
nog 45 min. Moet lukken. Je date zal wel klaar zijn binnen een halve minuut ofzo... tijd zat om daarna een trein te pakken en de rest van de nacht in de duinen met mij door te brengen.![]()
Ssstquote:
Je zou natuurlijk ook eens de kust kunnen bezoeken.quote:
Mijn lid.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal meegenomen als je mij een hele nacht wilt vermaken?
En dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook eens de kust kunnen bezoeken.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mijn lid.
En een jongleer setje, just in case.
Sommige mannen moeten hun eigen gereedschap compenseren met wat 'hulpstukken'.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal meegenomen als je mij een hele nacht wilt vermaken?
Ja ja. Dat wordt dolletjes.quote:
I.p.v. op het gras, met z'n tweeen op het zand liggen.quote:
Jij niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sommige mannen moeten hun eigen gereedschap compenseren met wat 'hulpstukken'.![]()
Ik wacht het met spanning af!quote:
Ai, zand in de naad.. Jammer..quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
I.p.v. op het gras, met z'n tweeen op het zand liggen.![]()
Het is moeilijk bescheiden te blijven...quote:
Het strand een beetje afkraken, graag of niet zeg!quote:
Ik wil wel, maar dan moet jij onderop liggenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het strand een beetje afkraken, graag of niet zeg!![]()
Ik ben breed genoeg en willig om mijzelf in een onderdanige positie te positioneren.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan moet jij onderop liggen![]()
Mwoah, onderdanig, je bent nog wel steeds de man!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ben breed genoeg en willig om mijzelf in een onderdanige positie te positioneren.
Ah. Daarom wil je ook afspreken op het strand. Dan hoef je jezelf alleen maar te stranden.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ben breed genoeg en willig om mijzelf in een onderdanige positie te positioneren.
Haha,ik dacht dat ik jou straks ook ontmoet op het strand?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah. Daarom wil je ook afspreken op het strand. Dan hoef je jezelf alleen maar te stranden.
Ik nam aan dat het tijdelijk van aard zou zijn, ik hou zelf liever de touwtjes in handen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Mwoah, onderdanig, je bent nog wel steeds de man!![]()
Hihi, ja ik ben stiekem heel erg dik.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah. Daarom wil je ook afspreken op het strand. Dan hoef je jezelf alleen maar te stranden.
Ik neem emmers mee, dan houden we met z'n tweetjes Pracissor nat terwijl de kustwacht onderweg is.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha,ik dacht dat ik jou straks ook ontmoet op het strand?
Hihi, iedereen met een hoger gewicht aan spieren dan aan botten is niet meteen een walvis hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik neem emmers mee, dan houden we met z'n tweetjes Pracissor nat terwijl de kustwacht onderweg is.![]()
Zuchtquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik nam aan dat het tijdelijk van aard zou zijn, ik hou zelf liever de touwtjes in handen.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hihi, iedereen met een hoger gewicht aan spieren dan aan botten is niet meteen een walvis hoor.![]()
Je mag ook een keertje bij mij komen eten, kan je een beetje aansterken.
En dat versta jij onder 'de liefde bedrijven in de duinen'? Iemand anders nat houden?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik neem emmers mee, dan houden we met z'n tweetjes Pracissor nat terwijl de kustwacht onderweg is.![]()
Dat's slechts een bijkomstigheid. Als de kustwacht er is dan kunnen we weer terug naar de bunker.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat versta jij onder 'de liefde bedrijven in de duinen'? Iemand anders nat houden?![]()
Ik probeerde je over te halen naar mij toe te komen.quote:
oooh kinkyquote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoiets.
[afbeelding]
Dat heb je vast wel ergens nog liggen.
Bunker?!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat's slechts een bijkomstigheid. Als de kustwacht er is dan kunnen we weer terug naar de bunker.![]()
Ja, voor de volgende keer. Maar jij zat al in de intercity. Dus, ben je er al bijna?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik probeerde je over te halen naar mij toe te komen.![]()
Hoi buurmanquote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TVP Assenaar meld
quote:
Bijna... ik rij via Groningen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, voor de volgende keer. Maar jij zat al in de intercity. Dus, ben je er al bijna?
Haha, net niet :p Buurtman ben je nuquote:
Yup... aan het strand van IJmuiden staat er een hele rij geile nazi bunkers.quote:
Vanaf Groningen is het nog een kwartiertje!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, net niet :p Buurtman ben je nu![]()
Maar dat is koudddquote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup... aan het strand van IJmuiden staat er een hele rij geile nazi bunkers.![]()
![]()
Daar kunnen wij ongestoord onze gang gaan.![]()
Maar ik ga je warm maken natuurlijk.quote:
Daar horen ze je niet schreeuwen wanneer hij je probeert te verkrachten.quote:
Met je jongleursetjequote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar ik ga je warm maken natuurlijk.
Het eerste stuk snap ik niks van, maar het tweede klinkt goedquote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar horen ze je niet schreeuwen wanneer hij je probeert te verkrachten.
Gelukkig ben ik in de buurt, hoewel ik nat ben, ben ik nog steeds in staat om hem over de schouder te nemen en de blokken af te werpen. Dan neem ik jou over de schouder, neem ik je mee naar een veilige plek en troost ik je...![]()
Met m'n jongeheersetje.quote:
Bestaan die?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:43 schreef MenMRacer het volgende:
Kijken jullie uit voor andere enge mannetjes op het strand? ^^
ooh buurman, wat doet u nu?quote:
quote:
Op het ei?quote:
Z'n clownsneusje opzetten blijkbaar.quote:
Spannendquote:
Ai, ik nietquote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ben vrij morgen![]()
Morgenavond dan, dan is het ook donkerquote:
Heb je de bunker al mooi ingericht?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef SpecialK het volgende:
Nog 10 minuutjes en wij gaan elkaar in de armen vallen, Ladidadida.
In het donker is het ook spannendquote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Morgenavond dan, dan is het ook donker![]()
Of heb je dan een date met Florien?![]()
Ja... ik heb een ijsberenvelletje neergelegd en een vuurtje gemaakt. Condoom heb ik al de hele avond om dat scheelt weer gepiel straks.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je de bunker al mooi ingericht?
Je date is om 16:00 zie ik net!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In het donker is het ook spannend![]()
neenog niet
![]()
En wat heb je aan? En hoe vind ik die bunker?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja... ik heb een ijsberenvelletje neergelegd en een vuurtje gemaakt. Condoom heb ik al de hele avond om dat scheelt weer gepiel straks.
Ow 16:00quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je date is om 16:00 zie ik net!
Dan zie ik je wel als het donker is, neem aan dat Florien dan wel klaar is!
Ik sta bij de strandweg, hoogste punt... Ik heb m'n mooie SS-uniform aan he. Dat hadden we afgesproken. En voor het geval dat er nog andere mannen rondlopen met een SS-uniform heb ik een gele anjer opgespelt!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat heb je aan? En hoe vind ik die bunker?
Dan zal ik die Florien eens even toppen!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow 16:00Okee
![]()
Joah dan kunnen wij aan de slag![]()
Onderweg in de duinen gebeurt niks?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik sta bij de strandweg, hoogste punt... Ik heb m'n mooie SS-uniform aan he. Dat hadden we afgesproken. En voor het geval dat er nog andere mannen rondlopen met een SS-uniform heb ik een gele anjer opgespelt!
Dan lopen we dus vanaf die weg hand in hand naar de bunker!![]()
Is goedquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal ik die Florien eens even toppen!![]()
Misschien wel! Ik ben spontaan he dus je weet maar nooit!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onderweg in de duinen gebeurt niks?
See you then!quote:
Zeg danquote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien wel! Ik ben spontaan he dus je weet maar nooit!!!
Oehhhquote:
rukkenquote:
Oh ja niet vergeten... onderweg naar de bunker een paar emmers water over 'em heengooien. Ik zie hem al liggen vanaf hier.quote:
Hee, ben jij er ook nog :pquote:
Heb morgen een date man !quote:
jups me is herequote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, ben jij er ook nog :p
Maar hij zat in de trein onderweg naar hier..![]()
Eerst met een BrEeZaH en daarna met een chick!quote:
Ik kom eraan, zie je me al lopen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef SpecialK het volgende:
Ahh het is tydt!! Waar ben je mein liebschen??
In case of what..quote:
Jahquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst met een BrEeZaH en daarna met een chick!![]()
Ah ik zie je! In de verte! hmmmm lekker rokje.quote:
.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
mij lijkt het het beste om gewoon in de meram te gaan zitten en te pokeren
Kom je me ophalen en verder tillen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah ik zie je! In de verte! hmmmm lekker rokje.![]()
a treatquote:
Jaaa!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom je me ophalen en verder tillen?![]()
Zo, waar heb ik zo'n welkom aan te dankenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaaa!!!
*sprint naar je toe en tilt je op met z'n zojuist afgetrainde armen*
kussssss![]()
tongzoennn![]()
daten morgenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
.
Je moet wat als je geen date kan krijgen![]()
Ik ga al met haar daten !quote:
Is goed, waar?quote:
Ja, in het donkerquote:
Omdat je jij bent natuurlijk. En je draagt zo'n geil rokje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo, waar heb ik zo'n welkom aan te danken![]()
Da's waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat je jij bent natuurlijk. En je draagt zo'n geil rokje.
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wilquote:
* valt in een grasveldje op een duin en trekt Ladidadida mee bovenop hem *quote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's waar.
Hee, je had het over een spontane actie in de duinen?
eerst drank! daarna de restquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wil![]()
Wat voel ik daar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* valt in een grasveldje op een duin en trekt Ladidadida mee bovenop hem *![]()
Een gentlemanquote:
Wij hoeven ook niet meteen sex te hebben...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wil![]()
Nee? Wat had je dan in gedachten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij hoeven ook niet meteen sex te hebben...![]()
Eerst iets drinken jaquote:
quote:
Meine pistole! hihihihihiquote:
Op het ei?quote:
Ja en dan hete sexquote:
Dat lijkt me het ultieme toppunt!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe morgen mn joggings pak ! wel aan
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknickenquote:
Hm, apart pistool dan..quote:
Op het ei?quote:
JAAA !quote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknicken
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknicken
Zoals boem-d zegt kleedje mee enzoquote:
ga gewoon weg johquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef murp het volgende:
waar gaat dit topic over gvd...
Mooie kloonquote:
En dan met z'n 3en daten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoals boem-d zegt kleedje mee enzo![]()
Trioquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?
Dat kan je wel aan toch ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?
mooah gerts, ik vroeg me zo af hehquote:
Nee ik kreeg de Luger van m'n opa niet mee.quote:
Oh.. ik zal even het berenvelletje er bij pakken!quote:En dat gras prikt een beetje..
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
ik woon ook dichtbijals jullie met zn 2en staan te grinniken bij het anne frank park en jullie zien een jongen met een zwart petje die foto's aan het maken is benik het
!!
Laten we maar naar die bunker gaan, ik heb 't koud ook..quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee ik kreeg de Luger van m'n opa niet mee.Dus dat's toch echt m'n piemel die je daar voelt.
![]()
[..]
Oh.. ik zal even het berenvelletje er bij pakken!
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikkenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
ik woon ook dichtbijals jullie met zn 2en staan te grinniken bij het anne frank park en jullie zien een jongen met een zwart petje die foto's aan het maken is benik het
!!
Inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikken![]()
Voila... glaasje champagne?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laten we maar naar die bunker gaan, ik heb 't koud ook..
nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikken![]()
Lekker, dankjequote:
Wel als 'ie in het donker met mij op het ei ligt!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijk![]()
In de trein?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, net mijn biefstukje verorberd.
* probeert iets romantisch en dieps te bedenken om te zeggen*quote:
Moet je die knoopjes even losmakenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* probeert iets romantisch en dieps te bedenken om te zeggen*
...
Je bent een mooi meisje... mag ik je tie...borsten zien?
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, fiets heeft het altijd zóo druk, dat is echt onbegrijpelijk![]()
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Pracissor het volgende:
Hallo, daar ben ik weer, net mijn biefstukje verorberd.
boel praatstof hebben jullie nodig als erom 16:00 word afgesproken en jullie in het donker op het ei willen liggenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel als 'ie in het donker met mij op het ei ligt!
Jezus wat is dit nou weer voor sluiting.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je die knoopjes even losmaken
Zeg, ben je nou met mijn tieten bezig of met je imaginary friend op het strand!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!
Neehee. Hij heeft om 16:00 een date met die andere troela, en dan als het donker is met mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
boel praatstof hebben jullie nodig als erom 16:00 word afgesproken en jullie in het donker op het ei willen liggen
quote:
Mooi.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Een echte man heeft veel vlees nodig.
YES MA'AM!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zeg, ben je nou met mijn tieten bezig of met je imaginary friend op het strand!
Je hebt een schaar meegenomen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
YES MA'AM!
Ik pak er een schaar bij... ik krijg 'em gewoon niet open die sluiting.![]()
Ik was je net aan het villen, uit jou haal ik dan ook mijn biefstukjes.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat kan niet op het strand lagen heul geen biefstukjes en bovendien ben ik glad vergeten een emmer water over je heen te gooien dus jij hebt het helemaal niet fijn!
Zo'n zakmes met schaar zat in het uniform. ... ok.. even stil zitten... *knip*quote:
Niks, je bent aan het aanpappen met andere mannen.quote:
Ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik was je net aan het villen, uit jou haal ik dan ook mijn biefstukjes.
Je milt? Die heb ik al aan een zwerver meegegeven, hij leek er erg blij mee.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja...![]()
Geef m'n mild eens terug als je wilt?![]()
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen, ik ben alleen voor jouquote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Niks, je bent aan het aanpappen met andere mannen.![]()
En?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo'n zakmes met schaar zat in het uniform. ... ok.. even stil zitten... *knip*
sow...![]()
Jouw borsten zijn als engelse heuvels in het maanlicht (gejat)quote:
Als je voorzichtig bent!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jouw borsten zijn als engelse heuvels in het maanlicht (gejat)
mag ik ze aanraken?
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik dat nog zeggen, ik ben alleen voor jou![]()
Dus, en nu?
Dat zie ik!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je voorzichtig bent!
Oh ja, en ik heb het nog steeds koud![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
En nu storm ik je huis binnen, til je op tot in den woeste hoogte, wikkel je in satijnen kledij, verhef je tot mijn prinses en vluchten wij weg naar waar louter de sterren ons aanschouwen en wij hun, terwijl wij de liefde bedrijven op een bed van door elven gevlochten gras.![]()
Ik wacht geduldig op meer..!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat zie ik!!
*Gooit een paar blokken hout op het vuur waardoor het een stuk warmer wordt*
Owkay... mmm lekker zacht zeg..![]()
Pokerze.quote:
Tot morgen!quote:
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*quote:
Jij bent duidelijk nog maagd.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*
*zingt*
I wanna kiss you allloooover and ovverrrrr agaiiinnnnn... TILL THE NIGHT CLOSES IN!! (echo) till the night closes innnn
Ik ben alleen nog anaal maagd. Jij niet meer he?quote:
Hahaha.. Je bent best schattigquote:Op zondag 11 maart 2007 23:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
*doet z'n rechter arm voorzichtig achter je rug en legt je neer op het zachte IJsberenvel.*
*zingt*
I wanna kiss you allloooover and ovverrrrr agaiiinnnnn... TILL THE NIGHT CLOSES IN!! (echo) till the night closes innnn
Ben jij al klaar?quote:
schattig? Woest seksueel aantrekkelijk bedoel je.quote:
mmmm een vrouw met smaak.quote:Toch leuker dan ik verwacht had, in zo'n bunker..!
Dat ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef SpecialK het volgende:
schattig? Woest seksueel aantrekkelijk bedoel je.![]()
Jij introduceert nu het concept anale sex, dat lijkt mij genoeg zeggen niet waar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog anaal maagd. Jij niet meer he?
* Pakt zijn lid bij de hand en neemt ladidadida in een gepassioneerde razernij aan neukbewegingen. *quote:
Met?quote:
Ik dacht ik doe je een pleziertje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij introduceert nu het concept anale sex, dat lijkt mij genoeg zeggen niet waar?
Mijquote:
Dan meet ik wel met SpecialK, volgens mij is hij into de herenliefde, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:42 schreef Ladidadida het volgende:
Oh, ik wil de pret niet bederven, maar ik ga zo mijn bed in..
De wekker gaat weer vroeg, en ik moet wel een beeeeetje fit zijn.. Dus dan is deze Assen-meet die al 2 topics duurt ook afgelopen..
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* Pakt zijn lid bij de hand en neemt ladidadida in een gepassioneerde razernij aan neukbewegingen. *
Jij ook dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dan meet ik wel met SpecialK, volgens mij is hij into de herenliefde, dus dat komt wel goed.![]()
Geen probleem, maar ik heb jou niet nodig om mezelf duidelijker als hetero te profileren, ik ben wel zeker over mijn seksualiteit.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe je een pleziertje.
Geen dank. Trouwens.
Aan jou ben ik nog niet begonnen schat.quote:
Maar ik ga nu slapen..quote:Op zondag 11 maart 2007 23:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Aan jou ben ik nog niet begonnen schat.
Save the best for last.![]()
* Brengt Ladidadida en zichzelf naar een hevig orgasme en streelt haar haren terwijl ze langzaam aan in slaap valt bij het vuur.*quote:
Slaap lekker Specialquote:Op zondag 11 maart 2007 23:49 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* Brengt Ladidadida en zichzelf naar een hevig orgasme en streelt haar haren terwijl ze langzaam aan in slaap valt bij het vuur.*
Trustequote:
Niet weggaan hè..quote:
Neen je zal wakker worden in m'n armen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Neen je zal wakker worden in m'n armen.![]()
kusje!quote:
Oehhhhquote:
Wat is dat Ei dan? Foto's?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:17 schreef ForumGek het volgende:
Verdorie, had net zo'n zin in een ei-meet
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:58 schreef SpecialK het volgende:
* Gaat nog even snel opzoek naar een aantal organen die pracissor heeft verpatst en gooit nog even een paar emmers water over z'n grote bloeddorstige vriend heen. *
Ja zeg.... heb je wat voor me over of niet ?quote:
Ja hoor, maar wat wanneer en hoe?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja zeg.... heb je wat voor me over of niet ?![]()
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het eiquote:
Het ei? In het nest natuurlijk!quote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het ei
Een "kunstwerk" in Marsdijkquote:Op maandag 12 maart 2007 01:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee en de meest prangende vraag is ; Wat en waar is het ei
Marsdijkquote:Op maandag 12 maart 2007 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een "kunstwerk" in Marsdijk![]()
Ik kan ook wel naar jou to komen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
MarsdijkIk heb daar niet voor niets maar heel kort gewoond.
Doe vanmiddag fietsen in het Asser bos dan... daar loop ik nog wel vanmiddag.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daarom, ik stap zo op de fiets![]()
Oehhhquote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe vanmiddag fietsen in het Asser bos dan... daar loop ik nog wel vanmiddag.
Wel je toeters en bellen aan he?
Jaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oehhh![]()
En als ik langs race bespring je me ofzo ?![]()
quote:
Sjit hij weet hetquote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks! Gaan jullie maar fijn samen spelen onder een hunnebed ofzo, mijn zegen heb je
Borger is zo ver wegquote:
Owww...quote:Op maandag 12 maart 2007 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Borger is zo ver weg![]()
Kan je wel achterop![]()
![]()
Oke doe ik voor jequote:Op maandag 12 maart 2007 12:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww...
Ik dacht dat jij hem even ophalen deed en in het Asserbos zou neerleggen.
Aah zoeen boerquote:Op maandag 12 maart 2007 12:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Lol ik ga zo naar assen![]()
Dus... ik woon op de Smilde btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |