Haha, net niet :p Buurtman ben je nuquote:
Yup... aan het strand van IJmuiden staat er een hele rij geile nazi bunkers.quote:
Vanaf Groningen is het nog een kwartiertje!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, net niet :p Buurtman ben je nu![]()
Maar dat is koudddquote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Yup... aan het strand van IJmuiden staat er een hele rij geile nazi bunkers.![]()
![]()
Daar kunnen wij ongestoord onze gang gaan.![]()
Maar ik ga je warm maken natuurlijk.quote:
Daar horen ze je niet schreeuwen wanneer hij je probeert te verkrachten.quote:
Met je jongleursetjequote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Maar ik ga je warm maken natuurlijk.
Het eerste stuk snap ik niks van, maar het tweede klinkt goedquote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Daar horen ze je niet schreeuwen wanneer hij je probeert te verkrachten.
Gelukkig ben ik in de buurt, hoewel ik nat ben, ben ik nog steeds in staat om hem over de schouder te nemen en de blokken af te werpen. Dan neem ik jou over de schouder, neem ik je mee naar een veilige plek en troost ik je...![]()
Met m'n jongeheersetje.quote:
Bestaan die?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:43 schreef MenMRacer het volgende:
Kijken jullie uit voor andere enge mannetjes op het strand? ^^
ooh buurman, wat doet u nu?quote:
quote:
Op het ei?quote:
Z'n clownsneusje opzetten blijkbaar.quote:
Spannendquote:
Ai, ik nietquote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Spannend![]()
Ik ben vrij morgen![]()
Morgenavond dan, dan is het ook donkerquote:
Heb je de bunker al mooi ingericht?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef SpecialK het volgende:
Nog 10 minuutjes en wij gaan elkaar in de armen vallen, Ladidadida.
In het donker is het ook spannendquote:Op zondag 11 maart 2007 22:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Morgenavond dan, dan is het ook donker![]()
Of heb je dan een date met Florien?![]()
Ja... ik heb een ijsberenvelletje neergelegd en een vuurtje gemaakt. Condoom heb ik al de hele avond om dat scheelt weer gepiel straks.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je de bunker al mooi ingericht?
Je date is om 16:00 zie ik net!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In het donker is het ook spannend![]()
neenog niet
![]()
En wat heb je aan? En hoe vind ik die bunker?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja... ik heb een ijsberenvelletje neergelegd en een vuurtje gemaakt. Condoom heb ik al de hele avond om dat scheelt weer gepiel straks.
Ow 16:00quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je date is om 16:00 zie ik net!
Dan zie ik je wel als het donker is, neem aan dat Florien dan wel klaar is!
Ik sta bij de strandweg, hoogste punt... Ik heb m'n mooie SS-uniform aan he. Dat hadden we afgesproken. En voor het geval dat er nog andere mannen rondlopen met een SS-uniform heb ik een gele anjer opgespelt!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En wat heb je aan? En hoe vind ik die bunker?
Dan zal ik die Florien eens even toppen!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow 16:00Okee
![]()
Joah dan kunnen wij aan de slag![]()
Onderweg in de duinen gebeurt niks?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik sta bij de strandweg, hoogste punt... Ik heb m'n mooie SS-uniform aan he. Dat hadden we afgesproken. En voor het geval dat er nog andere mannen rondlopen met een SS-uniform heb ik een gele anjer opgespelt!
Dan lopen we dus vanaf die weg hand in hand naar de bunker!![]()
Is goedquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal ik die Florien eens even toppen!![]()
Misschien wel! Ik ben spontaan he dus je weet maar nooit!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Onderweg in de duinen gebeurt niks?
See you then!quote:
Zeg danquote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien wel! Ik ben spontaan he dus je weet maar nooit!!!
Oehhhquote:
rukkenquote:
Oh ja niet vergeten... onderweg naar de bunker een paar emmers water over 'em heengooien. Ik zie hem al liggen vanaf hier.quote:
Hee, ben jij er ook nog :pquote:
Heb morgen een date man !quote:
jups me is herequote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hee, ben jij er ook nog :p
Maar hij zat in de trein onderweg naar hier..![]()
Eerst met een BrEeZaH en daarna met een chick!quote:
Ik kom eraan, zie je me al lopen?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef SpecialK het volgende:
Ahh het is tydt!! Waar ben je mein liebschen??
In case of what..quote:
Jahquote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eerst met een BrEeZaH en daarna met een chick!![]()
Ah ik zie je! In de verte! hmmmm lekker rokje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |