OK.. Fine.. fuck die PDA dan maar. Neuken?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja idd ja! Overdenk je zonden jongeman![]()
Dat ze met me wil trouwen zegt genoeg lijkt mij...quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
OK.. Fine.. fuck die PDA dan maar. Neuken?![]()
Je bent te laat, she's with me, now beat it!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
OK.. Fine.. fuck die PDA dan maar. Neuken?![]()
inspecteur vlijmscherp meldt zichquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Mr-Sander het volgende:
Heeft iemand wel in de gaten dat prum omgekeerd murp is? Kloon! Kloon!
Maar ik had je al eerder gevonden..quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat ze met me wil trouwen zegt genoeg lijkt mij...
Je gaat al vreemd voordat we zelfs een relatie hebben, die vrouwen van tegenwoordig!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
Ik haal slechts een grap met em uitquote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je gaat al vreemd voordat we zelfs een relatie hebben, die vrouwen van tegenwoordig!![]()
Ik heb haar al meegegeven aan een groepje aangeschoten Marokkaanse jongens die langsliep, ik vergeef je.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar ik had je al eerder gevonden..![]()
Mijn held!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik heb haar al meegegeven aan een groepje aangeschoten Marokkaanse jongens die langsliep, ik vergeef je.
I know how to threat a woman.quote:
GESNAPT! BITCH!! ahhhh!!!!! Mijn hart! Wat doe je!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik haal slechts een grap met em uit![]()
you mean treatquote:
stiekeme meelurckert.quote:
Ai, dat belooft niet veel goeds..quote:
Jij hebt dat niet gelezenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
GESNAPT! BITCH!! ahhhh!!!!! Mijn hart! Wat doe je!!![]()
![]()
![]()
Alleen vrouwen die zich moedwillig opdwingen aan mij, zodat ik trouw aan u kan blijven, mijn liefste.quote:
ik bescherm je welquote:
Oh.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij hebt dat niet gelezen![]()
Lieverd!
zucht!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die zich moedwillig opdwingen aan mij, zodat ik trouw aan u kan blijven, mijn liefste.![]()
Wat kost het wel dan?quote:
Doe een voorstel!quote:
geile sex enzoquote:
Emmen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef prum het volgende:
-igheid...
minimaal 17 jaar oud en moet wonen bij Assen....
Wat's jou ding dan? Buitensex of binnensex?quote:
Tuurlijk, wij geloven je...quote:
Jij biedt bescherming in ruil voor geile seks enzo. 'Enzo' is voor mijn eigen vrije interpretatie?quote:
jaquote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij biedt bescherming in ruil voor geile seks enzo. 'Enzo' is voor mijn eigen vrije interpretatie?![]()
Nou, net in een trein geweest, doe nu maar buiten dan!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat's jou ding dan? Buitensex of binnensex?
Hij hield toch van voorbind?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij biedt bescherming in ruil voor geile seks enzo. 'Enzo' is voor mijn eigen vrije interpretatie?![]()
quote:
Das lief van je.quote:
In dat opzicht ben ik dan toch minder vooruitstrevend, vergeef me.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Echt? Hm, nog maar ff goed over nadenken dan..
Ok. IJmuiderstrand om 23:00 uur, doe zo'n Beiers outfitje aan... je weet wel, met zo'n rokje.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nou, net in een trein geweest, doe nu maar buiten dan!
Dat waardeer ik juist zo aan jequote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef Pracissor het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik dan toch minder vooruitstrevend, vergeef me.![]()
Wel champagne meenemen hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ok. IJmuiderstrand om 23:00 uur, doe zo'n Beiers outfitje aan... je weet wel, met zo'n rokje.![]()
Dan bedrijven wij de liefde in een van der koude deutsche legerbunkers.![]()
![]()
Oei, je woorden zijn zo zoet als honing, wanneer mag ik van jouw honing snoepen als een gulzige beer?quote:
Zodra de intercity uit Den Haag in Assen is en PeZu is vertrokkenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oei, je woorden zijn zo zoet als honing, wanneer mag ik van jouw honing snoepen als een gulzige beer?![]()
Ja de champagne, gejat van de fransen die zojuist zijn gekapituleert. Ik ben trouwens te herkennen aan m'n SS uniform!quote:
In kan niet wachten..!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja de champagne, gejat van de fransen die zojuist zijn gekapituleert. Ik ben trouwens te herkennen aan m'n SS uniform!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |