.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
mij lijkt het het beste om gewoon in de meram te gaan zitten en te pokeren
Kom je me ophalen en verder tillen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah ik zie je! In de verte! hmmmm lekker rokje.![]()
a treatquote:
Jaaa!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kom je me ophalen en verder tillen?![]()
Zo, waar heb ik zo'n welkom aan te dankenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaaa!!!
*sprint naar je toe en tilt je op met z'n zojuist afgetrainde armen*
kussssss![]()
tongzoennn![]()
daten morgenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
.
Je moet wat als je geen date kan krijgen![]()
Ik ga al met haar daten !quote:
Is goed, waar?quote:
Ja, in het donkerquote:
Omdat je jij bent natuurlijk. En je draagt zo'n geil rokje.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo, waar heb ik zo'n welkom aan te danken![]()
Da's waar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Omdat je jij bent natuurlijk. En je draagt zo'n geil rokje.
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wilquote:
* valt in een grasveldje op een duin en trekt Ladidadida mee bovenop hem *quote:Op zondag 11 maart 2007 23:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's waar.
Hee, je had het over een spontane actie in de duinen?
eerst drank! daarna de restquote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wil![]()
Wat voel ik daar?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
* valt in een grasveldje op een duin en trekt Ladidadida mee bovenop hem *![]()
Een gentlemanquote:
Wij hoeven ook niet meteen sex te hebben...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ooh je bent de eerste die niet meteen seks wil![]()
Nee? Wat had je dan in gedachten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wij hoeven ook niet meteen sex te hebben...![]()
Eerst iets drinken jaquote:
quote:
Meine pistole! hihihihihiquote:
Op het ei?quote:
Ja en dan hete sexquote:
Dat lijkt me het ultieme toppunt!quote:Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik doe morgen mn joggings pak ! wel aan
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknickenquote:
Hm, apart pistool dan..quote:
Op het ei?quote:
JAAA !quote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknicken
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jullie wonen in de buurt, nemen jullie drinken mee, ik koekjes! gaan we picknicken
Zoals boem-d zegt kleedje mee enzoquote:
ga gewoon weg johquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef murp het volgende:
waar gaat dit topic over gvd...
Mooie kloonquote:
En dan met z'n 3en daten?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zoals boem-d zegt kleedje mee enzo![]()
Trioquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?
Dat kan je wel aan toch ?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ho ho ho, hoezo ineens met z'n 3en daten?
mooah gerts, ik vroeg me zo af hehquote:
Nee ik kreeg de Luger van m'n opa niet mee.quote:
Oh.. ik zal even het berenvelletje er bij pakken!quote:En dat gras prikt een beetje..
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
ik woon ook dichtbijals jullie met zn 2en staan te grinniken bij het anne frank park en jullie zien een jongen met een zwart petje die foto's aan het maken is benik het
!!
Laten we maar naar die bunker gaan, ik heb 't koud ook..quote:Op zondag 11 maart 2007 23:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee ik kreeg de Luger van m'n opa niet mee.Dus dat's toch echt m'n piemel die je daar voelt.
![]()
[..]
Oh.. ik zal even het berenvelletje er bij pakken!
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikkenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
ik woon ook dichtbijals jullie met zn 2en staan te grinniken bij het anne frank park en jullie zien een jongen met een zwart petje die foto's aan het maken is benik het
!!
Inderdaadquote:Op zondag 11 maart 2007 23:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Alsof wij niks beters te doen hebben in een park dan staan te grinnikken![]()
Voila... glaasje champagne?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laten we maar naar die bunker gaan, ik heb 't koud ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |